Ik krijg zelfs matches met mn horrorfoto. Chicks vallen echt op littekens.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed ontopic, iemand nog leuke tinder verhalen?
Waarom verbaasd dat me nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik krijg zelfs matches met mn horrorfoto. Chicks vallen echt op littekens.
Confronterend ditquote:
Ja. Kan eigenlijk alleen maar tegenvallen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 21:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis mee
Goede verwachtingen van?
Waarom zou je in een spijkerbroek moeten sportenquote:Op zondag 14 september 2014 00:04 schreef Purrrp het volgende:
Iemand met wie ik een date zou hebben werd net op passief-agressieve wijze boos toen ik vertelde dat ik niet in een spijkerbroek sport.
quote:Op zondag 14 september 2014 00:04 schreef Purrrp het volgende:
Iemand met wie ik een date zou hebben werd net op passief-agressieve wijze boos toen ik vertelde dat ik niet in een spijkerbroek sport.
Ik sport wel eens hoor.quote:Op zondag 14 september 2014 01:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Sport jij wel in een spijkerbroek dan?
Of wacht, je sport helemaal niet
Hoezo niet?quote:Op zondag 14 september 2014 01:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Seks telt niet tenzij jij al het werk doet.
Ik zou willen dat ik het hem kon vragen, maar hij is al ge-unmatched.quote:Op zondag 14 september 2014 00:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarom zou je in een spijkerbroek moeten sporten
In ieder geval waarschijnlijk geen spijkerbroek aan dan.quote:Op zondag 14 september 2014 01:12 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pls![]()
Omdat je er niet bij denkt of beweegt.
Punt.
Niet in discussie gaan.
Goed gedaan, gelijk eruit knikkeren dat soort pipo'squote:Op zondag 14 september 2014 01:14 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het hem kon vragen, maar hij is al ge-unmatched.
Deze vrouw weet, ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 14 september 2014 01:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Goed gedaan, gelijk eruit knikkeren dat soort pipo'sKon alleen nog maar meer drama worden.
Pijnlijk deze. Dit was echt geen complimentquote:Op zondag 14 september 2014 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deze vrouw weet, ervaringsdeskundige.
Huilen met de pet op.quote:Op zondag 14 september 2014 01:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Goed gedaan, gelijk eruit knikkeren dat soort pipo'sKon alleen nog maar meer drama worden.
quote:Op zondag 14 september 2014 01:14 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het hem kon vragen, maar hij is al ge-unmatched.
Jawel, echt.quote:Op zondag 14 september 2014 01:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Pijnlijk deze. Dit was echt geen compliment
Opgeruimd staat netjes, we dont want your kind here anywayquote:Op zondag 14 september 2014 01:26 schreef Purrrp het volgende:
Gelukkig verhuis ik morgen naar onze Zuiderburen. Misschien vind ik daar wél iemand die gewoon van sportbroeken houdt.
Alleen maar homos daarquote:Op zondag 14 september 2014 01:26 schreef Purrrp het volgende:
Gelukkig verhuis ik morgen naar onze Zuiderburen. Misschien vind ik daar wél iemand die gewoon van sportbroeken houdt.
Ik heb ook leuke mannen gedate maar jullie genieten meer van mijn gefaalquote:Op zondag 14 september 2014 01:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik reageer slechts op jouw verhalen hier UFje
[..]
Werkt dat tegen kwijl dan?
Er staat nergens dat er hier alleen faal dates moeten staan toch?quote:Op zondag 14 september 2014 01:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke mannen gedate maar jullie genieten meer van mijn gefaal![]()
Mijn kwijl of zijn kwijl?
Wtf did i just read.quote:Op zondag 14 september 2014 01:40 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Als het knappe homo's zijn heb ik in ieder geval genoeg materiaal om op te masturberen.
Het is toch niet zo raar om te masturberen op mensen die je heet vindt? Of is dat weer te modern.quote:Op zondag 14 september 2014 01:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er staat nergens dat er hier alleen faal dates moeten staan toch?
Ik denk dat KM meer kwijlt. Echter kan het wel handig zijn voor wie dan ook zijn/haar kwijl
[..]
Wtf did i just read.
Het zou hetzelfde zijn als een man die dat doet op lesbiennes.... Oh wacht we doquote:Op zondag 14 september 2014 01:46 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar om te masturberen op mensen die je heet vindt? Of is dat weer te modern.
Ik zei knappe homo's toen ik reageerde op iemand die zei dat alle Belgische jongens homo waren. Het ging in eerste plaats over homo's.quote:Op zondag 14 september 2014 01:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het zou hetzelfde zijn als een man die dat doet op lesbiennes.... Oh wacht we do
Zeg dan gewoon heet in plaats van homo
Al mijn vrienden zeggen dat ik op stereotype dudes val. De laatste keer was dat toevallig wel een dude die uit de kast kwam op het moment dat ik dacht dat we de horizontale tango gingen dansen.quote:Op zondag 14 september 2014 01:45 schreef UnicornFarts het volgende:
Silk sprietst op abs, purp op hommo's.
Ieder zijn ding.
Meeste hommo's zijn ook wel knap alleen zo verwijfd
Zijn die er in Belgie dan?quote:Op zondag 14 september 2014 01:52 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik zei knappe homo's toen ik reageerde op iemand die zei dat alle Belgische jongens homo waren. Het ging in eerste plaats over homo's.
Kan jij fantaseren over homo's ja? Ik dus echt niet, het idee van 2 mannen die met elkaar bezig zijn maakt me zo droog als de Sahara terwijl ik dat bij 2 vrouwen weer niet hebquote:Op zondag 14 september 2014 01:52 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik zei knappe homo's toen ik reageerde op iemand die zei dat alle Belgische jongens homo waren. Het ging in eerste plaats over homo's.
En twee vrouwen?quote:Op zondag 14 september 2014 01:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan jij fantaseren over homo's ja? Ik dus echt niet, het idee van 2 mannen die met elkaar bezig zijn maakt me zo droog als de Sahara terwijl ik dat bij 2 vrouwen weer niet hebTenzij Jason ineens homo blijkt te zijn, nadat mij wereld is ingestort zal ik daarna er vast anders over denken
Ik fantaseer nooit over mannen die seks met elkaar hebben. Wel over mannen die seks met mij hebben. Het boeit me in dat opzicht niet heel erg of iemand dan gay, bi, hetero, pan of iets anders keks is.quote:Op zondag 14 september 2014 01:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan jij fantaseren over homo's ja? Ik dus echt niet, het idee van 2 mannen die met elkaar bezig zijn maakt me zo droog als de Sahara terwijl ik dat bij 2 vrouwen weer niet hebTenzij Jason ineens homo blijkt te zijn, nadat mij wereld is ingestort zal ik daarna er vast anders over denken
Ja maar ik ga dan automatisch denken homo > dus laat zich graag chocoridderen.quote:Op zondag 14 september 2014 02:02 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik fantaseer nooit over mannen die seks met elkaar hebben. Wel over mannen die seks met mij hebben. Het boeit me in dat opzicht niet heel erg of iemand dan gay, bi, hetero, pan of iets anders keks is.
Niagara falls zijn er niets bij?quote:Op zondag 14 september 2014 02:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat weer wel, vreemd eigenlijk
Technisch gezien wel, sommige steken hem niet in jou dan namelijk dus dan is seks lastigquote:Op zondag 14 september 2014 02:02 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik fantaseer nooit over mannen die seks met elkaar hebben. Wel over mannen die seks met mij hebben. Het boeit me in dat opzicht niet heel erg of iemand dan gay, bi, hetero, pan of iets anders keks is.
Elke dag huil ik weer tranen met tuiten, omdat ik niet iedereen waarover ik fantaseer kan doen.quote:Op zondag 14 september 2014 02:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niagara falls zijn er niets bij?
[..]
Technisch gezien wel, sommige steken hem niet in jou dan namelijk dus dan is seks lastig
Is het zo erg dan ja?quote:Op zondag 14 september 2014 02:17 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Elke dag huil ik weer tranen met tuiten, omdat ik niet iedereen waarover ik fantaseer kan doen.
Ow ik vind dat niet vervelend hoorquote:Op zondag 14 september 2014 01:26 schreef Purrrp het volgende:
HAHAHAHAAHAHAH.quote:Op zondag 14 september 2014 02:04 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar ik ga dan automatisch denken homo > dus laat zich graag chocoridderen.
Dat krijg ik er dan ook niet meer uit
Nee hoor, heel logisch juist. Dat is ook interessant en twee mannen totaal niet.quote:Op zondag 14 september 2014 02:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat weer wel, vreemd eigenlijk
Dsar gaat het dus mis bij mij.quote:Op zondag 14 september 2014 01:46 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Silk sprietst op inhammen hoor.
Hier net zo. Of ik ben bezig de antwoorden eruit te trekken.quote:Op zondag 14 september 2014 12:40 schreef Sarasi het volgende:
Eindelijk weer een match die terug praat! Meestal word ik geblockt nadat ik een gesprek begin.Of ze reageren gewoon niet.
Ik zit de laatste tijd weleens te twijfelen over een 'echte' datingsite. Dat voelt toch weer als vijftien stappen verder. Ik sta wel open voor een relatie, maar ik zie mezelf niet als op zoek en een account aanmaken op een datingsite voelt toch best als op zoek. Tinder is voor mij veel laagdrempeliger, meer aanklooien.quote:Op zondag 14 september 2014 13:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier net zo. Of ik ben bezig de antwoorden eruit te trekken.
Hoewel al een tijdje geen matches meer nu. Paiq werkt beter heb ik gemerkt, ook 'normalere' vrouwen.
Wat vervelend zeg.quote:Op zondag 14 september 2014 12:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn ook altijd dezelfden die off-topic gaan. Ik noem geen namen maar vooral Unicorn en Kutmanager hebben er een handje van
Heb echt veel Duitse matches de laatste tijd. En heb sinds een tijdje ook Duitse buren. Zou het een teken zijn?
Huilen !quote:Op zondag 14 september 2014 12:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Zijn ook altijd dezelfden die off-topic gaan. Ik noem geen namen maar vooral Unicorn en Kutmanager hebben er een handje van
Datingsite is toch ook gewoon een beetje klooien. Gooi anders badoo aan. Zit overal een beetje tusseninquote:Op zondag 14 september 2014 13:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tijd weleens te twijfelen over een 'echte' datingsite. Dat voelt toch weer als vijftien stappen verder. Ik sta wel open voor een relatie, maar ik zie mezelf niet als op zoek en een account aanmaken op een datingsite voelt toch best als op zoek. Tinder is voor mij veel laagdrempeliger, meer aanklooien.
Vreemde figuren. Een vrouw die een gesprek begintquote:Op zondag 14 september 2014 12:40 schreef Sarasi het volgende:
Eindelijk weer een match die terug praat! Meestal word ik geblockt nadat ik een gesprek begin.Of ze reageren gewoon niet.
Snap wel wat je bedoeld inderdaad, heb ik zelf ook wel een beetje. Zo'n 'echte' datingsite voelt wat geforceerd hier, helemaal met dat slappe gelul in die profielteksten e.d. nah, geef mij maar wat lossen en ongeforceerd.quote:Op zondag 14 september 2014 13:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zit de laatste tijd weleens te twijfelen over een 'echte' datingsite. Dat voelt toch weer als vijftien stappen verder. Ik sta wel open voor een relatie, maar ik zie mezelf niet als op zoek en een account aanmaken op een datingsite voelt toch best als op zoek. Tinder is voor mij veel laagdrempeliger, meer aanklooien.
Stap anders eens een leuk café binnenquote:Op zondag 14 september 2014 13:22 schreef Sarasi het volgende:
Hm. Misschien dan toch gewoon eens proberen en rondkijken. Tinder is zo vervelend aan het worden omdat ik me door zeeën van onaantrekkelijke kerels moet worstelen voor ik er eens eentje like. En het aanbod vrouwen is al helemaal karig.
Haha, dat doe ik regelmatig, geen zorgen.quote:Op zondag 14 september 2014 13:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Stap anders eens een leuk café binnen
Gewoon eens met zo'n kartonnen bord rondlopen rond je lijf waarop 'single' geschreven staatquote:Op zondag 14 september 2014 13:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha, dat doe ik regelmatig, geen zorgen.Het blijft dan bij mij echter heel vaak bij alleen flirten, of gewoon leuke gesprekjes (in de trein, supermarkt, whatever). Of ze zijn bezet.
Wuuuut. Werkt wel, ik zou je liken alleen maar om te vragen wat er gebeurd isquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:57 schreef Dven het volgende:
Oke okedit is mn proffoto
[ afbeelding ]
Wut.quote:Op zondag 14 september 2014 12:40 schreef Sarasi het volgende:
BEvestiging dat het werktquote:Op zondag 14 september 2014 14:42 schreef defineaz het volgende:
[..]
Wuuuut. Werkt wel, ik zou je liken alleen maar om te vragen wat er gebeurd is
Wat is er gebeurd?
Da fuck. Aardig schrammetje.quote:Op zondag 14 september 2014 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
BEvestiging dat het werkt
Ik ben van een berg gevallen.
Inmiddels alweer iets geheeldquote:
Ziet er al een stuk beter uit. Maar dayum, je hebt wel 'geluk' gehad zeg gezien de wond.quote:Op zondag 14 september 2014 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Inmiddels alweer iets geheeld
[ afbeelding ]
Nog wel wat schrammen, bulten en zwellingen hier en daar maar alleszins stukken beter dan een week geleden jaquote:Op zondag 14 september 2014 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ziet er al een stuk beter uit. Maar dayum, je hebt wel 'geluk' gehad zeg gezien de wond.
Volgens mij een klein litteken op de wang of iets dergelijks. Niet alsof je eruit ziet dat je net een hersenoperatie achter de rug hebtquote:Op zondag 14 september 2014 14:56 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Chicks diggen dat, zal ik je duwen? Geheel vrijwillig.
Ik ben maar anderhalve meter groot, ik denk dat HJ zijn hand op mijn voorhoofd zou zetten terwijl ik wild om me heen slaquote:Op zondag 14 september 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij een klein litteken op de wang of iets dergelijks. Niet alsof je eruit ziet dat je net een hersenoperatie achter de rug hebt
Ik heb geen idee. Dat gaan we de komende weken zienquote:Op zondag 14 september 2014 15:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben maar anderhalve meter groot, ik denk dat HJ zijn hand op mijn voorhoofd zou zetten terwijl ik wild om me heen sla
Groeit je haar er wel weer over heen, Dven?
Mijn hand op jouw kruintje, UF. Komen we samen wel uit.quote:Op zondag 14 september 2014 15:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben maar anderhalve meter groot, ik denk dat HJ zijn hand op mijn voorhoofd zou zetten terwijl ik wild om me heen sla
Sexyquote:Op zondag 14 september 2014 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Inmiddels alweer iets geheeld
[ afbeelding ]
Zoals ik al zei, onbegrijpelijk inderdaadquote:
Je hebt vrijdag gefaaldquote:Op zondag 14 september 2014 16:27 schreef Hinder het volgende:
Date van vrijdag doet lekker kortaf op WhatsApp. Ik weet al waar dit naartoe gaat, dus.
Die smaatjes moeten nog steeds nummertje trekkenquote:
Ik heb dit net even uitgerekend en het kan gewoon niet. Tenzij je een man kan vinden van bijna 3 meter.quote:Op zondag 14 september 2014 15:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2014 18:38 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik heb dit net even uitgerekend en het kan gewoon niet. Tenzij je een man kan vinden van bijna 3 meter.
Kaal ben je ook leukquote:Op zondag 14 september 2014 15:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dat gaan we de komende weken zien
Stomme vrouwenquote:Op zondag 14 september 2014 16:27 schreef Hinder het volgende:
Date van vrijdag doet lekker kortaf op WhatsApp. Ik weet al waar dit naartoe gaat, dus.
Ipv gewoon te zeggen dat ze geen interesse meer heeft. Typisch weerquote:Op zondag 14 september 2014 16:27 schreef Hinder het volgende:
Nouja, scheelt dat jij ook niet direct laaiend enthousiast was ofzo. Maar wel vreemd hoe het loopt dan. En dan vanzelf maar zien of ze er nog op terug komt.quote:Op zondag 14 september 2014 20:18 schreef Hinder het volgende:
De ironie, ja. Zeker nadat ik bijna alles eruit heb moeten trekken, en inkoppertjes vanuit haar kant niet werden beantwoord met tegenvragen. Hoewel dat natuurlijk ook direct al een teken van desinteresse had kunnen zijn.
Ze kan komende tijd niet afspreken, maar wil wel. Ik leg de bal nu bij haar, en door.
Jij geilt op iedere kale man volgens mij.quote:Op zondag 14 september 2014 19:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kaal ben je ook leuk![]()
Jammer Hinder, next!
Lekker ongeïnteresseerd terug doen. Dan wordt ze gek. Succes gegarandeerdquote:Op zondag 14 september 2014 16:27 schreef Hinder het volgende:
Waarom werkt dat andersom nou nooit?quote:Op zondag 14 september 2014 20:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekker ongeïnteresseerd terug doen. Dan wordt ze gek. Succes gegarandeerd
Precies, ook mijn gedachte. Ik verwacht niet dat ze er nog op terug komt.quote:Op zondag 14 september 2014 20:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, scheelt dat jij ook niet direct laaiend enthousiast was ofzo. Maar wel vreemd hoe het loopt dan. En dan vanzelf maar zien of ze er nog op terug komt.
Daar faalde ik dan vrijdag al in na al mijn zeer oprecht geïnteresseerde vragen.quote:Op zondag 14 september 2014 20:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je zo niet in elkaar zit gaat dat niet echt werkenquote:Op zondag 14 september 2014 20:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Werkt wel, alleen ze doen net alsof het niet werktquote:Op zondag 14 september 2014 20:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom werkt dat andersom nou nooit?
Ja, nou en, je punt isquote:Op zondag 14 september 2014 20:24 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jij geilt op iedere kale man volgens mij.
Even scherenquote:
Klinkt op een 1 of andere manier heel vunzigquote:Op zondag 14 september 2014 15:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mijn hand op jouw kruintje, UF. Komen we samen wel uit.
Nietquote:
Donequote:Op zondag 14 september 2014 22:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Die moet je uploaden als moment
Leuk...quote:Op zondag 14 september 2014 20:56 schreef Gatenkaas het volgende:
Twee dates voor aanstaande week gepland.
Niet te enthousiast hè.quote:
Hé, hoe oud ben je.quote:Op zondag 14 september 2014 22:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet, het moet niet lijken of als ie enthousiast is
* Chuck-N0rr1s duikt onder zijn bureauquote:Op zondag 14 september 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
UF werpt zich op haar nieuwe prooi.
Nee, waarom zou ik? Wat heb ik daar verder mee te maken?quote:
Fas had hem doorquote:Op zondag 14 september 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
UF werpt zich op haar nieuwe prooi.
quote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik? Wat heb ik daar verder mee te maken?
Nou jezus Yats, reageer dan lekker niet. Je zegt zelf al dat je er niets mee te maken hebt, waarom kom je dan met zo'n reactie?quote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Zei een tinder match dat?quote:Op zondag 14 september 2014 22:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Oh zeker gemist, excusez moi, geachte garde mods.![]()
Oh ja, geen hele positieve reactie op afbeelding.
"Wat ik wel niet dacht",
Dat was misschien beter geweest. Maar laat maar.quote:Op zondag 14 september 2014 22:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou jezus Yats, reageer dan lekker niet. Je zegt zelf al dat je er niets mee te maken hebt, waarom kom je dan met zo'n reactie?
Volgens mij, was jij eerder mij aan het hosselen dan ik jouquote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Fas had hem door![]()
Het was ontopic, chuck wilde tinder chicks hosselen en ik wilde laten zien dat het ook makkelijk kan
Als je een kutbui hebt, is er rechtsboven een kruisje. Probeer maar eens.quote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Welke date? Dat loopt bij mij voor geen meter.quote:Op zondag 14 september 2014 22:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, humor heeft ze dus niet dus scheelt je weer een date.
Ik denk dat ik teveel zeg, hier zeggen ze daarna niets meer terugquote:Op zondag 14 september 2014 22:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een leuke Tinder match die vanmiddag nog wat terug zei!Nu niet meer.
Ohquote:Op zondag 14 september 2014 22:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Welke date? Dat loopt bij mij voor geen meter.
Maar hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Fas had hem door![]()
Het was ontopic, chuck wilde tinder chicks hosselen en ik wilde laten zien dat het ook makkelijk kan
het kan ook aan mijn muziek smaak liggen. Als vragen waar ik naar luister zeg ik heavy metal. Zou dat afschrikkenquote:Op zondag 14 september 2014 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik teveel zeg, hier zeggen ze daarna niets meer terug
Of ze zijn zo fucking saai dat ze zelf niets te vertellen hebben. :x
[..]
Oh
Ach, wellicht levert het nog leuke matches op, zo dat ding eens erbij zetten
Hoe oud denk je dat ik ben?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen kunnen echte muziek gewoon niet aan blijkbaarquote:Op zondag 14 september 2014 22:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
het kan ook aan mijn muziek smaak liggen. Als vragen waar ik naar luister zeg ik heavy metal. Zou dat afschrikken
quote:Op zondag 14 september 2014 22:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben?off topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
24![]()
Herkenbaar...quote:Op zondag 14 september 2014 22:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Welke date? Dat loopt bij mij voor geen meter.
helaas blijft er weinig vrouwvolk overquote:Op zondag 14 september 2014 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen echte muziek gewoon niet aan blijkbaar
Toevallig net een tinder dame met 41 overeenkomende interesses. Normaal is dat hooguit 3-5.
Helaas wel ja, volgens mij ook veel dialtones op tinder.quote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
helaas blijft er weinig vrouwvolk over
Ik heb wel een match met een meid met een leuk koppie. Alleen is ze akelig stilquote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas wel ja, volgens mij ook veel dialtones op tinder.
Gelukkig ook nog wel enkele die wel leuk lijken.
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben?Gebaseerd op je postgedrag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Zolang het ook 21- is niets mis mee.quote:
12?quote:
Hier ookquote:Op zondag 14 september 2014 22:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik heb wel een match met een meid met een leuk koppie. Alleen is ze akelig stil
Dat zou heeeel toevallig wezenquote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
12?
[..]
Hier ook
Misschien is het dezelfde wel
Ik dacht dat leeftijd niet uitmaakte, dat wij echte liefde haddenquote:
Dat zou het zeker zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 23:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat zou heeeel toevallig wezen
Nee, brunettequote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou het zeker zijn.
Blondine?
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben?35.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lijkt 40, dus zou raken.quote:Op zondag 14 september 2014 23:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja, wel jonger, dus dat doe jij niet.
Oh, ook even installeren danquote:Op maandag 15 september 2014 01:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Vandaag aan Hot or not begonnen.
Dat gaat nog veel sneller dan Tinder qua swipen..quote:
En nu zonder dat laatste stukje.quote:Op maandag 15 september 2014 09:06 schreef yats het volgende:
Het valt me toch wat tegen, welgeteld 1 match sinds afgelopen donderdag. Weet ik dat ook weer
Laatste stukje?quote:Op maandag 15 september 2014 09:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En nu zonder dat laatste stukje.![]()
Mijn niet reagerende Tinder match was op de bank geëindigd met heel veel Southpark, vandaar.
Wat leuk voor jequote:Op maandag 15 september 2014 10:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Over dat 'Weet ik dat ook weer'...
Oh en aan deze kant een semi succes verhaaltje via Tinder.
Er is dus ook (onverwachts) relatiemateriaal, en nu zijn we officieel samen
Tof.quote:Op maandag 15 september 2014 10:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Nicequote:Op maandag 15 september 2014 10:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Nice!quote:Op maandag 15 september 2014 10:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2014 10:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ja helemaal nuquote:Op maandag 15 september 2014 10:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice!
Dat andere meisje is dus helemaal out of the picture nu?
quote:Op maandag 15 september 2014 10:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
UFquote:Op maandag 15 september 2014 12:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
App werkt beter maar zitten echt zoveel meer Sjonnies en Anita's had ik het idee.
Opeens krijg ik meldingen van facebook vrienden die ook meedoen en dat ik in de hotlijst van mijn omgeving sta.quote:
Hot or not stuurt nogal wat verzoeken via fb jaquote:Op maandag 15 september 2014 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Opeens krijg ik meldingen van facebook vrienden die ook meedoen en dat ik in de hotlijst van mijn omgeving sta.
Dit is helemaal niet zoals tinder
Doe mij er dan ook 1quote:Op maandag 15 september 2014 16:42 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik begin van de week een beetje luxeproblemen te krijgen. Mogelijk nog een derde date staan, maar heb ook niet zo heel veel zin om zoveel dates te hebben. Maar die derde meid is wel leuker dan de andere twee.
Verneukt.quote:Op maandag 15 september 2014 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Opeens krijg ik meldingen van facebook vrienden die ook meedoen en dat ik in de hotlijst van mijn omgeving sta.
Dit is helemaal niet zoals tinder
That sucksquote:Op maandag 15 september 2014 16:58 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ook maar eens hier posten. Ik lees inmiddels al een tijdje mee en afgelopen vrijdag m'n eerste Tinder date gehad.
Had dr al 3 weken op whatsapp en het was best gezellig allemaal. Leuk zitten kletsen en ouwehoeren. Bijna elke dag de gehele dag door. Gezien ik wel hou van verlaten en vervallen gebouwen bezoeken en te fotograferen zouden we dat gaan doen bij haar in de buurt. Nou prima dacht ik zo. Eenmaal aangekomen wist ik binnen een paar minuten eigenlijk al dat het totaal niks zou worden. Ze was lomp, simpel en totaal niet mijn type. Naja goed, ik wilde toch wel dat gebouw even zien. Eenmaal aangekomen was het al gesloopt![]()
Toen maar wat gedronken en toen kwam ze er ook nog eens mee dat ze het niet heeft op buitenlanders.
Toen was ik maar naar huis gegaan en een vriend gewhatsappt om wat te drinken. Uiteindelijk was dat veel leuker
Ja was zeker jammer. Maar nee, als ik terug kijk op alle gesprekken had ik niet het idee dat ze daar ook zo was.quote:Op maandag 15 september 2014 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
That sucks
Niks gemerkt op WA dat dat het geval zou kunnen zijn als je er achteraf op terug kijkt?
Stuur maar Door naar mijquote:Op maandag 15 september 2014 20:07 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja was zeker jammer. Maar nee, als ik terug kijk op alle gesprekken had ik niet het idee dat ze daar ook zo was.
Overigens vond zij het wel erg leuk en wilde ze gister weer afspreken. Daar heb ik maar van af gezien
Ik heb zó vaak meegemaakt dat mensen in het echt vreselijk anders waren dan op Tinder/appquote:Op maandag 15 september 2014 20:07 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja was zeker jammer. Maar nee, als ik terug kijk op alle gesprekken had ik niet het idee dat ze daar ook zo was.
Overigens vond zij het wel erg leuk en wilde ze gister weer afspreken. Daar heb ik maar van af gezien
Hoe was je datequote:
Gezellig.quote:
Haha klinkt herkenbaar. Op het fotograferen en de vervallen gebouwen na.quote:Op maandag 15 september 2014 16:58 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ook maar eens hier posten. Ik lees inmiddels al een tijdje mee en afgelopen vrijdag m'n eerste Tinder date gehad.
Had dr al 3 weken op whatsapp en het was best gezellig allemaal. Leuk zitten kletsen en ouwehoeren. Bijna elke dag de gehele dag door. Gezien ik wel hou van verlaten en vervallen gebouwen bezoeken en te fotograferen zouden we dat gaan doen bij haar in de buurt. Nou prima dacht ik zo. Eenmaal aangekomen wist ik binnen een paar minuten eigenlijk al dat het totaal niks zou worden. Ze was lomp, simpel en totaal niet mijn type. Naja goed, ik wilde toch wel dat gebouw even zien. Eenmaal aangekomen was het al gesloopt![]()
Toen maar wat gedronken en toen kwam ze er ook nog eens mee dat ze het niet heeft op buitenlanders.
Toen was ik maar naar huis gegaan en een vriend gewhatsappt om wat te drinken. Uiteindelijk was dat veel leuker
Ik stel voor dat we een apart topic voor je openen waarin afdankertjes aan je kunnen worden aangeboden.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een apart topic voor je openen waarin afdankertjes aan je kunnen worden aangeboden.
Wel goede massage's waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 20:44 schreef Sarasi het volgende:
Abort. Leuke Tinder match die inmiddels weer terug praat is MBO scholier assistent fysiotherapie en kan geen stageplek vinden.Super elitair en blabla ja, maar daar knap ik dus wel op af ja.
Mijn moeder is fysio. Geloof me, dat zijn geen goede massages.quote:Op maandag 15 september 2014 20:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel goede massage's waarschijnlijk.
Ik zoek toch iets meer dan een goede massage. Dat zit ook in mijn zorgpakket, heb ik geen Tinder dude voor nodig.quote:Op maandag 15 september 2014 20:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zo'n geval was het precies ja!quote:Op maandag 15 september 2014 20:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha klinkt herkenbaar. Op het fotograferen en de vervallen gebouwen na.
"Ik lust alleen Hollands, ik moet dat buitenlandse eten niet."
"Ik heb niet zoveel vriendinnen, ik kan niet met vrouwen opschieten, heb vaak ruzie met ze."
"Mijn best vriend is homo en kan inderdaad wel vals doen." (Na mijn opmerking over Gordon achtige types).
"Ik heb 3 opleidingen gedaan, maar niet een afgemaakt. Ben nu net een nieuwe gestart, denk dat ik dit wel leuk vind..."
Etc.
Gast, dit gun ik je echt niet hoorquote:
Welke gedeelte knap je nou precies op af?quote:Op maandag 15 september 2014 20:44 schreef Sarasi het volgende:
Abort. Leuke Tinder match die inmiddels weer terug praat is MBO scholier assistent fysiotherapie en kan geen stageplek vinden.Super elitair en blabla ja, maar daar knap ik dus wel op af ja.
In de eerste instantie MBO. In de tweede instantie ook op het feit dat hij dan klaagt over dat iedereen alleen hbo'ers wil enzo.quote:Op maandag 15 september 2014 21:03 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Welke gedeelte knap je nou precies op af?
Hij heeft blijkbaar dus wel gelijk.quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
In de eerste instantie MBO. In de tweede instantie ook op het feit dat hij dan klaagt over dat iedereen alleen hbo'ers wil enzo.
Inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2014 21:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar dus wel gelijk.
Ging over de stageplek.quote:Op maandag 15 september 2014 21:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar dus wel gelijk.
Heb ik ook last vanquote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
In de eerste instantie MBO. In de tweede instantie ook op het feit dat hij dan klaagt over dat iedereen alleen hbo'ers wil enzo.
Eens, maar het blijft voor mij gewoon een afknapper. Ik studeer graag en veel en ik wil daar wel over kunnen praten met iemand. En ik ga hem niet eerst een wiskunde- en redenatietest afnemen, dan ben ik liever oppervlakkig en selecteer ik gewoon op opleidingsniveau in combinatie met indruk.quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Tjah ik heb liever iemand die Mbo doet en gewoon normaal kan spellen dan een zogenaamde Hbo-Uni iemand die aankomt met "Ja ckerss!!! eg wel! " Of nog erger, die niet eens weet wanneer hij d/t moet gebruiken.
Kan eens gebeuren maar als je iedere keer keihard faalt daarin vind ik het best triest worden.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Tjah ik heb liever iemand die Mbo doet en gewoon normaal kan spellen dan een zogenaamde Hbo-Uni iemand die aankomt met "Ja ckerss!!! eg wel! " Of nog erger, die niet eens weet wanneer hij d/t moet gebruiken.
Kan eens gebeuren maar als je iedere keer keihard faalt daarin vind ik het best triest worden.
Er zit vaak ook gewoon een niveauverschil. Die gesprekken gaan dan ook meestal over weinig tot niks. Ook niet erg, maar dat hou je gewoon niet lang vol. Ik in ieder geval.quote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eens, maar het blijft voor mij gewoon een afknapper. Ik studeer graag en veel en ik wil daar wel over kunnen praten met iemand. En ik ga hem niet eerst een wiskunde- en redenatietest afnemen, dan ben ik liever oppervlakkig en selecteer ik gewoon op opleidingsniveau in combinatie met indruk.
Zo eens met deze vrouw.quote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eens, maar het blijft voor mij gewoon een afknapper. Ik studeer graag en veel en ik wil daar wel over kunnen praten met iemand. En ik ga hem niet eerst een wiskunde- en redenatietest afnemen, dan ben ik liever oppervlakkig en selecteer ik gewoon op opleidingsniveau in combinatie met indruk.
Uiteindelijk is een klik gewoon belangrijker dan dit soort bullshit natuurlijk. Hoewel ik het wel eens ben met zulk soort taalgebruik hoeft het niets te zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Je redenatie raakt echt kant nog wal. Dat iemand van bepaalde dingen iets niets weet wil niet zeggen dat iemand oppervlakkig is. Jij zal ook vast dingen hebben waar je de ballen verstand van hebt.quote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Alleen heb ik zo vaak van die simpele zielen gezien, leren als de beste maar gewoon normaal mee babbelen in het dagelijks leven ho maarquote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tuurlijk zegt dat wel iets..quote:Op maandag 15 september 2014 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
Opleidingsniveau zegt echt geen ene bal.
En daarom zet ik er direct maar bij dat het oppervlakkig is want ik krijg deze reactie altijd wel.quote:Op maandag 15 september 2014 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteindelijk is een klik gewoon belangrijker dan dit soort bullshit natuurlijk. Hoewel ik het wel eens ben met zulk soort taalgebruik hoeft het niets te zeggen natuurlijk.
[..]
Je redenatie raakt echt kant nog wal. Dat iemand van bepaalde dingen iets niets weet wil niet zeggen dat iemand oppervlakkig is. Jij zal ook vast dingen hebben waar je de ballen verstand van hebt.
Opleidingsniveau zegt echt geen ene bal.
Truequote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef SiIk het volgende:
Oh, de helft van de mensen op de uni zou ik ook niks mee kunnen beginnen omdat ze 'dom' zijn. In dat opzicht is een beetje wereldwijs zijn voor mij nog wel belangrijker dan goed kunnen leren zegmaar.
Tuurlijk, die heb je ook. Ik zeg ook niet dat ik met een student per definitie wel kan praten, alleen dat die kans met een MBO'er zo klein is dat ik er wel op wil selecteren.quote:Op maandag 15 september 2014 21:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Alleen heb ik zo vaak van die simpele zielen gezien, leren als de beste maar gewoon normaal mee babbelen in het dagelijks leven ho maar
Sorry, maar ik snap dat gewoon nietquote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Of nog erger, die niet eens weet wanneer hij d/t moet gebruiken.
Nou ik kijk niet naar opleiding maar wel naar huidige baan. Met een studie kan je nog alle kanten op, met een baan is dat al snel anders. Daarom snap ik je wel een beetje maar iemand met een HBO diploma kan ook achter de kassa eindigen bij de Jumbo. Heeft misschien ook te maken met de verschillende vijvers waar we in vissen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:38 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tuurlijk, die heb je ook. Ik zeg ook niet dat ik met een student per definitie wel kan praten, alleen dat die kans met een MBO'er zo klein is dat ik er wel op wil selecteren.
Dat denk ik wel ja. En hbo is natuurlijk ook nog wat anders dan MBO.quote:Op maandag 15 september 2014 21:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou ik kijk niet naar opleiding maar wel naar huidige baan. Met een studie kan je nog alle kanten op, met een baan is dat al snel anders. Daarom snap ik je wel een beetje maar iemand met een HBO diploma kan ook achter de kassa eindigen bij de Jumbo. Heeft misschien ook te maken met de verschillende vijvers waar we in vissen.
Ja maar jij hebt dus liever een hbo-er die voor een paar euro bruto werkt in een winkel dan een mbo-er die een stabiele baan heeft met goed salaris omdat er dan meer te "bespreken" is?quote:Op maandag 15 september 2014 21:43 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. En hbo is natuurlijk ook nog wat anders dan MBO.
Dus al zou je tot over je oren verliefd op iemand worden en diegene heeft z'n school niet afgemaakt zou je hem laten schieten?quote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En daarom zet ik er direct maar bij dat het oppervlakkig is want ik krijg deze reactie altijd wel.![]()
Feit blijft dat opleidingsniveau WEL wat zegt. Namelijk over ofwel je studiecapaciteiten ofwel over je motivatie. Bovendien zegt het ook wat over hoeveel onderwijs je genoten hebt en op welk niveau. MBO'ers hebben nooit een populair wetenschappelijk artikel geschreven of een meta-analyse gedaan. Ik ken genoeg mensen die lager opgeleid zijn dan ik (ook MBO'ers) en daar kan ik prima mee opschieten, maar toch op een ander niveau. En in een date/partner zoek ik meer dan dat. Persoonlijke voorkeur.
Het punt is meer dat je weet dat de kans dat je verliefd wordt op zo iemand een stuk kleiner is, en het dus een makkelijk selectiecriterium is op tinder/datingsite's.quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus al zou je tot over je oren verliefd op iemand worden en diegene heeft z'n school niet afgemaakt zou je hem laten schieten?
Silkquote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef SiIk het volgende:
Oh, de helft van de mensen op de uni zou ik ook niks mee kunnen beginnen omdat ze 'dom' zijn. In dat opzicht is een beetje wereldwijs zijn voor mij nog wel belangrijker dan goed kunnen leren zegmaar.
Nee, maar mijn datepool heeft nog geen baan, dus daar kan ik niet op selecteren. Er zijn twee losstaande dingen:quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dus liever een hbo-er die voor een paar euro bruto werkt in een winkel dan een mbo-er die een stabiele baan heeft met goed salaris omdat er dan meer te "bespreken" is?
"Ja nou schat het brood was wel kei snel oud vandaag en ik had het nog wel zo goed verpakt, moest er gewoon eerder een kortingssticker opplakken"
Om maar gewoon even een voorbeeld te noemen.
Als ik tot over mijn oren verliefd was en ik zou niet met hem kunnen praten, ja, dan zou ik hem laten schieten. En die KANS is bij een MBO'er groter dan een hbo'er of een universitaire student.quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus al zou je tot over je oren verliefd op iemand worden en diegene heeft z'n school niet afgemaakt zou je hem laten schieten?
Wat een ontzettende onzin. Loop zelf eens langs je eigen uni, en ga dan kijken hoeveel mensen er anders zijn dan jij. Ja precies, net zoveel als op hbo/mbo rondlopen. Het enige verschil is dat je wellicht iets meer raakvlak hebt qua gesprekken met die mensen. Maargoed, daar is nog nooit iemand nat van geworden.quote:Op maandag 15 september 2014 21:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tuurlijk zegt dat wel iets..Loop voor de lol eens langs een MBO- en een HBO-school. . Andere 'type' mensen, andere niveaus. Betekent niet dat het nooit zou kunnen werken. Maar het verschil is er natuurlijk wel. En als je dan toch aan het lopen bent, kan je ook nog eens langs de Uni. I rest my case.
Hoezo? Wat maakt het uit wat voor niveau iemand heeft. Als het voor de rest prima klikt en hij/zij is niet achterlijk? * Een paar uitzonderingen daar gelaten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als ik tot over mijn oren verliefd was en ik zou niet met hem kunnen praten, ja, dan zou ik hem laten schieten. En die KANS is bij een MBO'er groter dan een hbo'er of een universitaire student.
Ja, maar de kans dat het klikt en hij/zij niet achterlijk is, is kleiner bij een MBO'er en daarom filter ik die eruit. Het is hetzelfde als iemand wegswipen die een duckface foto heeft, omdat ik niet verwacht dat dat gaat klikken. En dat is de laatste keer dat ik het ga proberen uit te leggen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hoezo? Wat maakt het uit wat voor niveau iemand heeft. Als het voor de rest prima klikt en hij/zij is niet achterlijk? * Een paar uitzonderingen daar gelaten.
Laten we het er maar op houden dat ik het kortzichtig vind om iemand daarop te beoordelen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het punt is meer dat je weet dat de kans dat je verliefd wordt op zo iemand een stuk kleiner is, en het dus een makkelijk selectiecriterium is op tinder/datingsite's.
Ga het nou niet verdraaien
Duidelijk, als zoiets zich ooit voordoet laat je het wel weten he.quote:Op maandag 15 september 2014 21:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als ik tot over mijn oren verliefd was en ik zou niet met hem kunnen praten, ja, dan zou ik hem laten schieten. En die KANS is bij een MBO'er groter dan een hbo'er of een universitaire student.
Dit soort mensen...m'n tenen krommen er altijd vanquote:Op maandag 15 september 2014 21:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, maar mijn datepool heeft nog geen baan, dus daar kan ik niet op selecteren. Er zijn twee losstaande dingen:
1.- Een MBO'er heeft een bepaalde kans dat ik ermee kan praten op het gewenste niveau.
2.- Een hbo'er of student heeft een bepaalde kans dat ik ermee kan praten op het gewenste niveau.
Kans één acht ik zo klein dat ik de paar MBO'ers waar ik wel mee kan praten weggooi als 'collateral damage' door het selecteren op opleidingsniveau.
Kans twee staat daar vervolgens los van.
Is al eens gebeurd. Ik was verliefd, hij was onopgeleid en ik kon niet met hem praten, ondanks dat hij vier jaar ouder was. Eerst over gepraat, waarna hij een opleiding wilde gaan doen via een colloquium doctum, maar daar geloofde ik al niet zo in en die motivatie zakte heel snel weer weg en toen heb ik er een punt achter gezet. Told you so?quote:Op maandag 15 september 2014 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik het kortzichtig vind om iemand daarop te beoordelen.
Maargoed ieder z'n ding.
Deze shit is veel te diep/offtopic voor hier.
[..]
Duidelijk, als zoiets zich ooit voordoet laat je het wel weten he.
Ik hou er wel van om te zeggen 'I told you so'
Oke manquote:Op maandag 15 september 2014 21:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wat een ontzettende onzin. Loop zelf eens langs je eigen uni, en ga dan kijken hoeveel mensen er anders zijn dan jij. Ja precies, net zoveel als op hbo/mbo rondlopen. Het enige verschil is dat je wellicht iets meer raakvlak hebt qua gesprekken met die mensen. Maargoed, daar is nog nooit iemand nat van geworden.Of kom jij altijd weg met: "we hebben zoveel gemeen"?
Ahh, ik snap 'm. Haalde je even door de war met het stereotype arrogante student.quote:Op maandag 15 september 2014 22:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oke manAls dat volgens jou het enige verschil is dat wens ik je verder veel succes. Ik ervaar het toch een stuk anders.
En ik zit op het HBO trouwens.
Ik ben het hier eens met Sarasi. Simpelweg: Wetenschappelijk onderzoek toont ook aan dat huwelijken en relaties waarbij er gelijkheid is in opleiding en werkniveau een hogere slagingskans hebben (En Yah ik heb er eens een artikel over gelezen). Net zoals gedeelde interesses. Verder kan er zeker een fysieke klik zijn met mensen van een wat lager niveau, maar voor een langer contact en praatniveau wil je mensen hebben die indezelfde laan zitten. Tuurlijk heb je *liever* een hardwerkende mbo'er dan een laffe hbo vrijetijdskunde, er zijn altijd uitzonderingen. Maar in general niet heb ik gemerkt.quote:Op maandag 15 september 2014 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hoezo? Wat maakt het uit wat voor niveau iemand heeft. Als het voor de rest prima klikt en hij/zij is niet achterlijk? * Een paar uitzonderingen daar gelaten.
Daarom vermeld ik 't ook ffquote:Op maandag 15 september 2014 22:12 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ahh, ik snap 'm. Haalde je even door de war met het stereotype arrogante student.
Ik ben serieus. Het feit dat jij mij niet serieus kan nemen volgt denk ik uit je zeer beperkte capaciteit tot nadenken en daarnaast in een andere zin van het woord dat ik niet op mannen val.quote:Op maandag 15 september 2014 22:13 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Is KM nou een troll of niet? Ik kan hem niet zo serieus nemen en hij post ook in KLB, maar het klinkt toch vrij overtuigd.
Dat je dat hebt meegemaakt wil niet zeggen dat het in de toekomst ook weer zo is he mocht dat weer voorkomen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Is al eens gebeurd. Ik was verliefd, hij was onopgeleid en ik kon niet met hem praten, ondanks dat hij vier jaar ouder was. Eerst over gepraat, waarna hij een opleiding wilde gaan doen via een colloquium doctum, maar daar geloofde ik al niet zo in en die motivatie zakte heel snel weer weg en toen heb ik er een punt achter gezet. Told you so?
Daar ben ik het niet mee eens. Maar dit is niet dé plek om dit te gaan bediscussiërenquote:Op maandag 15 september 2014 22:12 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Ik ben het hier eens met Sarasi. Simpelweg: Wetenschappelijk onderzoek toont ook aan dat huwelijken en relaties waarbij er gelijkheid is in opleiding en werkniveau een hogere slagingskans hebben (En Yah ik heb er eens een artikel over gelezen). Net zoals gedeelde interesses. Verder kan er zeker een fysieke klik zijn met mensen van een wat lager niveau, maar voor een langer contact en praatniveau wil je mensen hebben die indezelfde laan zitten. Tuurlijk heb je *liever* een hardwerkende mbo'er dan een laffe hbo vrijetijdskunde, er zijn altijd uitzonderingen. Maar in general niet heb ik gemerkt.
Ik ben verder redelijk een geek, heb een IQ van 150 en heb ook technisch werk. Verder interesseer ik me in "hoe mensen werken" omdat ik een autistische kutnerd ben die deze shit wil leren. Hoewel ik zeker mensen waardeer die dit niet hebben of doen, zou ik het moeilijk vinden om 's avonds thuis te komen en ik kan niet praten over mijn werk of mijn interesses. Ik heb ooit een paar keer een date gehad met een meisje die 4 jaar jonger was en toen mavo deed. Ze was echt leuk in haar gedrag, maar zodra ik over iets begon wat mijn interesse had, snapte ze het niet.
Hell, ik wil uitgedaagd worden door iemand met andere, goeddoordachte visies en ideeen.
Ik denk niet dat ik aan je ga denken, mocht het nog eens voorkomen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat je dat hebt meegemaakt wil niet zeggen dat het in de toekomst ook weer zo is he mocht dat weer voorkomen.
Maar wat ik al zei, dit is teveel offtopic voor hier.
Ik neem je niet serieus, omdat je als een aangebrande randdebiel op me overkomt.quote:Op maandag 15 september 2014 22:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Het feit dat jij mij niet serieus kan nemen volgt denk ik uit je zeer beperkte capaciteit tot nadenken en daarnaast in een andere zin van het woord dat ik niet op mannen val.
En nu gaan jullie eens fokking kappen met dat kansloze gewhine tegenover elkaar.quote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik neem je niet serieus, omdat je als een aangebrande randdebiel op me overkomt.
Wie moet ik dan op z'n gedrag wijzen?quote:Op maandag 15 september 2014 22:25 schreef Jhovall het volgende:
[..]
En nu gaan jullie eens fokking kappen met dat kansloze gewhine tegenover elkaar.
Iedereen is wel zo'n beetje uitgepraat over Tinder volgens mijquote:Op maandag 15 september 2014 22:34 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat bericht komt eens in de twee weken langs, terwijl dit alleen maar SC is.
Die met een chick oppikken? =pquote:Op maandag 15 september 2014 21:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Die foto heeft wel 3 reacties opgeleverd.![]()
Als melfje zou doen wel.quote:Op maandag 15 september 2014 22:55 schreef SiIk het volgende:
Zonder context dat plaatje random spammen is dan ook totaal niet grappig.
of jij blijft gewoon ook wegquote:Op maandag 15 september 2014 22:34 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat bericht komt eens in de twee weken langs, terwijl dit alleen maar SC is.
Jaquote:Op maandag 15 september 2014 22:53 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Die met een chick oppikken? =p
Zie ik daar een challenge?quote:Op maandag 15 september 2014 20:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb zó vaak meegemaakt dat mensen in het echt vreselijk anders waren dan op Tinder/app
Daar hoef je geen fysiotherapie voor gestudeerd te hebbenquote:Op maandag 15 september 2014 20:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oké.quote:Op maandag 15 september 2014 23:27 schreef yats het volgende:
[..]
Daar hoef je geen fysiotherapie voor gestudeerd te hebben
Deels mee eens. Iemand hoeft niet per se universiteit of HBO gedaan te hebben om voor mij interessant te zijn, maar ik knap wel af op types die eigenlijk weinig te vertellen hebben en niet echt begrijpen waar ik het over heb.quote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
quote:
Wat ben je kortaf vandaag sinds ik je de lijst gestuurd heb. Klopt hij niet?quote:
Triest om dat erbij te halen. Je bent gewoon niet boeiend genoeg om uitgebreider op te reageren blijkbaar. Ik nodig je van harte uit om de laatste keer op te zoeken dat ik niet kortaf tegen je was.quote:Op maandag 15 september 2014 23:43 schreef yats het volgende:
[..]
Wat ben je kortaf vandaag sinds ik je de lijst gestuurd heb. Klopt hij niet?
Eh wat? Hij was echt niet gemeen bedoeld verder.quote:
En bedankt, het is dat ik weet dat je ongelijk hebt en ik wel degelijk boeiend ben. Het was overigens puur een vraag uit interesse, niet lullig bedoeld verder.quote:Op maandag 15 september 2014 23:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Triest om dat erbij te halen. Je bent gewoon niet boeiend genoeg om uitgebreider op te reageren blijkbaar. Ik nodig je van harte uit om de laatste keer op te zoeken dat ik niet kortaf tegen je was.
Doe dat even lekker op plekken waar het niet offtopic is danquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:00 schreef yats het volgende:
[..]
Eh wat? Hij was echt niet gemeen bedoeld verder.
[..]
En bedankt, het is dat ik weet dat je ongelijk hebt en ik wel degelijk boeiend ben. Het was overigens puur een vraag uit interesse, niet lullig bedoeld verder.
De volgende keer DM ik het wel.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
Doe dat even lekker op plekken waar het niet offtopic is dan
Dit dus. 100% agreedquote:Op maandag 15 september 2014 23:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Kortom, ieder zijn of haar ding, maar doe mij maar het complete plaatje en niet alleen het "papiertje".
Hinder doet het maar al te goed op Tinder.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:26 schreef Hinder het volgende:
Vrijdag en zondag dates met twee matches uit de buurt.
Komt omdat het rijmt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:29 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hinder doet het maar al te goed op Tinder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zo eens met deze vrouw.
Ik wil wel een beetje diepgang kunnen hebben in een relatie. Meerdere relaties gehad met mensen met een lager opleidingsniveau, en dat merkte ik toch wel in dat opzicht. Sluit niet uit dat het wel een keer goed kan gaan, maar gemiddeld genomen niet.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef SiIk het volgende:
Ahhhh is dat net zoiets als 'ontmoeten'quote:Op maandag 15 september 2014 22:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Heerlijk die buitenlandse tinderstudentjes in Amsterdam die 'de stad willen leren kennen'
Eigenlijk volledig met dit eens. Heb hetzelfde idee bij Kutmanager alhoewel ik geen idee heb wie hij is.quote:Op maandag 15 september 2014 22:24 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik neem je niet serieus, omdat je als een aangebrande randdebiel op me overkomt.
quote:Op maandag 15 september 2014 22:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Is al eens gebeurd. Ik was verliefd, hij was onopgeleid en ik kon niet met hem praten, ondanks dat hij vier jaar ouder was. Eerst over gepraat, waarna hij een opleiding wilde gaan doen via een colloquium doctum, maar daar geloofde ik al niet zo in en die motivatie zakte heel snel weer weg en toen heb ik er een punt achter gezet. Told you so?
Silk plsquote:Op maandag 15 september 2014 22:03 schreef SiIk het volgende:
Domme mensen voelen zich aangevallen hoor.
Doe het nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 02:20 schreef Donnis het volgende:
Ok ik zag net zo'n ontzettend leuk meisje op tinder.. Wou echt niet het risico lopen dat ik haar nooit meer zou zien als ze niet terug liket, dus opgezocht op Facebook. Zal ik haar een berichtje sturen? Ik ben realistisch en ze is zeker niet 'out of my league', maar voel me wel complete stalker om haar nu te contacten. Maar eigenlijk moet ik het proberen toch?
Zo jij hebt swag zeg!quote:Op dinsdag 16 september 2014 02:20 schreef Donnis het volgende:
Ok ik zag net zo'n ontzettend leuk meisje op tinder.. Wou echt niet het risico lopen dat ik haar nooit meer zou zien als ze niet terug liket, dus via een gemeenschappelijke vriend opgezocht op Facebook. Zal ik haar een berichtje sturen? Ik ben realistisch en ze is zeker niet 'out of my league', maar voel me wel complete stalker om haar nu te contacten. Maar eigenlijk moet ik het proberen toch?
Ik denk altijd wat zou zij ervan vinden en wat zou jij ervan vinden.quote:Op dinsdag 16 september 2014 02:20 schreef Donnis het volgende:
Ok ik zag net zo'n ontzettend leuk meisje op tinder.. Wou echt niet het risico lopen dat ik haar nooit meer zou zien als ze niet terug liket, dus via een gemeenschappelijke vriend opgezocht op Facebook. Zal ik haar een berichtje sturen? Ik ben realistisch en ze is zeker niet 'out of my league', maar voel me wel complete stalker om haar nu te contacten. Maar eigenlijk moet ik het proberen toch?
Joh swaggerboi ondertitel is obvious troll.quote:Op dinsdag 16 september 2014 02:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Zo jij hebt swag zeg!
Kut nu staat deze topicreeks in myAT
Als ze jou geen like waardig vindt dan is dit wel extreem zielig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 02:51 schreef Donnis het volgende:
[..]
Joh swaggerboi ondertitel is obvious troll.
@wickedmen: idd, maar mixed feelings over wat zij er over zal denken. maar dit gevoel dat ik haar perse wil leren kennen heb ik nog nooit gehad op tinder, op stap zou ik direct naar hoe toe gaan maar nu moet het wel op zo'n gare manier. Laat wel weten hoe het gegaan is.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Komt omdat het rijmt.Ba-dum-tsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |