lolwhut?quote:
Daar koop ik niets voor hè! Heel mijn agenda voor vrijdagavond leeggehaald, vriendin het huis uitgewerkt, kom je met dit.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Sorry. Misschien morgen Fylax Saturday
14quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar koop ik niets voor hè! Heel mijn agenda voor vrijdagavond leeggehaald, vriendin het huis uitgewerkt, kom je met dit.
homo meet van fok! homo sc aldus 2nutzquote:
Ah.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:54 schreef wise het volgende:
[..]
homo meet van fok! homo sc aldus 2nutz
Hoezo zet jequote:
Ik kan er niets aan doen. Geef m'n ouders de schuldquote:Op vrijdag 12 september 2014 16:54 schreef hugecooll het volgende:
Eerst die shit helemaal hypen en het dan zelf laten afweten
Omdat jij 14 zei.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:56 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Hoezo zet jebij je eigen leeftijd?
Die geef ik al de schuld van de neukfout die ze hebben grootgebracht. Jij bent de enige verantwoordelijke voor deze faal en het verpesten van mijn vrijdagavond en dus zo mijn gehele weekend.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen. Geef m'n ouders de schuld
Meloewastruggles.quote:Op vrijdag 12 september 2014 16:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die geef ik al de schuld van de neukfout die ze hebben grootgebracht. Jij bent de enige verantwoordelijke voor deze faal en het verpesten van mijn vrijdagavond en dus zo mijn gehele weekend.
Nu hoeft het niet meer. Stik er lekker in.quote:
lul.quote:
Over een kwartier.quote:
Hij gaat zo naar de bruiloft toe, relax!quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:17 schreef Fokker89 het volgende:
Nee he.... Nog een dag langer het gespam aanhoren
[ afbeelding ]
quote:
Hallo BozeHaas,quote:
Hoi NS.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Hallo BozeHaas,
Fijn dat u kwaliteit voorop heeft staan en dus voor NS kiest als vervoer, wij van NS vinden dit een uitstekende keuze. Mocht u vertrektijden willen weten dan kunt u dat zien op internet, wij van NS hebben namelijk een website met o.a. de vertrektijden van alle stations in Nederland. Kom dus gerust eens een kijkje nemen en ervaar ook de online service van ons uitstekende bedrijf in openbaar vervoer.
Misschien moet je ook gewoon lekker in 49 blijven en je gezicht hier verder niet meer laten zien.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lul.
hoewel ik er wel blij mee ben, misschien ga ik nu radio49 luisteren
Misschien moet jij van je computer afblijven en nooit en te nimmer meer je gezicht op FOK! laten zien. Lul.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Misschien moet je ook gewoon lekker in 49 blijven en je gezicht hier verder niet meer laten zien.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien moet jij van je computer afblijven en nooit en te nimmer meer je gezicht op FOK! laten zien. Lul.
Zodat jij en je zwakzinnige vriendjes vrij spel hebben, lijkt me niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien moet jij van je computer afblijven en nooit en te nimmer meer je gezicht op FOK! laten zien. Lul.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zodat jij en je zwakzinnige vriendjes vrij spel hebben, lijkt me niet.
Ah je voelt je aangetrokken door zwakzinnige vriendenkringen. soort zoek soort laten we maar zeggen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zodat jij en je zwakzinnige vriendjes vrij spel hebben, lijkt me niet.
Soort zoekt soort ben je wel bekend mee hè, incestueus product dat je daar bent.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah je voelt je aangetrokken door zwakzinnige vriendenkringen. soort zoek soort laten we maar zeggen.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Soort zoekt soort ben je wel bekend mee hè, incestueus product dat je daar bent.
voelt goed hè, mensen om niks afzeiken op forumsquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Soort zoekt soort ben je wel bekend mee hè, incestueus product dat je daar bent.
Fora, niet forums.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
voelt goed hè, mensen om niks afzeiken op forums
kan allebeiquote:
MOD GRIJP IN IN DEZE FLAMEWARquote:
das nog best laag wickedquote:
Zit ik je een keer niet af te zeiken ga je bijdehand lopen doen.quote:
Ach tenminste niet met een emogif smiley of andere kwetsende middelen erbij.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zit ik je een keer niet af te zeiken ga je bijdehand lopen doen.
Ja matig backfire-topic tot nu toe.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:07 schreef hugecooll het volgende:
Even jullie haat weer op Fylax richten
pedo gespotquote:
Matig?quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Matig?
Dit mag niet eens een backfire topic heten....
Symph Draait , Kally draait, Ik draai.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:28 schreef SiIk het volgende:
Al m'n vriendin afgezegd voor wat een epische avond beloofde te worden.
Nu geen vrienden en geen Fylax
Een oorstrelende symfonie van hardstyle, eindeloos gespam van 1 enkele jingle en meesterlijk gekloot met de pitchknop onder sommige nummers!quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:28 schreef Copthorne het volgende:
Ik ga vanavond VI kijken, toch geen tijd gehad voor Fylax Friday, wat het ook moge inhouden.
Doen jullie ook hardstyle dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Symph Draait , Kally draait, Ik draai.
Dus gezellig genoeg
Tegenvaller.quote:
Zeker, leuke shows altijdquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:54 schreef ToT het volgende:
Heh maar eerlijk is eerlijk: het enthousiasme straalt er wel echt van af in zijn shows!
Maar jij bent een kind van het heelal. Niet minder dan de bomen en de sterren. En ook al is het je wel of niet duidelijk: het leven ontvouwt zich zoals het zich ontvouwt, en zo is het goed. Heb daarom vrede met jezelf hoe je ook denkt dat je zou moeten zijn. Er zullen altijd grotere en kleinere mensen zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]Alleen heb ik geen knisperend open haard, lederen feauteuil, hont of vriendin!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar jij bent een kind van het heelal. Niet minder dan de bomen en de sterren. En ook al is het je wel of niet duidelijk: het leven ontvouwt zich zoals het zich ontvouwt, en zo is het goed. Heb daarom vrede met jezelf hoe je ook denkt dat je zou moeten zijn. Er zullen altijd grotere en kleinere mensen zijn.
Wat poëtisch.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar jij bent een kind van het heelal. Niet minder dan de bomen en de sterren. En ook al is het je wel of niet duidelijk: het leven ontvouwt zich zoals het zich ontvouwt, en zo is het goed. Heb daarom vrede met jezelf hoe je ook denkt dat je zou moeten zijn. Er zullen altijd grotere en kleinere mensen zijn.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, het gaat over een muziekzender dus.
Had je daar twee uur voor nodig om achter te komen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, het gaat over een muziekzender dus.
Ik log net in. Maar ik zag het laatst ook al in een TT van SC voorbij komen, toen vroeg ik me al af wat het was.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had je daar twee uur voor nodig om achter te komen.
Het was gelukkig ook maar een matige grap.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik log net in. Maar ik zag het laatst ook al in een TT van SC voorbij komen, toen vroeg ik me al af wat het was.
Ja, als je moet uitleggen dat het een grap was is het doorgaans niet zo'n geslaagde.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het was gelukkig ook maar een matige grap.
Voor de rest ben ik gelukkig goed op weg. Zelfs de meest grappige persoon op aarde kan niet altijd slagen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, als je moet uitleggen dat het een grap was is het doorgaans niet zo'n geslaagde.
Nee, dat is zo. Zonder slechte grappen heb je geen goede.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor de rest ben ik gelukkig goed op weg. Zelfs de meest grappige persoon op aarde kan niet altijd slagen.
totdat je de bruid onderkotst.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik zie het probleem niet. Op een bruiloft zijn altijd leeftijdsgenoten, en gratis drank. Oh en inb4 ik ben 15; je ouders zijn toch de hele tijd in gesprek etc, dus dat komt mooi uit.
Ik eis een schadevergoedingquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd zo op verheugd. Thuis gebleven alles
Sorryquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:41 schreef Pharkus het volgende:
Godver ik ben er bijna en dan flik je zoiets.
Ik ben helemaal brak. Heb teveel op, kan dit kleine lichaampje niet aan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fylax in de nacht als vervanging?
hoe kan je brak zijn op de avond zelf?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben helemaal brak. Heb teveel op, kan dit kleine lichaampje niet aan.
Ik ben 12 wat is ditquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:44 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hoe kan je brak zijn op de avond zelf?
dat is goede radioquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben 16 wat is dit, pijn aan de aan
Que?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:55 schreef LompeHork het volgende:
Godverdomme, luister nou eens naar Netsplitter en Ludo, stelletje kutmods.
Ik snap wel dat jij geen 'Moderereende functie' meer hebt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
Er is slechts één radiostation.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet drinken!quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan je dit op de ether luisteren?! Fokken baas dit!quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
Er is slechts één radiostation.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:51 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is fylax vrijdag. Ging je een stripshow geven?
http://www.bendeleider.euquote:Op zaterdag 13 september 2014 10:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kan je dit op de ether luisteren?! Fokken baas dit!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 13 september 2014 15:01 schreef ToT het volgende:
TS heeft blijkbaar gisteravond aan de ranja gezeten en zijn lichaam kon de sugarboost niet aan.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:01 schreef Fokker89 het volgende:
Niet allemaal tegelijk jongens/meiden
Ik bedank.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:57 schreef Fylax het volgende:
Wie wilt in de lokquote van Fylax Saturday vanavond?
Ik doe mijn broek alvast uit, of heb je het over die gare kut radioshow van je?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik maak het goed voor je vanavond.
allebeiquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik doe mijn broek alvast uit, of heb je het over die gare kut radioshow van je?
Ik vind het zelf ook zeer spijtigquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
ik had je er al ingezet en dan flik je dit
Aardig weer jij.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als aids een user was. Dan..... Nja je snapt het wel
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik doe mijn broek alvast uit, of heb je het over die gare kut radioshow van je?
Wat u wenstquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat voor muziek draait Fylax eigenlijk?
Over het algemeen digitale muziek van de jeugd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat voor muziek draait Fylax eigenlijk?
Schlagers komen snel weer op het gebruikelijke station.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Over het algemeen digitale muziek van de jeugd.
In ieder geval geen schlager-hits of meneer Cash.
Cashquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef LompeHork het volgende:
In ieder geval geen schlager-hits of meneer Cash.
Ik zal de terugkeer van Bendeleider verwelkomen met zeer veel bier en frikandellen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Schlagers komen snel weer op het gebruikelijke station.
En tetten?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal de terugkeer van Bendeleider verwelkomen met zeer veel bier en frikandellen.
HALLO WE ZIJN INMIDDELS AL RUIM 11 MINUTEN VERDER!!! WAT IS SNEL? MIJN FRITUUR IS OP TEMPERATUUR!!!!!!quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Schlagers komen snel weer op het gebruikelijke station.
5 bitterballen tafel 7 AUBquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
HALLO WE ZIJN INMIDDELS AL RUIM 11 MINUTEN VERDER!!! WAT IS SNEL? MIJN FRITUUR IS OP TEMPERATUUR!!!!!!
Weet niet meer wie 'm beheert en server die ik gebruikte werkt niet meer.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
HALLO WE ZIJN INMIDDELS AL RUIM 11 MINUTEN VERDER!!! WAT IS SNEL? MIJN FRITUUR IS OP TEMPERATUUR!!!!!!
Waar is die user eigenlijk gebleven?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:41 schreef Pharkus het volgende:
Ja nu kan ik niet luisteren. Echt naatje.
bendeleider?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar is die user eigenlijk gebleven?
Kreeg een leven geloof ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar is die user eigenlijk gebleven?
Ik denk dattie naatje bedoeldt.quote:
Zit vast net als ik in een vakantiepark met twee kids aan de frituur.quote:
Jij ook binnenkort toch?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zit vast net als ik in een vakantiepark met twee kids aan de frituur.
Nu, as we speak. Nouja de frituur dan niet want dat stink en houdt de kinderen wakker.quote:
Doe je goed trouwens, prima vertoeven met dit weertjequote:Op zaterdag 13 september 2014 20:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zit vast net als ik in een vakantiepark met twee kids aan de frituur.
Is het een beetje een toffe vakantie? Ik heb mijn zwembroek ingepakt en kom morgen even langs, gaan we samen baantjes trekken zoals we vroeger altijd deden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nu, as we speak. Nouja de frituur dan niet want dat stink en houdt de kinderen wakker.
Lekker vakantie als je heel de tijd met je kinderen rekening moet houden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nu, as we speak. Nouja de frituur dan niet want dat stink en houdt de kinderen wakker.
Terecht wel want als Pharkus oud wordt, dan dumpen die kids hem gewoon in een ouderenhuis, en dat is het dan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lekker vakantie als je heel de tijd met je kinderen rekening moet houden.
Had je die niet in een of ander pension of asiel kunnen flikkeren zo lang?
Dat schijnt not done te zijn. Ach ik heb tippeltjes die doen me zo de das om.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lekker vakantie als je heel de tijd met je kinderen rekening moet houden.
Had je die niet in een of ander pension of asiel kunnen flikkeren zo lang?
Echt? Jezus Parkus, wat een ondankbare kutkinderen zegquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Terecht wel want als Pharkus oud wordt, dan dumpen die kids hem gewoon in een ouderenhuis, en dat is het dan.
Geralt weet hoe je de leef moet leven.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Echt? Jezus Parkus, wat een ondankbare kutkinderen zeg![]()
!!!
Ik zou alsnog die frituur aanslingeren; wat denken die snoterkukens wel niet
Protip: neem geen kinderen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geralt weet hoe je de leef moet leven.
Naatje inderdaad, niet dat we er iets aan missen.quote:
Soberzo maar ik wil ook geen vrouw waarom een koe kopen als je haar niet wilt melken, af en toe schuifie schuifie trekkie trekkie in ruil voor een geeltje.quote:
Laat advies. Doe ik nu weinig meer meequote:
Je kunt eventueel nog een postnatale abortus overwegen. Dat kan tot een jaar of 8 nog geloof ik.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Laat advies. Doe ik nu weinig meer mee
Laatst in het nieuws was er nog iets over een plek waar je kinderen vondeling kon leggen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Laat advies. Doe ik nu weinig meer mee
kwaliteitskickquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |