quote:Op zondag 14 september 2014 22:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben?Gebaseerd op je postgedrag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Zolang het ook 21- is niets mis mee.quote:
12?quote:
Hier ookquote:Op zondag 14 september 2014 22:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik heb wel een match met een meid met een leuk koppie. Alleen is ze akelig stil
Dat zou heeeel toevallig wezenquote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
12?
[..]
Hier ook
Misschien is het dezelfde wel
Ik dacht dat leeftijd niet uitmaakte, dat wij echte liefde haddenquote:
Dat zou het zeker zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 23:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat zou heeeel toevallig wezen
Nee, brunettequote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou het zeker zijn.
Blondine?
quote:Op zondag 14 september 2014 22:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben?35.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lijkt 40, dus zou raken.quote:Op zondag 14 september 2014 23:55 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ja, wel jonger, dus dat doe jij niet.
Oh, ook even installeren danquote:Op maandag 15 september 2014 01:17 schreef BlauweTijger het volgende:
Vandaag aan Hot or not begonnen.
Dat gaat nog veel sneller dan Tinder qua swipen..quote:
En nu zonder dat laatste stukje.quote:Op maandag 15 september 2014 09:06 schreef yats het volgende:
Het valt me toch wat tegen, welgeteld 1 match sinds afgelopen donderdag. Weet ik dat ook weer
Laatste stukje?quote:Op maandag 15 september 2014 09:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En nu zonder dat laatste stukje.![]()
Mijn niet reagerende Tinder match was op de bank geëindigd met heel veel Southpark, vandaar.
Wat leuk voor jequote:Op maandag 15 september 2014 10:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Over dat 'Weet ik dat ook weer'...
Oh en aan deze kant een semi succes verhaaltje via Tinder.
Er is dus ook (onverwachts) relatiemateriaal, en nu zijn we officieel samen
Tof.quote:Op maandag 15 september 2014 10:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Nicequote:Op maandag 15 september 2014 10:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Nice!quote:Op maandag 15 september 2014 10:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2014 10:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ja helemaal nuquote:Op maandag 15 september 2014 10:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice!
Dat andere meisje is dus helemaal out of the picture nu?
quote:Op maandag 15 september 2014 10:07 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
UFquote:Op maandag 15 september 2014 12:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
App werkt beter maar zitten echt zoveel meer Sjonnies en Anita's had ik het idee.
Opeens krijg ik meldingen van facebook vrienden die ook meedoen en dat ik in de hotlijst van mijn omgeving sta.quote:
Hot or not stuurt nogal wat verzoeken via fb jaquote:Op maandag 15 september 2014 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Opeens krijg ik meldingen van facebook vrienden die ook meedoen en dat ik in de hotlijst van mijn omgeving sta.
Dit is helemaal niet zoals tinder
Doe mij er dan ook 1quote:Op maandag 15 september 2014 16:42 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik begin van de week een beetje luxeproblemen te krijgen. Mogelijk nog een derde date staan, maar heb ook niet zo heel veel zin om zoveel dates te hebben. Maar die derde meid is wel leuker dan de andere twee.
Verneukt.quote:Op maandag 15 september 2014 15:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Opeens krijg ik meldingen van facebook vrienden die ook meedoen en dat ik in de hotlijst van mijn omgeving sta.
Dit is helemaal niet zoals tinder
That sucksquote:Op maandag 15 september 2014 16:58 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ook maar eens hier posten. Ik lees inmiddels al een tijdje mee en afgelopen vrijdag m'n eerste Tinder date gehad.
Had dr al 3 weken op whatsapp en het was best gezellig allemaal. Leuk zitten kletsen en ouwehoeren. Bijna elke dag de gehele dag door. Gezien ik wel hou van verlaten en vervallen gebouwen bezoeken en te fotograferen zouden we dat gaan doen bij haar in de buurt. Nou prima dacht ik zo. Eenmaal aangekomen wist ik binnen een paar minuten eigenlijk al dat het totaal niks zou worden. Ze was lomp, simpel en totaal niet mijn type. Naja goed, ik wilde toch wel dat gebouw even zien. Eenmaal aangekomen was het al gesloopt![]()
Toen maar wat gedronken en toen kwam ze er ook nog eens mee dat ze het niet heeft op buitenlanders.
Toen was ik maar naar huis gegaan en een vriend gewhatsappt om wat te drinken. Uiteindelijk was dat veel leuker
Ja was zeker jammer. Maar nee, als ik terug kijk op alle gesprekken had ik niet het idee dat ze daar ook zo was.quote:Op maandag 15 september 2014 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
That sucks
Niks gemerkt op WA dat dat het geval zou kunnen zijn als je er achteraf op terug kijkt?
Stuur maar Door naar mijquote:Op maandag 15 september 2014 20:07 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja was zeker jammer. Maar nee, als ik terug kijk op alle gesprekken had ik niet het idee dat ze daar ook zo was.
Overigens vond zij het wel erg leuk en wilde ze gister weer afspreken. Daar heb ik maar van af gezien
Ik heb zó vaak meegemaakt dat mensen in het echt vreselijk anders waren dan op Tinder/appquote:Op maandag 15 september 2014 20:07 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja was zeker jammer. Maar nee, als ik terug kijk op alle gesprekken had ik niet het idee dat ze daar ook zo was.
Overigens vond zij het wel erg leuk en wilde ze gister weer afspreken. Daar heb ik maar van af gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |