quote:Kim-Lian van der Meij presenteert Het geheim van een goed huwelijk. Hierin trouwen twee stellen die al een tijdje een relatie hebben én twee paren die door de wetenschap aan elkaar gematcht zijn. Welke huwelijken redden het?
Van alle relaties ontstaat dertien procent volgens het CBS via datingsites op internet. Deze websites maken vaak gebruik van een programma om mensen met dezelfde interesses aan elkaar te koppelen. Wat als je twee mensen bij elkaar brengt alleen op basis van wat volgens de wetenschap een goede match is? Daar draait het nieuwe programma Het geheim van een goed huwelijk om.
Vier bruiloften
In deze eerste aflevering zijn er vier bruiloften: twee van koppels die al een tijdje samen zijn en twee koppels die door de wetenschap bij elkaar zijn gebracht. Die laatste stellen zien elkaar pas voor het eerst voor het altaar. Vervolgens worden ze veertien weken lang gevolgd. Welke stellen slagen het beste? Kim Lian van der Meij – samenwonend en moeder van drie – presenteert de show.
Echte huwelijken
In alle vier de gevallen gaat het om echte huwelijken. Ook de stellen die voor het experiment meedoen, trouwen dus voor de wet. Net 5 durft dit risico best aan, omdat de vier mensen die blind dit huwelijk ingaan uitgebreid zijn getest. Ze kregen onder meer een MRI-scan, waarbij naar de hersenen werd gekeken, en een geurtest. Op papier zouden ze na het jawoord een fijn, eensgezind leven moeten krijgen. Maar werkt dat echt zo? Of zijn de geliefden die elkaar op 'natuurlijke wijze' tegenkwamen veel hechter? De laatste aflevering is een studioshow, waarin duidelijk wordt welke echtparen nog steeds gelukkig zijn in de liefde.
quote:en twee koppels die door de wetenschap bij elkaar zijn gebracht. Die laatste stellen zien elkaar pas voor het eerst voor het altaar
Zak d'r overquote:Op woensdag 10 september 2014 20:36 schreef MissJ het volgende:
lekker dan, kom je bij het altaar en denk je ieeeuw ik vind hem niet aantrekkelijk!
dat moet dan maar jaquote:
Was ook het eerste wat ik dacht. Of je vindt hem een stomme eikel.Dat is eigenlijk nog erger.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:36 schreef MissJ het volgende:
lekker dan, kom je bij het altaar en denk je ieeeuw ik vind hem niet aantrekkelijk!
ze lijkt minimaal 35quote:
inderdaadquote:Op woensdag 10 september 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
Lekker zweet maar lelijk hoofd dat kan natuurlijk.
Die Rotterdamse vrouw?quote:
die met dat blonde pittige kapsel. Klonk wel Rotterdams geloof ik ja.quote:
In 1 zit een shirtje van een man.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:51 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom heeft die Alexander 7 weckpotten in plaats van 6?
Ik zou daar echt gillend gek van worden. Structuur ok, maar je dag zo planmatig indelen, nee.quote:
Oh, dat heb ik dan weer gemistquote:Op woensdag 10 september 2014 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
In 1 zit een shirtje van een man.
Nee johquote:Op woensdag 10 september 2014 20:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik dan weer gemist
Godverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Godver
ZOu wel een goeie zijn trouwens, ja je bent gekoppeld aan een manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whut?quote:
Dat was die Alexander, met z'n schema'squote:
Oh dat was ik al weer vergeten dat hij dat was, raar dat past eigenlijk totaal niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat was die Alexander, met z'n schema's
Ik koop al mijn kleren onlinequote:Op woensdag 10 september 2014 21:07 schreef ChatGirl het volgende:
Jurken passen, dat is écht niks voor mij. Met shoppen ben ik altijd praktisch, het idee dat je daar 10x in een jurk wordt gehesen staat me nu al tegen
Dat wil ik ook het liefste, maar bij mij schelen de kledingmaten echt zo veel dat ik het niet aandurf.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik koop al mijn kleren onlineShoppen heb ik een hekel aan.
Ik heb nu een site gevonden waarbij alles zowat past in dezelfde maat. En terugsturen is tegenwoordig ook supersimpel dat scheeltquote:Op woensdag 10 september 2014 21:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat wil ik ook het liefste, maar bij mij schelen de kledingmaten echt zo veel dat ik het niet aandurf.
ja denk het ook, maar van wat dan? Echt irritant, ik wil het wetenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:19 schreef Donder het volgende:
[..]
Ik ken hem ook ergens van, maar waarvan weet ik niet meer.. Iets op TV..
Ik ben al aan het googlen, maar ik kan nog niet zo veel vinden.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja denk het ook, maar van wat dan? Echt irritant, ik wil het weten
oh ja!quote:Op woensdag 10 september 2014 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
Hij zat in het tweede seizoen van De Bus!
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Bus_%28televisieprogramma%29
nou inderdaad... dat is wel vaagquote:Op woensdag 10 september 2014 21:26 schreef Roguee het volgende:
Ik ken die Bart ook ergens van?!
En dit is toch nep? Toen ze bij de huwelijksvoltrekking een brief aan elkaar gingen voorlezen zei hij iets in de trant van: tijdens de wetenschappelijke testen ving ik al wat informatie over jou op. Hoe kan hij dat nou in een brief hebben geschreven als hij niet wist voor wie hij de brief schreef?
Help Onze Dochter Aan De Man van RTL 4 gepresenteerd door Gordon. Eerder dit jaar nog uitgezonden.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja denk het ook, maar van wat dan? Echt irritant, ik wil het weten
En ze heeft ook nog meegedaan aan wie trouwt mijn zoonquote:Op donderdag 18 september 2014 10:44 schreef Roguee het volgende:
En het volgende. Jammer blijkt wederom gigantisch in scène gezet. Maar ach dat is niet eens zo'n grote verrassing....
Verliefd op een koningszoon door Marjolein Hurkmans
AMSTERDAM - Myléne Nijssen (24) gaf zich op voor een tv-programma over inburgering. Dacht ze, want het bleek om het tweede seizoen van Prins zoekt vrouw te gaan. En het sprookje kwam uit: ze viel als een blok voor haar prins, Mwendaweli Imwiko (26) van Zambia.
Zambiaanse prins verovert Hollandse meid
"Ik was door SBS gevraagd om voor een programma over integratie een buitenlandse man wegwijs te maken in Nederland. Ik ontmoette Mwenda en mijn eerste gedachte was: dit kan weleens heel gezellig worden. Ik vond hem meteen heel leuk. De spreekwoordelijke klik was er vanaf het eerste moment. Echt liefde op het eerste gezicht.
Haha ojaaa daar ken ik haar van! Idd zeg, zo valt het wel heel erg op. En dat terwijl ik haar en Merijn wel een leuk setje vind!quote:Op donderdag 18 september 2014 12:42 schreef Meke het volgende:
[..]
En ze heeft ook nog meegedaan aan wie trouwt mijn zoon![]()
[ afbeelding ]
Weet je wat het is.. Ik snap op zich best dat je dit soort dingen in scene zet en acteurs inhuurt, maar is er nou echt nié-mand te vinden die niet al drie keer eerder op tv op zoek is geweest naar de ware liefde?
Lolzzquote:Op donderdag 25 september 2014 23:58 schreef Lanah het volgende:
Ik vind die Rianne een grote zeikmuts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |