Precies, ook mijn gedachte. Ik verwacht niet dat ze er nog op terug komt.quote:Op zondag 14 september 2014 20:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, scheelt dat jij ook niet direct laaiend enthousiast was ofzo. Maar wel vreemd hoe het loopt dan. En dan vanzelf maar zien of ze er nog op terug komt.
Daar faalde ik dan vrijdag al in na al mijn zeer oprecht geïnteresseerde vragen.quote:Op zondag 14 september 2014 20:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekker ongeïnteresseerd terug doen. Dan wordt ze gek. Succes gegarandeerd
Als je zo niet in elkaar zit gaat dat niet echt werkenquote:Op zondag 14 september 2014 20:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekker ongeïnteresseerd terug doen. Dan wordt ze gek. Succes gegarandeerd
Werkt wel, alleen ze doen net alsof het niet werktquote:Op zondag 14 september 2014 20:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom werkt dat andersom nou nooit?
Ja, nou en, je punt isquote:Op zondag 14 september 2014 20:24 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jij geilt op iedere kale man volgens mij.
Even scherenquote:
Klinkt op een 1 of andere manier heel vunzigquote:Op zondag 14 september 2014 15:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mijn hand op jouw kruintje, UF. Komen we samen wel uit.
Nietquote:
Donequote:Op zondag 14 september 2014 22:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Die moet je uploaden als moment
Leuk...quote:Op zondag 14 september 2014 20:56 schreef Gatenkaas het volgende:
Twee dates voor aanstaande week gepland.
Niet te enthousiast hè.quote:
Hé, hoe oud ben je.quote:Op zondag 14 september 2014 22:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet, het moet niet lijken of als ie enthousiast is
* Chuck-N0rr1s duikt onder zijn bureauquote:Op zondag 14 september 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
UF werpt zich op haar nieuwe prooi.
Nee, waarom zou ik? Wat heb ik daar verder mee te maken?quote:
Fas had hem doorquote:Op zondag 14 september 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
UF werpt zich op haar nieuwe prooi.
quote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik? Wat heb ik daar verder mee te maken?
Nou jezus Yats, reageer dan lekker niet. Je zegt zelf al dat je er niets mee te maken hebt, waarom kom je dan met zo'n reactie?quote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Zei een tinder match dat?quote:Op zondag 14 september 2014 22:31 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Oh zeker gemist, excusez moi, geachte garde mods.![]()
Oh ja, geen hele positieve reactie op afbeelding.
"Wat ik wel niet dacht",
Dat was misschien beter geweest. Maar laat maar.quote:Op zondag 14 september 2014 22:33 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou jezus Yats, reageer dan lekker niet. Je zegt zelf al dat je er niets mee te maken hebt, waarom kom je dan met zo'n reactie?
Volgens mij, was jij eerder mij aan het hosselen dan ik jouquote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Fas had hem door![]()
Het was ontopic, chuck wilde tinder chicks hosselen en ik wilde laten zien dat het ook makkelijk kan
Als je een kutbui hebt, is er rechtsboven een kruisje. Probeer maar eens.quote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Welke date? Dat loopt bij mij voor geen meter.quote:Op zondag 14 september 2014 22:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, humor heeft ze dus niet dus scheelt je weer een date.
Ik denk dat ik teveel zeg, hier zeggen ze daarna niets meer terugquote:Op zondag 14 september 2014 22:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een leuke Tinder match die vanmiddag nog wat terug zei!Nu niet meer.
Ohquote:Op zondag 14 september 2014 22:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Welke date? Dat loopt bij mij voor geen meter.
Maar hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Fas had hem door![]()
Het was ontopic, chuck wilde tinder chicks hosselen en ik wilde laten zien dat het ook makkelijk kan
het kan ook aan mijn muziek smaak liggen. Als vragen waar ik naar luister zeg ik heavy metal. Zou dat afschrikkenquote:Op zondag 14 september 2014 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik teveel zeg, hier zeggen ze daarna niets meer terug
Of ze zijn zo fucking saai dat ze zelf niets te vertellen hebben. :x
[..]
Oh
Ach, wellicht levert het nog leuke matches op, zo dat ding eens erbij zetten
Hoe oud denk je dat ik ben?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen kunnen echte muziek gewoon niet aan blijkbaarquote:Op zondag 14 september 2014 22:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
het kan ook aan mijn muziek smaak liggen. Als vragen waar ik naar luister zeg ik heavy metal. Zou dat afschrikken
quote:Op zondag 14 september 2014 22:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben?off topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
24![]()
Herkenbaar...quote:Op zondag 14 september 2014 22:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Welke date? Dat loopt bij mij voor geen meter.
helaas blijft er weinig vrouwvolk overquote:Op zondag 14 september 2014 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen echte muziek gewoon niet aan blijkbaar
Toevallig net een tinder dame met 41 overeenkomende interesses. Normaal is dat hooguit 3-5.
Helaas wel ja, volgens mij ook veel dialtones op tinder.quote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
helaas blijft er weinig vrouwvolk over
Ik heb wel een match met een meid met een leuk koppie. Alleen is ze akelig stilquote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas wel ja, volgens mij ook veel dialtones op tinder.
Gelukkig ook nog wel enkele die wel leuk lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |