Dan gaat het v. Persie worden. Rooney is veel belangrijker voor dit Utd.quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Achter de spitsen moet hij ook nog wel kunnen spelen, zal wel tussen hem en Rooney gaan. Ik vind Falcao als doelpuntenmaker iig beter.
Snap ik wel, is in de PL jaren erg belangrijk geweest, je kunt hem nu zonder risico laten staan in de hoop dat hij er nog een in schiet en wat vertrouwen krijgt.quote:
Op dit moment lijkt Rooney beter ja. Weet niet hoe van Gaal daar naar kijkt, kan hem niet altijd volgen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hiermee geef jezelf toch ook gewoon aan dat Van Persie mag banken. Alsof hij de voorkeur boven Rooney zou krijgen.
Ja, zeker. Hij speelt als een baasquote:
Is simpelweg zijn niveauquote:Op zondag 14 september 2014 18:27 schreef Pedroso het volgende:
Fer is trouwens ook een kei om iedere keer de verkeerde club uit te zoeken, ook met QPR gaat ie degraderen. Ferdorie nog aan toe.
Denk niet dat hij meer opties had. Fer is gewoon van het niveau degradatie in de PL.quote:Op zondag 14 september 2014 18:27 schreef Pedroso het volgende:
Fer is trouwens ook een kei om iedere keer de verkeerde club uit te zoeken, ook met QPR gaat ie degraderen. Ferdorie nog aan toe.
Ik schat 'm persoonlijk iets hoger in maar heb ook het idee dat er veel meer in zit dan dat ie de laatste jaren laat zien.quote:Op zondag 14 september 2014 18:28 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Denk niet dat hij meer opties had. Fer is gewoon van het niveau degradatie in de PL.
twitter:aad300 twitterde op zondag 14-09-2014 om 18:23:13Van Persie kan beter Rayonhoofd worden. We zoeken nog mensen. reageer retweet
Ik kan het nu wel fergeten met zijn carrière.quote:Op zondag 14 september 2014 18:27 schreef Pedroso het volgende:
Je kunt veel van Valencia zeggen, maar hij is zeker niet sloom.quote:Op zondag 14 september 2014 18:30 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer dat die Januzaj (sp?) nu opeens geen kans meer krijgt. Krijg je weer die slome saaie Valencia...
Geen probleem.quote:Op zondag 14 september 2014 18:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Bedankt voor je deskundig commentaar.
Had eigenlijk verwacht dat Januzaj een typische v. Gaal speler zou zijn. Kan nog natuurlijk maar de concurrentie is wel erg groot.quote:Op zondag 14 september 2014 18:30 schreef Yi-Long het volgende:
Jammer dat die Januzaj (sp?) nu opeens geen kans meer krijgt. Krijg je weer die slome saaie Valencia...
Racistquote:Op zondag 14 september 2014 18:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
.
Die lantaarnpaal Felliani hadden ze beter kunnen verkopen, heeft niets te zoeken op dit niveau.
Dord moet zo snel mogelijk terug naar de JL, geen gezicht dat fietsenhok. Net of je bij de amateurs speelt.quote:
Voortaan je gevoel van humor gewoon altijd meenemen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen stoelendans dit weekend. Inbrekers hebben alles weggejat.
Omdat ik Felliani niks vind ? Of ben je van de bond van Lantaarnpalen ?quote:
Fellaini is Marokkaanquote:Op zondag 14 september 2014 18:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Omdat ik Felliani niks vind ? Of ben je van de bond van Lantaarnpalen ?
Volgens mij is dit een inferieure belgquote:Op zondag 14 september 2014 18:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Omdat ik Felliani niks vind ? Of ben je van de bond van Lantaarnpalen ?
Dat lijkt me niet zo'n moeilijke constatering. Lekkere tegenstander om mee te beginnen.quote:Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef Intellectueel het volgende:
Blind speelt goed, maar ook gewoon omdat QPR geen flikker voorstelt en er nauwelijks druk wordt gezet op de verdedigende linies van ManU. Tegen clubs als Chelsea en City gaat hij die ruimte en tijd niet krijgen.
OOk wel fijn dat Van Gaal hem gewoon op dat middenveld zet, want als back vind ik hem te kwetsbaar en niet goed genoeg, maar als verdedigende middenvelder, als iemand die de lijnen uitzet, is hij prima. En zal waarschijnlijk ook wel doorontwikkelen natuurlijk de komende jaren.quote:Op zondag 14 september 2014 18:33 schreef Intellectueel het volgende:
Blind speelt goed, maar ook gewoon omdat QPR geen flikker voorstelt en er nauwelijks druk wordt gezet op de verdedigende linies van ManU. Tegen clubs als Chelsea en City gaat hij die ruimte en tijd niet krijgen.
Ah, vandaar dat hij er niks van kan.quote:
Al was het een Zimbabwaan, het is niks en het wordt niks.quote:Op zondag 14 september 2014 18:35 schreef Fiets_opa het volgende:
van Persie faalt weer hard
[..]
Fellaini is Marokkaan
Het is makkelijker om bij United goed te spelen dan bij Ajax.. betere spelers om je heen maakt het allemaal wat eenvoudiger.quote:
Misschien leuk als pinchhitter.quote:Op zondag 14 september 2014 18:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Al was het een Zimbabwaan, het is niks en het wordt niks.
Is goed.quote:Op zondag 14 september 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Put him on a plane, bring him back to spain, viva ronaldo
'From Spain', lijkt mequote:Op zondag 14 september 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Put him on a plane, bring him back to spain, viva ronaldo
Jij wilt hierbij zeggen dat er bij Ajax niet hetzelfde niveau spelers rondloopt als bij Man. Utd. ?quote:Op zondag 14 september 2014 18:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is makkelijker om bij United goed te spelen dan bij Ajax.. betere spelers om je heen maakt het allemaal wat eenvoudiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |