hoezo datquote:Op zondag 14 september 2014 02:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Morgen vinden ze je ontmaagd in een greppel!
quote:Op zondag 14 september 2014 02:19 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Wie is Yvonne? en wie ben jij?
Ga er maar van uit dat die de komende maand niet gat draaien en als ze dat wel doet t zeker geen hip hop show is want die is nog niet af. (voor zo ver ik weet)quote:Op zondag 14 september 2014 02:18 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Ow, dus ik hoef voorlopig niet te checken of Marymouse hip hop draait?
OK, ik luister soms wel eens, maar ik krijg er niet echt hoogte van wanneer iemand draait. Heb wel een paar keer hip hop voorbij horen komen, maar een show later van dezelfde DJ was het weer totaal niet mijn muziek.quote:Op zondag 14 september 2014 02:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat die de komende maand niet gat draaien en als ze dat wel doet t zeker geen hip hop show is want die is nog niet af. (voor zo ver ik weet)
Komt omdat de hip hop dj hier ziek is. Wanneer hij beter word weet niemand. Zelfs ik niet.quote:Op zondag 14 september 2014 02:23 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
OK, ik luister soms wel eens, maar ik krijg er niet echt hoogte van wanneer iemand draait. Heb wel een paar keer hip hop voorbij horen komen, maar een show later van dezelfde DJ was het weer totaal niet mijn muziek.
Jammer, beterschap dan voor de DJ. Ik zou het wel leuk vinden een uurtje hip hop.quote:Op zondag 14 september 2014 02:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Komt omdat de hip hop dj hier ziek is. Wanneer hij beter word weet niemand. Zelfs ik niet.
Ik zeg niet dat het nooit meer gaat gebeuren maar neem van mij aan dat de gebeurtenissen nu (achter de schermen) mij zo hebben doen schrikken dat ik daar totaal niets meer mee te maken wil hebben en dus draai ik ook niet meer! Ik zei niet voor niets einde oefening. Ik kan alleen niet de verleiding weerstaan om hier te posten.quote:Op zondag 14 september 2014 02:33 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Jammer, beterschap dan voor de DJ. Ik zou het wel leuk vinden een uurtje hip hop.
Interessant verhaal, man.quote:Op zondag 14 september 2014 02:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het nooit meer gaat gebeuren maar neem van mij aan dat de gebeurtenissen nu (achter de schermen) mij zo hebben doen schrikken dat ik daar totaal niets meer mee te maken wil hebben en dus draai ik ook niet meer! Ik zei niet voor niets einde oefening. Ik kan alleen niet de verleiding weerstaan om hier te posten.
Ow, ik weet niets van achter de schermen, ik wist niet eens dat die er waren. Beterschap dan, en ik hoop in de toekomst eens een show van u te horen.quote:Op zondag 14 september 2014 02:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het nooit meer gaat gebeuren maar neem van mij aan dat de gebeurtenissen nu (achter de schermen) mij zo hebben doen schrikken dat ik daar totaal niets meer mee te maken wil hebben en dus draai ik ook niet meer! Ik zei niet voor niets einde oefening. Ik kan alleen niet de verleiding weerstaan om hier te posten.
Uquote:Op zondag 14 september 2014 02:41 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Ow, ik weet niets van achter de schermen, ik wist niet eens dat die er waren. Beterschap dan, en ik hoop in de toekomst eens een show van u te horen.
Ellowquote:Op zondag 14 september 2014 02:33 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Jammer, beterschap dan voor de DJ. Ik zou het wel leuk vinden een uurtje hip hop.
Possieeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 14 september 2014 02:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
U![]()
Ja ooit misschien weer wel ja maar voorlopig niet.
quote:
Dat gebeurt soms wel eensquote:Op zondag 14 september 2014 03:01 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]goedemorgen. Ik meen ook wel een show van u gehoord te hebben, U draait toch wel soms hip hop?
G'day... Good day.quote:
Hommoquote:Op zondag 14 september 2014 03:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry, mijn eigen zieke geest deed weer even lastig.
Sowieso nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |