Wat denk je, zal ik eerst alvast een PM rondsturen waarin iedereen kan aangeven of men interesse heeft en zo ja, voor welke stad men een voorkeur heeft? Suggesties voor meetlocaties hoor ik natuurlijk ook graag.quote:Op maandag 8 september 2014 18:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als de meet doorgaat (), ik ten tijde van de meet in NL ben én ook tijd heb, dan kom ik wel. Overigens denk ik dat je beter nu al een datum kan prikken dan over een maand ofzo, want dan hebben sommigen al een volle agenda.
Lucky one. Maar koop er ff deo mee.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:52 schreef zarGon het volgende:
Geurtjes..
Mijn werkdag bestaat uit jagen op beren en houthakken! En in mijn vrije tijd praat ik met mijn yoldaş over onze jeugdhelden en 's avonds lachen we om onze grappen op FOK! in onze hutten.
Maar ja, wat verwacht je... Ik was vroeger zoals jullie, een enorme een enorme lowlife zonder vrienden. Op een dag werd het te benauwd in mijn zolderkamer en besloot ik de wildernis in te gaan. Plotseling keken alle meiden mij aan, ze waren niet van mij weg te slaan. Elk weekend weer een ander en al gauw nam ik de moeite niet meer om namen te onthouden. Enkele weken later kocht ik een lot en er viel 450.000 euro op.
Toeval?! Nee, mannelijk zweet en beestachtige viriliteit!.
Ik ben van mening dat je elkaars natuurlijke geur lekker moet vinden. Net zoals dat je elkaar mooi moet vinden zonder dat er sprake is van hulpmiddelen zoals make-up.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lucky one. Maar koop er ff deo mee.
Natuurlijke geur ja.. amaar zweet?....quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je elkaars natuurlijke geur lekker moet vinden. Net zoals dat je elkaar mooi moet vinden zonder dat er sprake is van hulpmiddelen zoals make-up.
vers zweet is geil, jatogquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Natuurlijke geur ja.. amaar zweet?....
Klinkt als een goed plek voor een meet!quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:38 schreef WammesWaggel het volgende:
In Amsterdam hebben Turken onlangs een parfumtoko geopend, er werken iniedergeval leuk uitziende Turkinnen.
Heb er zelf nog niks gekocht
https://m.facebook.com/ixoraAmsterdam?_rdr
Ja, dan kan Amarkoelie ook komen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plek voor een meet!
Jijquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plek voor een meet!
Ik snap heb hem nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja, dan kan Amarkoelie ook komen.
Grapje bro, joke!
Saaiste deel ever. Man.quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:16 schreef ACT-F het volgende:
Deel 1111!!!!!EINZ!! Hier moet ik gepost hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |