totdat je de bruid onderkotst.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:24 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik zie het probleem niet. Op een bruiloft zijn altijd leeftijdsgenoten, en gratis drank. Oh en inb4 ik ben 15; je ouders zijn toch de hele tijd in gesprek etc, dus dat komt mooi uit.
Ik eis een schadevergoedingquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:14 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd zo op verheugd. Thuis gebleven alles
Sorryquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:41 schreef Pharkus het volgende:
Godver ik ben er bijna en dan flik je zoiets.
Ik ben helemaal brak. Heb teveel op, kan dit kleine lichaampje niet aan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fylax in de nacht als vervanging?
hoe kan je brak zijn op de avond zelf?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben helemaal brak. Heb teveel op, kan dit kleine lichaampje niet aan.
Ik ben 12 wat is ditquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:44 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hoe kan je brak zijn op de avond zelf?
dat is goede radioquote:Op vrijdag 12 september 2014 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben 16 wat is dit, pijn aan de aan
Que?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:55 schreef LompeHork het volgende:
Godverdomme, luister nou eens naar Netsplitter en Ludo, stelletje kutmods.
Ik snap wel dat jij geen 'Moderereende functie' meer hebt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
Er is slechts één radiostation.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet drinken!quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan je dit op de ether luisteren?! Fokken baas dit!quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:19 schreef LudoSanders het volgende:
Er is slechts één radiostation.
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:51 schreef -supergirl- het volgende:
Wat is fylax vrijdag. Ging je een stripshow geven?
http://www.bendeleider.euquote:Op zaterdag 13 september 2014 10:41 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kan je dit op de ether luisteren?! Fokken baas dit!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 13 september 2014 15:01 schreef ToT het volgende:
TS heeft blijkbaar gisteravond aan de ranja gezeten en zijn lichaam kon de sugarboost niet aan.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:01 schreef Fokker89 het volgende:
Niet allemaal tegelijk jongens/meiden
Ik bedank.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:57 schreef Fylax het volgende:
Wie wilt in de lokquote van Fylax Saturday vanavond?
Ik doe mijn broek alvast uit, of heb je het over die gare kut radioshow van je?quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik maak het goed voor je vanavond.
allebeiquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik doe mijn broek alvast uit, of heb je het over die gare kut radioshow van je?
Ik vind het zelf ook zeer spijtigquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
ik had je er al ingezet en dan flik je dit
Aardig weer jij.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als aids een user was. Dan..... Nja je snapt het wel
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik doe mijn broek alvast uit, of heb je het over die gare kut radioshow van je?
Wat u wenstquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat voor muziek draait Fylax eigenlijk?
Over het algemeen digitale muziek van de jeugd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat voor muziek draait Fylax eigenlijk?
Schlagers komen snel weer op het gebruikelijke station.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Over het algemeen digitale muziek van de jeugd.
In ieder geval geen schlager-hits of meneer Cash.
Cashquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef LompeHork het volgende:
In ieder geval geen schlager-hits of meneer Cash.
Ik zal de terugkeer van Bendeleider verwelkomen met zeer veel bier en frikandellen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Schlagers komen snel weer op het gebruikelijke station.
En tetten?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal de terugkeer van Bendeleider verwelkomen met zeer veel bier en frikandellen.
HALLO WE ZIJN INMIDDELS AL RUIM 11 MINUTEN VERDER!!! WAT IS SNEL? MIJN FRITUUR IS OP TEMPERATUUR!!!!!!quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Schlagers komen snel weer op het gebruikelijke station.
5 bitterballen tafel 7 AUBquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
HALLO WE ZIJN INMIDDELS AL RUIM 11 MINUTEN VERDER!!! WAT IS SNEL? MIJN FRITUUR IS OP TEMPERATUUR!!!!!!
Weet niet meer wie 'm beheert en server die ik gebruikte werkt niet meer.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
HALLO WE ZIJN INMIDDELS AL RUIM 11 MINUTEN VERDER!!! WAT IS SNEL? MIJN FRITUUR IS OP TEMPERATUUR!!!!!!
Waar is die user eigenlijk gebleven?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:41 schreef Pharkus het volgende:
Ja nu kan ik niet luisteren. Echt naatje.
bendeleider?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar is die user eigenlijk gebleven?
Kreeg een leven geloof ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waar is die user eigenlijk gebleven?
Ik denk dattie naatje bedoeldt.quote:
Zit vast net als ik in een vakantiepark met twee kids aan de frituur.quote:
Jij ook binnenkort toch?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zit vast net als ik in een vakantiepark met twee kids aan de frituur.
Nu, as we speak. Nouja de frituur dan niet want dat stink en houdt de kinderen wakker.quote:
Doe je goed trouwens, prima vertoeven met dit weertjequote:Op zaterdag 13 september 2014 20:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zit vast net als ik in een vakantiepark met twee kids aan de frituur.
Is het een beetje een toffe vakantie? Ik heb mijn zwembroek ingepakt en kom morgen even langs, gaan we samen baantjes trekken zoals we vroeger altijd deden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nu, as we speak. Nouja de frituur dan niet want dat stink en houdt de kinderen wakker.
Lekker vakantie als je heel de tijd met je kinderen rekening moet houden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nu, as we speak. Nouja de frituur dan niet want dat stink en houdt de kinderen wakker.
Terecht wel want als Pharkus oud wordt, dan dumpen die kids hem gewoon in een ouderenhuis, en dat is het dan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lekker vakantie als je heel de tijd met je kinderen rekening moet houden.
Had je die niet in een of ander pension of asiel kunnen flikkeren zo lang?
Dat schijnt not done te zijn. Ach ik heb tippeltjes die doen me zo de das om.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lekker vakantie als je heel de tijd met je kinderen rekening moet houden.
Had je die niet in een of ander pension of asiel kunnen flikkeren zo lang?
Echt? Jezus Parkus, wat een ondankbare kutkinderen zegquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Terecht wel want als Pharkus oud wordt, dan dumpen die kids hem gewoon in een ouderenhuis, en dat is het dan.
Geralt weet hoe je de leef moet leven.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Echt? Jezus Parkus, wat een ondankbare kutkinderen zeg![]()
!!!
Ik zou alsnog die frituur aanslingeren; wat denken die snoterkukens wel niet
Protip: neem geen kinderen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geralt weet hoe je de leef moet leven.
Naatje inderdaad, niet dat we er iets aan missen.quote:
Soberzo maar ik wil ook geen vrouw waarom een koe kopen als je haar niet wilt melken, af en toe schuifie schuifie trekkie trekkie in ruil voor een geeltje.quote:
Laat advies. Doe ik nu weinig meer meequote:
Je kunt eventueel nog een postnatale abortus overwegen. Dat kan tot een jaar of 8 nog geloof ik.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Laat advies. Doe ik nu weinig meer mee
Laatst in het nieuws was er nog iets over een plek waar je kinderen vondeling kon leggen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Laat advies. Doe ik nu weinig meer mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |