voelt goed hè, mensen om niks afzeiken op forumsquote:Op vrijdag 12 september 2014 17:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Soort zoekt soort ben je wel bekend mee hè, incestueus product dat je daar bent.
Fora, niet forums.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
voelt goed hè, mensen om niks afzeiken op forums
kan allebeiquote:
MOD GRIJP IN IN DEZE FLAMEWARquote:
das nog best laag wickedquote:
Zit ik je een keer niet af te zeiken ga je bijdehand lopen doen.quote:
Ach tenminste niet met een emogif smiley of andere kwetsende middelen erbij.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zit ik je een keer niet af te zeiken ga je bijdehand lopen doen.
Ja matig backfire-topic tot nu toe.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:07 schreef hugecooll het volgende:
Even jullie haat weer op Fylax richten
pedo gespotquote:
Matig?quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Matig?
Dit mag niet eens een backfire topic heten....
Symph Draait , Kally draait, Ik draai.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:28 schreef SiIk het volgende:
Al m'n vriendin afgezegd voor wat een epische avond beloofde te worden.
Nu geen vrienden en geen Fylax
Een oorstrelende symfonie van hardstyle, eindeloos gespam van 1 enkele jingle en meesterlijk gekloot met de pitchknop onder sommige nummers!quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:28 schreef Copthorne het volgende:
Ik ga vanavond VI kijken, toch geen tijd gehad voor Fylax Friday, wat het ook moge inhouden.
Doen jullie ook hardstyle dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Symph Draait , Kally draait, Ik draai.
Dus gezellig genoeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |