De aftrap van de 2e helft schoot ie naar een speler met dezelfde kleur. Ja dus.quote:Op zondag 14 september 2014 18:40 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Heeft RvP überhaupt iets goed gedaan vandaag?
Waardeloze speler. Zo overratedquote:Op zondag 14 september 2014 18:40 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Heeft RvP überhaupt iets goed gedaan vandaag?
Is idd ook wat overdreven maar het is wel een feit dat ie na zijn blessure van vorig jaar niet meer zijn niveau gehaald heeft.quote:Op zondag 14 september 2014 18:42 schreef TheGeneral het volgende:
Als aanspeelpunt en bij het voorereiden van aanvallen heeft RVP het gewoon prima gedaan. Maar 1 foute bal en hij wordt de rest van de wedstrijd hier van alle kanten gehaat.
Waarschijnlijk ook omdat het gewoon een onsympathiek figuur is.quote:Op zondag 14 september 2014 18:42 schreef TheGeneral het volgende:
Als aanspeelpunt en bij het voorereiden van aanvallen heeft RVP het gewoon prima gedaan. Maar 1 foute bal en hij wordt de rest van de wedstrijd hier van alle kanten gehaat.
....1 foute bal, en 3 slechte eindtoernooien....quote:Op zondag 14 september 2014 18:42 schreef TheGeneral het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
Prachtig om te zien hoe Blind Manchester bij de hand neemt.
En rond die tijd ook (reserve)aanvoerder van Oranje.quote:Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind het vooral mooi om te zien hoeveel Blind al zijn medespelers coacht. Over een jaar of twee aanvoerder, denk ik.
Laten we nu niet te hard van stapel lopen. Speelt prima maar zal het zwaar genoeg krijgen om überhaupt maar een basisplek te veroveren.quote:Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind het vooral mooi om te zien hoeveel Blind al zijn medespelers coacht. Over een jaar of twee aanvoerder, denk ik.
Daarom, hij had het redelijk makkelijk vandaag als vrije man voor de verdediging, maar leuk debuutquote:Op zondag 14 september 2014 18:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laten we nu niet te hard van stapel lopen. Speelt prima maar zal het zwaar genoeg krijgen om überhaupt maar een basisplek te veroveren.
Alsof dat alleen aan hem ligtquote:Op zondag 14 september 2014 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
....1 foute bal, en 3 slechte eindtoernooien....
Dat geldt voor iedere speler, niet alleen voor Blind.quote:Op zondag 14 september 2014 18:50 schreef TheGeneral het volgende:
Blind heeft het overigens prima gedaan vandaag. Al was het alleen maar opzij spelen en de makkele oplossing kiezen. Bij je debuut wil je ook gewoon een lekkere wedstrijd spelen. Het helpt ook dat United geen moment onder druk komt te staan en Blind alle tijd heeft bij elk balcontact.
Als het tempo zo hoog ligt als gisteren bij City - Arsenal wil ik het nog wel eens zien.
Maar hij is lekker begonnen.
De meeste hebben al wel bewezen op dat hoge niveau het tempo aan te kunnen he...quote:Op zondag 14 september 2014 18:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedere speler, niet alleen voor Blind.
analyse in de rust niet gezien?quote:Op zondag 14 september 2014 18:50 schreef TheGeneral het volgende:
Blind heeft het overigens prima gedaan vandaag. Al was het alleen maar opzij spelen en de makkele oplossing kiezen. Bij je debuut wil je ook gewoon een lekkere wedstrijd spelen. Het helpt ook dat United geen moment onder druk komt te staan en Blind alle tijd heeft bij elk balcontact.
Als het tempo zo hoog ligt als gisteren bij City - Arsenal wil ik het nog wel eens zien.
Maar hij is lekker begonnen.
Tempo komt wel goed, daar zal ie zich wel aan aanpassen. Of ie er genoeg kwaliteit voor heeft is een tweede. Gezien zijn ontwikkeling bij Ajax zou ik er niet van opkijken dat ie het gaat redden.quote:Op zondag 14 september 2014 18:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
De meeste hebben al wel bewezen op dat hoge niveau het tempo aan te kunnen he...
Voor een type Di Maria niet.quote:Op zondag 14 september 2014 18:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedere speler, niet alleen voor Blind.
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 14-09-2014 om 18:56:15.@BlindDaley gaf vandaag 112 passes. 107 van deze passes bereikte een medespeler (95%!) #manqpr: http://t.co/DifzJXxItJ reageer retweet
Blindgodquote:Op zondag 14 september 2014 18:58 schreef Syntix het volgende:
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 14-09-2014 om 18:56:15.@BlindDaley gaf vandaag 112 passes. 107 van deze passes bereikte een medespeler (95%!) #manqpr: http://t.co/DifzJXxItJ reageer retweet
Hij heeft het ook op school gehad. Zijn maar weinig mensen van Louis zijn leeftijd die goed engels sprekenquote:Op zondag 14 september 2014 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Blind praat ook veel beter Engels dan Louitje
die heeft een leuke baan bedoel je.quote:Op zondag 14 september 2014 19:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wie dit allemaal bijhoudt heeft echt geen leven
Dat is niet zo moeilijk als je vaak tikkie breed of terug geeftquote:Op zondag 14 september 2014 18:58 schreef Syntix het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |