was ook soort van definitief wegquote:Op zondag 14 september 2014 00:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet overdrijven
We zeiden alleen die is al lang niet meer geweest
en over hoeveel minuutjes kan ik weer eigen wereld aanvragen dan?quote:Op zondag 14 september 2014 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gezien het verleden is dat zeer zeker legitiem.
hehe ok. zal mn felicitatie wissenquote:Op zondag 14 september 2014 00:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh nou ik wilde hem ook vergeten eigenlijk
Ja gaat goed
Ik heb ook die periodes, lekker druk met andere dingenquote:
Neequote:
precies. en na een tijdje denk je van ok, weer eens ff kijkje nemenquote:Op zondag 14 september 2014 00:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook die periodes, lekker druk met andere dingen
Ja. Maar verder alles goed met je? Werk en alles?quote:Op zondag 14 september 2014 00:55 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. en na een tijdje denk je van ok, weer eens ff kijkje nemen
Ik zeg toch neequote:
Ik heb geen idee hoe lang er tussen moet zitten minimaal. Sorry.quote:Op zondag 14 september 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en over hoeveel minuutjes kan ik weer eigen wereld aanvragen dan?
quote:Op zondag 14 september 2014 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet je een beetje in de gaten houden he
quote:Op zondag 14 september 2014 00:57 schreef gomi het volgende:
[..]
nou dan ga ik maar weer eens he.
kom over jaar of 6 wel terug
ja alles lekker.quote:Op zondag 14 september 2014 00:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja. Maar verder alles goed met je? Werk en alles?
Nog nooit van David Bowie gehoord!quote:Op zondag 14 september 2014 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zit je hier beetje na een of andere david bowie te luisteren... nog nooit van die kerel gehoord en hij maakt niet echt goede muziek ofzo
Ja werk blijft rommelen, maar ik zit er nog steedsquote:Op zondag 14 september 2014 00:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ja alles lekker.
eindelijk weer vakantie.
eindelijk.werd wel weer tijd ook.
maar verder alles lekker.
met jou?
wachten op kwaliteitsmuziekquote:Op zondag 14 september 2014 00:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog nooit van David Bowie gehoord!![]()
Wat doe je hier dan?
Je noemde me eerder nog een oud wijfquote:
racisme zeg ik jequote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef Koen66 het volgende:
8 nummers in de wachtrij, maar verzoekjes afspelen ho maar
Het rotatieschema is aangepast wegens regels van BUMA. Verzoekjes mogen niet meer continu achter elkaar gedraaid worden; er moeten helaas random tussendoor gedraaid worden.quote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef Koen66 het volgende:
8 nummers in de wachtrij, maar verzoekjes afspelen ho maar
terug blijven rommelenquote:Op zondag 14 september 2014 00:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja werk blijft rommelen, maar ik zit er nog steeds
Verder alles lekker zijn gangetje.
Ga je nog op vakantie?
nee, ik ga niet zingenquote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wachten op kwaliteitsmuziek
ach laat die Haersma buma zich lekker met z'n eigen zooi bemoeienquote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Het rotatieschema is aangepast wegens regels van BUMA. Verzoekjes mogen niet meer continu achter elkaar gedraaid worden; er moeten helaas random tussendoor gedraaid worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |