Kan ik mij niets van herinneren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef Specularium het volgende:
Corrie vond volgens mij iets met pindakaas en d'r kut wel te ver gaan, maar dat was een idee van Yoki.
deze neger heeft zeker weten een reservering bij de KFCquote:
Moet je daar reserverenquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze neger heeft zeker weten een reservering bij de KFC
hoezo, zijn de neuzen weer eens binnen komen vliegen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:06 schreef Specularium het volgende:
Even allemaal lachen om de Bijlmer.
doe maar weer tofquote:
Mooie goal ja. Al keek ik natuurlijk weer net de andere kant op en zag ik het pas in de herhalingquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:10 schreef OProg het volgende:
Neuh, staan achter.
Maar het was wel een prima kooltje.
Toch is Leroy een betere naamquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:16 schreef sp3c het volgende:
Memphis is wel een betere naam dan depay, dat slaat gewoon nergens op
Ja dat zou raar zijn want dat is een vrouwennaam he.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:18 schreef Specularium het volgende:
Een neger die Karin heet zou ook wat zijn.
Corraymann.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef sp3c het volgende:
ik ken wel een neger die corrie heet, waar verhaal
je schrijft het alleen anders, op zo'n ghetto manier, ik heb geen idee
Nee, vrouwtje is 90.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:21 schreef sp3c het volgende:
die hebben zeker een hond die Killer heet, das altijd
Haha.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:22 schreef Karina het volgende:
Ik zie nu pas dat de TT weer was aangepast
Maar jij bent ook een enorme doos.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:25 schreef Karina het volgende:
Die kleine hondjes vind ik altijd veel enger, want die blaffen als een gek.
Dat valt reuze mee.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een enorme doos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |