SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihizzzzz
haha komisch : yedi ( star track )quote:
sorry, maar ik voel 'm niet..quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:14 schreef pionnetje het volgende:
[..]
haha komisch : yedi ( star track )
gun ( zelfbeschermings dingetje! )
Wat is er grappig aan 'gün'?quote:
In het Koerdisch betekent dat lul.quote:Op zondag 14 september 2014 01:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan 'gün'?
Yedigün (eigenlijk 'yedi gün') betekent 'zeven dagen'. Yedi = zeven; gün = dag.
quote:Op zondag 14 september 2014 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In het Koerdisch betekent dat lul.
Alleen moet je de g niet op zijn Nederlands uitspreken.
Haha juistemquote:Op zondag 14 september 2014 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..].
De g van 'good' en 'garçon' zeker?
Ligt eraanquote:Op zondag 14 september 2014 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stimo doe jij eerst shampoo en dan conditioner of eerst conditioner en dan shampoo?
Ja. En jij deo. Koelie.quote:Op zondag 14 september 2014 16:06 schreef AMAR420 het volgende:
ja klopt, jullie behaarde lichaam heeft ook wat conditioner nodig, volgens mij
Ik ben Indier, en ik ruik overigens naar Davidoff.quote:
jammer, ik vind behaarde armen wel wat hebben, heeft wel iets.quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 16:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jammer, ik vind behaarde armen wel wat hebben, heeft wel iets.
benen, aan de andere kant..blegh
Haha, wattt. Hoe lang doe jij met een fles shampoo?quote:Op zondag 14 september 2014 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ligt eraanIs mn haar een en al klit dan eerst conditioner shampoo nogmaals shampoo en dan conditioner. Anders 2 x shampoo en 1 x conditioner.
1.5 maand, ik was 2 of 3 x id week mijn haar met natuurlijke shit. Heb nu zelfs olijfzeep gehaald. Ga het daar eens mee wassen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, wattt. Hoe lang doe jij met een fles shampoo?
Hahhahahquote:Op zondag 14 september 2014 18:14 schreef Che_ het volgende:
Daarom hebben koelinnen altijd behaarde oksels
je moer ook.quote:Op zondag 14 september 2014 18:14 schreef Che_ het volgende:
ik vind haar normaal, dat het altijd verwijderd wordt snap ik niet, het is er toch voor een reden?quote:
Redder van Stimoquote:Op zondag 14 september 2014 18:14 schreef Che_ het volgende:
Vraag je aan de foute persoonquote:Op zondag 14 september 2014 20:21 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
erm.
wil je je ff gedragen? dankje.
Was dat de vraag?quote:Op zondag 14 september 2014 20:33 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nahja, tegen marokkanen kan geen volk op idd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja man, ik ben jaloers. Dit niveautje is echt treuuuuurig. Echt. Sjongejonge. Ik ga voorstellen om alles op papier te doen en hun de praktijk.quote:Op zondag 14 september 2014 21:32 schreef Peunage het volgende:
Projectgroepen
Zo blij dat ik mijn afstudeerstage alleen doe. Complete controle over kwaliteit
Wel hogere werkdruk maar dat is ook wel chill.
Ik ken het, je beoordeling is afhankelijk van allemaal ongemotiveerde domme mensen die er niks van bakken.quote:Op zondag 14 september 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja man, ik ben jaloers. Dit niveautje is echt treuuuuurig. Echt. Sjongejonge. Ik ga voorstellen om alles op papier te doen en hun de praktijk.
Het probleem is, zij zijn wel gemotiveerd. We hebben al 9 bijeenkomsten gehad, we zijn nog maar één week bezig.quote:Op zondag 14 september 2014 22:11 schreef Peunage het volgende:
doen en hun de praktijk.
Ik ken het, je beoordeling is afhankelijk van allemaal ongemotiveerde domme mensen die er niks van bakken.
Neu. Want dat doe ik normaal wel?quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moet jij niet via dm roddelen en zo?
quote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10203811190454578&fref=nf
ohmylord. misselijkmakend.!
Was vroegah in de Nederlandse Koranscholen ook zoquote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Uh nee. Bedoel alleen dat het ook best dichtbij huis gebeurde. Is zeker walgelijk. Helemaal zo agressief.quote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dus dan moeten we dat maar accepteren. Ok. Vind het echt belachelijk dat ze zo omgaan met kinderen.
Ik heb het gelukkig niet meegemaakt. Maar zoiets hoort toch niet in een 'heilige omgeving' gedoogd te worden? Waarom gebruiken ze geweld tegen mensen die weerloos zijn? Stel barbaren hoor..quote:Op zondag 14 september 2014 23:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Uh nee. Bedoel alleen dat het ook best dichtbij huis gebeurde. Is zeker walgelijk. Helemaal zo agressief.
Toen ie zo wegsprong was echt een schwalbe. Beetje de boel opstoken pff.quote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga toch weg man.quote:Op zondag 14 september 2014 23:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Toen ie zo wegsprong was echt een schwalbe. Beetje de boel opstoken pff.
Je bent zelf homoquote:Op zondag 14 september 2014 23:50 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Mensen die 'Swagg' gebruiken..
Betekent: Secretly We Are Gay G.
Vuile flikkers!
*Niks tegen homo's verder.
quote:Op zondag 14 september 2014 23:50 schreef Santello het volgende:
[..]
Toen ie zo wegsprong was echt een schwalbe.
Vroeger tijdens de lessen in Moskee, hadden we een jongen die fucking groot was. Te groot en te sterk voor zijn leeftijd. Alle stokken die de docent wilde gebruiken om hem mee te slaan sloeg die leerling kapot. Uiteindelijk had ie niks meer en ging de les doorquote:Op zondag 14 september 2014 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga toch weg man.Zie dat andere kind die pilaar vasthouden, echt sneue bedoeling dit.
Ja, maar S-A (volgens de poster). Daar mag alles, als zij het willen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:53 schreef Peunage het volgende:
En waarschijnlijk om iets belachelijks geslagen worden
ey gozer doe stoer achter je schermpje, elke keer. ik ben punjabi en jij bent wat? koerdquote:
Chilllllllll.quote:Op maandag 15 september 2014 00:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ey gozer doe stoer achter je schermpje, elke keer. ik ben punjabi en jij bent wat? koerd
doe niet te tof svp
quote:Op maandag 15 september 2014 00:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ey gozer doe stoer achter je schermpje, elke keer. ik ben punjabi en jij bent wat? koerd
doe niet te tof svp
quote:
Koerdenquote:Op maandag 15 september 2014 00:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
doe niet te tof svp
faggotsquote:Op maandag 15 september 2014 00:34 schreef Copthorne het volgende:
Lieve Turkse vrienden, het zal jullie wellicht niet zijn ontgaan: we zijn bezig met een nieuwe missie op Klaagbaak. Steunen jullie deze missie? Steunen jullie Vrijstaat Klaagbaak?
Jullie steun is meer dan welkom.Samen staan we sterk!
Ad maiorem dei gloriam!
Het is maar een forum. Grow upquote:Op maandag 15 september 2014 00:48 schreef Copthorne het volgende:
Het is graag of niet natuurlijk.
Alle respect als je er niks inziet, maar steun is meer dan welkom.
ga slapenquote:Op maandag 15 september 2014 00:48 schreef Copthorne het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2014 00:53 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Mag ik zelf bepalen wanneer ik naar bed ga? Dankjewel.
quote:Op maandag 15 september 2014 00:53 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Mag ik zelf bepalen wanneer ik naar bed ga? Dankjewel.
Totaal niet grappig. Ik wil niet meer met je trouwen. Sorryquote:Op maandag 15 september 2014 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee. Verveling + imgur = gouden combinatie![]()
https://imgur.com/gallery/5HESw
Je kans om een oom te worden is nu vergaanquote:
Potverdikkeme. Ik ben mobiel en las "trouwen" als eerste en toen dacht ik, shiiiiit dat is mathemaat en mn hart stond even stil. Gelukkig was jij het maar.quote:Op maandag 15 september 2014 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Totaal niet grappig. Ik wil niet meer met je trouwen. Sorry
Deze man woont op fok ofzo.quote:Op maandag 15 september 2014 00:48 schreef Copthorne het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2014 01:36 schreef Santello het volgende:
Net het topic gezien. Wat een stel kneuzen bij elkaar zeg
Nadat ik een iets minder agressieve imam heb meegemaakt @ moskee was het voor mij ook exit.quote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:
Ik denk dat ik maar een algemeen hosselboek voor Fokkers moet schrijven. En dan neem ik als titel:quote:Op maandag 15 september 2014 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Potverdikkeme. Ik ben mobiel en las "trouwen" als eerste en toen dacht ik, shiiiiit dat is mathemaat en mn hart stond even stil. Gelukkig was jij het maar.
Knap van je, denk dat niet alle kinderen zo denken. Vind het zo belachelijk en achterlijk, dat slaan.quote:Op maandag 15 september 2014 04:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nadat ik een iets minder agressieve imam heb meegemaakt @ moskee was het voor mij ook exit.![]()
Nee, ik was niet het slachtoffer. Als een jochie van 10 kende ik mijn rechten wel (volwassenen mogen kinderen niet slaan).
Heb je een harem?quote:Op maandag 15 september 2014 07:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een algemeen hosselboek voor Fokkers moet schrijven. En dan neem ik als titel:
'Hoe van een gewoon ackward stalker of moederskindje naar een sultan met een harem in enkele stappen'.
Dit wordt een bestseller
Er is een verschil tussen een corrigerende tik en helemaal in elkaar slaan.quote:Op maandag 15 september 2014 09:44 schreef Che_ het volgende:
Nee, alleen praten zal echt helpen...zie jeugd in NL
Hard slaan is niet goed, maar een paar opvoedende tikken is soms nodig. Jeugd bij ons heeft veel meer respect voor ouderen.
Dit.quote:Op maandag 15 september 2014 09:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een corrigerende tik en helemaal in elkaar slaan.
Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 15 september 2014 09:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een corrigerende tik en helemaal in elkaar slaan.
Tja, wat is harde hand? Vergeleken met die softe Nederlandse ouders is het al heel snel 'hard'.quote:Op maandag 15 september 2014 11:06 schreef Copthorne het volgende:
Is het waar dat de meeste Turkse kinderen met de harde hand worden opgevoed?
Er woont een Turks gezien naast ons en ik zie dat de kinderen regelmatig een tik krijgen van met name de moeder. Een keer kneep de moeder zelfs meerdere keren in het gezicht van het jongste knulletje.
Daar heb je gelijk in. Ik heb zelf een Indische vader en als we stout waren kregen we een pak slaag. Zo ging dat vroeger. Ik neem aan dat het bij de meeste Turkse gezinnen vergelijkbaar is?quote:Op maandag 15 september 2014 11:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, wat is harde hand? Vergeleken met die softe Nederlandse ouders is het al heel snel 'hard'.
Ik denk het wel. Geen totale afranseling natuurlijk, maar net hard genoeg dat het kind wel merkt dat-ie te ver ging.quote:Op maandag 15 september 2014 11:16 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik heb zelf een Indische vader en als we stout waren kregen we een pak slaag. Zo ging dat vroeger. Ik neem aan dat het bij de meeste Turkse gezinnen vergelijkbaar is?
Keiharde Ottomaanse hand?quote:Op maandag 15 september 2014 11:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Geen totale afranseling natuurlijk, maar net hard genoeg dat het kind wel merkt dat-ie te ver ging.
Hahaha wtfquote:
Woow.quote:
Klagen over de jeugd is net zo oud als de mensheid.quote:Op maandag 15 september 2014 12:17 schreef AMAR420 het volgende:
vroeger hadden kinderen meer manieren
vroeger waren kinderen minder brutaal
vroeger werden kinderen vaker corrigerende tikken toegekend.
conclusie: een tik op z'n tijd is gewoon correct.
Mwuaaah....quote:Op maandag 15 september 2014 12:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klagen over de jeugd is net zo oud als de mensheid.
Het is pertinent onwaar dat kinderen vroeger minder brutaal waren of meer manier hadden.
Ja, ik heb zelf behoorlijk veel klappen oa in mijn gezicht en op het hoofd met de platte hand gekregen van mijn moeder.quote:Op maandag 15 september 2014 11:06 schreef Copthorne het volgende:
Is het waar dat de meeste Turkse kinderen met de harde hand worden opgevoed?
Er woont een Turks gezien naast ons en ik zie dat de kinderen regelmatig een tik krijgen van met name de moeder. Een keer kneep de moeder zelfs meerdere keren in het gezicht van het jongste knulletje.
quote:Op maandag 15 september 2014 12:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf behoorlijk veel klappen oa in mijn gezicht en op het hoofd met de platte hand gekregen van mijn moeder.
Dat zou ik zelf nooit doen bij een kind.
Ik kreeg naast een pak slaag ook weleens corrigerende tikken tegen mijn achterhoofd van mijn vader. Ook als ik iets per ongeluk deed (iets omstoten bijvoorbeeld). Ik ben tevreden over hoe ik ben opgevoed, maar ik zou zelf minder hard zijn als ik kinderen zou hebben.quote:Op maandag 15 september 2014 12:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf behoorlijk veel klappen oa in mijn gezicht en op het hoofd met de platte hand gekregen van mijn moeder.
Dat zou ik zelf nooit doen bij een kind.
Okéquote:Op maandag 15 september 2014 09:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Knap van je, denk dat niet alle kinderen zo denken. Vind het zo belachelijk en achterlijk, dat slaan.
[..]
Heb je een harem?
Ik ook.Zal ik meehelpen met schrijven?
Minstens 1 daarvan is een fotomodelquote:Op maandag 15 september 2014 12:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oké. Heb jij ook een harem vol professionele fotomodellen?
Iets beters.quote:Op maandag 15 september 2014 13:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een ober of een strandstoelenhuurbaas?
Totdat je afgewezen wordtquote:
Hij woont niet in TRquote:Op maandag 15 september 2014 14:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Aanmelden bij Grenzeloos Verliefd
#TurkenInDeMedia
Ik zal jou een corrigerende tik geven op je neus,quote:Op maandag 15 september 2014 12:17 schreef AMAR420 het volgende:
vroeger hadden kinderen meer manieren
vroeger waren kinderen minder brutaal
vroeger werden kinderen vaker corrigerende tikken toegekend.
conclusie: een tik op z'n tijd is gewoon correct.
Allang al. Ik praat er alleen niet duidelijk overquote:Op maandag 15 september 2014 15:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat scheelt, fijn dat je het geluk weer lijkt te vinden.
Kardes. Bisey olmadi. Gewoon dat gevoel dat iemand je geeft. Dat gevoel als je naar hem/haar kijkt. Kriebels. Liefde. Etc.quote:Op maandag 15 september 2014 15:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vroeg niet over het gevoel, maar over de hoe en de wat!.
Je zegt dat het wederzijds is... Dan heb je elkaar ontmoet, met elkaar gesproken enzovoorts enzovoorts...quote:Op maandag 15 september 2014 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kardes. Bisey olmadi. Gewoon dat gevoel dat iemand je geeft. Dat gevoel als je naar hem/haar kijkt. Kriebels. Liefde. Etc.
Hou k privequote:Op maandag 15 september 2014 15:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zegt dat het wederzijds is... Dan heb je elkaar ontmoet, met elkaar gesproken enzovoorts enzovoorts...
Waar heb je hem ontmoet en zo...
Ik val niet op de gemiddelde Turkquote:Op maandag 15 september 2014 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar meisje zeg het ons hoor.. Het is toch wel een Turkse bey?
Wie valt er wel op middelmatig? Zij het Turk of niet.quote:Op maandag 15 september 2014 15:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik val niet op de gemiddelde Turk
Wat is een gemiddelde Turk precies? Of nou ja, wanneer is een Turk gemiddeld?quote:Op maandag 15 september 2014 15:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is er mis met middelmatig?quote:Op maandag 15 september 2014 16:25 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wie valt er wel op middelmatig? Zij het Turk of niet.
Niks, mensen voelen zich echter meer getrokken naar iemand die zich kan onderscheiden van de meute. Zij het qua diploma, karakter, geloof, dat wat eigenlijk aansluit bij jezelf.quote:
Cryptic..quote:Op maandag 15 september 2014 15:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik peun jou dalijk..letterlijke peunagequote:Op maandag 15 september 2014 15:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zal jou een corrigerende tik geven op je neus,
je klinkt pretty..quote:Op maandag 15 september 2014 15:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoelde u misschien: Peunache?quote:Op maandag 15 september 2014 18:01 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik peun jou dalijk..letterlijke peunage
Anlatmasi zor.. vind ze vaak te licht of te harig.quote:Op maandag 15 september 2014 16:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is een gemiddelde Turk precies? Of nou ja, wanneer is een Turk gemiddeld?
waar heb jij het nou weer over? let me google that..quote:Op maandag 15 september 2014 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bedoelde u misschien: Peunache?
achequote:Op maandag 15 september 2014 18:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over? let me google that..
Homo.quote:Op maandag 15 september 2014 18:01 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik peun jou dalijk..letterlijke peunage
Koelie strugglesquote:Op maandag 15 september 2014 18:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Was ik vanmorgen op de gym en stond er een koelie op drie meter afstand te rennen op de loopband... en stinken!ik moest echt naar een andere machine om niet onpasselijk te worden
![]()
Hij zag er helemaal niet vies of onverzorgd uit
ook jij doet stoer a koerd. jullie zijn pas weird. 1x koerdisch meisje van iraakse afkomst gedate, nooit meer @ psychische familiequote:
Jullie kind had ik een Koerdie kunnen noemen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ook jij doet stoer a koerd. jullie zijn pas weird. 1x koerdisch meisje van iraakse afkomst gedate, nooit meer @ psychische familie
nee, ze was wel lief maar rook vreemd uit d'r mond. ik zweer deze.quote:Op maandag 15 september 2014 21:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jullie kind had ik een Koerdie kunnen noemen.
Leugens.quote:Op maandag 15 september 2014 21:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ook jij doet stoer a koerd. jullie zijn pas weird. 1x koerdisch meisje van iraakse afkomst gedate, nooit meer @ psychische familie
Een Koerliedie.quote:Op maandag 15 september 2014 21:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
dan niet.quote:
Moest hier harder om grinniken dan nodig was.quote:Op maandag 15 september 2014 21:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mijn geliefde ruikt verrukkelijk. Ik snuffel mij dood aan die vent.quote:Op maandag 15 september 2014 21:21 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
dan niet.
ik heb weleens een turkse gedate, voorzover het daten te noemen was. ze rook naar citroen cologne, da's wel een stuk beter
Haha dude 😂quote:Op maandag 15 september 2014 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn geliefde ruikt verrukkelijk. Ik snuffel mij dood aan die vent.
Geur is zo importante.
Ama tis zo.. ik hou verder mn kop. Ik neuk het hoofd v mensen met mijn I love you bui.quote:Op maandag 15 september 2014 21:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha dude 😂
Al is geur wel belangrijk ja.
ok. leuk.quote:Op maandag 15 september 2014 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geur is zo importante.
Same here. Maar het zijn wel altijd van die nette gentlemen. Dat kan je van bijv. de nederlanders niet zeggen is mijn ervaringquote:Op maandag 15 september 2014 15:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent zo'n speurhond type?quote:Op maandag 15 september 2014 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geur is zo importante.
Ik weet niet welke merk het is, maar sommige ruiken naar een geur die ik altijd associeer met een WC parfum. Het is vaak dan ook zo sterk.quote:Op maandag 15 september 2014 23:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Naar mijn ervaring gebruiken vrouwen en dan vooral de Turkse en andere Oosterse varianten al rap een welhaast verstikkende hoeveelheid parfum
Daarom eentje hebben die dat niet heeftquote:Op maandag 15 september 2014 23:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Naar mijn ervaring gebruiken vrouwen en dan vooral de Turkse en andere Oosterse varianten al rap een welhaast verstikkende hoeveelheid parfum
Wat denk je, zal ik eerst alvast een PM rondsturen waarin iedereen kan aangeven of men interesse heeft en zo ja, voor welke stad men een voorkeur heeft? Suggesties voor meetlocaties hoor ik natuurlijk ook graag.quote:Op maandag 8 september 2014 18:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als de meet doorgaat (), ik ten tijde van de meet in NL ben én ook tijd heb, dan kom ik wel. Overigens denk ik dat je beter nu al een datum kan prikken dan over een maand ofzo, want dan hebben sommigen al een volle agenda.
Lucky one. Maar koop er ff deo mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:52 schreef zarGon het volgende:
Geurtjes..
Mijn werkdag bestaat uit jagen op beren en houthakken! En in mijn vrije tijd praat ik met mijn yoldaş over onze jeugdhelden en 's avonds lachen we om onze grappen op FOK! in onze hutten.
Maar ja, wat verwacht je... Ik was vroeger zoals jullie, een enorme een enorme lowlife zonder vrienden. Op een dag werd het te benauwd in mijn zolderkamer en besloot ik de wildernis in te gaan. Plotseling keken alle meiden mij aan, ze waren niet van mij weg te slaan. Elk weekend weer een ander en al gauw nam ik de moeite niet meer om namen te onthouden. Enkele weken later kocht ik een lot en er viel 450.000 euro op.
Toeval?! Nee, mannelijk zweet en beestachtige viriliteit!.
Ik ben van mening dat je elkaars natuurlijke geur lekker moet vinden. Net zoals dat je elkaar mooi moet vinden zonder dat er sprake is van hulpmiddelen zoals make-up.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lucky one. Maar koop er ff deo mee.
Natuurlijke geur ja.. amaar zweet?....quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je elkaars natuurlijke geur lekker moet vinden. Net zoals dat je elkaar mooi moet vinden zonder dat er sprake is van hulpmiddelen zoals make-up.
vers zweet is geil, jatogquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Natuurlijke geur ja.. amaar zweet?....
Klinkt als een goed plek voor een meet!quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:38 schreef WammesWaggel het volgende:
In Amsterdam hebben Turken onlangs een parfumtoko geopend, er werken iniedergeval leuk uitziende Turkinnen.
Heb er zelf nog niks gekocht
https://m.facebook.com/ixoraAmsterdam?_rdr
Ja, dan kan Amarkoelie ook komen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plek voor een meet!
Jijquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plek voor een meet!
Ik snap heb hem nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, dan kan Amarkoelie ook komen.
Grapje bro, joke!
Saaiste deel ever. Man.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:16 schreef ACT-F het volgende:
Deel 1111!!!!!EINZ!! Hier moet ik gepost hebben
De gemiddelde Turk een nette gentleman?quote:Op maandag 15 september 2014 23:35 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Same here. Maar het zijn wel altijd van die nette gentlemen. Dat kan je van bijv. de nederlanders niet zeggen is mijn ervaring
http://www.rtlxl.nl/#!/gemist/zon-seks-je-ouders-in-shock-314950.quote:Zon, Seks & Je Ouders In Shock is een reality serie bij RTL5. In Zon, Seks & Je Ouders In Shock zie je jongeren die lekker op vakantie gaan. Wat ze niet weten is dat ze door hun ouders gevolgd worden bij alles wat ze doen. De grote vraag is natuurlijk zijn de ouders in shock nadat ze alle beelden van hun feestende kind hebben gezien? Aan het eind van de vakantie worden de feestgangers op hun gedrag aangesproken door hun ouders.
Zie je ons al.quote:Op woensdag 17 september 2014 13:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.rtlxl.nl/#!/gemist/zon-seks-je-ouders-in-shock-314950.
Is this fo' real?.
Echt he.quote:
Waarom zou je hier in godsnaam aan deelnemen?quote:Zon, Seks & Je Ouders In Shock
Afl. 2
Shadee gaat met haar drie beste vriendinnen op vakantie naar Lloret. De dames zien er altijd uit om door een ringetje te halen. Groot is de schrik van de ouders wanneer ze in de loop van de week ontdekken dat hun dochter zuipt als een bootwerker en met een volslagen vreemde Duitser naar het hotel vertrekt.
Zou je eigenlijk een keertje met de ouders moeten kijken en eventueel uitleggen wat er gebeurt... Ben wel benieuwd naar de reacties.quote:
BU EDEBSIZLER NAPIYOR? !quote:Op woensdag 17 september 2014 13:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou je eigenlijk een keertje met de ouders moeten kijken en eventueel uitleggen wat er gebeurt... Ben wel benieuwd naar de reacties..
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:02 schreef Mord_Sith het volgende:
Kennelijk bestaat 1 of ander bedrijf dat eagerly heet 15 jaar, en daarom hebben ze hun kantoor versierd met zwaailichten, discolampen, een rookmachine en een confettikanon.
Die zijn allemaal op afstand te bedienen, en je kunt live meekijken via
http://www.eagerly.nl/15jaar/
Best grappig
quote:Reasons for this issue include mining operations that have left not much arable land; as a result, much of the local diet is of processed, imported food such as Spam or corned beef,[2] rather than fresh fish, fruit and vegetables.[3] In addition, cultural factors have been blamed, such as associating a large body size with wealth and power, or changing ways of living, with children leading more sedentary lives.[4]
Mannen:quote:Obesity rates as a percentages of total population in OECD member countries in the years 1996–2003.
Bovenstaand tabelletje is overgewicht; ik dacht obesiteit.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:47 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Obesity_in_the_Pacific.
Hoe is dit in godsnaam mogelijk?!
Als je 20 mensen tegenkomt in Nauru, is er maar eentje met een gezond gewicht... Like wtf?!
Edit:
[..].
van de 20:quote:The estimation identified 94.5% of its residents as overweight.[1] The obesity rate is 71.7%,[2] the highest in the world.[3] http://en.wikipedia.org/wiki/Obesity_in_Nauru
Turkije heeft veel jonge vrouwen en die zijn dun.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:06 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Mannen:
[ afbeelding ]
Vrouwen:
[ afbeelding ]
Allebei BMI >30 (obese).
Doet Turkije het op zich nog best goed. Had een veel hoger percentage verwacht.
komt door döner kebab?quote:Op woensdag 17 september 2014 15:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Turkije heeft veel jonge vrouwen en die zijn dun.
Het maakt in ieder geval Nederlandse ouders wel bewuster van het feit wat hun kinderen doenquote:Op woensdag 17 september 2014 13:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.rtlxl.nl/#!/gemist/zon-seks-je-ouders-in-shock-314950.
Is this fo' real?.
Aanleg lijkt mij ook wel een factor, sla je niet goed vet op? Dan stierf je als Polynesier op je bootje gewoon tijdens de kolonisatie..quote:Op woensdag 17 september 2014 14:47 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Obesity_in_the_Pacific.
Hoe is dit in godsnaam mogelijk?!
Als je 20 mensen tegenkomt in Nauru, is er maar eentje met een gezond gewicht... Like wtf?!
Edit:
[..].
En zo kom je weer hier terecht, uit de oude doosquote:Op woensdag 17 september 2014 17:06 schreef AMAR420 het volgende:
https://nl-nl.facebook.com/pages/Mina-Murat/432686043479797
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:55 schreef Stimorol- het volgende:
Wrm zijn moslims zo onverdraagzaam.
Oké, wat is er gebeurd? Nu je zo erg op mij afreageertquote:Op woensdag 17 september 2014 19:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hou je bek eens een x met je standaard reacties op mij.
Never mind.quote:Op woensdag 17 september 2014 19:50 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oké, wat is er gebeurd? Nu je zo erg op mij afreageert
Ik weet. Hoe sommige mensen zo apathisch kunnen zijnquote:Op woensdag 17 september 2014 19:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Never mind.
![]()
Assholes sommigen.
rtquote:Op woensdag 17 september 2014 19:55 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen die mn hart breken.
Mensen
quote:Op woensdag 17 september 2014 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
EN DAN GEEN CHOCOLA IN HUIS HEBBEN.
Je mag mijn chocolade hebben. Gelukkig ben ik geen emotie-eter. Anders was ik al 230 kg.quote:Op woensdag 17 september 2014 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Breng me.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag mijn chocolade hebben. Gelukkig ben ik geen emotie-eter. Anders was ik al 230 kg.
Jammer. Had ik meer KB om mee te trouwenquote:Op woensdag 17 september 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag mijn chocolade hebben. Gelukkig ben ik geen emotie-eter. Anders was ik al 230 kg.
Ijs halen, Ben & Jerry!quote:Op woensdag 17 september 2014 20:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is goed bby.quote:
Er is genoeg KB om van te houden.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer. Had ik meer KB om mee te trouwen
Ik ben daar niet zo zeker van.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is goed bby.
[..]
Er is genoeg KB om van te houden.
De Indiase variant (halwa)quote:Op woensdag 17 september 2014 21:23 schreef AMAR420 het volgende:
I vind deze helva lekker maar kruimelt altijd teveel. Veel lekkerder dan lokum ofzo.
[ afbeelding ]
Waarom imiteren die koelies en pundé's altijd alle hoofdgerechten en snacks van het M-O?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
De Indiase variant (halwa)
[ afbeelding ]
ik weet niet wat je weer lult, maar ik denk dat het is gekomen door handel met arabs en persians etc.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom imiteren die koelies en pundé's altijd alle hoofdgerechten en snacks van het M-O?
Shots firedquote:Op woensdag 17 september 2014 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom imiteren die koelies en pundé's altijd alle hoofdgerechten en snacks van het M-O?
Eerder andersom dat ze in het Midden Oosten de meeste dingen uit India gekopieerd hebben, overigensquote:
Ja, maar ze imiteren alles... Bollywood ook alles 1 op 1, maar dan 100x nepper.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:28 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik weet niet wat je weer lult, maar ik denk dat het is gekomen door handel met arabs en persians etc.
ik bedoel de meeste exotische kruiden (peper, kaneel, kardamom, basilicum etc) komen uit India, google het maar sjaak.
lol@ hoofdgerechten though.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
wtf bedoel je nou weer met imiteren alles, in het Midden Oosten kijken ze bijna altijd die films zelfs op lokale TV zendersquote:Op woensdag 17 september 2014 21:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar ze imiteren alles... Bollywood ook alles 1 op 1, maar dan 100x nepper.
Ja. Curry.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:33 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
lol@ hoofdgerechten though.
De Indiase keuken is veel rijker dan Arabisch, Perzisch of Turks.
Over de hele wereld zijn boeremde Indiase restaurants te vinden, kan je van ME restaurants niet zeggen. Curry, Tandoori, etc etc. Wie kent die nou niet. Met je flauwe, muffe doner, boring.
Ah, er zijn over de hele wereld Indiase restaurant daarom komt alles van India? Want van andere keukens hebben ze niet over de hele wereld restaurants? Hmm.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:33 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
lol@ hoofdgerechten though.
De Indiase keuken is veel rijker dan Arabisch, Perzisch of Turks.
Over de hele wereld zijn boeremde Indiase restaurants te vinden, kan je van ME restaurants niet zeggen. Curry, Tandoori, etc etc. Wie kent die nou niet. Met je flauwe, muffe doner, boring.
Nee, dat kopiëren ze weer van Hollywood.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:34 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wtf bedoel je nou weer met imiteren alles, in het Midden Oosten kijken ze bijna altijd die films zelfs op lokale TV zenders
Denk je dat ze in India naar Arabische shit kijken?
Jullie verkrachten en vermoorden weerloze meisjes en vrouwen in groepseks sessies.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:36 schreef AMAR420 het volgende:
weet je wat pas vies is, het midden oosten, sunnis vs shia vs koerd vs turk vs christen vs aleviet vs..
en mekaar verkrachten, verminken, vergassen, vernederen, en zichzelf open snijden (shias)
hou op.
overal heb je vieze dingen, doe ff niet gefrustreerd en kinderachtig mensen..
eh, doe is ff gezond met je punani etc.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
Zolang mn moer haar punani niet in lijkenwater wast is ze clean.
ik heb vele turkse vrienden, maar ik vind ze soms ook gwn vies die adem van ze kan een heel lokaal soms vergassen met garlic breath.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
Maar jullie zijn ook gewoon vies? Ik werk bij een bedrijf wasr veel Indiers werken. Zo jammer.
ook weer standaard shit, alsof je niet weet wat er gebeurt in ME met die koerdische vrouwen en laten we niet beginnen over Egypte. Statistischgewijs zijn er meer verkrachtingen in de VS overigens.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie verkrachten en vermoorden weerloze meisjes en vrouwen in groepseks sessies.
ik vind het gewoon een teken van frustratie, entertaining enzoquote:Op woensdag 17 september 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jezus kunnen jullie hier nooit gezellig posten, ipv al dat gebash heel de tijd.
Kleuters.
Het is vermakelijk hoe je gelijk mad wordt. Als je af en toe hier komt trollen moet je zelf ook kunnen incasseren he.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:40 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een teken van frustratie, entertaining enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |