abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144419340
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:38 schreef SAJ het volgende:

[..]

Midden in de nacht lopen dan?
Heb je maanlicht?
pi_144419394
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:41 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Heb je maanlicht?
Kan iemand achterhalen hoe de maan erbij stond ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144419402
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Waarom, we zitten hier toch niet in de kerk?
Je moeder heeft je geen fatsoen geleerd?
pi_144419425
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:31 schreef Saarah het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook een optie. Er zijn ook wel wat kanttekeningen bij te maken; bv. waarom zou iemand dagen na elkaar de telefoon opzetten als hij er toch niets mee kan doen?

Mààr zo zijn er bij elk scenario 'vragen' en 'kanttekeningen' dus tja...
Opzetten? Aanzetten bedoel je? Wel, zoals ik zeg; fascinatie. Net zoals wij een nieuw spelletje soms de eerste dagen wel heel erg veel spelen op onze mobieltjes.

En wat te denken van een indianen jongere? Een jonge knul, een jaar of 10 of zo.. die de tas vindt, met de mobieltjes gaat spelen in de schoolpauzes tot de fascinatie er af is en later betrapt wordt of het zelf opbiecht aan zijn ouders? Zou het ver gezocht zijn als zijn ouders dan het rijstveld verhaal gaan verzinnen om hem buiten beeld te houden?
pi_144419427
Blijf het heel bijzonder vinden dat de telefoon rond hetzelfde tijdstip gebruikt werd. Dat patroon.
Alsof ze alleen op die momenten hun telefoon 'veilig' aan konden zetten.
Make my day!
  donderdag 11 september 2014 @ 13:44:05 #206
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_144419445
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:34 schreef Molurus het volgende:
En hoe kom je tot de conclusie dat ze indianen tegen hadden moeten komen? Het is een enorm gebied, er zijn daar plaatsen waar jarenlang geen mens komt.
Omdat iedereen Indianen tegenkomt. NIEMAND gaat dwars door struiken lopen, IEDEREEN neemt het pad. Het enige pad. En tien kilometer na de eerste rivieroversteek, mocht je dan in de richting van Bocas lopen en niet Boquete.. daar wordt het aan weerszijden van de rivier open.

Dan zijn er heel veel paddocks, die eerder ook al rijkelijk aanwezig waren. Tussenin heb je het tropische bos. Als je zo'n paddock inloopt, ben je al gered,

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:37 schreef Molurus het volgende:
Feit is en blijft dat er echt geen aanwijzingen zijn dat hier sprake zou zijn van een misdrijf.
Die zijn er wel, alleen jij vindt van niet en blijft het herhalen. Van de staat van de botten, tot het belgedrag, de kamer die binnengedrongen is door vreemden en het feit dat mevrouw Pitti al 3 maanden roept dat het te gevaarlijk is voor goed uitgeruste mensen om te zoeken naar resten in een gebied waar honderden mensen wonen in prima nederzettingen..

Een simpele verdwaling acht ik hoogst onwaarschijnlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perico op 11-09-2014 13:52:03 ]
pi_144419456
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:43 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Opzetten? Aanzetten bedoel je? Wel, zoals ik zeg; fascinatie. Net zoals wij een nieuw spelletje soms de eerste dagen wel heel erg veel spelen op onze mobieltjes.

En wat te denken van een indianen jongere? Een jonge knul, een jaar of 10 of zo.. die de tas vindt, met de mobieltjes gaat spelen in de schoolpauzes tot de fascinatie er af is en later betrapt wordt of het zelf opbiecht aan zijn ouders? Zou het ver gezocht zijn als zijn ouders dan het rijstveld verhaal gaan verzinnen om hem buiten beeld te houden?
Heel veel dingen hier zijn vergezocht dus dit kan er ook nog wel bij.
pi_144419528
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:43 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ja inderdaad ik bedoel aanzetten (ben Belg :P ).

't Is wel mogelijk wat je zegt ja.
pi_144419547
Hier zit ook duidelijk een patroon in:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144419586
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:43 schreef agter het volgende:
Blijf het heel bijzonder vinden dat de telefoon rond hetzelfde tijdstip gebruikt werd. Dat patroon.
Alsof ze alleen op die momenten hun telefoon 'veilig' aan konden zetten.
Mee eens. Plus het feit dat de dames geen horloge bij zich hadden dus geen tijdsbesef hadden. Die moeten ze dus van buitenaf hebben gekregen of ze zouden het precies op de minuut kunnen zien met de stand van de zon. Wat onlogisch lijkt.
  donderdag 11 september 2014 @ 13:48:16 #211
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_144419594
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:35 schreef Geruisloos het volgende:
Ik zal je vast helpen. Een dag heeft 1440 minuten, oftewel 288 blokken van 5 minuten. Jij zet vandaag twee keer je telefoon aan op twee willekeurige momenten, laten we zeggen blok 145 en 201. En ik zet vanaf morgen zes dagen lang iedere dag twee keer mijn telefoon aan, ook op willekeurige momenten. Wat is dan de kans dat van mijn 12 pogingen, er 3 exact op blok 145 vallen en nog eens 3 precies op blok 201? Dit is namelijk wat er is gebeurd.
Die kans is 1 op 6.879.707.136.

Maar die momenten hoeven natuurlijk niet volstrekt willekeurig te zijn. Ze kunnen bijvoorbeeld ook gewoon met opzet steeds de telefoon op ongeveer het zelfde moment hebben aangezet. Om wat voor reden dan ook.
  donderdag 11 september 2014 @ 13:48:54 #212
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_144419614
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:42 schreef Eyip het volgende:

[..]

Je moeder heeft je geen fatsoen geleerd?
Zeker wel, maar wat heeft dat te maken met respect en eerbied?
pi_144419648
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:34 schreef Gems het volgende:

Ligt het aan mij of mag je vandaag de dag al blij zijn als je met de batterij van je smartphone het einde van de dag haalt zonder tussentijds te moeten opladen?

...

....daarna definitief mee op te houden.
nou, dit lijkt mij heel reel !

alleen die (bijna vaste) tijdstippen waarop het dan geprobeerd word vind ik vreemd
Ik geloof niet dat dat kan als je moe, ziek, zwak, verdwaald, gedesorienteerd, in een tropisch regenbos rondstrompelt. Maar he, ik ben er nooit geweest, heb 'El horror del Nocturno' dus ook nooit meegemaakt daar. Wie weet wat het met je doet?
pi_144419651
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:48 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Zeker wel, maar wat heeft dat te maken met respect en eerbied?
vraag het maar aan haar, hoef ik het je niet uit te leggen.
pi_144419655
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:48 schreef Eyip het volgende:

[..]

Mee eens. Plus het feit dat de dames geen horloge bij zich hadden dus geen tijdsbesef hadden. Die moeten ze dus van buitenaf hebben gekregen of ze zouden het precies op de minuut kunnen zien met de stand van de zon. Wat onlogisch lijkt.
Of ze werden 'bewaakt' door iemand die rond bepaalde tijden even weg was. Die indruk krijg ik.

Wat maak jij van die 90 foto's? Geen indiaan gaat 3 uur lang aan een stuk met een camera spelen.
Zijn ze ontsnapt?
Make my day!
  donderdag 11 september 2014 @ 13:50:21 #216
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_144419657
quote:

[..]

Op de fotocamera zat ongetwijfeld ook een klok.
pi_144419691
quote:

[..]

Op mijn camera staat ook de tijd aangegeven. Als dat op hun camera ook het geval was, konden ze op die manier wel de tijd in het oog houden.
*edit* sorry voor de herhaling, had mijn post al getypt :P
  donderdag 11 september 2014 @ 13:52:07 #218
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144419716
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:51 schreef Saarah het volgende:

[..]

Op mijn camera staat ook de tijd aangegeven. Als dat op hun camera ook het geval was, konden ze op die manier wel de tijd in het oog houden.
Die camera gaf al die tijd Nederlandse wintertijd aan.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_144419747
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:51 schreef Saarah het volgende:

[..]

Dan nog lijkt het me geen toegevoegde waarde hebben om op of rond een precies tijdstip je telefoon aan te zetten. Tenzij je het niet op andere momenten kon...
Make my day!
pi_144419749
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:52 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Die camera gaf al die tijd Nederlandse wintertijd aan.
Dat zullen ze zelf toch ook wel geweten hebben? En het lijkt mij heel logisch dat ze wisten hoe groot het tijdverschil met Nederland was, en dus konden ze perfect weten hoe laat het was in Panama.
  donderdag 11 september 2014 @ 13:53:24 #221
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_144419761
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:50 schreef Eyip het volgende:

[..]

vraag het maar aan haar, hoef ik het je niet uit te leggen.
Belachelijk standpunt. Respect, goed daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen, hoewel dit tegenwoordig een leeg cliché is geworden.

Maar eerbied - dat slaat helemaal nergens op. Ik vind dat er een aantal domme besluiten zijn genomen, zowel door K en L zelf, als ook door de nabestaanden. Ik heb het recht om dat te vinden en ook om dat te uiten.
pi_144419788
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:52 schreef agter het volgende:

[..]

Dan nog lijkt het me geen toegevoegde waarde hebben om op of rond een precies tijdstip je telefoon aan te zetten. Tenzij je het niet op andere momenten kon...
Toegevoegde waarde lijkt het mij ook niet te hebben, behalve misschien voor jezelf een routine creëren.

En als het op andere momenten niet mogelijk was, dan bedoel je bv omdat ze bewaakt werden? Dan vind ik het dus heel vreemd dat de telefoons en de camera niet gewoon zijn afgenomen.
pi_144419841
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:53 schreef Saarah het volgende:

[..]

Toegevoegde waarde lijkt het mij ook niet te hebben, behalve misschien voor jezelf een routine creëren.

En als het op andere momenten niet mogelijk was, dan bedoel je bv omdat ze bewaakt werden? Dan vind ik het dus heel vreemd dat de telefoons en de camera niet gewoon zijn afgenomen.
Ik denk dat de rugzak gewoon in hetzelfde hutje lag. Maar dat ze er niet vrij bij konden. Alleen op die momenten dat ze even onbewaakt waren.
Make my day!
pi_144419876
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:44 schreef Perico het volgende:

[..]

Die zijn er wel, alleen jij vindt van niet en blijft het herhalen. Van de staat van de botten, tot het belgedrag, de kamer die binnengedrongen is door vreemden en het feit dat mevrouw Pitti al 3 maanden roept dat het te gevaarlijk is voor goed uitgeruste mensen om te zoeken naar resten in een gebied waar honderden mensen wonen in prima nederzettingen..

Een simpele verdwaling acht ik hoogst onwaarschijnlijk.
Even los van het dubieuze karakter van je aanwijzingen, hoe kom je eigenlijk tot de conclusie dat verdwalen en moord de enige mogelijkheden zijn?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144419898
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:50 schreef agter het volgende:

[..]

Of ze werden 'bewaakt' door iemand die rond bepaalde tijden even weg was. Die indruk krijg ik.

Wat maak jij van die 90 foto's? Geen indiaan gaat 3 uur lang aan een stuk met een camera spelen.
Die indruk krijg ik ook. Nu hebben wij hier in NL de lunchtijd tussen 12 en 13 uur. In Spanje of Griekenland is dit wat later. Op welke tijden wordt er geluncht in Zuid Amerika? Of wordt er gewacht tot de siesta (die is toch om 1500 uur?). Ben er niet genoeg mee bekend....

Of die foto's zijn gemaakt om meer licht te maken, of de foto's zijn gemaakt omdat ze bang waren. Vind het sowieso raar om na een week pas het fototoestel te gebruiken. Of het toestel niet te gebruiken om de laatste foto's juist samen met elkaar te maken.

Daarom vermoed ik eerder dat die foto's niet door K en L zijn gemaakt maar door een derde om het wat te verdoezelen zodat het op een vermissing/ verdwaling lijkt.

Weet je, zoveel vragen en onzekerheid. Wat maak jij van de foto's dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')