Kan ik mij niets van herinneren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef Specularium het volgende:
Corrie vond volgens mij iets met pindakaas en d'r kut wel te ver gaan, maar dat was een idee van Yoki.
deze neger heeft zeker weten een reservering bij de KFCquote:
Moet je daar reserverenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze neger heeft zeker weten een reservering bij de KFC
hoezo, zijn de neuzen weer eens binnen komen vliegen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:06 schreef Specularium het volgende:
Even allemaal lachen om de Bijlmer.
doe maar weer tofquote:
Mooie goal ja. Al keek ik natuurlijk weer net de andere kant op en zag ik het pas in de herhalingquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:10 schreef OProg het volgende:
Neuh, staan achter.
Maar het was wel een prima kooltje.
Toch is Leroy een betere naamquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef sp3c het volgende:
Memphis is wel een betere naam dan depay, dat slaat gewoon nergens op
Ja dat zou raar zijn want dat is een vrouwennaam he.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:18 schreef Specularium het volgende:
Een neger die Karin heet zou ook wat zijn.
Corraymann.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef sp3c het volgende:
ik ken wel een neger die corrie heet, waar verhaal
je schrijft het alleen anders, op zo'n ghetto manier, ik heb geen idee
Nee, vrouwtje is 90.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:21 schreef sp3c het volgende:
die hebben zeker een hond die Killer heet, das altijd
Haha.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu pas dat de TT weer was aangepast
Maar jij bent ook een enorme doos.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
Die kleine hondjes vind ik altijd veel enger, want die blaffen als een gek.
Dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een enorme doos.
Vannacht verander je toch in een weerwolf dus je kan ze hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
Was het zondag geen volle maan? Dacht het gezien te hebben toen ik buiten liep zondagavond.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vannacht verander je toch in een weerwolf dus je kan ze hebben.
Nope, is vandaag.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het zondag geen volle maan? Dacht het gezien te hebben toen ik buiten liep zondagavond.
Ja? Begin je al een beetje te grommen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik heb wel een beetje een rotbui, maar dat heb ik bijna elke dag
Ja en er groeien haren nu op plekken waar ze normaal niet zittenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja? Begin je al een beetje te grommen?
Cor met de snor! Geil!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en er groeien haren nu op plekken waar ze normaal niet zitten
Die ken ik niet dus ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe ging de geile versie van "Mien met de Mandolien" ook alweer?
Ik had mijn hoop op jou gevestigd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die ken ik niet dus ik heb geen idee.
Yo met de dildoquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik had mijn hoop op jou gevestigd.![]()
Jo met d'r dildo en Mien met ..... daar ben ik de draad al kwijt.
Afgezien dat ik Fien liever Mien noem vind ik het een prima begin.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Yo met de dildo
En Fien met een man of tien
Kaatje met d'r vinger in haar gaatje
Verdere tekst kon ik niet zo snel vinden.
Was me niet eens opgevallenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afgezien dat ik Fien liever Mien noem vind ik het een prima begin.
En dan kom je gewoon weer op FOK! uitquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Was me niet eens opgevallenIk googelde op Yo met d'r dildo
He Njos! Ook weer terug. Hoe was je vakantie?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Gewoon laten waxen
[ afbeelding ]
Vind ik ook, die happen ook sneller omdat ze zich dan geïntimideerd voelen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
Gewoon terugbijten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vind ik ook, die happen ook sneller omdat ze zich dan geïntimideerd voelen.
Dat jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En dan kom je gewoon weer op FOK! uit
Hoiquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
He Njos! Ook weer terug. Hoe was je vakantie?
Lol....is van Hans Liberg zie ik nu....kan idd ook alleen maar die eerste 3 regels vinden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Was me niet eens opgevallenIk googelde op Yo met d'r dildo
Hoiquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoi![]()
Was heel leuk, erg naar mijn zin gehad en veel bijgeleerd op stage daar. Hoe was jouw vakantie?
Heb in het vorige topic wat IJsland fotootjes gelost trouwens.
Leuk!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:55 schreef Specularium het volgende:
Ik had ook een toffe vakantie, zal zo even pics posten.
Waarheen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:55 schreef Specularium het volgende:
NWS / [SC] Gefeli Yoki!quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb ook een toffe vakantie. Had ook wat pics gelost toen ik terug was. Zal wel 2 topics terug zijn ofzo.
Jij ook al? Ik ook. Lekker op balkon zitten en zulks.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:55 schreef Specularium het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij was met Geer en wat oudjes naar Turkije.
Wauw, nice. Mooi weer ook zo te zien!quote:
Ik ben één keer echt uit geweest, was op een dag dat er daar een festival was dus was ontzettend druk. Maar heel tof ookquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hoi
Mooi! Nog een beetje de feestbeest uitgehangen?
Zal zo de pics zoeken.
Ik heb ook een toffe vakantie. Had ook wat pics gelost toen ik terug was. Zal wel 2 topics terug zijn ofzo.
Ja was heerlijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wauw, nice. Mooi weer ook zo te zien!
En dat deel was nog geopend door remlove ook.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:01 schreef Tem het volgende:
Kom op zeg, een paar foto's van een droge sloot.
Klinkt dope.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben één keer echt uit geweest, was op een dag dat er daar een festival was dus was ontzettend druk. Maar heel tof ook
En Cor staat er niet eens op.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat deel was nog geopend door remlove ook.
Ja was droogquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:01 schreef Tem het volgende:
Kom op zeg, een paar foto's van een droge sloot.
Ja was ook. Bijna 20 uur op de been geweest want festival begon al 's ochtends. Was wel kapot toen ik thuiskwamquote:
Dankjewel. Is echt heel mooi daar, de foto's doen het land eigenlijk geen recht. Soms lijkt het of je op een andere planeet bent.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:07 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb je foto's gezien Njos. Mooie pics hoor. Mooie omgeving. Vette waterval. Ziet er dope uit.
Die wil je echt niet zien hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je dan toch pics post van een droge sloot.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je dan toch pics post van een droge sloot.
Heb ik ook met Afrika.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankjewel. Is echt heel mooi daar, de foto's doen het land eigenlijk geen recht. Soms lijkt het of je op een andere planeet bent.
Het staat daar bekend om de mooie omgeving idd. Maar je foto's zijn ook mooi.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dankjewel. Is echt heel mooi daar, de foto's doen het land eigenlijk geen recht. Soms lijkt het of je op een andere planeet bent.
Dit is niet goed, een vrouw moet niet negatief zijn over haar greppeltje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben je meteen blind denk ik als je dat ziet
Ik ben gewoon realistisch. Echt niemand zit te wachten op een ouwe doos.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit is niet goed, een vrouw moet niet negatief zijn over haar greppeltje.
die nog kan vliegenquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben gewoon realistisch. Echt niemand zit te wachten op een ouwe doos.
Neem het!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:17 schreef Specularium het volgende:
Ik heb nog zoute popcorn van Chio, zal ik het nemen?
Had ik die maar, had ik nog wat.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon last van opvliegertjes.
Nee, juichen!quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die wedstrijd ben ik ook wel een beetje zat nu geloof ik.
Echt zo bagger.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die wedstrijd ben ik ook wel een beetje zat nu geloof ik.
Wat heeft dat er nou mee te maken. Ik vind het geen leuke wedstrijd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, juichen!
Ben jij nou mod of niet?
Is het weer zo een dag?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken. Ik vind het geen leuke wedstrijd.
Toch niet dichtgegroeid ofzo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan ben je meteen blind denk ik als je dat ziet
Hoe spreek je dat uit?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
Als ik geen hekel had aan kinderen en een zoon had, zou ik hem Leroy noemen.
Zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toch niet dichtgegroeid ofzo?
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:27 schreef Tem het volgende:
Ik heb mijn zoon gewoon een Hollandse naam gegeven. Mijn dochter ook, trouwens.
Mijn kut heeft geen naam.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:27 schreef Specularium het volgende:
Ga toch weg met die kutnamen joh.
Hipsters.
Met klemtoon op lie?quote:
Lobke.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:27 schreef Tem het volgende:
Ik heb mijn zoon gewoon een Hollandse naam gegeven. Mijn dochter ook, trouwens.
of je anus.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou mijn kut Ron Brandsteder noemen.
Bikkel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja was ook. Bijna 20 uur op de been geweest want festival begon al 's ochtends. Was wel kapot toen ik thuiskwam
Dat is niet Hollands maar Fries, denk ikquote:
Als ik ooit nog eens een eigen hond krijg dan noem ik hem Falkor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:31 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb mijn hond een Arabische naam gegeven. Past wel bij hem.
Neuh joh. Oerhollandschquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is niet Hollands maar Fries, denk ik
Baasquote:Op dinsdag 9 september 2014 22:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die kreet is het alarmsignaal voor meldingen op mijn telefoon
Rescue medics van het Amerikaanse leger gebruiken hem ook in Afghanistan. Als ze dan een melding krijgen dat ze met de heli naar een gewonde moeten dan hoor je zo door de speakers; LEEEEEEROOOOY JEEEEENKINNNNSSS!!!quote:
Moet het wel een mannetje zijn. Wat voor hond zou je willen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik ooit nog eens een eigen hond krijg dan noem ik hem Falkor.
Een Border Collie natuurlijk of een Leonberger.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moet het wel een mannetje zijn. Wat voor hond zou je willen?
Ik heb de titlequote:Op dinsdag 9 september 2014 22:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Rescue medics van het Amerikaanse leger gebruiken hem ook in Afghanistan. Als ze dan een melding krijgen dat ze met de heli naar een gewonde moeten dan hoor je zo door de speakers; LEEEEEEROOOOY JEEEEENKINNNNSSS!!!
In wow kun je de title leroy jenkins krijgen als je dat doet.quote:
Oh op die manier.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
In wow kun je de title leroy jenkins krijgen als je dat doet.
Fjlmpje kjjk ik morgen zit bu Mobiel en ljkt ff biet
En typen ook niet dus
Ik ken het hoor, ben ook niet handig met telefoons, kutdingen. En ik ga ook zo proberen te pitten, of iig op bed liggen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
Ik kan het gewoon niet ;') ga ook zo slapen.
Nee de andere kant.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik zit dit te kijken: TV / [NET5] Het geheim van een goed huwelijk #1 vanavond de 1e aflevering
Had je daar beter niet een jaartje of 30 geleden naar kunnen gaan kijken?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:55 schreef Karina het volgende:
Ik zit dit te kijken: TV / [NET5] Het geheim van een goed huwelijk #1 vanavond de 1e aflevering
En daarna aflevering 2 over die studentehoertjes.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:54 schreef Specularium het volgende:
Genieten van acteurs zometeen.
TV / The Undateables #10 met de hummel en het schatje
Neuh trouwen was en is niks voor mij.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had je daar beter niet een jaartje of 30 geleden naar kunnen gaan kijken?
Lijkt me dat je nu wat aan de late kant bent.
Maar dan ben jij voor 1 dag het stralende prinsesje.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh trouwen was en is niks voor mij.
Nee man daar zit ik echt niet op te wachten dat gedoe. ZOnde van het geld ookquote:Op woensdag 10 september 2014 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dan ben jij voor 1 dag het stralende prinsesje.
Dit soort dingen kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
Whaha, briljant.. 685pk in je gare Kadett
Ik ook, geweldig!quote:Op woensdag 10 september 2014 21:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit soort dingen kan ik wel waarderen.
TV / [Nieuw] 3Onderzoekt #2 - Met russische potenrammersquote:Op woensdag 10 september 2014 22:01 schreef YokiKater het volgende:
Ha! vorige week was dus een foutje met die studente, ze was nu wel geblurd.
Dat had je al gezegd geloof ikquote:
Vandaag nog?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat had je al gezegd geloof ik
Dacht het wel, of ik ben in de war.quote:
Ik heb het ook gezien, volgens mij om 11.31 ofzo.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dacht het wel, of ik ben in de war.
Dat heb je goed onthouden.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, volgens mij om 11.31 ofzo.
Wat dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:14 schreef Specularium het volgende:
Leuk voor Tan.
Ik ga Jeroen kijken, heeft voor het eerst normale onderwerpen.
ja, geen idee waarom.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als we ooit Triviant gaan spelen, dan wil ik bij jou in het team zitten.
Dan heb je mijn smooth move van de week nog niet gezien.quote:
Doet ie goed hoor, heel smooth.quote:
Dat leert ie daar in die Alpen denk ik, als ze ingesneeuwd zijn enzo,quote:Op woensdag 10 september 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
Misschien moet ik bij KT in de leer.
Laat maar dan, mij te koud.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat leert ie daar in die Alpen denk ik, als ze ingesneeuwd zijn enzo,
Maar dat verhaal is nog steeds hetzelfde.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:25 schreef YokiKater het volgende:
Om 2300u komt er een docu over de jacht op Osama op NPO2, dat ga ik kijken.
Vandaar de moves...om je op te warmen.quote:
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is dan ook de bedoeling dat je elkaar opwarmt sukkeltje.
Ik zie een matchquote:Op woensdag 10 september 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vandaar de moves...om je op te warmen.
Ja, en ik heb er een boek over, 2 of 3 films maar het blijft boeiend. Ik wil het gewoon zien.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat verhaal is nog steeds hetzelfde.
Zal ik spoileren hoe het afliepquote:Op woensdag 10 september 2014 22:25 schreef YokiKater het volgende:
Om 2300u komt er een docu over de jacht op Osama op NPO2, dat ga ik kijken.
Ik wilde zeggen...hij is dood.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met een doubletap. 1 keer in de borst en 1 keer in zijn kop boven zijn linkeroog.
In dit topic ga ik geloof ik al met Specu trouwen. Moet wel een beetje gespreid blijven.quote:
Hihi.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:30 schreef Uccie het volgende:
Moet wel een beetje gespreid blijven.
Scherp....ik was het niet.quote:
Virtueel welquote:Op woensdag 10 september 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
NOu jij hebt iig keuze genoeg als ik het zo lees!
Van de week waren World Trade Center en Flight 93 al op TV. Morgen zal er wel ergens die docu van die 2 Franse broers ergens uitgezonden worden.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:29 schreef Specularium het volgende:
Krijgen we morgen ook weer een hele shitstorm aan docu's en films natuurlijk.
Escaleert nu wel een beetje uit de hand hoor met die complimentjes.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Beter dan niksIk voorzie wel dates in de toekomst hoor. Voor jou.
Is geen complimentje man. Is mijn visie hierop.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Escaleert nu wel een beetje uit de hand hoor met die complimentjes.
Volgende wordt 'Dagonet heeft er geen haar op'.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
Mjah de TT is wel genant, maar ja, ik ben toch oud en zo
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende wordt 'Dagonet heeft er geen haar op'.
Boven of onder?quote:Op woensdag 10 september 2014 22:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende wordt 'Dagonet heeft er geen haar op'.
TT gaat over corrie en jij bent Karinaquote:Op woensdag 10 september 2014 22:40 schreef Karina het volgende:
Mjah de TT is wel genant, maar ja, ik ben toch oud en zo
Saai.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach manIK ga gewoon Humberto kijken denk ik. En dan naar bed.
Ja alsof dat wat uitmaaktquote:Op woensdag 10 september 2014 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
TT gaat over corrie en jij bent Karina
nou dan!quote:Op woensdag 10 september 2014 22:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt het wel eens verteld ja.
Ik heb vanaf zaterdag niet meer gedronken. Ik was toen straalbezopen, was een leuke avond.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
nou dan!
Ik heb ook heel saai 1 biertje gedronken net.
quote:Op woensdag 10 september 2014 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vanaf zaterdag niet meer gedronken. Ik was toen straalbezopen, was een leuke avond.
Dronken ben ik echt al jaaaren niet meer geweest. Hooguit een klein beetje teut.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vanaf zaterdag niet meer gedronken. Ik was toen straalbezopen, was een leuke avond.
Monopoly (en Moira) draaide een R49 show na aardig wat bier. En dat was blijkbaar besmettelijk.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dronken ben ik echt al jaaaren niet meer geweest. Hooguit een klein beetje teut.
Oh ik heb wat gemist blijkbaar.
Heel die avond was top, toen ging FOK! ook nog eens down en kwam die TinyChat en hadden veel mensen hun cam aanstaan.. toen werd het dus nog mooier. Geweldig genotenquote:Op woensdag 10 september 2014 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]dat verhaal over bier bestellen en de fuck the police.
Ah Yoki zat te luisteren en dacht, ik neem er nog eentje.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Monopoly (en Moira) draaide een R49 show na aardig wat bier. En dat was blijkbaar besmettelijk.
Ik had uiteindelijk 19 biertjes opquote:Op woensdag 10 september 2014 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah Yoki zat te luisteren en dacht, ik neem er nog eentje.
Toen was ik al afgehaakt, maar ik ken het.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heel die avond was top, toen ging FOK! ook nog eens down en kwam die TinyChat en hadden veel mensen hun cam aanstaan.. toen werd het dus nog mooier. Geweldig genoten![]()
HATSEFLATS IN DE KONT!!
Kolerequote:Op woensdag 10 september 2014 22:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik had uiteindelijk 19 biertjes op
Ik drink niet, dus ik ben er ook te saai voor.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
OH voor dat soort shit ben ik te oud (en te saai dus)
Mono ging ook nog moonenquote:Op woensdag 10 september 2014 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toen was ik al afgehaakt, maar ik ken het.
Ik strompel op een gegeven moment gewoon naar mijn nest.. was de volgende ochtend wel vroeg wakker en zwaar verrot, toen heb ik ff naar Uccie geluisterd en ben ik weer op mijn nest gaan liggen.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
KolereAls ik dat doe dan lig ik echt op de grond te kotsen om het maar plat te zeggen.
Je hebt meegeluisterd naar die testquote:Op woensdag 10 september 2014 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik strompel op een gegeven moment gewoon naar mijn nest.. was de volgende ochtend wel vroeg wakker en zwaar verrot, toen heb ik ff naar Uccie geluisterd en ben ik weer op mijn nest gaan liggen.
Nou ja jij hebt een leuke avond gehad iigquote:Op woensdag 10 september 2014 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik strompel op een gegeven moment gewoon naar mijn nest.. was de volgende ochtend wel vroeg wakker en zwaar verrot, toen heb ik ff naar Uccie geluisterd en ben ik weer op mijn nest gaan liggen.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 september 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja jij hebt een leuke avond gehad iig![]()
Maar goed ik ga nog even tv kijken en dan slapen.
Toedeloe
Ja, ik was hartstikke brak maar het was wel leuk om je te horen klooienquote:Op woensdag 10 september 2014 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt meegeluisterd naar die testhoogtepuntje
Ik niet alleen hoor, was een flinke groep die vrolijk meedeed.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja jij hebt een leuke avond gehad iig![]()
Maar goed ik ga nog even tv kijken en dan slapen.
Toedeloe
Ik vroeg me al af wie die andere 2 luisteraars waren, maar daar was jij dus één vanquote:Op woensdag 10 september 2014 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik was hartstikke brak maar het was wel leuk om je te horen klooien
Een groot gedeelte heb ik meegeluisterd ja, vanavond ook.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie die andere 2 luisteraars waren, maar daar was jij dus één van
Maar vanavond is het dus gelukt, op een andere manier, maar toch.
Vanavond was niet zo'n geklooi, maar zondag sloeg nergens op. Ik hoorde een stukje terugquote:Op woensdag 10 september 2014 22:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een groot gedeelte heb ik meegeluisterd ja, vanavond ook.
"Even kijken wat er gebeurt als ik dit doe.. misschien heeft het dan toch iets met latency te maken, bla bla" "oh dit werkt dus niet, dan zet ik het maar weer even terug" etc.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vanavond was niet zo'n geklooi, maar zondag sloeg nergens op. Ik hoorde een stukje terugMixxx neemt automatisch alle shows op
Ik ga Pauw kijken,quote:Op woensdag 10 september 2014 23:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
"Even kijken wat er gebeurt als ik dit doe.. misschien heeft het dan toch iets met latency te maken, bla bla" "oh dit werkt dus niet, dan zet ik het maar weer even terug" etc.![]()
Maar goed, ik ga docu kijken op mijn bedje. Fijne avond nog!
Heb je een anus fetisj?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:11 schreef mig72 het volgende:
Wie is Corrie? En mag ik haar anus bekijken?
Liever met haar dan kaal?quote:
Maar vandaag is het een nieuwe dag.quote:
Zeker wel...Hij had voor het eerst eens boeiende gasten.quote:Op donderdag 11 september 2014 10:34 schreef OProg het volgende:
Was Pauw gisteren nog een beetje de moeite waard eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |