Ik vind het zelf ook zeer spijtigquote:Op zaterdag 13 september 2014 17:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
ik had je er al ingezet en dan flik je dit
Aardig weer jij.quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als aids een user was. Dan..... Nja je snapt het wel
quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik doe mijn broek alvast uit, of heb je het over die gare kut radioshow van je?
Wat u wenstquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat voor muziek draait Fylax eigenlijk?
Over het algemeen digitale muziek van de jeugd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat voor muziek draait Fylax eigenlijk?
Schlagers komen snel weer op het gebruikelijke station.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Over het algemeen digitale muziek van de jeugd.
In ieder geval geen schlager-hits of meneer Cash.
Cashquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef LompeHork het volgende:
In ieder geval geen schlager-hits of meneer Cash.
Ik zal de terugkeer van Bendeleider verwelkomen met zeer veel bier en frikandellen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Schlagers komen snel weer op het gebruikelijke station.
En tetten?quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal de terugkeer van Bendeleider verwelkomen met zeer veel bier en frikandellen.
HALLO WE ZIJN INMIDDELS AL RUIM 11 MINUTEN VERDER!!! WAT IS SNEL? MIJN FRITUUR IS OP TEMPERATUUR!!!!!!quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Schlagers komen snel weer op het gebruikelijke station.
5 bitterballen tafel 7 AUBquote:Op zaterdag 13 september 2014 20:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
HALLO WE ZIJN INMIDDELS AL RUIM 11 MINUTEN VERDER!!! WAT IS SNEL? MIJN FRITUUR IS OP TEMPERATUUR!!!!!!
Weet niet meer wie 'm beheert en server die ik gebruikte werkt niet meer.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
HALLO WE ZIJN INMIDDELS AL RUIM 11 MINUTEN VERDER!!! WAT IS SNEL? MIJN FRITUUR IS OP TEMPERATUUR!!!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |