Deze man woont op fok ofzo.quote:Op maandag 15 september 2014 00:48 schreef Copthorne het volgende:
Het is graag of niet natuurlijk.
Alle respect als je er niks inziet, maar steun is meer dan welkom.
quote:Op maandag 15 september 2014 01:36 schreef Santello het volgende:
Net het topic gezien. Wat een stel kneuzen bij elkaar zeg
Nadat ik een iets minder agressieve imam heb meegemaakt @ moskee was het voor mij ook exit.quote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10203811190454578&fref=nf
ohmylord. misselijkmakend.!
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:
Ik denk dat ik maar een algemeen hosselboek voor Fokkers moet schrijven. En dan neem ik als titel:quote:Op maandag 15 september 2014 01:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Potverdikkeme. Ik ben mobiel en las "trouwen" als eerste en toen dacht ik, shiiiiit dat is mathemaat en mn hart stond even stil. Gelukkig was jij het maar.
Knap van je, denk dat niet alle kinderen zo denken. Vind het zo belachelijk en achterlijk, dat slaan.quote:Op maandag 15 september 2014 04:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nadat ik een iets minder agressieve imam heb meegemaakt @ moskee was het voor mij ook exit.![]()
Nee, ik was niet het slachtoffer. Als een jochie van 10 kende ik mijn rechten wel (volwassenen mogen kinderen niet slaan).
Heb je een harem?quote:Op maandag 15 september 2014 07:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een algemeen hosselboek voor Fokkers moet schrijven. En dan neem ik als titel:
'Hoe van een gewoon ackward stalker of moederskindje naar een sultan met een harem in enkele stappen'.
Dit wordt een bestseller
Er is een verschil tussen een corrigerende tik en helemaal in elkaar slaan.quote:Op maandag 15 september 2014 09:44 schreef Che_ het volgende:
Nee, alleen praten zal echt helpen...zie jeugd in NL
Hard slaan is niet goed, maar een paar opvoedende tikken is soms nodig. Jeugd bij ons heeft veel meer respect voor ouderen.
Dit.quote:Op maandag 15 september 2014 09:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een corrigerende tik en helemaal in elkaar slaan.
Dat zeg ik toch?quote:Op maandag 15 september 2014 09:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een corrigerende tik en helemaal in elkaar slaan.
Tja, wat is harde hand? Vergeleken met die softe Nederlandse ouders is het al heel snel 'hard'.quote:Op maandag 15 september 2014 11:06 schreef Copthorne het volgende:
Is het waar dat de meeste Turkse kinderen met de harde hand worden opgevoed?
Er woont een Turks gezien naast ons en ik zie dat de kinderen regelmatig een tik krijgen van met name de moeder. Een keer kneep de moeder zelfs meerdere keren in het gezicht van het jongste knulletje.
Daar heb je gelijk in. Ik heb zelf een Indische vader en als we stout waren kregen we een pak slaag. Zo ging dat vroeger. Ik neem aan dat het bij de meeste Turkse gezinnen vergelijkbaar is?quote:Op maandag 15 september 2014 11:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tja, wat is harde hand? Vergeleken met die softe Nederlandse ouders is het al heel snel 'hard'.
Ik denk het wel. Geen totale afranseling natuurlijk, maar net hard genoeg dat het kind wel merkt dat-ie te ver ging.quote:Op maandag 15 september 2014 11:16 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ik heb zelf een Indische vader en als we stout waren kregen we een pak slaag. Zo ging dat vroeger. Ik neem aan dat het bij de meeste Turkse gezinnen vergelijkbaar is?
Keiharde Ottomaanse hand?quote:Op maandag 15 september 2014 11:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Geen totale afranseling natuurlijk, maar net hard genoeg dat het kind wel merkt dat-ie te ver ging.
Hahaha wtfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |