Hoe was je datequote:
Gezellig.quote:
Haha klinkt herkenbaar. Op het fotograferen en de vervallen gebouwen na.quote:Op maandag 15 september 2014 16:58 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ook maar eens hier posten. Ik lees inmiddels al een tijdje mee en afgelopen vrijdag m'n eerste Tinder date gehad.
Had dr al 3 weken op whatsapp en het was best gezellig allemaal. Leuk zitten kletsen en ouwehoeren. Bijna elke dag de gehele dag door. Gezien ik wel hou van verlaten en vervallen gebouwen bezoeken en te fotograferen zouden we dat gaan doen bij haar in de buurt. Nou prima dacht ik zo. Eenmaal aangekomen wist ik binnen een paar minuten eigenlijk al dat het totaal niks zou worden. Ze was lomp, simpel en totaal niet mijn type. Naja goed, ik wilde toch wel dat gebouw even zien. Eenmaal aangekomen was het al gesloopt![]()
Toen maar wat gedronken en toen kwam ze er ook nog eens mee dat ze het niet heeft op buitenlanders.
Toen was ik maar naar huis gegaan en een vriend gewhatsappt om wat te drinken. Uiteindelijk was dat veel leuker
Ik stel voor dat we een apart topic voor je openen waarin afdankertjes aan je kunnen worden aangeboden.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een apart topic voor je openen waarin afdankertjes aan je kunnen worden aangeboden.
Wel goede massage's waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 20:44 schreef Sarasi het volgende:
Abort. Leuke Tinder match die inmiddels weer terug praat is MBO scholier assistent fysiotherapie en kan geen stageplek vinden.Super elitair en blabla ja, maar daar knap ik dus wel op af ja.
Mijn moeder is fysio. Geloof me, dat zijn geen goede massages.quote:Op maandag 15 september 2014 20:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel goede massage's waarschijnlijk.
Ik zoek toch iets meer dan een goede massage. Dat zit ook in mijn zorgpakket, heb ik geen Tinder dude voor nodig.quote:Op maandag 15 september 2014 20:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel goede massage's waarschijnlijk.
Zo'n geval was het precies ja!quote:Op maandag 15 september 2014 20:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha klinkt herkenbaar. Op het fotograferen en de vervallen gebouwen na.
"Ik lust alleen Hollands, ik moet dat buitenlandse eten niet."
"Ik heb niet zoveel vriendinnen, ik kan niet met vrouwen opschieten, heb vaak ruzie met ze."
"Mijn best vriend is homo en kan inderdaad wel vals doen." (Na mijn opmerking over Gordon achtige types).
"Ik heb 3 opleidingen gedaan, maar niet een afgemaakt. Ben nu net een nieuwe gestart, denk dat ik dit wel leuk vind..."
Etc.
Gast, dit gun ik je echt niet hoorquote:
Welke gedeelte knap je nou precies op af?quote:Op maandag 15 september 2014 20:44 schreef Sarasi het volgende:
Abort. Leuke Tinder match die inmiddels weer terug praat is MBO scholier assistent fysiotherapie en kan geen stageplek vinden.Super elitair en blabla ja, maar daar knap ik dus wel op af ja.
In de eerste instantie MBO. In de tweede instantie ook op het feit dat hij dan klaagt over dat iedereen alleen hbo'ers wil enzo.quote:Op maandag 15 september 2014 21:03 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Welke gedeelte knap je nou precies op af?
Hij heeft blijkbaar dus wel gelijk.quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
In de eerste instantie MBO. In de tweede instantie ook op het feit dat hij dan klaagt over dat iedereen alleen hbo'ers wil enzo.
Inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2014 21:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar dus wel gelijk.
Ging over de stageplek.quote:Op maandag 15 september 2014 21:10 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar dus wel gelijk.
Heb ik ook last vanquote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
In de eerste instantie MBO. In de tweede instantie ook op het feit dat hij dan klaagt over dat iedereen alleen hbo'ers wil enzo.
Eens, maar het blijft voor mij gewoon een afknapper. Ik studeer graag en veel en ik wil daar wel over kunnen praten met iemand. En ik ga hem niet eerst een wiskunde- en redenatietest afnemen, dan ben ik liever oppervlakkig en selecteer ik gewoon op opleidingsniveau in combinatie met indruk.quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Tjah ik heb liever iemand die Mbo doet en gewoon normaal kan spellen dan een zogenaamde Hbo-Uni iemand die aankomt met "Ja ckerss!!! eg wel! " Of nog erger, die niet eens weet wanneer hij d/t moet gebruiken.
Kan eens gebeuren maar als je iedere keer keihard faalt daarin vind ik het best triest worden.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Tjah ik heb liever iemand die Mbo doet en gewoon normaal kan spellen dan een zogenaamde Hbo-Uni iemand die aankomt met "Ja ckerss!!! eg wel! " Of nog erger, die niet eens weet wanneer hij d/t moet gebruiken.
Kan eens gebeuren maar als je iedere keer keihard faalt daarin vind ik het best triest worden.
Er zit vaak ook gewoon een niveauverschil. Die gesprekken gaan dan ook meestal over weinig tot niks. Ook niet erg, maar dat hou je gewoon niet lang vol. Ik in ieder geval.quote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eens, maar het blijft voor mij gewoon een afknapper. Ik studeer graag en veel en ik wil daar wel over kunnen praten met iemand. En ik ga hem niet eerst een wiskunde- en redenatietest afnemen, dan ben ik liever oppervlakkig en selecteer ik gewoon op opleidingsniveau in combinatie met indruk.
Zo eens met deze vrouw.quote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Eens, maar het blijft voor mij gewoon een afknapper. Ik studeer graag en veel en ik wil daar wel over kunnen praten met iemand. En ik ga hem niet eerst een wiskunde- en redenatietest afnemen, dan ben ik liever oppervlakkig en selecteer ik gewoon op opleidingsniveau in combinatie met indruk.
Uiteindelijk is een klik gewoon belangrijker dan dit soort bullshit natuurlijk. Hoewel ik het wel eens ben met zulk soort taalgebruik hoeft het niets te zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Je redenatie raakt echt kant nog wal. Dat iemand van bepaalde dingen iets niets weet wil niet zeggen dat iemand oppervlakkig is. Jij zal ook vast dingen hebben waar je de ballen verstand van hebt.quote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Alleen heb ik zo vaak van die simpele zielen gezien, leren als de beste maar gewoon normaal mee babbelen in het dagelijks leven ho maarquote:Op maandag 15 september 2014 21:27 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tuurlijk zegt dat wel iets..quote:Op maandag 15 september 2014 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
Opleidingsniveau zegt echt geen ene bal.
En daarom zet ik er direct maar bij dat het oppervlakkig is want ik krijg deze reactie altijd wel.quote:Op maandag 15 september 2014 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteindelijk is een klik gewoon belangrijker dan dit soort bullshit natuurlijk. Hoewel ik het wel eens ben met zulk soort taalgebruik hoeft het niets te zeggen natuurlijk.
[..]
Je redenatie raakt echt kant nog wal. Dat iemand van bepaalde dingen iets niets weet wil niet zeggen dat iemand oppervlakkig is. Jij zal ook vast dingen hebben waar je de ballen verstand van hebt.
Opleidingsniveau zegt echt geen ene bal.
Truequote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef SiIk het volgende:
Oh, de helft van de mensen op de uni zou ik ook niks mee kunnen beginnen omdat ze 'dom' zijn. In dat opzicht is een beetje wereldwijs zijn voor mij nog wel belangrijker dan goed kunnen leren zegmaar.
Tuurlijk, die heb je ook. Ik zeg ook niet dat ik met een student per definitie wel kan praten, alleen dat die kans met een MBO'er zo klein is dat ik er wel op wil selecteren.quote:Op maandag 15 september 2014 21:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. Alleen heb ik zo vaak van die simpele zielen gezien, leren als de beste maar gewoon normaal mee babbelen in het dagelijks leven ho maar
Sorry, maar ik snap dat gewoon nietquote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef UnicornFarts het volgende:
Of nog erger, die niet eens weet wanneer hij d/t moet gebruiken.
Nou ik kijk niet naar opleiding maar wel naar huidige baan. Met een studie kan je nog alle kanten op, met een baan is dat al snel anders. Daarom snap ik je wel een beetje maar iemand met een HBO diploma kan ook achter de kassa eindigen bij de Jumbo. Heeft misschien ook te maken met de verschillende vijvers waar we in vissen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:38 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Tuurlijk, die heb je ook. Ik zeg ook niet dat ik met een student per definitie wel kan praten, alleen dat die kans met een MBO'er zo klein is dat ik er wel op wil selecteren.
Dat denk ik wel ja. En hbo is natuurlijk ook nog wat anders dan MBO.quote:Op maandag 15 september 2014 21:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou ik kijk niet naar opleiding maar wel naar huidige baan. Met een studie kan je nog alle kanten op, met een baan is dat al snel anders. Daarom snap ik je wel een beetje maar iemand met een HBO diploma kan ook achter de kassa eindigen bij de Jumbo. Heeft misschien ook te maken met de verschillende vijvers waar we in vissen.
Ja maar jij hebt dus liever een hbo-er die voor een paar euro bruto werkt in een winkel dan een mbo-er die een stabiele baan heeft met goed salaris omdat er dan meer te "bespreken" is?quote:Op maandag 15 september 2014 21:43 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. En hbo is natuurlijk ook nog wat anders dan MBO.
Dus al zou je tot over je oren verliefd op iemand worden en diegene heeft z'n school niet afgemaakt zou je hem laten schieten?quote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En daarom zet ik er direct maar bij dat het oppervlakkig is want ik krijg deze reactie altijd wel.![]()
Feit blijft dat opleidingsniveau WEL wat zegt. Namelijk over ofwel je studiecapaciteiten ofwel over je motivatie. Bovendien zegt het ook wat over hoeveel onderwijs je genoten hebt en op welk niveau. MBO'ers hebben nooit een populair wetenschappelijk artikel geschreven of een meta-analyse gedaan. Ik ken genoeg mensen die lager opgeleid zijn dan ik (ook MBO'ers) en daar kan ik prima mee opschieten, maar toch op een ander niveau. En in een date/partner zoek ik meer dan dat. Persoonlijke voorkeur.
Het punt is meer dat je weet dat de kans dat je verliefd wordt op zo iemand een stuk kleiner is, en het dus een makkelijk selectiecriterium is op tinder/datingsite's.quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus al zou je tot over je oren verliefd op iemand worden en diegene heeft z'n school niet afgemaakt zou je hem laten schieten?
Silkquote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef SiIk het volgende:
Oh, de helft van de mensen op de uni zou ik ook niks mee kunnen beginnen omdat ze 'dom' zijn. In dat opzicht is een beetje wereldwijs zijn voor mij nog wel belangrijker dan goed kunnen leren zegmaar.
Nee, maar mijn datepool heeft nog geen baan, dus daar kan ik niet op selecteren. Er zijn twee losstaande dingen:quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dus liever een hbo-er die voor een paar euro bruto werkt in een winkel dan een mbo-er die een stabiele baan heeft met goed salaris omdat er dan meer te "bespreken" is?
"Ja nou schat het brood was wel kei snel oud vandaag en ik had het nog wel zo goed verpakt, moest er gewoon eerder een kortingssticker opplakken"
Om maar gewoon even een voorbeeld te noemen.
Als ik tot over mijn oren verliefd was en ik zou niet met hem kunnen praten, ja, dan zou ik hem laten schieten. En die KANS is bij een MBO'er groter dan een hbo'er of een universitaire student.quote:Op maandag 15 september 2014 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus al zou je tot over je oren verliefd op iemand worden en diegene heeft z'n school niet afgemaakt zou je hem laten schieten?
Wat een ontzettende onzin. Loop zelf eens langs je eigen uni, en ga dan kijken hoeveel mensen er anders zijn dan jij. Ja precies, net zoveel als op hbo/mbo rondlopen. Het enige verschil is dat je wellicht iets meer raakvlak hebt qua gesprekken met die mensen. Maargoed, daar is nog nooit iemand nat van geworden.quote:Op maandag 15 september 2014 21:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tuurlijk zegt dat wel iets..Loop voor de lol eens langs een MBO- en een HBO-school. . Andere 'type' mensen, andere niveaus. Betekent niet dat het nooit zou kunnen werken. Maar het verschil is er natuurlijk wel. En als je dan toch aan het lopen bent, kan je ook nog eens langs de Uni. I rest my case.
Hoezo? Wat maakt het uit wat voor niveau iemand heeft. Als het voor de rest prima klikt en hij/zij is niet achterlijk? * Een paar uitzonderingen daar gelaten.quote:Op maandag 15 september 2014 21:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als ik tot over mijn oren verliefd was en ik zou niet met hem kunnen praten, ja, dan zou ik hem laten schieten. En die KANS is bij een MBO'er groter dan een hbo'er of een universitaire student.
Ja, maar de kans dat het klikt en hij/zij niet achterlijk is, is kleiner bij een MBO'er en daarom filter ik die eruit. Het is hetzelfde als iemand wegswipen die een duckface foto heeft, omdat ik niet verwacht dat dat gaat klikken. En dat is de laatste keer dat ik het ga proberen uit te leggen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Hoezo? Wat maakt het uit wat voor niveau iemand heeft. Als het voor de rest prima klikt en hij/zij is niet achterlijk? * Een paar uitzonderingen daar gelaten.
Laten we het er maar op houden dat ik het kortzichtig vind om iemand daarop te beoordelen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het punt is meer dat je weet dat de kans dat je verliefd wordt op zo iemand een stuk kleiner is, en het dus een makkelijk selectiecriterium is op tinder/datingsite's.
Ga het nou niet verdraaien
Duidelijk, als zoiets zich ooit voordoet laat je het wel weten he.quote:Op maandag 15 september 2014 21:52 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als ik tot over mijn oren verliefd was en ik zou niet met hem kunnen praten, ja, dan zou ik hem laten schieten. En die KANS is bij een MBO'er groter dan een hbo'er of een universitaire student.
Dit soort mensen...m'n tenen krommen er altijd vanquote:Op maandag 15 september 2014 21:51 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, maar mijn datepool heeft nog geen baan, dus daar kan ik niet op selecteren. Er zijn twee losstaande dingen:
1.- Een MBO'er heeft een bepaalde kans dat ik ermee kan praten op het gewenste niveau.
2.- Een hbo'er of student heeft een bepaalde kans dat ik ermee kan praten op het gewenste niveau.
Kans één acht ik zo klein dat ik de paar MBO'ers waar ik wel mee kan praten weggooi als 'collateral damage' door het selecteren op opleidingsniveau.
Kans twee staat daar vervolgens los van.
Is al eens gebeurd. Ik was verliefd, hij was onopgeleid en ik kon niet met hem praten, ondanks dat hij vier jaar ouder was. Eerst over gepraat, waarna hij een opleiding wilde gaan doen via een colloquium doctum, maar daar geloofde ik al niet zo in en die motivatie zakte heel snel weer weg en toen heb ik er een punt achter gezet. Told you so?quote:Op maandag 15 september 2014 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik het kortzichtig vind om iemand daarop te beoordelen.
Maargoed ieder z'n ding.
Deze shit is veel te diep/offtopic voor hier.
[..]
Duidelijk, als zoiets zich ooit voordoet laat je het wel weten he.
Ik hou er wel van om te zeggen 'I told you so'
Oke manquote:Op maandag 15 september 2014 21:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wat een ontzettende onzin. Loop zelf eens langs je eigen uni, en ga dan kijken hoeveel mensen er anders zijn dan jij. Ja precies, net zoveel als op hbo/mbo rondlopen. Het enige verschil is dat je wellicht iets meer raakvlak hebt qua gesprekken met die mensen. Maargoed, daar is nog nooit iemand nat van geworden.Of kom jij altijd weg met: "we hebben zoveel gemeen"?
Ahh, ik snap 'm. Haalde je even door de war met het stereotype arrogante student.quote:Op maandag 15 september 2014 22:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oke manAls dat volgens jou het enige verschil is dat wens ik je verder veel succes. Ik ervaar het toch een stuk anders.
En ik zit op het HBO trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |