Wat lul je?quote:Op zondag 14 september 2014 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lapo en fipo, mijn leven is compleet
En dan niet het topic openenquote:Op zondag 14 september 2014 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
lapo en fipo, mijn leven is compleet
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb al 30 jaar dezelfde piemel in mijn hand
Zou overigens wel raar zijn als je andere piemels in je hand zou hebben.quote:Op zondag 14 september 2014 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb al 30 jaar dezelfde piemel in mijn hand
Het zal allemaal wel.quote:Op zondag 14 september 2014 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij zoekt mot met mij hè
quote:Op zondag 14 september 2014 00:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zou overigens wel raar zijn als je andere piemels in je hand zou hebben.
Ja of je moet Rezania heten. Dan is dat schijnbaar allemaal maar normaal en alles
Ontmoet?quote:Op zondag 14 september 2014 00:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]moest lachen wel.
Aardige knul is het wel trouwens.
Rezania is de tofste homo die ik ken.quote:Op zondag 14 september 2014 00:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]moest lachen wel.
Aardige knul is het wel trouwens.
Ik ken er 1quote:Op zondag 14 september 2014 00:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Rezania is de tofste homo die ik ken.
quote:
Ja, meerdere malen. Niets mis mee.quote:
Socios vind ik toch wel ietsje tofferquote:Op zondag 14 september 2014 00:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
WcPot is ook aardig.quote:Op zondag 14 september 2014 00:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Werd eens tijd.quote:Op zondag 14 september 2014 00:40 schreef Geralt het volgende:
Ik ga trouwens ergens binnenkort mn ouwe account weer eens afstoffen denk ik
Met of zonder pik in de hand?quote:Op zondag 14 september 2014 00:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, meerdere malen. Niets mis mee.
en dat is?quote:Op zondag 14 september 2014 00:40 schreef Geralt het volgende:
Ik ga trouwens ergens binnenkort mn ouwe account weer eens afstoffen denk ik
pc. laten we allemaal eigen wereld van opegezwolle aanvragenquote:Op zondag 14 september 2014 00:41 schreef Geralt het volgende:
Is nu trouwens iemand aan het draaien of is dit gewoon een comp[uter?
Die met die essen, van Waffen SS waar het eerder over ging. Maar dan met 3. Dubbel dusssquote:
Waar doe ik dat?quote:Op zondag 14 september 2014 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pc. laten we allemaal eigen wereld van opegezwolle aanvragen
Nee. Was grapje.quote:Op zondag 14 september 2014 00:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zonder.
Ben je bang voor homo's? Arme jongen. Zeker nooit in de grote stad geweest
Radio Bendeleider materiaal ditquote:
Swaffel SS soberso.quote:Op zondag 14 september 2014 00:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die met die essen, van Waffen SS waar het eerder over ging. Maar dan met 3. Dubbel dusss
En je bent twaalf?quote:Op zondag 14 september 2014 00:42 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee. Was grapje.
Ik woon in de grote stad.
Hoe ouder ik word hoe kleiner de kans dat zo een meid (die ik mij voor ogen heb) mij toe laat.quote:Op zondag 14 september 2014 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe ouder je word, hoe breder de interesse
ja, waarom?quote:Op zondag 14 september 2014 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
Zijn er nog dj's die in willen stappen? Fokker is er mee gestopt....
request.gif (339 bytes)quote:Op zondag 14 september 2014 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
http://radio49.nl/playlist.php?limit=25&letter=A
censuur! vervloekt zijt radio49!quote:Op zondag 14 september 2014 00:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
request.gif (339 bytes)
Verzoek is mislukt!
Je verzoek kan niet worden opgenomen om de volgende reden:
Track recently played
nummers mogen maar 1x in een bepaalde tijd aangevraagd wordenquote:Op zondag 14 september 2014 00:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
request.gif (339 bytes)
Verzoek is mislukt!
Je verzoek kan niet worden opgenomen om de volgende reden:
Track recently played
Hoezo?quote:Op zondag 14 september 2014 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nummers mogen maar 1x in een bepaalde tijd aangevraagd worden
quote:Op zondag 14 september 2014 00:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wil hij niet prijs geven....
Is dat een legitieme reden dezer dagen?quote:Op zondag 14 september 2014 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zodat men niet keer op keer het zelfde nummer kan aanvragen.
Mazzel LHquote:
krijg er dorst vanquote:Op zondag 14 september 2014 00:49 schreef Geralt het volgende:
Wat is dit voor reeks. Zaterdagavond. En nog geen bier voorbijgekomen.
[ afbeelding ]
En een stel tieten om het af te maken:
[ afbeelding ]
Hey jijquote:
JIJ_GING_NAAR_BED!!!!quote:
quote:
jawelquote:
Hoe is het? Lang geleden.quote:
Gezien het verleden is dat zeer zeker legitiem.quote:Op zondag 14 september 2014 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is dat een legitieme reden dezer dagen?
Niet overdrijvenquote:Op zondag 14 september 2014 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawelgaat z'n gangetje
we hadden het laatst nog over je toen de TAL meet van een paar jaar terug aan de orde kwam
Symph had het over mag je hier rokenquote:Op zondag 14 september 2014 00:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet overdrijven
We zeiden alleen die is al lang niet meer geweest
ja, best wel lang geleden. zag net fb dat ik je verjaardag ben vergetenquote:
heheh karaoke?quote:Op zondag 14 september 2014 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawelgaat z'n gangetje
we hadden het laatst nog over je toen de TAL meet van een paar jaar terug aan de orde kwam
Oh nou ik wilde hem ook vergeten eigenlijkquote:Op zondag 14 september 2014 00:51 schreef gomi het volgende:
[..]
ja, best wel lang geleden. zag net fb dat ik je verjaardag ben vergeten
dacht toen maatr ff terug in te loggen op fok
alles lekker?
12quote:
was ook soort van definitief wegquote:Op zondag 14 september 2014 00:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet overdrijven
We zeiden alleen die is al lang niet meer geweest
en over hoeveel minuutjes kan ik weer eigen wereld aanvragen dan?quote:Op zondag 14 september 2014 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gezien het verleden is dat zeer zeker legitiem.
hehe ok. zal mn felicitatie wissenquote:Op zondag 14 september 2014 00:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh nou ik wilde hem ook vergeten eigenlijk
Ja gaat goed
Ik heb ook die periodes, lekker druk met andere dingenquote:
Neequote:
precies. en na een tijdje denk je van ok, weer eens ff kijkje nemenquote:Op zondag 14 september 2014 00:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook die periodes, lekker druk met andere dingen
Ja. Maar verder alles goed met je? Werk en alles?quote:Op zondag 14 september 2014 00:55 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. en na een tijdje denk je van ok, weer eens ff kijkje nemen
Ik zeg toch neequote:
Ik heb geen idee hoe lang er tussen moet zitten minimaal. Sorry.quote:Op zondag 14 september 2014 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en over hoeveel minuutjes kan ik weer eigen wereld aanvragen dan?
quote:Op zondag 14 september 2014 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet je een beetje in de gaten houden he
quote:Op zondag 14 september 2014 00:57 schreef gomi het volgende:
[..]
nou dan ga ik maar weer eens he.
kom over jaar of 6 wel terug
ja alles lekker.quote:Op zondag 14 september 2014 00:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja. Maar verder alles goed met je? Werk en alles?
Nog nooit van David Bowie gehoord!quote:Op zondag 14 september 2014 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zit je hier beetje na een of andere david bowie te luisteren... nog nooit van die kerel gehoord en hij maakt niet echt goede muziek ofzo
Ja werk blijft rommelen, maar ik zit er nog steedsquote:Op zondag 14 september 2014 00:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ja alles lekker.
eindelijk weer vakantie.
eindelijk.werd wel weer tijd ook.
maar verder alles lekker.
met jou?
wachten op kwaliteitsmuziekquote:Op zondag 14 september 2014 00:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog nooit van David Bowie gehoord!![]()
Wat doe je hier dan?
Je noemde me eerder nog een oud wijfquote:
racisme zeg ik jequote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef Koen66 het volgende:
8 nummers in de wachtrij, maar verzoekjes afspelen ho maar
Het rotatieschema is aangepast wegens regels van BUMA. Verzoekjes mogen niet meer continu achter elkaar gedraaid worden; er moeten helaas random tussendoor gedraaid worden.quote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef Koen66 het volgende:
8 nummers in de wachtrij, maar verzoekjes afspelen ho maar
terug blijven rommelenquote:Op zondag 14 september 2014 00:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja werk blijft rommelen, maar ik zit er nog steeds
Verder alles lekker zijn gangetje.
Ga je nog op vakantie?
nee, ik ga niet zingenquote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wachten op kwaliteitsmuziek
ach laat die Haersma buma zich lekker met z'n eigen zooi bemoeienquote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Het rotatieschema is aangepast wegens regels van BUMA. Verzoekjes mogen niet meer continu achter elkaar gedraaid worden; er moeten helaas random tussendoor gedraaid worden.
BUMA regels voor een paar luisteraarsquote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Het rotatieschema is aangepast wegens regels van BUMA. Verzoekjes mogen niet meer continu achter elkaar gedraaid worden; er moeten helaas random tussendoor gedraaid worden.
Lekker, tzaziki, de echtequote:Op zondag 14 september 2014 01:01 schreef gomi het volgende:
[..]
terug blijven rommelen
ja ga maandag naar griekenland en dan door naar turklije.
effe zon pakken.
lekker manquote:Op zondag 14 september 2014 01:01 schreef gomi het volgende:
[..]
terug blijven rommelen
ja ga maandag naar griekenland en dan door naar turklije.
effe zon pakken.
Je kan het ook gewoon zelf aanvragen op radio49.nlquote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wachten op kwaliteitsmuziek
k zou ook nog wel willen, mja zit aan de vakanties vastquote:Op zondag 14 september 2014 01:04 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
ja najar nog ff zon pakken he.
altijd lekker voor we de winter ingaan.
Toen was je nog 50?!quote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Je noemde me eerder nog een oud wijf
van R'49 al een tijdje geen meet gehadquote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik eigenlijk ook nu.
maar gaan jullie weer meeten?
slaap lekker. en train ze morgen.quote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef Kally het volgende:
Mensen ik duik mijn bed in, morgen weer eens naar de sportschool
respectquote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef Kally het volgende:
ah k, ksc kom ik al heel lang niet meer.quote:Op zondag 14 september 2014 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van R'49 al een tijdje geen meet gehad
laatste meet waar ik was was van KSC in juli
was toffe meet in Belgiequote:Op zondag 14 september 2014 01:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k, ksc kom ik al heel lang niet meer.
ol kom hier ook niet vaak meer
Njah het is 41quote:
Fitness, heerlijkquote:Op zondag 14 september 2014 01:06 schreef gomi het volgende:
[..]
slaap lekker. en train ze morgen.
wat train je eigenlijk?
meets gaan internationaal?quote:Op zondag 14 september 2014 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was toffe meet in Belgie
Laatste keer dat ikw at Radio people zag was bij Kally vorig jaar
ah ontsteking is idd kut.quote:Op zondag 14 september 2014 01:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah het is 41Scheelt weinig
[..]
Fitness, heerlijk
Maar had ontsteking in mijn schouder dus kon even wat minder gaan
hmmm sterktequote:Op zondag 14 september 2014 01:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah het is 41Scheelt weinig
[..]
Fitness, heerlijk
Maar had ontsteking in mijn schouder dus kon even wat minder gaan
Slaap lekker en zweetse!quote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef Kally het volgende:
club was gesloten toen, anders vermoed ik dat er weinig belangstelling van de meesten geweest wasquote:Op zondag 14 september 2014 01:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm goede meet geweest?
ook zonder vriendin mee te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |