Tegenvaller.quote:
Zeker, leuke shows altijdquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:54 schreef ToT het volgende:
Heh maar eerlijk is eerlijk: het enthousiasme straalt er wel echt van af in zijn shows!
Maar jij bent een kind van het heelal. Niet minder dan de bomen en de sterren. En ook al is het je wel of niet duidelijk: het leven ontvouwt zich zoals het zich ontvouwt, en zo is het goed. Heb daarom vrede met jezelf hoe je ook denkt dat je zou moeten zijn. Er zullen altijd grotere en kleinere mensen zijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]Alleen heb ik geen knisperend open haard, lederen feauteuil, hont of vriendin!
quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar jij bent een kind van het heelal. Niet minder dan de bomen en de sterren. En ook al is het je wel of niet duidelijk: het leven ontvouwt zich zoals het zich ontvouwt, en zo is het goed. Heb daarom vrede met jezelf hoe je ook denkt dat je zou moeten zijn. Er zullen altijd grotere en kleinere mensen zijn.
Wat poëtisch.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar jij bent een kind van het heelal. Niet minder dan de bomen en de sterren. En ook al is het je wel of niet duidelijk: het leven ontvouwt zich zoals het zich ontvouwt, en zo is het goed. Heb daarom vrede met jezelf hoe je ook denkt dat je zou moeten zijn. Er zullen altijd grotere en kleinere mensen zijn.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, het gaat over een muziekzender dus.
Had je daar twee uur voor nodig om achter te komen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, het gaat over een muziekzender dus.
Ik log net in. Maar ik zag het laatst ook al in een TT van SC voorbij komen, toen vroeg ik me al af wat het was.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had je daar twee uur voor nodig om achter te komen.
Het was gelukkig ook maar een matige grap.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik log net in. Maar ik zag het laatst ook al in een TT van SC voorbij komen, toen vroeg ik me al af wat het was.
Ja, als je moet uitleggen dat het een grap was is het doorgaans niet zo'n geslaagde.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het was gelukkig ook maar een matige grap.
Voor de rest ben ik gelukkig goed op weg. Zelfs de meest grappige persoon op aarde kan niet altijd slagen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, als je moet uitleggen dat het een grap was is het doorgaans niet zo'n geslaagde.
Nee, dat is zo. Zonder slechte grappen heb je geen goede.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor de rest ben ik gelukkig goed op weg. Zelfs de meest grappige persoon op aarde kan niet altijd slagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |