hehe of een stormloopquote:Op zondag 14 september 2014 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
club was gesloten toen, anders vermoed ik dat er weinig belangstelling van de meesten geweest was
zeker, heb er thuis wat ruzies voor over moeten hebben, maar het was het waardquote:Op zondag 14 september 2014 01:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe of een stormloop
maar wel leuk geweest?
hehe mooi dan.quote:Op zondag 14 september 2014 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker, heb er thuis wat ruzien voor over moeten hebben, maar het was het waard
ciaoooooquote:Op zondag 14 september 2014 01:19 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe mooi dan.
maar ik ga er weer vandoor kerel.
laters
Slaap lekker Gomiquote:Op zondag 14 september 2014 01:19 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe mooi dan.
maar ik ga er weer vandoor kerel.
laters
Lekker rustig dan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 september 2014 01:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker rustig dan!ach het gaat wel, thuis is het redelijk relaxed, werk is matigjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met jou?Same shit, different day
SC hopper present
Het gaat wel... klinkt niet echt enthousiast.. Geef eens wat meer vrij als je wil. Desnoots in de dm of pm...quote:Op zondag 14 september 2014 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het gaat wel, thuis is het redelijk relaxed, werk is matigjes.
Ja kut eigenlijk... Ik zit op een dood spoor... Kom nergens ga bijna nergens heen... Zit eigenlijk maar mn tijd te verdoen in een hok wachten tot....quote:met jou?
het gaat wel is voor mijn doen vrij goedquote:Op zondag 14 september 2014 01:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het gaat wel... klinkt niet echt enthousiast.. Geef eens wat meer vrij als je wil. Desnoots in de dm of pm...
[..]
Ja kut eigenlijk... Ik zit op een dood spoor... Kom nergens ga bijna nergens heen... Zit eigenlijk maar mn tijd te verdoen in een hok wachten tot....
U was toch die DJ die Hip hop en rap draait?quote:Op zondag 14 september 2014 01:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het gaat wel... klinkt niet echt enthousiast.. Geef eens wat meer vrij als je wil. Desnoots in de dm of pm...
[..]
Ja kut eigenlijk... Ik zit op een dood spoor... Kom nergens ga bijna nergens heen... Zit eigenlijk maar mn tijd te verdoen in een hok wachten tot....
Gelukkig!quote:Op zondag 14 september 2014 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat wel is voor mijn doen vrij goed
maar bij jou klinkt het pas echt
Nee, dat is MaryMouse. Ik ben geen DJ.quote:Op zondag 14 september 2014 02:04 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
U was toch die DJ die Hip hop en rap draait?
Oh, ja dat zeggen meer mensen. Ik heb wel wat naar geluisterd, draait wel aardig, weinig hip hop. Misschien moet ik beter opletten.quote:Op zondag 14 september 2014 02:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, dat is MaryMouse. Ik ben geen DJ.
En die ligt inmiddels al wel in de gaatjes van een lekker stukje kaas lief te slapen!quote:Op zondag 14 september 2014 02:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, dat is MaryMouse. Ik ben geen DJ.
Ze zit nog met een show in haar maag. De geschiedenis van de Hip hop.quote:Op zondag 14 september 2014 02:10 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Oh, ja dat zeggen meer mensen. Ik heb wel wat naar geluisterd, draait wel aardig, weinig hip hop. Misschien moet ik beter opletten.
Klopt en komt ook voorlopig even niet meer langs ivm een pauze.quote:Op zondag 14 september 2014 02:11 schreef ToT het volgende:
[..]
En die ligt inmiddels al wel in de gaatjes van een lekker stukje kaas lief te slapen!
Gemeut?quote:Op zondag 14 september 2014 02:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze zit nog met een show in haar maag. De geschiedenis van de Hip hop.
Die gaat ze ooit draaien maar ze krijgt het door haar eigen gemeut maar niet af.
Ik hoop dat je het geduld nog kan opbrengen.
Ow, dus ik hoef voorlopig niet te checken of Marymouse hip hop draait?quote:Op zondag 14 september 2014 02:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt en komt ook voorlopig even niet meer langs ivm een pauze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |