Is goed bby.quote:
Er is genoeg KB om van te houden.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer. Had ik meer KB om mee te trouwen
Ik ben daar niet zo zeker van.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is goed bby.
[..]
Er is genoeg KB om van te houden.
De Indiase variant (halwa)quote:Op woensdag 17 september 2014 21:23 schreef AMAR420 het volgende:
I vind deze helva lekker maar kruimelt altijd teveel. Veel lekkerder dan lokum ofzo.
[ afbeelding ]
Waarom imiteren die koelies en pundé's altijd alle hoofdgerechten en snacks van het M-O?quote:Op woensdag 17 september 2014 21:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
De Indiase variant (halwa)
[ afbeelding ]
ik weet niet wat je weer lult, maar ik denk dat het is gekomen door handel met arabs en persians etc.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom imiteren die koelies en pundé's altijd alle hoofdgerechten en snacks van het M-O?
Shots firedquote:Op woensdag 17 september 2014 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom imiteren die koelies en pundé's altijd alle hoofdgerechten en snacks van het M-O?
Eerder andersom dat ze in het Midden Oosten de meeste dingen uit India gekopieerd hebben, overigensquote:
Ja, maar ze imiteren alles... Bollywood ook alles 1 op 1, maar dan 100x nepper.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:28 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik weet niet wat je weer lult, maar ik denk dat het is gekomen door handel met arabs en persians etc.
ik bedoel de meeste exotische kruiden (peper, kaneel, kardamom, basilicum etc) komen uit India, google het maar sjaak.
lol@ hoofdgerechten though.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
wtf bedoel je nou weer met imiteren alles, in het Midden Oosten kijken ze bijna altijd die films zelfs op lokale TV zendersquote:Op woensdag 17 september 2014 21:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar ze imiteren alles... Bollywood ook alles 1 op 1, maar dan 100x nepper.
Ja. Curry.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:33 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
lol@ hoofdgerechten though.
De Indiase keuken is veel rijker dan Arabisch, Perzisch of Turks.
Over de hele wereld zijn boeremde Indiase restaurants te vinden, kan je van ME restaurants niet zeggen. Curry, Tandoori, etc etc. Wie kent die nou niet. Met je flauwe, muffe doner, boring.
Ah, er zijn over de hele wereld Indiase restaurant daarom komt alles van India? Want van andere keukens hebben ze niet over de hele wereld restaurants? Hmm.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:33 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
lol@ hoofdgerechten though.
De Indiase keuken is veel rijker dan Arabisch, Perzisch of Turks.
Over de hele wereld zijn boeremde Indiase restaurants te vinden, kan je van ME restaurants niet zeggen. Curry, Tandoori, etc etc. Wie kent die nou niet. Met je flauwe, muffe doner, boring.
Nee, dat kopiëren ze weer van Hollywood.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:34 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
wtf bedoel je nou weer met imiteren alles, in het Midden Oosten kijken ze bijna altijd die films zelfs op lokale TV zenders
Denk je dat ze in India naar Arabische shit kijken?
Jullie verkrachten en vermoorden weerloze meisjes en vrouwen in groepseks sessies.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:36 schreef AMAR420 het volgende:
weet je wat pas vies is, het midden oosten, sunnis vs shia vs koerd vs turk vs christen vs aleviet vs..
en mekaar verkrachten, verminken, vergassen, vernederen, en zichzelf open snijden (shias)
hou op.
overal heb je vieze dingen, doe ff niet gefrustreerd en kinderachtig mensen..
eh, doe is ff gezond met je punani etc.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
Zolang mn moer haar punani niet in lijkenwater wast is ze clean.
ik heb vele turkse vrienden, maar ik vind ze soms ook gwn vies die adem van ze kan een heel lokaal soms vergassen met garlic breath.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:36 schreef Stimorol- het volgende:
Maar jullie zijn ook gewoon vies? Ik werk bij een bedrijf wasr veel Indiers werken. Zo jammer.
ook weer standaard shit, alsof je niet weet wat er gebeurt in ME met die koerdische vrouwen en laten we niet beginnen over Egypte. Statistischgewijs zijn er meer verkrachtingen in de VS overigens.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jullie verkrachten en vermoorden weerloze meisjes en vrouwen in groepseks sessies.
ik vind het gewoon een teken van frustratie, entertaining enzoquote:Op woensdag 17 september 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jezus kunnen jullie hier nooit gezellig posten, ipv al dat gebash heel de tijd.
Kleuters.
Het is vermakelijk hoe je gelijk mad wordt. Als je af en toe hier komt trollen moet je zelf ook kunnen incasseren he.quote:Op woensdag 17 september 2014 21:40 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik vind het gewoon een teken van frustratie, entertaining enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |