ey gozer doe stoer achter je schermpje, elke keer. ik ben punjabi en jij bent wat? koerdquote:
Chilllllllll.quote:Op maandag 15 september 2014 00:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ey gozer doe stoer achter je schermpje, elke keer. ik ben punjabi en jij bent wat? koerd
doe niet te tof svp
quote:Op maandag 15 september 2014 00:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ey gozer doe stoer achter je schermpje, elke keer. ik ben punjabi en jij bent wat? koerd
doe niet te tof svp
quote:
Koerdenquote:Op maandag 15 september 2014 00:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
doe niet te tof svp
faggotsquote:Op maandag 15 september 2014 00:34 schreef Copthorne het volgende:
Lieve Turkse vrienden, het zal jullie wellicht niet zijn ontgaan: we zijn bezig met een nieuwe missie op Klaagbaak. Steunen jullie deze missie? Steunen jullie Vrijstaat Klaagbaak?
Jullie steun is meer dan welkom.Samen staan we sterk!
Ad maiorem dei gloriam!
Het is maar een forum. Grow upquote:Op maandag 15 september 2014 00:48 schreef Copthorne het volgende:
Het is graag of niet natuurlijk.
Alle respect als je er niks inziet, maar steun is meer dan welkom.
ga slapenquote:Op maandag 15 september 2014 00:48 schreef Copthorne het volgende:
Het is graag of niet natuurlijk.
Alle respect als je er niks inziet, maar steun is meer dan welkom.
quote:Op maandag 15 september 2014 00:53 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Mag ik zelf bepalen wanneer ik naar bed ga? Dankjewel.
quote:Op maandag 15 september 2014 00:53 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Mag ik zelf bepalen wanneer ik naar bed ga? Dankjewel.
Totaal niet grappig. Ik wil niet meer met je trouwen. Sorryquote:Op maandag 15 september 2014 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee. Verveling + imgur = gouden combinatie![]()
https://imgur.com/gallery/5HESw
Je kans om een oom te worden is nu vergaanquote:
Potverdikkeme. Ik ben mobiel en las "trouwen" als eerste en toen dacht ik, shiiiiit dat is mathemaat en mn hart stond even stil. Gelukkig was jij het maar.quote:Op maandag 15 september 2014 01:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Totaal niet grappig. Ik wil niet meer met je trouwen. Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |