abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144419340
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:38 schreef SAJ het volgende:

[..]

Midden in de nacht lopen dan?
Heb je maanlicht?
pi_144419394
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:41 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Heb je maanlicht?
Kan iemand achterhalen hoe de maan erbij stond ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144419402
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Waarom, we zitten hier toch niet in de kerk?
Je moeder heeft je geen fatsoen geleerd?
pi_144419425
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:31 schreef Saarah het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook een optie. Er zijn ook wel wat kanttekeningen bij te maken; bv. waarom zou iemand dagen na elkaar de telefoon opzetten als hij er toch niets mee kan doen?

Mààr zo zijn er bij elk scenario 'vragen' en 'kanttekeningen' dus tja...
Opzetten? Aanzetten bedoel je? Wel, zoals ik zeg; fascinatie. Net zoals wij een nieuw spelletje soms de eerste dagen wel heel erg veel spelen op onze mobieltjes.

En wat te denken van een indianen jongere? Een jonge knul, een jaar of 10 of zo.. die de tas vindt, met de mobieltjes gaat spelen in de schoolpauzes tot de fascinatie er af is en later betrapt wordt of het zelf opbiecht aan zijn ouders? Zou het ver gezocht zijn als zijn ouders dan het rijstveld verhaal gaan verzinnen om hem buiten beeld te houden?
pi_144419427
Blijf het heel bijzonder vinden dat de telefoon rond hetzelfde tijdstip gebruikt werd. Dat patroon.
Alsof ze alleen op die momenten hun telefoon 'veilig' aan konden zetten.
Make my day!
  donderdag 11 september 2014 @ 13:44:05 #206
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_144419445
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:34 schreef Molurus het volgende:
En hoe kom je tot de conclusie dat ze indianen tegen hadden moeten komen? Het is een enorm gebied, er zijn daar plaatsen waar jarenlang geen mens komt.
Omdat iedereen Indianen tegenkomt. NIEMAND gaat dwars door struiken lopen, IEDEREEN neemt het pad. Het enige pad. En tien kilometer na de eerste rivieroversteek, mocht je dan in de richting van Bocas lopen en niet Boquete.. daar wordt het aan weerszijden van de rivier open.

Dan zijn er heel veel paddocks, die eerder ook al rijkelijk aanwezig waren. Tussenin heb je het tropische bos. Als je zo'n paddock inloopt, ben je al gered,

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:37 schreef Molurus het volgende:
Feit is en blijft dat er echt geen aanwijzingen zijn dat hier sprake zou zijn van een misdrijf.
Die zijn er wel, alleen jij vindt van niet en blijft het herhalen. Van de staat van de botten, tot het belgedrag, de kamer die binnengedrongen is door vreemden en het feit dat mevrouw Pitti al 3 maanden roept dat het te gevaarlijk is voor goed uitgeruste mensen om te zoeken naar resten in een gebied waar honderden mensen wonen in prima nederzettingen..

Een simpele verdwaling acht ik hoogst onwaarschijnlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perico op 11-09-2014 13:52:03 ]
pi_144419456
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:43 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Opzetten? Aanzetten bedoel je? Wel, zoals ik zeg; fascinatie. Net zoals wij een nieuw spelletje soms de eerste dagen wel heel erg veel spelen op onze mobieltjes.

En wat te denken van een indianen jongere? Een jonge knul, een jaar of 10 of zo.. die de tas vindt, met de mobieltjes gaat spelen in de schoolpauzes tot de fascinatie er af is en later betrapt wordt of het zelf opbiecht aan zijn ouders? Zou het ver gezocht zijn als zijn ouders dan het rijstveld verhaal gaan verzinnen om hem buiten beeld te houden?
Heel veel dingen hier zijn vergezocht dus dit kan er ook nog wel bij.
pi_144419528
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:43 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ja inderdaad ik bedoel aanzetten (ben Belg :P ).

't Is wel mogelijk wat je zegt ja.
pi_144419547
Hier zit ook duidelijk een patroon in:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_144419586
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:43 schreef agter het volgende:
Blijf het heel bijzonder vinden dat de telefoon rond hetzelfde tijdstip gebruikt werd. Dat patroon.
Alsof ze alleen op die momenten hun telefoon 'veilig' aan konden zetten.
Mee eens. Plus het feit dat de dames geen horloge bij zich hadden dus geen tijdsbesef hadden. Die moeten ze dus van buitenaf hebben gekregen of ze zouden het precies op de minuut kunnen zien met de stand van de zon. Wat onlogisch lijkt.
  donderdag 11 september 2014 @ 13:48:16 #211
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_144419594
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:35 schreef Geruisloos het volgende:
Ik zal je vast helpen. Een dag heeft 1440 minuten, oftewel 288 blokken van 5 minuten. Jij zet vandaag twee keer je telefoon aan op twee willekeurige momenten, laten we zeggen blok 145 en 201. En ik zet vanaf morgen zes dagen lang iedere dag twee keer mijn telefoon aan, ook op willekeurige momenten. Wat is dan de kans dat van mijn 12 pogingen, er 3 exact op blok 145 vallen en nog eens 3 precies op blok 201? Dit is namelijk wat er is gebeurd.
Die kans is 1 op 6.879.707.136.

Maar die momenten hoeven natuurlijk niet volstrekt willekeurig te zijn. Ze kunnen bijvoorbeeld ook gewoon met opzet steeds de telefoon op ongeveer het zelfde moment hebben aangezet. Om wat voor reden dan ook.
  donderdag 11 september 2014 @ 13:48:54 #212
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_144419614
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:42 schreef Eyip het volgende:

[..]

Je moeder heeft je geen fatsoen geleerd?
Zeker wel, maar wat heeft dat te maken met respect en eerbied?
pi_144419648
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:34 schreef Gems het volgende:

Ligt het aan mij of mag je vandaag de dag al blij zijn als je met de batterij van je smartphone het einde van de dag haalt zonder tussentijds te moeten opladen?

...

....daarna definitief mee op te houden.
nou, dit lijkt mij heel reel !

alleen die (bijna vaste) tijdstippen waarop het dan geprobeerd word vind ik vreemd
Ik geloof niet dat dat kan als je moe, ziek, zwak, verdwaald, gedesorienteerd, in een tropisch regenbos rondstrompelt. Maar he, ik ben er nooit geweest, heb 'El horror del Nocturno' dus ook nooit meegemaakt daar. Wie weet wat het met je doet?
pi_144419651
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:48 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Zeker wel, maar wat heeft dat te maken met respect en eerbied?
vraag het maar aan haar, hoef ik het je niet uit te leggen.
pi_144419655
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:48 schreef Eyip het volgende:

[..]

Mee eens. Plus het feit dat de dames geen horloge bij zich hadden dus geen tijdsbesef hadden. Die moeten ze dus van buitenaf hebben gekregen of ze zouden het precies op de minuut kunnen zien met de stand van de zon. Wat onlogisch lijkt.
Of ze werden 'bewaakt' door iemand die rond bepaalde tijden even weg was. Die indruk krijg ik.

Wat maak jij van die 90 foto's? Geen indiaan gaat 3 uur lang aan een stuk met een camera spelen.
Zijn ze ontsnapt?
Make my day!
  donderdag 11 september 2014 @ 13:50:21 #216
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_144419657
quote:

[..]

Op de fotocamera zat ongetwijfeld ook een klok.
pi_144419691
quote:

[..]

Op mijn camera staat ook de tijd aangegeven. Als dat op hun camera ook het geval was, konden ze op die manier wel de tijd in het oog houden.
*edit* sorry voor de herhaling, had mijn post al getypt :P
  donderdag 11 september 2014 @ 13:52:07 #218
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_144419716
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:51 schreef Saarah het volgende:

[..]

Op mijn camera staat ook de tijd aangegeven. Als dat op hun camera ook het geval was, konden ze op die manier wel de tijd in het oog houden.
Die camera gaf al die tijd Nederlandse wintertijd aan.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_144419747
quote:

[..]

Dan nog lijkt het me geen toegevoegde waarde hebben om op of rond een precies tijdstip je telefoon aan te zetten. Tenzij je het niet op andere momenten kon...
Make my day!
pi_144419749
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:52 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Die camera gaf al die tijd Nederlandse wintertijd aan.
Dat zullen ze zelf toch ook wel geweten hebben? En het lijkt mij heel logisch dat ze wisten hoe groot het tijdverschil met Nederland was, en dus konden ze perfect weten hoe laat het was in Panama.
  donderdag 11 september 2014 @ 13:53:24 #221
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_144419761
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:50 schreef Eyip het volgende:

[..]

vraag het maar aan haar, hoef ik het je niet uit te leggen.
Belachelijk standpunt. Respect, goed daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen, hoewel dit tegenwoordig een leeg cliché is geworden.

Maar eerbied - dat slaat helemaal nergens op. Ik vind dat er een aantal domme besluiten zijn genomen, zowel door K en L zelf, als ook door de nabestaanden. Ik heb het recht om dat te vinden en ook om dat te uiten.
pi_144419788
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:52 schreef agter het volgende:

[..]

Dan nog lijkt het me geen toegevoegde waarde hebben om op of rond een precies tijdstip je telefoon aan te zetten. Tenzij je het niet op andere momenten kon...
Toegevoegde waarde lijkt het mij ook niet te hebben, behalve misschien voor jezelf een routine creëren.

En als het op andere momenten niet mogelijk was, dan bedoel je bv omdat ze bewaakt werden? Dan vind ik het dus heel vreemd dat de telefoons en de camera niet gewoon zijn afgenomen.
pi_144419841
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:53 schreef Saarah het volgende:

[..]

Toegevoegde waarde lijkt het mij ook niet te hebben, behalve misschien voor jezelf een routine creëren.

En als het op andere momenten niet mogelijk was, dan bedoel je bv omdat ze bewaakt werden? Dan vind ik het dus heel vreemd dat de telefoons en de camera niet gewoon zijn afgenomen.
Ik denk dat de rugzak gewoon in hetzelfde hutje lag. Maar dat ze er niet vrij bij konden. Alleen op die momenten dat ze even onbewaakt waren.
Make my day!
pi_144419876
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:44 schreef Perico het volgende:

[..]

Die zijn er wel, alleen jij vindt van niet en blijft het herhalen. Van de staat van de botten, tot het belgedrag, de kamer die binnengedrongen is door vreemden en het feit dat mevrouw Pitti al 3 maanden roept dat het te gevaarlijk is voor goed uitgeruste mensen om te zoeken naar resten in een gebied waar honderden mensen wonen in prima nederzettingen..

Een simpele verdwaling acht ik hoogst onwaarschijnlijk.
Even los van het dubieuze karakter van je aanwijzingen, hoe kom je eigenlijk tot de conclusie dat verdwalen en moord de enige mogelijkheden zijn?
pi_144419898
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:50 schreef agter het volgende:

[..]

Of ze werden 'bewaakt' door iemand die rond bepaalde tijden even weg was. Die indruk krijg ik.

Wat maak jij van die 90 foto's? Geen indiaan gaat 3 uur lang aan een stuk met een camera spelen.
Die indruk krijg ik ook. Nu hebben wij hier in NL de lunchtijd tussen 12 en 13 uur. In Spanje of Griekenland is dit wat later. Op welke tijden wordt er geluncht in Zuid Amerika? Of wordt er gewacht tot de siesta (die is toch om 1500 uur?). Ben er niet genoeg mee bekend....

Of die foto's zijn gemaakt om meer licht te maken, of de foto's zijn gemaakt omdat ze bang waren. Vind het sowieso raar om na een week pas het fototoestel te gebruiken. Of het toestel niet te gebruiken om de laatste foto's juist samen met elkaar te maken.

Daarom vermoed ik eerder dat die foto's niet door K en L zijn gemaakt maar door een derde om het wat te verdoezelen zodat het op een vermissing/ verdwaling lijkt.

Weet je, zoveel vragen en onzekerheid. Wat maak jij van de foto's dan?
pi_144419902
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:55 schreef agter het volgende:

[..]

Ik denk dat de rugzak gewoon in hetzelfde hutje lag. Maar dat ze er niet vrij bij konden. Alleen op die momenten dat ze even onbewaakt waren.
Dat lijkt mij dus niet logisch... De dader laat hen dus af en toe onbewaakt alleen achter met hun spullen (waaronder telefoons en camera). Vervolgens gaat de dader de rugzak met diezelfde telefoons en camera ergens dumpen?
pi_144419949
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:56 schreef Molurus het volgende:

[..]

Even los van het dubieuze karakter van je aanwijzingen, hoe kom je eigenlijk tot de conclusie dat verdwalen en moord de enige mogelijkheden zijn?
kan ook heel goed een combinatie zijn geweest: verdwaald of gewond, onderdak gevonden, maar niet zo'n behulpzame bewoner. Ze komen er niet zo makkelijk meer weg. Zoiets.
Make my day!
pi_144419990
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:57 schreef Saarah het volgende:

[..]

Dat lijkt mij dus niet logisch... De dader laat hen dus af en toe onbewaakt alleen achter met hun spullen (waaronder telefoons en camera). Vervolgens gaat de dader de rugzak met diezelfde telefoons en camera ergens dumpen?
Zou kunnen. Dader komt achter de foto's op camera's en doordat de camera op Nederlandse tekst staat, kan hij de foto's niet wissen. Dan maar in het donker 90 foto's maken.
pi_144419994
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:58 schreef agter het volgende:

[..]

kan ook heel goed een combinatie zijn geweest: verdwaald of gewond, onderdak gevonden, maar niet zo'n behulpzame bewoner. Ze komen er niet zo makkelijk meer weg. Zoiets.
Er kan echt vanalles zijn gebeurd, inclusief vanalles waar wij hier nog niet aan hebben gedacht. :D

En de mogelijkheden die hier worden genoemd lijken me allemaal uit de lucht gegrepen eerlijk gezegd, in die zin dan het allemaal nergens op is gebaseerd.
pi_144420041
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:08 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar dat maakt toch helemaal niets uit?

......

En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je niet erg makkelijk/rustig slaapt in zo'n situatie: Koud, eng, donker, geluiden, ongemakkelijk liggen... Dus ik verwacht dat je wel bij het eerste spoortje zon wakker bent. Dus om dan om 10:00 pas je bereik te checken??
helemaal mee eens
pi_144420047
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:59 schreef Molurus het volgende:

[..]

Er kan echt vanalles zijn gebeurd, inclusief vanalles waar wij hier nog niet aan hebben gedacht. :D

En de mogelijkheden die hier worden genoemd lijken me allemaal uit de lucht gegrepen eerlijk gezegd, in die zin dan het allemaal nergens op is gebaseerd.
mag iedereen z'n eigen theorie hebben ? thanks !
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_144420071
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:01 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

mag iedereen z'n eigen theorie hebben ? thanks !
Natuurlijk, zolang men maar reeel genoeg is om te erkennen dat het ongefundeerde speculaties zijn. :P
pi_144420100
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:01 schreef Molurus het volgende:

[..]

Natuurlijk, zolang men maar reeel genoeg is om te erkennen dat het ongefundeerde speculaties zijn. :P
en ben jij degene die dat hier komt be/veroordelen ?
pi_144420124
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:57 schreef Eyip het volgende:

[..]

Die indruk krijg ik ook. Nu hebben wij hier in NL de lunchtijd tussen 12 en 13 uur. In Spanje of Griekenland is dit wat later. Op welke tijden wordt er geluncht in Zuid Amerika? Of wordt er gewacht tot de siesta (die is toch om 1500 uur?). Ben er niet genoeg mee bekend....

Of die foto's zijn gemaakt om meer licht te maken, of de foto's zijn gemaakt omdat ze bang waren. Vind het sowieso raar om na een week pas het fototoestel te gebruiken. Of het toestel niet te gebruiken om de laatste foto's juist samen met elkaar te maken.

Daarom vermoed ik eerder dat die foto's niet door K en L zijn gemaakt maar door een derde om het wat te verdoezelen zodat het op een vermissing/ verdwaling lijkt.

Weet je, zoveel vragen en onzekerheid. Wat maak jij van de foto's dan?
Die camera is 3 uur non-stop gebruikt in het donker.

In combinatie met dat patroon van de telefoon, wat mij de indruk geeft dat ze niet vrij konden beschikken over die telefoon, denk ik dat de camera-flitsen bedoeld zijn om a. Een pad te belichten in het donker (maar waarom dan geen takken/planten op de foto's?) b. Naar boven te flitsen om bijv een helicopter te seinen.
Make my day!
pi_144420141
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:02 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

en ben jij degene die dat hier komt be/veroordelen ?
Dat heb je goed gezien. Als niemand de dromers hier met de voeten op de grond zet wil ik dat best doen. ;)
  donderdag 11 september 2014 @ 14:05:14 #236
37248 BertV
Klei indiaan
pi_144420178
\
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:57 schreef Saarah het volgende:

[..]

Fantasiebrij alert maar het volgende:

Die dader ging naar huis en werk om geen achterdocht op te wekken.
Daarna werd die tas op 8 april teruggebracht en gedumpt omdat het toch wel heftig werd met die media aandacht.

3 uur lang in de nacht ging die camera af tijdens het lopen. (in de tas) De foto's waar iets op te zien is moeten dan de laatste zijn bij het uitschakelen.

Al op 11 april wordt de tas dan al gevonden door die indiaan die de Iphone dan een aanzet tot hij leeg is.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_144420197
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:59 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat telefoon-patroon geeft, m.i., aan dat ze niet vrijelijk over hun telefoon konden beschikken. Alleen op bepaalde momenten.
Welke andere conclusie zou jij kunnen verbinden aan dat patroon dan?
Make my day!
pi_144420202
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:03 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat heb je goed gezien. Als niemand de dromers hier met de voeten op de grond zet wil ik dat best doen. ;)
Volgens mij zit niemand daar op te wachten en bovendien heb je te weinig parate kennis van deze zaak :7
pi_144420211
quote:

[..]

*edit* sorry voor de herhaling, had mijn post al getypt :P
Oh geeft niet. Op mijn camera ook, alleen als ik die een paar uur aan laat staan, is de accu zo leeg. En kan ik zeker geen 90 foto's met flits maken. Een week later ook nog eens! Tenzij ik nog een setje nieuwe batterijen in de cameratas hebt zitten.

Of is dat een rare gedachte?
pi_144420233
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:46 schreef Molurus het volgende:
Hier zit ook duidelijk een patroon in:

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het belschema zien we dat er op 2 april een patroon wordt vastgesteld wat vervolgens t/m 6 april erg strak wordt aangehouden. Daarna vier dagen niets. Dan op 11 april nog één keer, wat weer precies past in het op 2 april vastgestelde patroon.

Een dergelijk aan het begin vastgesteld patroon zien we totaal niet terug in jouw overzicht. Er wordt niets aan het begin vastgesteld wat vervolgens dag op dag wordt aangehouden. Daarnaast kleur je de volgens jouw onregelmatigheden rood, terwijl dit geel moet zijn. Ik gebruik alleen rood als er over de gehele week niet op dat tijdsblok is gebeld. In jouw overzicht komen dus geen rode gaten voor.

Overigens zou je vanaf 4:00 moeten meerekenen in je random generator.

[ Bericht 2% gewijzigd door Geruisloos op 11-09-2014 14:15:48 ]
pi_144420242
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:05 schreef BertV het volgende:
\

[..]

Fantasiebrij alert maar het volgende:

Die dader ging naar huis en werk om geen achterdocht op te wekken.
Daarna werd die tas op 8 april teruggebracht en gedumpt omdat het toch wel heftig werd met die media aandacht.

3 uur lang in de nacht ging die camera af tijdens het lopen. De foto's waar iets op te zien is moeten dan de laatste zijn bij het uitschakelen.

Al op 11 april wordt de tas dan al gevonden door die indiaan die de Iphone dan een aanzet tot hij leeg is.
Als ze ergens (al dan niet geheel vrijwillig en mss wel gewond) in een hutje gezeten hebben, verklaart dat ook waarom ze niet gevonden zijn bij al die zoekacties.
Make my day!
pi_144420255
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:53 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Belachelijk standpunt. Respect, goed daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen, hoewel dit tegenwoordig een leeg cliché is geworden.

Maar eerbied - dat slaat helemaal nergens op. Ik vind dat er een aantal domme besluiten zijn genomen, zowel door K en L zelf, als ook door de nabestaanden. Ik heb het recht om dat te vinden en ook om dat te uiten.
helemaal mee eens, en het is hier geen Sharia rechtbank van IS ofzo

[ Bericht 0% gewijzigd door Poekje01 op 11-09-2014 14:17:12 ]
pi_144420279
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:05 schreef agter het volgende:

[..]

Dat telefoon-patroon geeft, m.i., aan dat ze niet vrijelijk over hun telefoon konden beschikken. Alleen op bepaalde momenten.
Welke andere conclusie zou jij kunnen verbinden aan dat patroon dan?
Dat kan ook komen doordat de batterijen van hun telefoons leeg waren. Je moet dan bewust een moment kiezen dat je probeert of ie weer aan gaat. Daarnaast kan ik me voorstellen dat ze op dat moment alles "samen" wilden doen. Wat de keuze voor dat tijdstip ook mag hebben bepaald, het kan goed dat er een dag later geen reden is om die keuze te wijzigen.
pi_144420288
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:06 schreef Eyip het volgende:

[..]

Oh geeft niet. Op mijn camera ook, alleen als ik die een paar uur aan laat staan, is de accu zo leeg. En kan ik zeker geen 90 foto's met flits maken. Een week later ook nog eens! Tenzij ik nog een setje nieuwe batterijen in de cameratas hebt zitten.

Of is dat een rare gedachte?
De batterij van mijn camera gaat echt wel lang mee. Het zou dus geen probleem zijn om die af en toe een minuutje op te zetten, naar de tijd te kijken, terug af te zetten; en achteraf nog 90 foto's met flits te maken.

Ik heb 2 camera's (1 gewoon Canon, ik denk vergelijkbaar met degene die zij bij hadden) en 1 systeemcamera. En op beide camera's gaat de accu lang mee, totaal niet te vergelijken met een smartphone ofzo...

Als je de camera uren op laat staan, is de batterij waarschijnlijk wel sneller leeg. Maar dat is niet echt nodig om gewoon het uur te weten hé :)
  donderdag 11 september 2014 @ 14:10:12 #245
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_144420318
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:56 schreef Molurus het volgende:
Volgens mij ben jij iemand die tegen de ouders van de in 1993 spoorloos verdwenen Tanja Groen in Gronsveld zegt: "ze zou na terugkeer op de fiets rond 23:30 vanuit Maastricht ook nog in het Savelsbos hebben kunnen gaan wandelen en toen verdwaald zijn. Dat sluit ik niet uit."

Natuurlijk kun je in deze zaak niets uitsluiten, er is geen enkel hard bewijs. Alles kan: een breuk door een val, een agressieve stier, een slang met slechte zin, kwaadwillende derden, wilsonbekwaamheid waardoor je acht dagen een paar honderd meter heen en weer blijft lopen... je kunt niet zeggen, dat het op zeker niet is gebeurd.

Maar dit topic is hardop denken met gegronde redenen, in een kladblok, waarbij dingen gepolijst of weggesneden worden. En doordat de kamer niet verzegeld was maar de hospita vrij toegang verleende, kan ook een briefje met: hoi, we zijn dit en dit gaan doen, of zaken uit de bagage verdwenen zijn. Het is jammer dat ook dat nu niet uit te sluiten is.
  donderdag 11 september 2014 @ 14:11:27 #246
37248 BertV
Klei indiaan
pi_144420353
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:07 schreef agter het volgende:

[..]

Als ze ergens (al dan niet geheel vrijwillig en mss wel gewond) in een hutje gezeten hebben, verklaart dat ook waarom ze niet gevonden zijn bij al die zoekacties.
Inderdaad in een hutje of misschien al direct vermoord.

Door die tas terug te leggen maak je er direct een verdwaling van, geen hocus-pocus... alleen wel weer het risico dat je (weer) gespot wordt midden in de nacht van 8 april. Wellicht zou het vernietigen van de tas dan logischer zijn.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_144420433
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:08 schreef Gems het volgende:

[..]

Dat kan ook komen doordat de batterijen van hun telefoons leeg waren. Je moet dan bewust een moment kiezen dat je probeert of ie weer aan gaat. Daarnaast kan ik me voorstellen dat ze op dat moment alles "samen" wilden doen. Wat de keuze voor dat tijdstip ook mag hebben bepaald, het kan goed dat er een dag later geen reden is om die keuze te wijzigen.
De iPhone heeft op de 11e nog zeker 5 minuten aangestaan. En dat is een week na de vorige aan/uit actie. Dus echt leeg was ie zeker nog niet voor die tijd.
Ik kan geen verklaring geven voor het patroon, behalve dat ze op andere momenten kennelijk niet vrijelijk over de telefoon konden beschikken.
Make my day!
pi_144420440
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:10 schreef Perico het volgende:

Natuurlijk kun je in deze zaak niets uitsluiten, er is geen enkel hard bewijs.
Waarvan akte.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:10 schreef Perico het volgende:

Maar dit topic is hardop denken met gegronde redenen, in een kladblok, waarbij dingen gepolijst of weggesneden worden.
Ik heb niet de indruk dat dat laatste hier ooit gebeurt.
pi_144420466
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 13:53 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Je mag het vinden, je hebt het recht om het te uiten. Het is je plicht om je fatsoen, respect en eerbied daarmee af te wegen. Waar ga je het uiten, tegen wie uit je het en in welk tijdsbestek.

En eigenlijk zo makkelijk, egoistisch en flauw.

De passagiers van de MH17 hadden nooit Malasyia Airlines moeten nemen want het vliegtuig gaat over een oorlogsgebied heen. Dan vraag je om problemen.
Ik heb het recht om dit te uiten. Ik heb het fatsoen om het te doen na enige tijd na deze gebeurtenissen en zal het niet doen in een MH17 topic. Daarnaast sta ik er totaal niet achter deze uitspraak en word ik nerveus als ik het al terug lees.

Waarom? Omdat ik hoop dat niet een nabestaande van de MH17 hier mee leest en ik hem of haar mee kwets. Dat jij daar blijkbaar anders over denkt en over het holle begrip respect, mag je helemaal zelf bepalen.
pi_144420474
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:07 schreef Geruisloos het volgende:

[..]

In het belschema zien we dat er op 2 april een patroon wordt vastgesteld wat vervolgens t/m 6 april erg strak wordt aangehouden. Daarna vier dagen niets. Dan op 11 april nog één keer, wat weer precies past in het op 2 april vastgestelde patroon.

Een dergelijk aan het begin vastgesteld patroon zien we totaal niet terug in jouw overzicht. Er wordt niets aan het begin vastgesteld wat vervolgens dag op dag wordt aangehouden. Daarnaast kleur je de volgens jouw onregelmatigheden rood, terwijl dit geel moet zijn. Ik gebruik alleen rood als er over de gehele week niet op dat tijdsblok is gebeld. In jouw overzicht komen dus geen rode gaten voor.
Och, ik heb mijn volstrekt willekeurige data niet goed gekleurd. Nee, dat zal het zijn. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')