abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144425096
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:36 schreef Poekje01 het volgende:
Arrocha planted doubt in saying that, through the analysis of one of the cell phones found on June 14 in Alto Romero, seven phone calls were detected that were made to emergency numbers 911 in Panama and 112 in The Netherlands.

The strange thing, the lawyer told, is that there are records of calls to these two phone lines on 4 and 5 April; and it is not until the 10th of that month that the two numbers appear dialed in the cell call log.

"We presume that the calls made ​​on 4 and 5 April stop because the phones were discharged and it is not until the 10th that another attempt is made," he said.

Were they alive these days, were the ones who made the calls, how and where would they charge the cell phones after April 5? Those are the questions that Arrocha asks himself, but he does not know the answer because he is waiting for the full report that was made of the communication devices and a camera in the hands of the Dutch Forensic Institute (NFI).

bron: post Websleuth thread 5 # 488 ZaZara, uit volgend artikel:

http://www.panamaamerica.(...)o-resolvera-el-caso#

mijn gedachten:

over die cell call log: de tiende pas? van de call attempts van 4 en 5 april? ...?
Die van de 10e staat inderdaad niet in het vrijgegeven overzicht. Dus klopt dat we (nog) niet alle gegevens hebben.
pi_144425114
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144425253
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:36 schreef Poekje01 het volgende:
over die cell call log: de tiende pas? van de call attempts van 4 en 5 april? ...?
dat verhaal klopt niet met "ons" schema... of het schema klopt niet met het verhaal. :P
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_144425464
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:36 schreef Eyip het volgende:
Is er trouwens iets bekend over de nacht temperaturen? Hoe koud moet het wel niet geweest zijn?
De Camera sensor wees bij de nachtfoto's op 8 april nog 24 graden aan.. als het echt bar koud was, had de camera ook een lagere waarde gegeven
pi_144425503
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:58 schreef Perico het volgende:

[..]

De Camera sensor wees bij de nachtfoto's op 8 april nog 24 graden aan.. als het echt bar koud was, had de camera ook een lagere waarde gegeven
Bedankt!
pi_144425522
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:15 schreef Eyip het volgende:
Je mag het vinden, je hebt het recht om het te uiten. Het is je plicht om je fatsoen, respect en eerbied daarmee af te wegen. Waar ga je het uiten, tegen wie uit je het en in welk tijdsbestek.
Eyip, ik begrijp niet wat je bedoelt met eerbied.

Wat is er dan precies eervol in deze zaak? Is het een eer zo sterven in de Panamese jungle?

Als ze verdwaald zijn en omgekomen van de honger en dorst - is dat een eer?

Of als ze verkracht en vermoord zijn door een psychopaat - is dat een eer?

Is het respectvol om zonder noemenswaardige voorbereiding, tegen adviezen zonder gids, in strandkleding door de jungle te trekken?

Waar ik wel respect voor kan opbrengen is de vasthoudendheid van de ouders K om achter de waarheid te komen.

Maar eerbied? Nogmaals, ik zie dat niet. Ik heb de indruk dat je deze woorden maar klakkeloos gebruikt zonder dat je zelf precies begrijpt wat je ermee bedoelt.
pi_144425544
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:36 schreef Eyip het volgende:
Is er trouwens iets bekend over de nacht temperaturen? Hoe koud moet het wel niet geweest zijn?
Tropisch gebied, hoge luchtvochtigheid. Dat betekent dat het verschil tussen dag en nacht minimaal is. Hooguit een paar graden.
pi_144425634
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:59 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Wat is er dan precies eervol in deze zaak? Is het een eer zo sterven in de Panamese jungle?

Is het respectvol om zonder noemenswaardige voorbereiding, tegen adviezen zonder gids, in strandkleding door de jungle te trekken?

Waar ik wel respect voor kan opbrengen is de vasthoudendheid van de ouders K om achter de waarheid te komen.

Maar eerbied? Nogmaals, ik zie dat niet. Ik heb de indruk dat je deze woorden maar klakkeloos gebruikt zonder dat je zelf precies begrijpt wat je ermee bedoelt.
Geen zin om hierop te antwoorden. Denk dat je het niet begrijpt en voel er niets voor om het je te uitleggen zodat je het wel begrijpt.
pi_144425735
quote:
15s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:02 schreef Eyip het volgende:

[..]

Geen zin om hierop te antwoorden. Denk dat je het niet begrijpt en voel er niets voor om het je te uitleggen zodat je het wel begrijpt.
Ik begrijp het inderdaad niet en ik denk dat je jezelf ook niet begrijpt.
pi_144425788
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:04 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ik begrijp het inderdaad niet en ik denk dat je jezelf ook niet begrijpt.
:') :W
pi_144425789
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:00 schreef Molurus het volgende:

[..]

Tropisch gebied, hoge luchtvochtigheid. Dat betekent dat het verschil tussen dag en nacht minimaal is. Hooguit een paar graden.
Ik heb eerder deze week even gezocht naar data, maar nog geen concrete nachttemperaturen van die week kunnen vinden. Als iemand uur op uur data kan vinden, dan zie ik dat graag verschijnen. Het liefst met windsnelheden, neerslag en luchtvochtigheid etc. erbij.

Dan hoeven we hier niet meer te discussiëren of het nu "warm" of "koud". Want de beweringen lopen nogal uiteen.
pi_144425855
Hoe zit het nou met de blauwe schoen van Kris die gevonden is en herkend is door haar ouder terwijl ze bruine aanhad?
pi_144425922
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:29 schreef Eyip het volgende:
Deze foto mag ook wel in de OP

[ afbeelding ]
Omdat de potentiële daders erop staan?
pi_144425960
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:06 schreef Geruisloos het volgende:

Ik heb eerder deze week even gezocht naar data, maar nog geen concrete nachttemperaturen van die week kunnen vinden. Als iemand uur op uur data kan vinden, dan zie ik dat graag verschijnen. Het liefst met windsnelheden, neerslag en luchtvochtigheid etc. erbij.

Dan hoeven we hier niet meer te discussiëren of het nu "warm" of "koud". Want de beweringen lopen nogal uiteen.
Complicerende factor is wel de grote hoogte.. Op de top zit je tegen de 2000 meter aan en daal je af naar de rivier zit je toch nog op 700 meter zo ongeveer... dat heeft wel een negatieve invloed op de nachttemperatuur.
pi_144425994
in de nacht van 7 op 8 april .....
http://tonib.smugmug.com/K-en-l/i-5jNDBpL/A
wat zien jullie nu?
pi_144426034
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:00 schreef Molurus het volgende:

[..]

Owh? Er is steeds door de gidsen en ook door Ingrid van de taalschool gezegd dat op die hoogte de temperaturen flink zakken in de nacht. Ook is er vaak mist op die hoogte waardoor het ook kouder is.
pi_144426089
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:14 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Owh? Er is steeds door de gidsen en ook door Ingrid van de taalschool gezegd dat op die hoogte de temperaturen flink zakken in de nacht. Ook is er vaak mist op die hoogte waardoor het ook kouder is.
's nachts ca. 8 graden Celsius werd eerder verteld.
pi_144426116
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:11 schreef Perico het volgende:

[..]

Complicerende factor is wel de grote hoogte.. Op de top zit je tegen de 2000 meter aan en daal je af naar de rivier zit je toch nog op 700 meter zo ongeveer... dat heeft wel een negatieve invloed op de nachttemperatuur.
Kan iemand die beweert dat de cameratemperatuur uit de EXIF data de omgevingstemperatuur aantoont, onderbouwen met feiten dat dit klopt?

Want als we daar vanuit kunnen gaan, dan kunnen we wellicht iets zeggen over de hoogte waarop de camera zich toen bevond als we uit een tweede bron de omgevingstemperaturen kunnen halen.
pi_144426139
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:17 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Kan iemand die beweerd dat de cameratemperatuur uit de EXIF data de omgevingstemperatuur aantoont, onderbouwen met feiten dat dit klopt?

Want als we daar vanuit kunnen gaan, dan kunnen we wellicht iets zeggen over de hoogte waarop de camera zich toen bevond als we uit een tweede bron de omgevingstemperaturen kunnen halen.
  donderdag 11 september 2014 @ 17:20:39 #70
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144426209
quote:

[..]

Kan iemand die beweert dat de cameratemperatuur uit de EXIF data de omgevingstemperatuur aantoont, onderbouwen met feiten dat dit klopt?

Dat schreef ik in #83 al:
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 07:00 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ik ook niet :')
Ik heb het net even opgezocht: die sensor is er om oververhitting te voorkomen.
Het lijkt zinloos om bij elke foto een temperatuur vast te leggen maar het komt nu goed van pas: De temperatuur van die nachtfoto's (24C) komt overeen met de minimumtemperatuur in Boquete op 8 april. Die foto's kunnen dus niet bovenop een berg gemaakt zijn want daar was het een paar graden koeler.
Ik ga nog verder speuren ;)
Ik ben inmiddels al iets verder maar zoek nog meer nauwkeurige gegevens.
pi_144426220
quote:

[..]

Nee, die geeft niet de omgevingstemperatuur aan, maar de temperatuur binnenin de camera. Die is belangrijk om oververhitting te voorkomen.

En ja, de camera zat wellicht de hele tijd in de rugzak... maar dan nog, als het maar 8 graden is... dan zou die temperatuur niet 24 C. zijn, maar aanzienlijk lager...

De temperatuur had de hoogste waarde op foto 505, dat was 25 graden.

Ik vermoed dat het toch wel meeviel met de kou dan.
pi_144426240
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:14 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Hmm, het kan natuurlijk zijn dat het hogerop kouder is. Maar ook daar verwacht ik dan geen grote verschillen tussen dag en nacht, alleen wat kouder.

Ik ben in diverse tropische gebieden geweest, ook een bergachtig gebied in Oeganda. En mijn ervaring is dat de verschillen tussen dag en nacht minimaal zijn.

De verschillen tussen dag en nacht zijn typisch veel groter in gebieden waar de lucht droog is.
pi_144426276
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:12 schreef ToniB het volgende:
wat zien jullie nu?
Een afgrond en volgens mij niet een rotswand? Wat zie jij?
  donderdag 11 september 2014 @ 17:23:48 #74
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144426305
Mijn inschatting is dat die foto's ongeveer ter hoogte van Boquete gemaakt zijn (1200 meter), langs de rivier, maar een paar honderd meter hoger dan waar de vondsten gedaan zijn.
Je moet ook meewegen dat er tientallen foto's achter elkaar gemaakt zijn waardoor de camera opwarmt.
pi_144426332
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:23 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn inschatting is dat die foto's ongeveer ter hoogte van Boquete gemaakt zijn, langs de rivier, maar een paar honderd meter hoger dan waar de vondsten gedaan zijn.
Je moet ook meewegen dat er tientallen foto's achter elkaar gemaakt zijn waardoor de camera opwarmt.
Precies. Dit zou getest kunnen worden. Weet iemand het model camera?
pi_144426371
quote:
wat zien jullie nu?
als ik de foto op de iPad kijk, en swipe (vergroot) .. eh... zie ik rechts ... als ik het echt super uitvergroot, dat ffiguurtje, wat lijkt op .. durf het eigenlijk niet te typen hier, het klinkt zo stom, maar je vraagt het.....dus ik zeg wat ik erin zie op mijn iPad scherm... een naakte vrouw... met haar linkerarm gebogen omhoog... ze houdt iets in haar hand... het lijkt wel of ze een kartonnen zak over haar hoofd heeft of iets?

en ook nog steeds die schedel, links in het midden, boven, waar de flits op weerkaatst,
maar alleen als ik swipe

[ Bericht 1% gewijzigd door Poekje01 op 11-09-2014 18:09:22 ]
pi_144426383
quote:
wat zien jullie nu?
Ik vind het geen duidelijker foto dan het origineel, maar ik zie een foto die omhoog is genomen van een rotswand en blaadjes die je van onderen bekijkt.
pi_144426487
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:21 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hmm, het kan natuurlijk zijn dat het hogerop kouder is. Maar ook daar verwacht ik dan geen grote verschillen tussen dag en nacht, alleen wat kouder.

Ik ben in diverse tropische gebieden geweest, ook een bergachtig gebied in Oeganda. En mijn ervaring is dat de verschillen tussen dag en nacht minimaal zijn.

De verschillen tussen dag en nacht zijn typisch veel groter in gebieden waar de lucht droog is.
Ik geloof het hoor. Op Volcan Baru, die is wel hoger, zijn enkele jaren geleden wel twee jongemannen, toeristen door de kou omgekomen. Waren verdwaald en moesten onvoorbereid de nacht op de berg doorbrengen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 11-09-2014 17:39:55 ]
  donderdag 11 september 2014 @ 17:30:43 #79
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144426513
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:24 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Precies. Dit zou getest kunnen worden. Weet iemand het model camera?
Canon PowerShot SX270 HS.
Je zult idd moeten testen hoe veel de temperatuur stijgt na 34 en 42 foto's snel achter elkaar. Maar dan hebben we ook de EXIF-data van de andere foto's nodig. Is er 90 keer geflitst?
pi_144426664
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:25 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

als ik de foto op de iPad kijk, en swipe (vergroot) .. eh... zie ik rechts ... als ik het uitvergoot, dat ffiguurtje,
wat lijkt op .. durf het eigenlijk niet te typen hier, het klinkt zo stom, maar je vraagt het.....dus ik zeg wat ik erin zie op mijn iPad scherm... een naakte vrouw... met haar linkerarm gebogen omhoog... ze houdt iets in haar hand... het lijkt wel of ze een kartonnen zak over haar hoofd heeft of iets?

en ook nog steeds die schedel, links in het midden, boven, waar de flits op weerkaatst,
maar alleen als ik swipe
Waar precies zie jij een naakte vrouw? Ik zie alleen maar wat vage kleuren.
pi_144426732
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:35 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Waar precies zie jij een naakte vrouw? Ik zie alleen maar wat vage kleuren.
boven het meest rechtse opstaande plantje, daar is een figuurtje, was al eerder opgemerkt door anderen, nu zie ik het alleen veel duidelijker
pi_144426751
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:59 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Eerbied en eervol zijn verschillende zaken.
Hun gedrag afkeuren, bijv. die voorbereiding, is wat anders dan hen als persoon veroordelen. Ik denk dat dat is wat Eyip bedoelt.

quote:
de eerbied
zelfst.naamw. (m.)
Uitspraak: [ˈerbit]

gevoel of uiting waarmee je laat merken dat je iemand aanvaardt als een waardig en waardevol mens
Voorbeeld: `eerbied hebben voor de prestaties van de wielrenner`
Synoniemen: achting, respect
Bron
  donderdag 11 september 2014 @ 17:38:55 #83
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144426753
Ik hou het er nu even op dat die nachtfoto´s ongeveer ter hoogte van Boquete gemaakt zijn. Dat is 400 meter hoger dan de hoogstgelegen vindplaats (jeans van Kris) en in een gebied waar in het geheel niet is gezocht.
pi_144426768
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:30 schreef Domnivoor het volgende:
Maar dan hebben we ook de EXIF-data van de andere foto's nodig.
We hebben natuurlijk helemaal niets te willen ethisch, maar het is jammer dat door het besluit van de Froons, als je gelooft in de positieve kracht van crowd sleuthing, de rest van de foto's nu onbekend blijft.
pi_144426775
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:30 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Canon PowerShot SX270 HS.
Je zult idd moeten testen hoe veel de temperatuur stijgt na 34 en 42 foto's snel achter elkaar. Maar dan hebben we ook de EXIF-data van de andere foto's nodig. Is er 90 keer geflitst?
Is er iemand hier met zo'n camera? Of kan er een oproep komen in de OP om dit te testen? Dit lijkt me erg interessant om te weten namelijk. Ook zonder alle EXIF data kunnen we dan bepaalde conclusies trekken. Als niemand dit kan testen wil ik wel kijken of ik zo'n camera kan regelen. Desnoods haal ik er een en verkoop ik 'm weer na het onderzoek.

Vragen die met zo'n onderzoekje beantwoord kunnen worden:

In hoeverre klopt de EXIF temperatuur met de omgeving.
In hoeverre wordt de temperatuur beïnvloed door vasthouden/opberging in tas.
In hoeverre wordt de temperatuur beïnvloed door 10/20/30-90 foto's achter elkaar te maken met flits.

[ Bericht 2% gewijzigd door Geruisloos op 11-09-2014 17:47:17 ]
pi_144426841
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:38 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

boven het meest rechtse opstaande plantje, daar is een figuurtje, was al eerder opgemerkt door anderen, nu zie ik het alleen veel duidelijker
Mmm. Ik kan er geen chocola van maken.

Is deze foto genomen vanuit de kuil waarin ze gevangen zijn gehouden?
pi_144427008
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:39 schreef Perico het volgende:

[..]

We hebben natuurlijk helemaal niets te willen ethisch, maar het is jammer dat door het besluit van de Froons, als je gelooft in de positieve kracht van crowd sleuthing, de rest van de foto's nu onbekend blijft.
Ik denk dat het vooral een besluit is van justitie. Daarnaast heeft de media niet zoveel aan alleen maar zwarte foto's. Om ergens als familielid zijnde een account te openen om de foto's wel te publiceren, geeft alleen maar ongevraagde aandacht naar het account (mailberichten, steunbetuigingen etc).
pi_144427030
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:42 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet.
pi_144427116
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:40 schreef Geruisloos het volgende:

In hoeverre wordt de temperatuur beïnvloed door 10/20/30-90 foto's achter elkaar te maken met flits.

Zover ik er iets over kan vinden heeft de EXIF temperatuur betrekking op de temperatuur van de CCD. (Voor leken: 'de gevoelige plaat'.) Die zit over het algemeen niet in de buurt van de flitser, dus ik verwacht geen invloed van de flitser.

Wel is het in mijn ervaring zo dat een CCD opwarmt als je er bijvoorbeeld mee filmt. Of dat ook noemenswaardig gebeurt als je veel foto's achter elkaar neemt durf ik niet te zeggen.
  donderdag 11 september 2014 @ 17:51:02 #90
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144427126
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:40 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

Is er iemand hier met zo'n camera? Of kan er een oproep komen in de OP om dit te testen? Dit lijkt me erg interessant om te weten namelijk. Ook zonder alle EXIF data kunnen we dan bepaalde conclusies trekken. Als niemand dit kan testen wil ik wel kijken of ik zo'n camera kan regelen. Desnoods haal ik er een en verkoop ik 'm weer na het onderzoek.

Vragen die met zo'n onderzoekje beantwoord kunnen worden:

Goed plan. Ik zat eraan te denken om dezelfde camera mee te nemen als ik naar Panama ga, en dan zoveel mogelijk op dezelfde tijdstippen en op dezelfde locaties foto's te maken.
pi_144427368
Zijn ergens alle door Kris en Lisanne gemaakte foto's te zien?
pi_144427504
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:58 schreef Waterdrinker het volgende:
Ja, dit wil ik ook graag weten. Iemand?
Make my day!
pi_144427515
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:51 schreef Domnivoor het volgende:
Goed plan. Ik zat eraan te denken om dezelfde camera mee te nemen als ik naar Panama ga, en dan zoveel mogelijk op dezelfde tijdstippen en op dezelfde locaties foto's te maken.
Wat een gedoe. En allemaal voor niks, als ze alleen maar lichtflitsen wilden geven.
-- <br />Pinpoint
pi_144427523
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:58 schreef Waterdrinker het volgende:
Nee, bij lange na niet.. we kennen er maar tien en die staan allemaal in de openingspost.

[ Bericht 3% gewijzigd door Perico op 11-09-2014 18:09:54 ]
pi_144427724
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:07 schreef jackie12 het volgende:
Hoe zit het nou met de blauwe schoen van Kris die gevonden is en herkend is door haar ouder terwijl ze bruine aanhad?
iemand?
pi_144427758
quote:
wat zien jullie nu?
In ieder geval dat het er sterk op lijkt dat de maker niet naar boven een rotswand fotografeert, maar vooruit vanaf een meer platte rots datgene wat verder ligt. Dat is te zien met deze verlichting aan de begroeiing in de bovenste helft van de foto en wat dan ook meer verderop te zien valt.

Verder lijkt het voor mij net of rechts Kris staat, en links een man wegloopt naar links. Maar dat laatste is puur maar net wat de gek in de inktvlek ziet misschien.
Om Sheldon Cooper te citeren: "1. A bat. 2. A bat. 3. A bat."

[ Bericht 7% gewijzigd door Deiner op 11-09-2014 18:19:26 ]
pi_144427770
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:03 schreef Pinpoint het volgende:

[..]

Wat een gedoe. En allemaal voor niks, als ze alleen maar lichtflitsen wilden geven.
Plaats bepalen, waar ze geweest zijn. En waar misschien nog meer resten te vinden zijn. Zou het daar om gaan misschien -O-
  donderdag 11 september 2014 @ 18:12:45 #98
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_144427792
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:42 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Zijn ze gevangen gehouden in een kuil ja?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_144427896
quote:

[..]

ik zal op mijn vaste PC een vergroting maken in dat photosoftware programma wat ik heb, kijken of ik met Gadwin printscreen en Photobucket.com hier kan laten zien wat ik zie.. wordt misschien pas morgen...
pi_144427909
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:46 schreef Molurus het volgende:
Hier zit ook duidelijk een patroon in:

[ afbeelding ]

SPOILER
De blokken wel zijn hier dan ook groter dan de blokken niet. In het patroon in het telefoongebeuren zijn de blokken wel vele malen kleiner dan de blokken niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')