Kardes. Bisey olmadi. Gewoon dat gevoel dat iemand je geeft. Dat gevoel als je naar hem/haar kijkt. Kriebels. Liefde. Etc.quote:Op maandag 15 september 2014 15:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vroeg niet over het gevoel, maar over de hoe en de wat!.
Je zegt dat het wederzijds is... Dan heb je elkaar ontmoet, met elkaar gesproken enzovoorts enzovoorts...quote:Op maandag 15 september 2014 15:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kardes. Bisey olmadi. Gewoon dat gevoel dat iemand je geeft. Dat gevoel als je naar hem/haar kijkt. Kriebels. Liefde. Etc.
Hou k privequote:Op maandag 15 september 2014 15:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zegt dat het wederzijds is... Dan heb je elkaar ontmoet, met elkaar gesproken enzovoorts enzovoorts...
Waar heb je hem ontmoet en zo...
Ik val niet op de gemiddelde Turkquote:Op maandag 15 september 2014 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Maar meisje zeg het ons hoor.. Het is toch wel een Turkse bey?
Wie valt er wel op middelmatig? Zij het Turk of niet.quote:Op maandag 15 september 2014 15:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik val niet op de gemiddelde Turk
Wat is een gemiddelde Turk precies? Of nou ja, wanneer is een Turk gemiddeld?quote:Op maandag 15 september 2014 15:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is er mis met middelmatig?quote:Op maandag 15 september 2014 16:25 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wie valt er wel op middelmatig? Zij het Turk of niet.
Niks, mensen voelen zich echter meer getrokken naar iemand die zich kan onderscheiden van de meute. Zij het qua diploma, karakter, geloof, dat wat eigenlijk aansluit bij jezelf.quote:
Cryptic..quote:Op maandag 15 september 2014 15:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
ik peun jou dalijk..letterlijke peunagequote:Op maandag 15 september 2014 15:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zal jou een corrigerende tik geven op je neus,
je klinkt pretty..quote:Op maandag 15 september 2014 15:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoelde u misschien: Peunache?quote:Op maandag 15 september 2014 18:01 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik peun jou dalijk..letterlijke peunage
Anlatmasi zor.. vind ze vaak te licht of te harig.quote:Op maandag 15 september 2014 16:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is een gemiddelde Turk precies? Of nou ja, wanneer is een Turk gemiddeld?
waar heb jij het nou weer over? let me google that..quote:Op maandag 15 september 2014 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bedoelde u misschien: Peunache?
achequote:Op maandag 15 september 2014 18:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
waar heb jij het nou weer over? let me google that..
Homo.quote:Op maandag 15 september 2014 18:01 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik peun jou dalijk..letterlijke peunage
Koelie strugglesquote:Op maandag 15 september 2014 18:56 schreef WammesWaggel het volgende:
Was ik vanmorgen op de gym en stond er een koelie op drie meter afstand te rennen op de loopband... en stinken!ik moest echt naar een andere machine om niet onpasselijk te worden
![]()
Hij zag er helemaal niet vies of onverzorgd uit
ook jij doet stoer a koerd. jullie zijn pas weird. 1x koerdisch meisje van iraakse afkomst gedate, nooit meer @ psychische familiequote:
Jullie kind had ik een Koerdie kunnen noemen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ook jij doet stoer a koerd. jullie zijn pas weird. 1x koerdisch meisje van iraakse afkomst gedate, nooit meer @ psychische familie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |