Woow.quote:
Klagen over de jeugd is net zo oud als de mensheid.quote:Op maandag 15 september 2014 12:17 schreef AMAR420 het volgende:
vroeger hadden kinderen meer manieren
vroeger waren kinderen minder brutaal
vroeger werden kinderen vaker corrigerende tikken toegekend.
conclusie: een tik op z'n tijd is gewoon correct.
Mwuaaah....quote:Op maandag 15 september 2014 12:21 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klagen over de jeugd is net zo oud als de mensheid.
Het is pertinent onwaar dat kinderen vroeger minder brutaal waren of meer manier hadden.
Ja, ik heb zelf behoorlijk veel klappen oa in mijn gezicht en op het hoofd met de platte hand gekregen van mijn moeder.quote:Op maandag 15 september 2014 11:06 schreef Copthorne het volgende:
Is het waar dat de meeste Turkse kinderen met de harde hand worden opgevoed?
Er woont een Turks gezien naast ons en ik zie dat de kinderen regelmatig een tik krijgen van met name de moeder. Een keer kneep de moeder zelfs meerdere keren in het gezicht van het jongste knulletje.
quote:Op maandag 15 september 2014 12:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf behoorlijk veel klappen oa in mijn gezicht en op het hoofd met de platte hand gekregen van mijn moeder.
Dat zou ik zelf nooit doen bij een kind.
Ik kreeg naast een pak slaag ook weleens corrigerende tikken tegen mijn achterhoofd van mijn vader. Ook als ik iets per ongeluk deed (iets omstoten bijvoorbeeld). Ik ben tevreden over hoe ik ben opgevoed, maar ik zou zelf minder hard zijn als ik kinderen zou hebben.quote:Op maandag 15 september 2014 12:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, ik heb zelf behoorlijk veel klappen oa in mijn gezicht en op het hoofd met de platte hand gekregen van mijn moeder.
Dat zou ik zelf nooit doen bij een kind.
Okéquote:Op maandag 15 september 2014 09:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Knap van je, denk dat niet alle kinderen zo denken. Vind het zo belachelijk en achterlijk, dat slaan.
[..]
Heb je een harem?
Ik ook.Zal ik meehelpen met schrijven?
Minstens 1 daarvan is een fotomodelquote:Op maandag 15 september 2014 12:56 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Oké. Heb jij ook een harem vol professionele fotomodellen?
Iets beters.quote:Op maandag 15 september 2014 13:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een ober of een strandstoelenhuurbaas?
Totdat je afgewezen wordtquote:
Hij woont niet in TRquote:Op maandag 15 september 2014 14:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Aanmelden bij Grenzeloos Verliefd
#TurkenInDeMedia
Ik zal jou een corrigerende tik geven op je neus,quote:Op maandag 15 september 2014 12:17 schreef AMAR420 het volgende:
vroeger hadden kinderen meer manieren
vroeger waren kinderen minder brutaal
vroeger werden kinderen vaker corrigerende tikken toegekend.
conclusie: een tik op z'n tijd is gewoon correct.
Allang al. Ik praat er alleen niet duidelijk overquote:Op maandag 15 september 2014 15:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat scheelt, fijn dat je het geluk weer lijkt te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |