BUMA regels voor een paar luisteraarsquote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Het rotatieschema is aangepast wegens regels van BUMA. Verzoekjes mogen niet meer continu achter elkaar gedraaid worden; er moeten helaas random tussendoor gedraaid worden.
Lekker, tzaziki, de echtequote:Op zondag 14 september 2014 01:01 schreef gomi het volgende:
[..]
terug blijven rommelen
ja ga maandag naar griekenland en dan door naar turklije.
effe zon pakken.
lekker manquote:Op zondag 14 september 2014 01:01 schreef gomi het volgende:
[..]
terug blijven rommelen
ja ga maandag naar griekenland en dan door naar turklije.
effe zon pakken.
Je kan het ook gewoon zelf aanvragen op radio49.nlquote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wachten op kwaliteitsmuziek
k zou ook nog wel willen, mja zit aan de vakanties vastquote:Op zondag 14 september 2014 01:04 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
ja najar nog ff zon pakken he.
altijd lekker voor we de winter ingaan.
Toen was je nog 50?!quote:Op zondag 14 september 2014 01:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Je noemde me eerder nog een oud wijf
van R'49 al een tijdje geen meet gehadquote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik eigenlijk ook nu.
maar gaan jullie weer meeten?
slaap lekker. en train ze morgen.quote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef Kally het volgende:
Mensen ik duik mijn bed in, morgen weer eens naar de sportschool
respectquote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef Kally het volgende:
ah k, ksc kom ik al heel lang niet meer.quote:Op zondag 14 september 2014 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van R'49 al een tijdje geen meet gehad
laatste meet waar ik was was van KSC in juli
was toffe meet in Belgiequote:Op zondag 14 september 2014 01:07 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k, ksc kom ik al heel lang niet meer.
ol kom hier ook niet vaak meer
Njah het is 41quote:
Fitness, heerlijkquote:Op zondag 14 september 2014 01:06 schreef gomi het volgende:
[..]
slaap lekker. en train ze morgen.
wat train je eigenlijk?
meets gaan internationaal?quote:Op zondag 14 september 2014 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was toffe meet in Belgie
Laatste keer dat ikw at Radio people zag was bij Kally vorig jaar
ah ontsteking is idd kut.quote:Op zondag 14 september 2014 01:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah het is 41Scheelt weinig
[..]
Fitness, heerlijk
Maar had ontsteking in mijn schouder dus kon even wat minder gaan
hmmm sterktequote:Op zondag 14 september 2014 01:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah het is 41Scheelt weinig
[..]
Fitness, heerlijk
Maar had ontsteking in mijn schouder dus kon even wat minder gaan
Slaap lekker en zweetse!quote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef Kally het volgende:
club was gesloten toen, anders vermoed ik dat er weinig belangstelling van de meesten geweest wasquote:Op zondag 14 september 2014 01:13 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm goede meet geweest?
ook zonder vriendin mee te nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |