Ja. Maar verder alles goed met je? Werk en alles?quote:Op zondag 14 september 2014 00:55 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. en na een tijdje denk je van ok, weer eens ff kijkje nemen
Ik zeg toch neequote:
Ik heb geen idee hoe lang er tussen moet zitten minimaal. Sorry.quote:Op zondag 14 september 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en over hoeveel minuutjes kan ik weer eigen wereld aanvragen dan?
quote:Op zondag 14 september 2014 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet je een beetje in de gaten houden he
quote:Op zondag 14 september 2014 00:57 schreef gomi het volgende:
[..]
nou dan ga ik maar weer eens he.
kom over jaar of 6 wel terug
ja alles lekker.quote:Op zondag 14 september 2014 00:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja. Maar verder alles goed met je? Werk en alles?
Nog nooit van David Bowie gehoord!quote:Op zondag 14 september 2014 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zit je hier beetje na een of andere david bowie te luisteren... nog nooit van die kerel gehoord en hij maakt niet echt goede muziek ofzo
Ja werk blijft rommelen, maar ik zit er nog steedsquote:Op zondag 14 september 2014 00:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ja alles lekker.
eindelijk weer vakantie.
eindelijk.werd wel weer tijd ook.
maar verder alles lekker.
met jou?
wachten op kwaliteitsmuziekquote:Op zondag 14 september 2014 00:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog nooit van David Bowie gehoord!![]()
Wat doe je hier dan?
Je noemde me eerder nog een oud wijfquote:
racisme zeg ik jequote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef Koen66 het volgende:
8 nummers in de wachtrij, maar verzoekjes afspelen ho maar
Het rotatieschema is aangepast wegens regels van BUMA. Verzoekjes mogen niet meer continu achter elkaar gedraaid worden; er moeten helaas random tussendoor gedraaid worden.quote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef Koen66 het volgende:
8 nummers in de wachtrij, maar verzoekjes afspelen ho maar
terug blijven rommelenquote:Op zondag 14 september 2014 00:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja werk blijft rommelen, maar ik zit er nog steeds
Verder alles lekker zijn gangetje.
Ga je nog op vakantie?
nee, ik ga niet zingenquote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wachten op kwaliteitsmuziek
ach laat die Haersma buma zich lekker met z'n eigen zooi bemoeienquote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Het rotatieschema is aangepast wegens regels van BUMA. Verzoekjes mogen niet meer continu achter elkaar gedraaid worden; er moeten helaas random tussendoor gedraaid worden.
BUMA regels voor een paar luisteraarsquote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Het rotatieschema is aangepast wegens regels van BUMA. Verzoekjes mogen niet meer continu achter elkaar gedraaid worden; er moeten helaas random tussendoor gedraaid worden.
Lekker, tzaziki, de echtequote:Op zondag 14 september 2014 01:01 schreef gomi het volgende:
[..]
terug blijven rommelen
ja ga maandag naar griekenland en dan door naar turklije.
effe zon pakken.
lekker manquote:Op zondag 14 september 2014 01:01 schreef gomi het volgende:
[..]
terug blijven rommelen
ja ga maandag naar griekenland en dan door naar turklije.
effe zon pakken.
Je kan het ook gewoon zelf aanvragen op radio49.nlquote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wachten op kwaliteitsmuziek
k zou ook nog wel willen, mja zit aan de vakanties vastquote:Op zondag 14 september 2014 01:04 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
ja najar nog ff zon pakken he.
altijd lekker voor we de winter ingaan.
Toen was je nog 50?!quote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Je noemde me eerder nog een oud wijf
van R'49 al een tijdje geen meet gehadquote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik eigenlijk ook nu.
maar gaan jullie weer meeten?
slaap lekker. en train ze morgen.quote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef Kally het volgende:
Mensen ik duik mijn bed in, morgen weer eens naar de sportschool
respectquote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef Kally het volgende:
ah k, ksc kom ik al heel lang niet meer.quote:Op zondag 14 september 2014 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van R'49 al een tijdje geen meet gehad
laatste meet waar ik was was van KSC in juli
was toffe meet in Belgiequote:Op zondag 14 september 2014 01:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k, ksc kom ik al heel lang niet meer.
ol kom hier ook niet vaak meer
Njah het is 41quote:
Fitness, heerlijkquote:Op zondag 14 september 2014 01:06 schreef gomi het volgende:
[..]
slaap lekker. en train ze morgen.
wat train je eigenlijk?
meets gaan internationaal?quote:Op zondag 14 september 2014 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was toffe meet in Belgie
Laatste keer dat ikw at Radio people zag was bij Kally vorig jaar
ah ontsteking is idd kut.quote:Op zondag 14 september 2014 01:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah het is 41Scheelt weinig
[..]
Fitness, heerlijk
Maar had ontsteking in mijn schouder dus kon even wat minder gaan
hmmm sterktequote:Op zondag 14 september 2014 01:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah het is 41Scheelt weinig
[..]
Fitness, heerlijk
Maar had ontsteking in mijn schouder dus kon even wat minder gaan
Slaap lekker en zweetse!quote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef Kally het volgende:
club was gesloten toen, anders vermoed ik dat er weinig belangstelling van de meesten geweest wasquote:Op zondag 14 september 2014 01:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm goede meet geweest?
ook zonder vriendin mee te nemen?
hehe of een stormloopquote:Op zondag 14 september 2014 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
club was gesloten toen, anders vermoed ik dat er weinig belangstelling van de meesten geweest was
zeker, heb er thuis wat ruzies voor over moeten hebben, maar het was het waardquote:Op zondag 14 september 2014 01:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe of een stormloop
maar wel leuk geweest?
hehe mooi dan.quote:Op zondag 14 september 2014 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker, heb er thuis wat ruzien voor over moeten hebben, maar het was het waard
ciaoooooquote:Op zondag 14 september 2014 01:19 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe mooi dan.
maar ik ga er weer vandoor kerel.
laters
Slaap lekker Gomiquote:Op zondag 14 september 2014 01:19 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe mooi dan.
maar ik ga er weer vandoor kerel.
laters
Lekker rustig dan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 september 2014 01:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker rustig dan!ach het gaat wel, thuis is het redelijk relaxed, werk is matigjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met jou?Same shit, different day
SC hopper present
Het gaat wel... klinkt niet echt enthousiast.. Geef eens wat meer vrij als je wil. Desnoots in de dm of pm...quote:Op zondag 14 september 2014 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het gaat wel, thuis is het redelijk relaxed, werk is matigjes.
Ja kut eigenlijk... Ik zit op een dood spoor... Kom nergens ga bijna nergens heen... Zit eigenlijk maar mn tijd te verdoen in een hok wachten tot....quote:met jou?
het gaat wel is voor mijn doen vrij goedquote:Op zondag 14 september 2014 01:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het gaat wel... klinkt niet echt enthousiast.. Geef eens wat meer vrij als je wil. Desnoots in de dm of pm...
[..]
Ja kut eigenlijk... Ik zit op een dood spoor... Kom nergens ga bijna nergens heen... Zit eigenlijk maar mn tijd te verdoen in een hok wachten tot....
U was toch die DJ die Hip hop en rap draait?quote:Op zondag 14 september 2014 01:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het gaat wel... klinkt niet echt enthousiast.. Geef eens wat meer vrij als je wil. Desnoots in de dm of pm...
[..]
Ja kut eigenlijk... Ik zit op een dood spoor... Kom nergens ga bijna nergens heen... Zit eigenlijk maar mn tijd te verdoen in een hok wachten tot....
Gelukkig!quote:Op zondag 14 september 2014 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat wel is voor mijn doen vrij goed
maar bij jou klinkt het pas echt
Nee, dat is MaryMouse. Ik ben geen DJ.quote:Op zondag 14 september 2014 02:04 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
U was toch die DJ die Hip hop en rap draait?
Oh, ja dat zeggen meer mensen. Ik heb wel wat naar geluisterd, draait wel aardig, weinig hip hop. Misschien moet ik beter opletten.quote:Op zondag 14 september 2014 02:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, dat is MaryMouse. Ik ben geen DJ.
En die ligt inmiddels al wel in de gaatjes van een lekker stukje kaas lief te slapen!quote:Op zondag 14 september 2014 02:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, dat is MaryMouse. Ik ben geen DJ.
Ze zit nog met een show in haar maag. De geschiedenis van de Hip hop.quote:Op zondag 14 september 2014 02:10 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Oh, ja dat zeggen meer mensen. Ik heb wel wat naar geluisterd, draait wel aardig, weinig hip hop. Misschien moet ik beter opletten.
Klopt en komt ook voorlopig even niet meer langs ivm een pauze.quote:Op zondag 14 september 2014 02:11 schreef ToT het volgende:
[..]
En die ligt inmiddels al wel in de gaatjes van een lekker stukje kaas lief te slapen!
Gemeut?quote:Op zondag 14 september 2014 02:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze zit nog met een show in haar maag. De geschiedenis van de Hip hop.
Die gaat ze ooit draaien maar ze krijgt het door haar eigen gemeut maar niet af.
Ik hoop dat je het geduld nog kan opbrengen.
Ow, dus ik hoef voorlopig niet te checken of Marymouse hip hop draait?quote:Op zondag 14 september 2014 02:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt en komt ook voorlopig even niet meer langs ivm een pauze.
hoezo datquote:Op zondag 14 september 2014 02:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Morgen vinden ze je ontmaagd in een greppel!
quote:Op zondag 14 september 2014 02:19 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Wie is Yvonne? en wie ben jij?
Ga er maar van uit dat die de komende maand niet gat draaien en als ze dat wel doet t zeker geen hip hop show is want die is nog niet af. (voor zo ver ik weet)quote:Op zondag 14 september 2014 02:18 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Ow, dus ik hoef voorlopig niet te checken of Marymouse hip hop draait?
OK, ik luister soms wel eens, maar ik krijg er niet echt hoogte van wanneer iemand draait. Heb wel een paar keer hip hop voorbij horen komen, maar een show later van dezelfde DJ was het weer totaal niet mijn muziek.quote:Op zondag 14 september 2014 02:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat die de komende maand niet gat draaien en als ze dat wel doet t zeker geen hip hop show is want die is nog niet af. (voor zo ver ik weet)
Komt omdat de hip hop dj hier ziek is. Wanneer hij beter word weet niemand. Zelfs ik niet.quote:Op zondag 14 september 2014 02:23 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
OK, ik luister soms wel eens, maar ik krijg er niet echt hoogte van wanneer iemand draait. Heb wel een paar keer hip hop voorbij horen komen, maar een show later van dezelfde DJ was het weer totaal niet mijn muziek.
Jammer, beterschap dan voor de DJ. Ik zou het wel leuk vinden een uurtje hip hop.quote:Op zondag 14 september 2014 02:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komt omdat de hip hop dj hier ziek is. Wanneer hij beter word weet niemand. Zelfs ik niet.
Ik zeg niet dat het nooit meer gaat gebeuren maar neem van mij aan dat de gebeurtenissen nu (achter de schermen) mij zo hebben doen schrikken dat ik daar totaal niets meer mee te maken wil hebben en dus draai ik ook niet meer! Ik zei niet voor niets einde oefening. Ik kan alleen niet de verleiding weerstaan om hier te posten.quote:Op zondag 14 september 2014 02:33 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Jammer, beterschap dan voor de DJ. Ik zou het wel leuk vinden een uurtje hip hop.
Interessant verhaal, man.quote:Op zondag 14 september 2014 02:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het nooit meer gaat gebeuren maar neem van mij aan dat de gebeurtenissen nu (achter de schermen) mij zo hebben doen schrikken dat ik daar totaal niets meer mee te maken wil hebben en dus draai ik ook niet meer! Ik zei niet voor niets einde oefening. Ik kan alleen niet de verleiding weerstaan om hier te posten.
Ow, ik weet niets van achter de schermen, ik wist niet eens dat die er waren. Beterschap dan, en ik hoop in de toekomst eens een show van u te horen.quote:Op zondag 14 september 2014 02:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het nooit meer gaat gebeuren maar neem van mij aan dat de gebeurtenissen nu (achter de schermen) mij zo hebben doen schrikken dat ik daar totaal niets meer mee te maken wil hebben en dus draai ik ook niet meer! Ik zei niet voor niets einde oefening. Ik kan alleen niet de verleiding weerstaan om hier te posten.
Uquote:Op zondag 14 september 2014 02:41 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Ow, ik weet niets van achter de schermen, ik wist niet eens dat die er waren. Beterschap dan, en ik hoop in de toekomst eens een show van u te horen.
Ellowquote:Op zondag 14 september 2014 02:33 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Jammer, beterschap dan voor de DJ. Ik zou het wel leuk vinden een uurtje hip hop.
Possieeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 14 september 2014 02:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
U![]()
Ja ooit misschien weer wel ja maar voorlopig niet.
quote:
Dat gebeurt soms wel eensquote:Op zondag 14 september 2014 03:01 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]goedemorgen. Ik meen ook wel een show van u gehoord te hebben, U draait toch wel soms hip hop?
G'day... Good day.quote:
Hommoquote:Op zondag 14 september 2014 03:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry, mijn eigen zieke geest deed weer even lastig.
Sowieso nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |