Hoe was je datequote:
Gezellig.quote:
Haha klinkt herkenbaar. Op het fotograferen en de vervallen gebouwen na.quote:Op maandag 15 september 2014 16:58 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ook maar eens hier posten. Ik lees inmiddels al een tijdje mee en afgelopen vrijdag m'n eerste Tinder date gehad.
Had dr al 3 weken op whatsapp en het was best gezellig allemaal. Leuk zitten kletsen en ouwehoeren. Bijna elke dag de gehele dag door. Gezien ik wel hou van verlaten en vervallen gebouwen bezoeken en te fotograferen zouden we dat gaan doen bij haar in de buurt. Nou prima dacht ik zo. Eenmaal aangekomen wist ik binnen een paar minuten eigenlijk al dat het totaal niks zou worden. Ze was lomp, simpel en totaal niet mijn type. Naja goed, ik wilde toch wel dat gebouw even zien. Eenmaal aangekomen was het al gesloopt![]()
Toen maar wat gedronken en toen kwam ze er ook nog eens mee dat ze het niet heeft op buitenlanders.
Toen was ik maar naar huis gegaan en een vriend gewhatsappt om wat te drinken. Uiteindelijk was dat veel leuker
Ik stel voor dat we een apart topic voor je openen waarin afdankertjes aan je kunnen worden aangeboden.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een apart topic voor je openen waarin afdankertjes aan je kunnen worden aangeboden.
Wel goede massage's waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 20:44 schreef Sarasi het volgende:
Abort. Leuke Tinder match die inmiddels weer terug praat is MBO scholier assistent fysiotherapie en kan geen stageplek vinden.Super elitair en blabla ja, maar daar knap ik dus wel op af ja.
Mijn moeder is fysio. Geloof me, dat zijn geen goede massages.quote:Op maandag 15 september 2014 20:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel goede massage's waarschijnlijk.
Ik zoek toch iets meer dan een goede massage. Dat zit ook in mijn zorgpakket, heb ik geen Tinder dude voor nodig.quote:Op maandag 15 september 2014 20:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel goede massage's waarschijnlijk.
Zo'n geval was het precies ja!quote:Op maandag 15 september 2014 20:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha klinkt herkenbaar. Op het fotograferen en de vervallen gebouwen na.
"Ik lust alleen Hollands, ik moet dat buitenlandse eten niet."
"Ik heb niet zoveel vriendinnen, ik kan niet met vrouwen opschieten, heb vaak ruzie met ze."
"Mijn best vriend is homo en kan inderdaad wel vals doen." (Na mijn opmerking over Gordon achtige types).
"Ik heb 3 opleidingen gedaan, maar niet een afgemaakt. Ben nu net een nieuwe gestart, denk dat ik dit wel leuk vind..."
Etc.
Gast, dit gun ik je echt niet hoorquote:
Welke gedeelte knap je nou precies op af?quote:Op maandag 15 september 2014 20:44 schreef Sarasi het volgende:
Abort. Leuke Tinder match die inmiddels weer terug praat is MBO scholier assistent fysiotherapie en kan geen stageplek vinden.Super elitair en blabla ja, maar daar knap ik dus wel op af ja.
In de eerste instantie MBO. In de tweede instantie ook op het feit dat hij dan klaagt over dat iedereen alleen hbo'ers wil enzo.quote:Op maandag 15 september 2014 21:03 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Welke gedeelte knap je nou precies op af?
Hij heeft blijkbaar dus wel gelijk.quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
In de eerste instantie MBO. In de tweede instantie ook op het feit dat hij dan klaagt over dat iedereen alleen hbo'ers wil enzo.
Inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2014 21:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar dus wel gelijk.
Ging over de stageplek.quote:Op maandag 15 september 2014 21:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar dus wel gelijk.
Heb ik ook last vanquote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
In de eerste instantie MBO. In de tweede instantie ook op het feit dat hij dan klaagt over dat iedereen alleen hbo'ers wil enzo.
Eens, maar het blijft voor mij gewoon een afknapper. Ik studeer graag en veel en ik wil daar wel over kunnen praten met iemand. En ik ga hem niet eerst een wiskunde- en redenatietest afnemen, dan ben ik liever oppervlakkig en selecteer ik gewoon op opleidingsniveau in combinatie met indruk.quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Tjah ik heb liever iemand die Mbo doet en gewoon normaal kan spellen dan een zogenaamde Hbo-Uni iemand die aankomt met "Ja ckerss!!! eg wel! " Of nog erger, die niet eens weet wanneer hij d/t moet gebruiken.
Kan eens gebeuren maar als je iedere keer keihard faalt daarin vind ik het best triest worden.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Tjah ik heb liever iemand die Mbo doet en gewoon normaal kan spellen dan een zogenaamde Hbo-Uni iemand die aankomt met "Ja ckerss!!! eg wel! " Of nog erger, die niet eens weet wanneer hij d/t moet gebruiken.
Kan eens gebeuren maar als je iedere keer keihard faalt daarin vind ik het best triest worden.
Er zit vaak ook gewoon een niveauverschil. Die gesprekken gaan dan ook meestal over weinig tot niks. Ook niet erg, maar dat hou je gewoon niet lang vol. Ik in ieder geval.quote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eens, maar het blijft voor mij gewoon een afknapper. Ik studeer graag en veel en ik wil daar wel over kunnen praten met iemand. En ik ga hem niet eerst een wiskunde- en redenatietest afnemen, dan ben ik liever oppervlakkig en selecteer ik gewoon op opleidingsniveau in combinatie met indruk.
Zo eens met deze vrouw.quote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eens, maar het blijft voor mij gewoon een afknapper. Ik studeer graag en veel en ik wil daar wel over kunnen praten met iemand. En ik ga hem niet eerst een wiskunde- en redenatietest afnemen, dan ben ik liever oppervlakkig en selecteer ik gewoon op opleidingsniveau in combinatie met indruk.
Uiteindelijk is een klik gewoon belangrijker dan dit soort bullshit natuurlijk. Hoewel ik het wel eens ben met zulk soort taalgebruik hoeft het niets te zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Je redenatie raakt echt kant nog wal. Dat iemand van bepaalde dingen iets niets weet wil niet zeggen dat iemand oppervlakkig is. Jij zal ook vast dingen hebben waar je de ballen verstand van hebt.quote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |