SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihizzzzz
haha komisch : yedi ( star track )quote:
sorry, maar ik voel 'm niet..quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:14 schreef pionnetje het volgende:
[..]
haha komisch : yedi ( star track )
gun ( zelfbeschermings dingetje! )
Wat is er grappig aan 'gün'?quote:
In het Koerdisch betekent dat lul.quote:Op zondag 14 september 2014 01:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan 'gün'?
Yedigün (eigenlijk 'yedi gün') betekent 'zeven dagen'. Yedi = zeven; gün = dag.
quote:Op zondag 14 september 2014 01:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In het Koerdisch betekent dat lul.
Alleen moet je de g niet op zijn Nederlands uitspreken.
Haha juistemquote:Op zondag 14 september 2014 01:52 schreef zarGon het volgende:
[..].
De g van 'good' en 'garçon' zeker?
Ligt eraanquote:Op zondag 14 september 2014 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stimo doe jij eerst shampoo en dan conditioner of eerst conditioner en dan shampoo?
Ja. En jij deo. Koelie.quote:Op zondag 14 september 2014 16:06 schreef AMAR420 het volgende:
ja klopt, jullie behaarde lichaam heeft ook wat conditioner nodig, volgens mij
Ik ben Indier, en ik ruik overigens naar Davidoff.quote:
jammer, ik vind behaarde armen wel wat hebben, heeft wel iets.quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 16:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
jammer, ik vind behaarde armen wel wat hebben, heeft wel iets.
benen, aan de andere kant..blegh
Haha, wattt. Hoe lang doe jij met een fles shampoo?quote:Op zondag 14 september 2014 15:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ligt eraanIs mn haar een en al klit dan eerst conditioner shampoo nogmaals shampoo en dan conditioner. Anders 2 x shampoo en 1 x conditioner.
1.5 maand, ik was 2 of 3 x id week mijn haar met natuurlijke shit. Heb nu zelfs olijfzeep gehaald. Ga het daar eens mee wassen.quote:Op zondag 14 september 2014 17:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, wattt. Hoe lang doe jij met een fles shampoo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |