abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144313422




Dit potentiële pareltje van Paradox komt volgend jaar uit. De screenshots zien er, naar mijn inziens, veelbelovend uit. :)





  † In Memoriam † maandag 8 september 2014 @ 15:25:44 #2
231686 budvar
budvar
pi_144313519
Is dit wat Simcity 5 zou moeten zijn?
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
pi_144313536
WANT.. uhhh, LIKE.. uhh.. HEBBEN!

Ik had er al een paar keer links en rechts wat over gelezen. Maar gezien de ervaring van de makers moet dit dan de simcity worden die simcity had moeten zijn..
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_144313586
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:25 schreef budvar het volgende:
Is dit wat Simcity 5 zou moeten zijn?
Ja ik denk het wel. SC5 gaat nergens over.
Voorts las ik ook ergens dat Paradox modden makkelijk maakt bij Cities Skylines.
pi_144313719
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:27 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

Ja ik denk het wel. SC5 gaat nergens over.
Voorts las ik ook ergens dat Paradox modden makkelijk maakt bij Cities Skylines.

Klopt, las ik ook. Ze hebben altijd al een 'leef je uit, maar we helpen niet' beleid gehad. Maar gaan het nu actiever ondersteunen.
Alleen al de plotsize maakt dat ik dit spel wil spelen, en niet SC5 :P
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_144313865
http://forum.paradoxplaza(...)40-First-Screenshots!

Voor wat meer sceens bovenstaande link.
pi_144313999
Eindelijk een normale city builder ja?
pi_144314087
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2014 15:38 schreef Scorpie het volgende:
Eindelijk een normale city builder ja?
Met mod mogelijkheden ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_144332593
Woooooooooooooow HEBBUNNNNN!!!!!
Geniet van het leven:):)
pi_144332700
Hopelijk wordt dit wat Simcity 5 had moeten zijn.
  maandag 8 september 2014 @ 22:39:46 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_144333227
Ja dat zei men ook al bij de vorige Cities game, en ondanks dat het er supergeil uitzag, was de gameplay supernecrofiel.
pi_144340032
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:39 schreef RickoKun het volgende:
Ja dat zei men ook al bij de vorige Cities game, en ondanks dat het er supergeil uitzag, was de gameplay supernecrofiel.
Cities XL? Of welke bedoel je?
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_144350839
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:39 schreef RickoKun het volgende:
Ja dat zei men ook al bij de vorige Cities game, en ondanks dat het er supergeil uitzag, was de gameplay supernecrofiel.
Cities XL heeft geen enkele relatie met deze game.
  woensdag 10 september 2014 @ 18:45:10 #14
430349 Yum-Yum
Holy Roman Emperor
pi_144395960
Ziet er leuk uit, laat ze maar eerst EUIV gaan fixen.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_144413189
quote:
16s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:45 schreef Yum-Yum het volgende:
Ziet er leuk uit, laat ze maar eerst EUIV gaan fixen.
Wat is er mis met EU4? Heb nog nooit bugs of wat dan ook gehad :P
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
  donderdag 11 september 2014 @ 10:21:47 #16
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_144459830


nieuwe screenshot opgedoken :)
pi_144595264
ik hoop dat het micro management van simcity 4 weer een beetje terug komt.
pi_144596074
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 19:11 schreef samNL09 het volgende:
ik hoop dat het micro management van simcity 4 weer een beetje terug komt.
Paradox kennende zou het me verbazen als dat niet zo is. :)
pi_144599222
woow dit is wel heel vet!!! had sim city 5 ook gekocht preorderd en alles vind sim city 5 zoooo tegen valle klote online troep+kleine maps, LETS GO CITIES SKYLINES!
Geniet van het leven:):)
pi_144599294
enig idee waneer dit mooie spul uitkomt?
Geniet van het leven:):)
pi_144600877
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 20:38 schreef prefix1 het volgende:
enig idee waneer dit mooie spul uitkomt?
in de wandelgangen hoor ik Q1 2015.
pi_144607506
Ziet er goed uit hoor, TVCity
pi_144619025
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 21:09 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
in de wandelgangen hoor ik Q1 2015.

klopt Q1 staat ook in steam store:) hoop dat beta beetje snel uitkomt:D:D
Geniet van het leven:):)
pi_144621474
Q1 lijkt me wel erg snel. Het ziet er nog allemaal erg statisch uit zo op de screenshots zonder openbaar vervoer, hulpdiensten, problemen, etc. Wel veelbelovend verder :)
pi_144827851
Wat zijn de mogelijkheden qua infrastructuur?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:18:30 #27
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_144827906
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat zijn de mogelijkheden qua infrastructuur?
Momentje, even mijn glazen bol erbij pakken.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_144827988
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:18 schreef Bart het volgende:

[..]

Momentje, even mijn glazen bol erbij pakken.
Nuttige reactie.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:31:35 #29
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_144829794
quote:
15s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Nuttige reactie.
Wat had je voor antwoord verwacht?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_144831488
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:31 schreef Bart het volgende:

[..]

Wat had je voor antwoord verwacht?
Een feitenrelaas over eventuele reeds bekende features omtrent infrastructuur of een ontkennend antwoord gezien het feit dat er nog niks bekend is.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 23 september 2014 @ 20:26:52 #31
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_144833728
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Een feitenrelaas over eventuele reeds bekende features omtrent infrastructuur of een ontkennend antwoord gezien het feit dat er nog niks bekend is.
Dat laatste gaf ik je toch :o.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_144852020






Paar nieuwe screenshots van CS.
pi_144852327
Hopelijk veel groter en beter dan Simcity.
pi_144852491
De steden in Cities in Motion zijn in ieder geval veel groter. De basis van dit spel komt daar vandaan zo te zien.
pi_144873049
Dit word gok ik een top spel!! Hoop idd ook op grote maps
Geniet van het leven:):)
pi_144939194
Cool!
En geen EA bende ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2014 17:17 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[ afbeelding ]

nieuwe screenshot opgedoken :)
Vliegtuig staat achterstevoren. Vertrekt ie nu, blaast hij de terminal aan gort.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_145018642
Ziet er super vet uit !
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 21:45:08 #38
269692 Divje
brr brr patapim
pi_145310637
City limits zijn uit te breiden _O_
Mod support vanaf het begin _O_
Cities Skylines _O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_145313608
Nice!!
Geniet van het leven:):)
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 22:35:57 #40
269692 Divje
brr brr patapim
pi_145313859
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_145319223
YT filmpjes zien er goed uit , aardig groote mappen:):)
Geniet van het leven:):)
pi_145320552






Niet alleen filmpjes,. ook drie nieuwe screenshots. :9
pi_145574500
Schijnt dat er deze week weef nieuwe filmpjes en info komen;)!
Geniet van het leven:):)
pi_148645231
No amount of money ever bought a second of time.
pi_148646120
Kan niet wachten. O+
pi_148648845
Als ik zo naar die infrastructure filmpjes zit te kijken ben ik wel benieuwd hoe lang het duurt voor EA iets van zich laat horen. De hele UI is bijna een directe kopie van SimCity (5) :D En er zitten ook game mechanics in die misschien wel vrij algemeen in het genre 'citybuilder' horen, maar die zo overduidelijk van SimCity 5 'geleend' zijn. Zoiets subtiels als de kleuren van de zones. Traditioneel groen/blauw/geel. Het hele spel schreeuwt "SimCity, maar dan beter!" _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_148655798
tja, gemiste kans voor SC5 zullen we maar zeggen. Maar inderdaad hoe EA daar op gaat reageren is nog de vraag...
pi_148659324
:~

Na het gedoe met Sim City 5 kreeg ik gelukkig deeltje 4 gratisch op Origin, die heb ik nog aardig wat gespeeld maar dit moet hét toch wel worden. Kan niet wachten.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 23:23:17 #49
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_148660846
Ik hoop dat dit wat gaat worden, ziet er geweldig uit tot nog toe
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 23:53:04 #50
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_148661817
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 18:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Als ik zo naar die infrastructure filmpjes zit te kijken ben ik wel benieuwd hoe lang het duurt voor EA iets van zich laat horen. De hele UI is bijna een directe kopie van SimCity (5) :D En er zitten ook game mechanics in die misschien wel vrij algemeen in het genre 'citybuilder' horen, maar die zo overduidelijk van SimCity 5 'geleend' zijn. Zoiets subtiels als de kleuren van de zones. Traditioneel groen/blauw/geel. Het hele spel schreeuwt "SimCity, maar dan beter!" _O-
Eerste wat ik ook dacht.
The more debt, the better
pi_148701850
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 18:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Als ik zo naar die infrastructure filmpjes zit te kijken ben ik wel benieuwd hoe lang het duurt voor EA iets van zich laat horen. De hele UI is bijna een directe kopie van SimCity (5) :D En er zitten ook game mechanics in die misschien wel vrij algemeen in het genre 'citybuilder' horen, maar die zo overduidelijk van SimCity 5 'geleend' zijn. Zoiets subtiels als de kleuren van de zones. Traditioneel groen/blauw/geel. Het hele spel schreeuwt "SimCity, maar dan beter!" _O-
Slap in the face van fans richting EA?
Jullie niet luisteren naar onze opbouwende kritiek, dan maar iets anders maken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_148707243
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Slap in the face van fans richting EA?
Jullie niet luisteren naar onze opbouwende kritiek, dan maar iets anders maken.
Ja voor de fans is het geweldig natuurlijk. Maar als bedrijf kunnen ze flink in de problemen komen als ze 'te ver' gaan met het kopiëren van SimCity. Ik zag pas dat ze ook de tilt shift van SimCity hebben overgenomen, een feature waar ze bij Maxis toch wel trots op waren en die ook wel kenmerkend was voor het spel. Maar goed, misschien snappen ze bij EA ook eindelijk dat als ze er moeilijk over doen ze alleen maar meer slechte PR voor zichzelf creëren.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_148707367
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zag pas dat ze ook de tilt shift van SimCity hebben overgenomen
Wat is dat voor feature?

Als ik op internet een filmpje van simctiy hierover bekijk lijkt het niets meer als het scherp weergeven van een bepaalde gedeelte van de view.
pi_148707546
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 12:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wat is dat voor feature?

Als ik op internet een filmpje van simctiy hierover bekijk lijkt het niets meer als het scherp weergeven van een bepaalde gedeelte van de view.
Door de onder en bovenkant van het scherm een beetje vaag te maken krijg je een effect dat tilt shift heet, hierdoor lijkt het alsof je naar een miniatuur stadje zit te kijken.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_148778204
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 09:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Slap in the face van fans richting EA?
Jullie niet luisteren naar onze opbouwende kritiek, dan maar iets anders maken.
dat doen er meer. alleen al de titel: XXL. "Wij hebben wel grote mappen".


Schaamteloos hakt iedere citybuilder op EA in :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_148785377
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 16:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

dat doen er meer. alleen al de titel: XXL. "Wij hebben wel grote mappen".


Schaamteloos hakt iedere citybuilder op EA in :D
Ja. Terecht. Jarenlang heeft ea city sims uitgebracht zonder echt te luisteren naar de fans, vol met bugs en de arrogante lul uit te hangen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_148801316
Cities xxl vs cities skylines....

Ik zet mijn geld in op skylines.

[ Bericht 57% gewijzigd door DieselTank op 18-01-2015 12:54:00 ]
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 18 januari 2015 @ 16:36:06 #59
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_148809810
quote:
14s.gif Op zondag 18 januari 2015 12:17 schreef DieselTank het volgende:
Cities xxl vs cities skylines....

Ik zet mijn geld in op skylines.
Zolang er maar 1 van de twee het niveau van de oude simcity's haalt ben ik al tevreden :P Ik ga eerst ff de kat uit de boom kijken en een maandje wachten.
pi_148812095
Ik gok op City Skylines. c_/



[ Bericht 47% gewijzigd door Marcus_Zaagius op 19-01-2015 17:09:08 ]
pi_148864373
Ik dacht even een account te maken op de paradox forums maar :r :{w Wat een troep....

Nieuwsbrief hoef je maar een keer voor de klikken maar het registreren dat duurt een eeuwigheid... Website laad niet als je op registreren drukt en als je je dan je account moet activeren ben je weer 2 min bezig :') Ondertussen had ik al 5 tabs openstaan met activeren en ondertussen had ik nog geprobeerd inteloggen en word ik 15 min geblokeerd :') :') :') x1000

Rot toch op met die lelijke kut forum :') Dat een spel zon slechte plublisher wilt :')

En dat wijf met die kut stem en dat roze / rode haar irriteer ik me ook de kolere aan :')

Maar verder lijkt het me wel een leuk spel :D
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  dinsdag 20 januari 2015 @ 02:04:38 #62
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_148864409
Ziet er sjiek uit.
Tics van je petten.
pi_148864670
Ik hoop wel dat het grafisch nog een beetje vooruit gaan, vooral qua anti aliasing enzo. Want nu ziet het er best wel een beetje slecht uit. Oog wil ook wat, ik zou me echt gaan storen aan al die kartelranden :@
No amount of money ever bought a second of time.
pi_148869125
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 januari 2015 03:11 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik hoop wel dat het grafisch nog een beetje vooruit gaan, vooral qua anti aliasing enzo. Want nu ziet het er best wel een beetje slecht uit. Oog wil ook wat, ik zou me echt gaan storen aan al die kartelranden :@
SimCity zag er keurig uit, maar de gameplay was het probleem. Als ze hier de graphics laten zoals het is maar de gameplay beter is dan in SimCity dan maakt het mij niet uit. Ben echt benieuwd wanneer we deze game uitproberen mogen. Laatste officiele woord dat ik erover gelezen heb was "soon" op het Steam Discussion forum.
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_148925592
SimCity leek mij meer zoiets als Farmville, voor mij totaal niet boeiend, Skylines spreekt mij veel meer aan, ik ben benieuwd wat Paradox ervan maakt.

Dit alleen al:

:9~
pi_148935973
Wat is eigenlijk het verschil tussen cities skylines en cities xxl?
pi_148943531
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 10:19 schreef Stofzuigert het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen cities skylines en cities xxl?
De voorgaande delen van CitiesXXL waren erg buggy en vrijwel onspeelbaar. Misschien hebben ze geleerd van hun fouten, maar op dit moment is CitySkylines veelbelovender :)
pi_148947205
Ziet er zeker goed uit!

Weet iemand al iets over een mogelijke Sandbox mode waarin je genoeg geld hebt om flink uit je dak te gaan?

En over de invulling van de kale stukken in de map zoals tussen twee woonblokken in bijv. Bij Cities XL had je daar een mooie oplossing voor door een parkachtige opvulling te geven. Is dat in deze game ook mogelijk of is daar verder nog niks over bekend?
pi_148949681
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 16:20 schreef ChezZzITA het volgende:
Ziet er zeker goed uit!

Weet iemand al iets over een mogelijke Sandbox mode waarin je genoeg geld hebt om flink uit je dak te gaan?

En over de invulling van de kale stukken in de map zoals tussen twee woonblokken in bijv. Bij Cities XL had je daar een mooie oplossing voor door een parkachtige opvulling te geven. Is dat in deze game ook mogelijk of is daar verder nog niks over bekend?
Volgens mij had een van de developers gezegd dat ze verwacht dat de eerste mod unlimited money gaat worden. Aangezien de game met een modkit uitkomt zal dit vast niet lang duren.

Ook heb ik in een van de filmpjes parken gezien, er zijn een aantal prefab maar je kan ook zelf aan de slag volgens mij.
pi_148950047
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 17:29 schreef Stofzuigert het volgende:

[..]

Volgens mij had een van de developers gezegd dat ze verwacht dat de eerste mod unlimited money gaat worden. Aangezien de game met een modkit uitkomt zal dit vast niet lang duren.

Ook heb ik in een van de filmpjes parken gezien, er zijn een aantal prefab maar je kan ook zelf aan de slag volgens mij.
Oke bedankt voor de info. Heb hier en daar ook al wat filmpjes gezien maar dat specifiek opvullen van loze ruimtes namelijk nog niet ;)
  donderdag 22 januari 2015 @ 18:57:43 #71
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_148952236
Madre. Als ze cities in motion hierin incorporeren dan vrees ik voor mijn sociale leven... en mijn arbeidsleven.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_148956502
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 18:57 schreef AgLarrr het volgende:
Madre. Als ze cities in motion hierin incorporeren dan vrees ik voor mijn sociale leven... en mijn arbeidsleven.
Doen ze ook, op iets kleinere schaal. Maar bussen micro managen blijft tot op zekere hoogte wel mogelijk.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_149022675
Hm ziet er veelbelovend uit.. je begint wel met een klein stukje land zie ik, a la SimCity.. maar ik hoorde tussen neus en lippen door in het laatste filmpje iemand zeggen dat je grond erbij kan kopen.. klinkt goed :)

Kzag wel dat ambulances gewoon aansluiten in de file, hopelijk gaan ze daar nog iets aan doen..

Weet iemand al iets van een release date? :)
pi_149023332
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:29 schreef Thrilled het volgende:
Hm ziet er veelbelovend uit.. je begint wel met een klein stukje land zie ik, a la SimCity.. maar ik hoorde tussen neus en lippen door in het laatste filmpje iemand zeggen dat je grond erbij kan kopen.. klinkt goed :)

Kzag wel dat ambulances gewoon aansluiten in de file, hopelijk gaan ze daar nog iets aan doen..

Weet iemand al iets van een release date? :)
Q1 2015.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_149036060
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:42 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Q1 2015.
Skippen ze de beta fase dan? Of heb ik die gemist :p
  zondag 25 januari 2015 @ 14:46:38 #76
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_149040983
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 12:33 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Skippen ze de beta fase dan? Of heb ik die gemist :p
Daar zitten ze nu waarschijnlijk in. Paradox heeft CS augustus vorig jaar officieel aangekondigd, dat betekent dat ze toen al een heel eind waren met de ontwikkeling. En ze doen niet aan open-bčta's, als je dat bedoelde.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  zondag 25 januari 2015 @ 17:01:39 #77
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_149045222
Heb net die dev diaries gezien. Ziet er echt heel goed uit. Nog wel wat dingen waarvan je denk "meh" (de grootte van boerderijen en vliegvelden klopt van geen kant), maar de basis is echt heel veel belovend.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_149045467
Ik voel dezelfde vibe opkomen als dat ik bij simcity had.. Hopelijk maakt deze game wel zn naam waar.. Ben benieuwd, hoop dat er veel nederlandse mods uitkomen (nl borden, hulpdiensten etc) :D
pi_149068844
He nog even een vraagje over de werking van mods. Ik ben daar namelijk nog helemaal niet bekend mee hoe dat precies werkt. Is dat moeilijk om een mod te installeren in de game? en waar kun je ze vinden?
  maandag 26 januari 2015 @ 22:56:15 #80
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_149091313
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:54 schreef ChezZzITA het volgende:
He nog even een vraagje over de werking van mods. Ik ben daar namelijk nog helemaal niet bekend mee hoe dat precies werkt. Is dat moeilijk om een mod te installeren in de game? en waar kun je ze vinden?
Het zal gewoon via de Steam Workshop te downloaden zijn. Piece of cake dus.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_149150899
HUP schiet op met die release!
Geniet van het leven:):)
pi_149336895
pi_149337605
quote:
Dat is een best stadje :P
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_149338537
Jep. c_/ Hoop dat ze opschieten met de release.
pi_149338708
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:27 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Jep. c_/ Hoop dat ze opschieten met de release.
ligt het aan mij of is dat een vrij 'koude' screenshot? Beetje meer variatie/kleur/warmte in de gebouwen zou wel wenselijk zijn..
pi_149341405
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:32 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ligt het aan mij of is dat een vrij 'koude' screenshot? Beetje meer variatie/kleur/warmte in de gebouwen zou wel wenselijk zijn..
Is ook omdat je veel schaduw ziet :P
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_149341705
Bekijk deze YouTube-video

Deze kerel heeft toegang tot het spel. Speelt circa 35 min.

Sorry, staat op "privé"
pi_149416314
Cities XXL is uit en is direct gigantisch op z'n smoel gegaan, zoals verwacht. Gewoon complete copy + paste game uiteindelijk _O- Als je uit het spel alt-tabbed dan heet het process zelfs nog gewoon 'Cities XL' :')

Kom op Cities: Skylines, je bent onze enige hoop om het city builder genre te redden! :'(
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:24:54 #89
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_149416586
Ik heb Paradox heel hoog zitten maar de screenshots spreken mij nog niet aan.
pi_149423309
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:24 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb Paradox heel hoog zitten maar de screenshots spreken mij nog niet aan.


Dit beter? ;)
pi_149423913
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:26 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit beter? ;)
Grijs ;(
pi_149424635
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:44 schreef Leonos het volgende:

[..]

Grijs ;(
Net als het echte leven.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_149424873
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Net als het echte leven.
:'(
pi_149424923
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:26 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit beter? ;)
Dat ziet er een stuk beter uit dan wat ik tot nu toe gezien heb :9~
No amount of money ever bought a second of time.
pi_149425005
Wanneer kunnen we hiermee aan de slag?
pi_149425374
Q1 2015 staat op Steam en de wikipagina :)
  vrijdag 6 februari 2015 @ 20:20:49 #97
269692 Divje
brr brr patapim
pi_149430351
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:14 schreef TigerXtrm het volgende:
Cities XXL is uit en is direct gigantisch op z'n smoel gegaan, zoals verwacht. Gewoon complete copy + paste game uiteindelijk _O- Als je uit het spel alt-tabbed dan heet het process zelfs nog gewoon 'Cities XL' :')

Kom op Cities: Skylines, je bent onze enige hoop om het city builder genre te redden! :'(
Deze video vat mijn ervaring met het spel heel goed samen, onspeelbaar wb frame-drops

Alle hoop gevestigd op Cities Skylines dus!

[ Bericht 0% gewijzigd door Divje op 06-02-2015 20:26:11 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_149431042
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:26 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit beter? ;)
Iets, maar wil wel meer details.
pi_149440868
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 20:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Iets, maar wil wel meer details.
;)
pi_149441243
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 20:20 schreef Divje het volgende:

[..]

Deze video vat mijn ervaring met het spel heel goed samen, onspeelbaar wb frame-drops

Alle hoop gevestigd op Cities Skylines dus!
schandalig
pi_149441257
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 07:23 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

[ afbeelding ] ;)
Meh. Ik mis iets. Weet alleen niet wat.
  zondag 8 februari 2015 @ 23:19:42 #102
269692 Divje
brr brr patapim
pi_149494676
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 09:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Meh. Ik mis iets. Weet alleen niet wat.
Sfeer.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_149496567
Dit is een mooi spel.
pi_149545857
Releasedatum: 10 maart 2015. *O*

  dinsdag 10 februari 2015 @ 19:15:55 #105
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_149547333
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 18:32 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Releasedatum: 10 maart 2015. *O*

[ afbeelding ]
-edit-
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_149549036
Hier wil ik wel een pre-ordertje aan wagen. Deluxe editie besteld voor 37 euro ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
pi_149549984
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 19:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Hier wil ik wel een pre-ordertje aan wagen. Deluxe editie besteld voor 37 euro ^O^
Idem hier. Prijs viel me erg mee.
pi_149551044
De verwachtingen zijn zo hoog, dit kan alleen maar tegenvallen.
In the coolest little capital of the world
pi_149552945
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 20:47 schreef Drebbelman het volgende:
De verwachtingen zijn zo hoog, dit kan alleen maar tegenvallen.
Het wordt in ieder geval gemaakt door mensen met liefde voor hun werk.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_149558657
Gaaf kan niet wachten tot het 10 maart is:)
Geniet van het leven:):)
  woensdag 11 februari 2015 @ 00:40:47 #112
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_149560236
http://www.skylinescity.c(...)ines-ama-transcript/

Aardig wat info (helaas geen dag en nacht cyclus)

[ Bericht 24% gewijzigd door Samael op 11-02-2015 00:49:19 ]
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_149565030
Ik heb de standaard versie met 20% korting voor Ī 22,40 besteld bij Green Man Gaming.

20% OFF coupon: KPMN32-6VRM69-6INRND
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_149565291
Wat zijn de systeemeisen?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_149565339
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat zijn de systeemeisen?
MINIMUM:
OS: Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1 (64-bit)
Processor: Intel Core 2 Duo, 3.0GHz / AMD Athlon 64 X2 6400+, 3.2GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVIDIA GeForce GTX 260, 512 MB / ATI Radeon HD 5670, 512 MB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 4 GB available space

RECOMMENDED:
OS: Microsoft Windows 7/8 (64-bit)
Processor: Intel Core i5-3470, 3.20GHz / AMD FX-6300, 3.5Ghz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: nVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB / AMD Radeon HD 7870, 2 GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 4 GB available space

Voor OSX en Linux moet je even op de Steam page kijken: http://store.steampowered.com/app/255710
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_149565551
Jezus waarom volg ik dit topic :') dat kan mijn pc niet.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 11 februari 2015 @ 11:25:46 #117
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_149565622
Ik vind het allemaal vrij matig eigenlijk -O-. Lijkt gewoon een SC13 kloon met wellicht minder bugs.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_149566422
Heb hem al via Steam gepre-ordered. De verwachtingen zijn hier heel hoog en heb er zin in!
pi_149566572
quote:
9s.gif Op woensdag 11 februari 2015 11:25 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het allemaal vrij matig eigenlijk -O-. Lijkt gewoon een SC13 kloon met wellicht minder bugs.
En grotere maps, wat praktische het hele probleem van SC was.
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
  woensdag 11 februari 2015 @ 17:03:14 #120
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_149575388
Als ze inderdaad grotere maps hebben, geen traffic/pathfinding problemen hebben en ook simulaties boven de 100.000 inwoners aankunnen zoals SimCity5 dan kan dit wel eens heel interessant worden.
  woensdag 11 februari 2015 @ 17:08:31 #121
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_149575508
Weer 2 mindere indrukken, was helemaal hyped maar begin echt te twijfelen nu...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_149576402
Beetje door die AMA aan het lezen, SimCity wordt echt met de grond gelijk gemaakt en Paradox schaamt zich er ook niet voor om gewoon feitelijk te zeggen hoe hun game beter is dan SimCity. Mooi om te zien :D

Paar dingen die opvielen:

quote:
We’ve optimized the game for cities of that size. BUT – The sweetest feature is that we’ll have an option where you can uncouple the limitation and go bigger. but that’s up to you and your hardware
Je kan de begrenzing dus uitzetten als je denkt dat je computer het aan kan en steden, in theorie, zo groot maken als de map toestaat. Ik ga de grenzen van mijn computer opzoeken met dit spel :D

quote:
We’re aiming for that – cities shouldn’t be static. It’ll be deeper than Tropico’s system.
Diepe economie die gebaseerd is op goederen, love it :D

quote:
We have decorations objects that can be placed freely. Technically they are all the things you have in parks, but with the option to place them without any limitations. This way you can for example fill the inside area of a city block if there’s some space left.
Eindelijk een manier om die lelijke lege stukken tussen gebouwen op te vullen _O_

quote:
Could we flood the city by destroying the dam or smth like this?

Not at launch.
Het water stroomt wel door je stad heen, maar beschadigd niks en heeft geen invloed op gameplay. Jammer, maar goed, klein dingetje.

quote:
You can create custom road pieces with the modding tools to use in game.
Weet niet precies wat dit betekent maar het klinkt :o waardig.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_149581322
heb hem net ook gepreorderd ben benieuwd!
Geniet van het leven:):)
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:42:27 #124
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149582068
Ik ga nooit meer een spel preorderen. Nee. Gewoon niet. EA heeft het verpest.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_149584187
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 11 februari 2015 @ 21:49:12 #126
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_149584668
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:24 schreef Typisch het volgende:
Wanneer kunnen we hiermee aan de slag?
10 maart.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 11 februari 2015 @ 22:21:15 #127
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149585823
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 11 februari 2015 @ 22:54:06 #128
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149586925
Nou, die belofte aan mezelf heb ik toch meer dan twee uur volgehouden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_149587609
quote:
Hm misschien moet ik ook eens een mailtje aan Paradox wagen voor reviewer access :D Spel ziet er wel echt super uit, alle punten die zogen bij SimCity doet dit spel gewoon goed _O_

quote:
8s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:21 schreef jogy het volgende:

[..]

*preorderen gaat*
quote:
14s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:54 schreef jogy het volgende:
Nou, die belofte aan mezelf heb ik toch meer dan twee uur volgehouden.
_O-
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 11 februari 2015 @ 23:16:18 #130
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149587782
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:11 schreef TigerXtrm het volgende:
_O-
Het ging allemaal best goed met mijn belofte tot hij er gewoon ff een stuk land bij kocht aan het eind.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_149587948
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:16 schreef jogy het volgende:

[..]

Het ging allemaal best goed met mijn belofte tot hij er gewoon ff een stuk land bij kocht aan het eind.
Dat is best een mooie finale inderdaad.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 11 februari 2015 @ 23:34:52 #132
269692 Divje
brr brr patapim
pi_149588477
quote:
Eindelijk zulk soort filmpjes _O_
Was die Paradox lui al zooooo zat :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 12 februari 2015 @ 08:56:46 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149593169
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:34 schreef Divje het volgende:

[..]

Eindelijk zulk soort filmpjes _O_
Was die Paradox lui al zooooo zat :')
Eens, ondanks dat het mij een leuk spel lijkt konden die paradox gasten mij echt totaal niet enthousiast maken :').

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 12-02-2015 09:52:31 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 12 februari 2015 @ 09:18:41 #134
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_149593485
Dat laatste filmpje is toch wel een beetje :~ al vind ik het menu wel ergggg pontificaal in beeld.
pi_149594887
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Je kan de begrenzing dus uitzetten als je denkt dat je computer het aan kan en steden, in theorie, zo groot maken als de map toestaat. Ik ga de grenzen van mijn computer opzoeken met dit spel
Waar haal je dit vandaan?
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
pi_149595276
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:27 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Waar haal je dit vandaan?
Uit de AMA transcript: http://www.skylinescity.c(...)ines-ama-transcript/

quote:
I know probably can’t get specifics, but would you describe this as a more expansive or larger area to build a city on than the (very restricted) tiny room in simcity 2013? I often find that game revolves around tearing down one thing to fix something and causing another problem in the process because of the small room.

It’s a lot bigger. About 36km2.

We’ve optimized the game for cities of that size. BUT – The sweetest feature is that we’ll have an option where you can uncouple the limitation and go bigger. but that’s up to you and your hardware :)
en

quote:
What impacts more on the framerate: the map size or the number of agents/simulations?

It’s a combination of both.

We’re optimizing the game on the recommended hardware for the max city size (36km2) so it should run fine.

IF you want to go bigger – you can remove the size cap in the settings – but then you and your PC are on your own :)
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:23:38 #137
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149596122
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 10:27 schreef Seroczynski het volgende:

[..]

Waar haal je dit vandaan?
Youtube dev diary. Standaard wordt het max 36km2 maar het kan heel simpel uitgezet worden dat je (op eigen risico) 100km2 kan gebruiken als je pc niet begint te roken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_149596268
Beide dank voor de links! :) Jeetje, ben van de ene op de andere dag compleet gehyped, net zoals ik toen met SimCity was. Maar voor de helft van de prijs durf ik nog wel eens een foutje te maken :)
SuperMarioMaker.nl, ook te vinden op Facebook, Twitter en YouTube!
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:31:03 #139
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149596289
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 09:18 schreef PLAE@ het volgende:
Dat laatste filmpje is toch wel een beetje :~ al vind ik het menu wel ergggg pontificaal in beeld.
En ik ben totaal niet te spreken over die kuttwittervogel in het scherm maar die kan er vast ook wel uit gesloopt worden :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_149598843
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Youtube dev diary. Standaard wordt het max 36km2 maar het kan heel simpel uitgezet worden dat je (op eigen risico) 100km2 kan gebruiken als je pc niet begint te roken.
Deze video dus. Die gozer heeft echt een kut accent trouwens, maar die map editor :9~ Ik ga me daar echt dagen lang in kwijtraken _O_

No amount of money ever bought a second of time.
pi_149599279
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:18 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Deze video dus. Die gozer heeft echt een kut accent trouwens, maar die map editor :9~ Ik ga me daar echt dagen lang in kwijtraken _O_

Modding, map editor, etc. Paradox weet hoe je de speelduur van een spel kan vergroten.
Accent is volgens mij Australisch trouwens.

Ik hoop dat m'n computer het een beetje trekt, want dit ziet er goed uit!
I love my mispoken words.
pi_149599286
Dit ziet er interessant uit, in tegenstelling tot SC5.
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:46:09 #143
269692 Divje
brr brr patapim
pi_149599639
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:33 schreef Sejt het volgende:

[..]

Modding, map editor, etc. Paradox weet hoe je de speelduur van een spel kan vergroten.
Accent is volgens mij Australisch trouwens.

Ik hoop dat m'n computer het een beetje trekt, want dit ziet er goed uit!
't zijn Finnen toch?

Maar toch, ben nu gehyped als een malle _O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_149599944
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:46 schreef Divje het volgende:

[..]

't zijn Finnen toch?

Maar toch, ben nu gehyped als een malle _O_
Ja, Zweeds en Fins.

Nog een maand toch?
I love my mispoken words.
  donderdag 12 februari 2015 @ 13:57:52 #145
269692 Divje
brr brr patapim
pi_149599968
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:57 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ja, Zweeds en Fins.

Nog een maand toch?
10 maart :Y
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:03:16 #146
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149600131
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 13:34 schreef HenkieVdV het volgende:
Dit ziet er interessant uit, in tegenstelling tot SC5.
CS5 zag er ook interessant uit en is ook best leuk als je maar over het feit van de veel te kleine mappen kan komen, zoals ik totaal niet kan :'). Als dit spel even ver de diepte in gaat en te sturen is als CS5 maar dan met veel grotere mappen en betere wegen dan ben ik fan O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:07:07 #147
269692 Divje
brr brr patapim
pi_149600229
Dat District-systeem spreekt me wel erg aan. En moet nog even uitvogelen wat bedoelt word met die policies? Die apart per district in kan stellen.

Moet ik dan denken aan rijke buurten en arme buurten? En dat de brandweer de rijkere buurt eerder moet helpen dan de armere? :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:12:40 #148
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149600374
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:07 schreef Divje het volgende:
Dat District-systeem spreekt me wel erg aan. En moet nog even uitvogelen wat bedoelt word met die policies? Die apart per district in kan stellen.

Moet ik dan denken aan rijke buurten en arme buurten? En dat de brandweer de rijkere buurt eerder moet helpen dan de armere? :P
Ik hoop het ja. Of dat het industriële district niet de milieurestricties krijgt die andere wijken wel krijgen of zo. Wel erg tof O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 12 februari 2015 @ 14:17:19 #149
269692 Divje
brr brr patapim
pi_149600497
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 14:12 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik hoop het ja. Of dat het industriële district niet de milieurestricties krijgt die andere wijken wel krijgen of zo. Wel erg tof O+.
Dit wordt zo'n vet spel.
Ook leuk dat je kan zien hoe je bevolking verdeeld is qua leeftijd :P en nog meer van zulke details, i love it O+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_149601863
http://www.twitch.tv/paradoxinteractive

Livestream over Cities: Skylines nu bezig *O*
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:10:56 #151
269692 Divje
brr brr patapim
pi_149601991
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:06 schreef TigerXtrm het volgende:
http://www.twitch.tv/paradoxinteractive

Livestream over Cities: Skylines nu bezig *O*
He bah zij weer :D
Thx voor de link!

Ze is nu met budgetten bezig, spul waar ik benieuwd naar was ^O^ nice.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_149602067
Ik ga zulke coole op/af-ritten bouwen _O_
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:13:31 #153
269692 Divje
brr brr patapim
pi_149602102
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:12 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik ga zulke coole op/af-ritten bouwen _O_
Dacht precies hetzelfde :D
Het delen van je creaties _O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:16:45 #154
269692 Divje
brr brr patapim
pi_149602229
Huisdiervrije districts :D
No smoking districts :')
Alle tax-opties die je per district in kan stellen.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_149602344
Ik verstond 'all these people actually have aids' :') _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:25:20 #156
269692 Divje
brr brr patapim
pi_149602482
Dat heb ik ff gemist :D
Deze stream is niet goed voor m'n hypedness :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_149602515
Kut paradox met je goede spellen :(
pi_149602558
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:25 schreef Divje het volgende:
Dat heb ik ff gemist :D
Deze stream is niet goed voor m'n hypedness :')
Hoezo? Niet meer enthousiast of juist wel? :D
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:28:23 #159
269692 Divje
brr brr patapim
pi_149602568
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 15:28 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Hoezo? Niet meer enthousiast of juist wel? :D
Raak steeds enthousiaster :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_149602713
Die voetgangersbruggen over die rotondes O+
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 12 februari 2015 @ 15:38:54 #161
269692 Divje
brr brr patapim
pi_149602862
Die kerel met het rode shirt zegt precies wat ik dacht, m'n eerste stad wordt een hellhole _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 12 februari 2015 @ 17:01:09 #162
269692 Divje
brr brr patapim
pi_149605065
Voor de mensen die de stream gemist hebben:

oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 12 februari 2015 @ 20:31:05 #163
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149611774
Ik wil early access :(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_149623805
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 17:01 schreef Divje het volgende:
Voor de mensen die de stream gemist hebben:

Nice! Wat mij dan wel opviel aan dit filmpje is dat ik het een best grote stad vond, hoogbouw en dergelijken. Echter ik zag dat er nog geen 70000 mensen in woonden. :@
pi_149628226
Ziet er goed uit maar zoals altijd zou ik niet teveel gaan hypen tot je hem zelf hebt.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:20:21 #166
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149629132
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:43 schreef Doublepain het volgende:
Ziet er goed uit maar zoals altijd zou ik niet teveel gaan hypen tot je hem zelf hebt.
Te laat.

Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:56:23 #167
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_149629962
:D
pi_149633410
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Te laat.

[ afbeelding ]
TR gemaakt, foto's verspreiden van mensen uit dit topic.. :N
pi_149638941
-

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2015 17:33:05 ]
pi_149649904
De release staat op 10 maart.
pi_149678091
Lees net dat DirectX11 een vereiste is voor Cities. Echter ik heb nog een Directx10 videokaart. Verdrietig. ;(
  zaterdag 14 februari 2015 @ 22:32:49 #172
230788 n8n
Pragmatisch
pi_149678251
Zag direct x 9 staan.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_149678413
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:32 schreef n8n het volgende:
Zag direct x 9 staan.
MINIMUM:
OS: Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1 (64-bit)
Processor: Intel Core 2 Duo, 3.0GHz / AMD Athlon 64 X2 6400+, 3.2GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVIDIA GeForce GTX 260, 512 MB / ATI Radeon HD 5670, 512 MB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 4 GB available space

:{
  zaterdag 14 februari 2015 @ 22:41:35 #174
230788 n8n
Pragmatisch
pi_149678599
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:36 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

MINIMUM:
OS: Microsoft Windows XP/Vista/7/8/8.1 (64-bit)
Processor: Intel Core 2 Duo, 3.0GHz / AMD Athlon 64 X2 6400+, 3.2GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVIDIA GeForce GTX 260, 512 MB / ATI Radeon HD 5670, 512 MB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 4 GB available space

:{
aha. Had het hier http://www.skylinescity.com/cities-skylines-faq/ gelezen maar dat zal wel veranderd zijn dan. Apart omdat het ook een Mac/Linux game is waar open gl de standaard is.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_149678688
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:41 schreef n8n het volgende:

[..]

aha. Had het hier http://www.skylinescity.com/cities-skylines-faq/ gelezen maar dat zal wel veranderd zijn dan. Apart omdat het ook een Mac/Linux game is waar open gl de standaard is.
Hmm, dan heb ik nog een beetje hoop.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 22:45:21 #176
230788 n8n
Pragmatisch
pi_149678739
Op de officiële preorder site staat niks over directX
https://www.paradoxplaza.com/cities-skylines
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_149772114

YouTube held heeft een nieuw filmpje gemaakt.
pi_149779623
Nieuwe screenshots van verschillende klimaten. Noordelijk (Scandinavië), Zonnig (Centraal/Zuid Europa) en Tropisch (California/Tropisch eiland).














http://forum.paradoxplaza(...)-Dev-Diary-10-Themes
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:09:42 #179
269692 Divje
brr brr patapim
pi_149779812
Pls stahp :'(

Wil nu spelen.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:10:29 #180
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149779837
Zie ik nou echt ook andere soorten huizen? Cool! Als de modding community een beetje goed speelgoed krijgt zie ik het nog wel gebeuren dat de Nederlandse bouwstijl ook een thema wordt O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 18 februari 2015 @ 01:29:39 #181
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_149783470
quote:
14s.gif Op woensdag 18 februari 2015 01:29 schreef Euribob het volgende:
Kopen O+
Paradox _O_
Gewoon een lekker normale city builder _O_
pi_149817283
Ik ben niet snel gehyped maar...dit kan weleens de eerste goede city builder in jaren worden. Ik hoop dat ik na release een paar dagen kan wachten om reviews te checken al zal dat lastig worden...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_149817613
Ben eigenlijk niet zo ondersteboven van de graphics..
pi_149817864
quote:
15s.gif Op donderdag 19 februari 2015 07:09 schreef Trebo het volgende:
Ben eigenlijk niet zo ondersteboven van de graphics..
Maar kijkend naar de previews loopt het wel heerlijk soepel en dat is 't belangrijkste.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 19 februari 2015 @ 09:17:10 #186
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149818736
De graphics zijn zeker niet slecht, niet heel spetterend maar ik zal me er zeker niet aan ergeren. Wat ik wel heel tof vind is dat in dit spel de poppetjes een vaste werk en woonplaats hebben en niet atje random door de stad heen gestrooid worden zoals dat andere spel wat we niet zullen noemen. En het feit dat 1 inwoner ook maar 1 inwoner is en dat het niet gewoon vertienvoudigd wordt voor de vorm vind ik ook erg fijn. Nu maar hopen dat je, wat dat andere spel wel goed heeft gedaan, in dit spel ook kan sturen wat voor een soort industrie/huizen en zaken je wil hebben in de stad, dat gaf het toch wel een extra dimensie.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_149821479
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 09:17 schreef jogy het volgende:
De graphics zijn zeker niet slecht, niet heel spetterend maar ik zal me er zeker niet aan ergeren. Wat ik wel heel tof vind is dat in dit spel de poppetjes een vaste werk en woonplaats hebben en niet atje random door de stad heen gestrooid worden zoals dat andere spel wat we niet zullen noemen. En het feit dat 1 inwoner ook maar 1 inwoner is en dat het niet gewoon vertienvoudigd wordt voor de vorm vind ik ook erg fijn. Nu maar hopen dat je, wat dat andere spel wel goed heeft gedaan, in dit spel ook kan sturen wat voor een soort industrie/huizen en zaken je wil hebben in de stad, dat gaf het toch wel een extra dimensie.
Dat schijnt te kunnen tot op zekere hoogte. Als je industrie bouwt op een ore deposit dan zul je voornamelijk mining industrie krijgen. Op een olie veld voornamelijk olie industrie, en zo voort. Verder kan je via districts regelen wat waar gebouwd mag worden. Zo kun je bepaalde gebieden aanwijzen als gebieden waar geen wolkenkrabbers gebouwd mogen worden.
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 19 februari 2015 @ 11:23:56 #188
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149821540
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 11:21 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Dat schijnt te kunnen tot op zekere hoogte. Als je industrie bouwt op een ore deposit dan zul je voornamelijk mining industrie krijgen. Op een olie veld voornamelijk olie industrie, en zo voort. Verder kan je via districts regelen wat waar gebouwd mag worden. Zo kun je bepaalde gebieden aanwijzen als gebieden waar geen wolkenkrabbers gebouwd mogen worden.
Good enough, geen directe ditrecte controle maar wel veel mogelijkheden tot sturen dus, eigenlijk komt dat een stuk realistischer over. Ik ben altijd een beetje bang dat het zoals bij cities x(x)l eenheidsworst wordt zonder noemenswaardige diepte. We zien het wel O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:20:36 #189
230788 n8n
Pragmatisch
pi_149822999
Ik mis wel een beetje de industrie zoals in simscity dat toch voor een extra laag gameplay (en shitloads cash, als je het goed deed) zorgde.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  donderdag 19 februari 2015 @ 12:30:38 #190
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149823237
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:20 schreef n8n het volgende:
Ik mis wel een beetje de industrie zoals in simscity dat toch voor een extra laag gameplay (en shitloads cash, als je het goed deed) zorgde.
Daar ben ik het wel mee eens. Nu heb ik wel de stille hoop dat het ook deels komt omdat we alleen maar beginner-steden hebben gezien eigenlijk want de grondstoffen zijn er wel. dus wie weet. Ik hoop dat het te specialiseren is zoals in dat andere spel want het was stiekem wel erg tof om een oliestad te bouwen bijvoorbeeld :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 19 februari 2015 @ 13:00:09 #191
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_149823988
Ik ben eigenlijk alle interesse al verloren. Zeer matige graphics, weinig features (het lijkt wel of ze een halve game releasen), de gameplay lijkt zoveel op SC13 dat ze ook alle slechte dingen daar uit gekopieerd hebben, etcetera.

Ik vond SC13 kut omdat de hele filosofie er achter mij tegen stond en deze game doet eigenlijk precies hetzelfde. Maar dan met nog minder features en matige graphics -O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 19 februari 2015 @ 13:00:48 #192
230788 n8n
Pragmatisch
pi_149824010
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens. Nu heb ik wel de stille hoop dat het ook deels komt omdat we alleen maar beginner-steden hebben gezien eigenlijk want de grondstoffen zijn er wel. dus wie weet. Ik hoop dat het te specialiseren is zoals in dat andere spel want het was stiekem wel erg tof om een oliestad te bouwen bijvoorbeeld :P.
zoals ik het begrijp is er industrie, zijn er grondstoffen maar gaat de hele aanvoer en het bouwen van fabrieken op basis van locatie. Er zijn geen tactisch te plaatsen olieraffinaderijen of opslaglocaties. Geen televisiefabrieken die waar voor de hoofdprijs exporteren.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_149824074
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 12:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens. Nu heb ik wel de stille hoop dat het ook deels komt omdat we alleen maar beginner-steden hebben gezien eigenlijk want de grondstoffen zijn er wel. dus wie weet. Ik hoop dat het te specialiseren is zoals in dat andere spel want het was stiekem wel erg tof om een oliestad te bouwen bijvoorbeeld :P.
Industry Chains zitten er bij de release in ieder geval nog niet in. Maar dat zou zomaar een DLC kunnen worden.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 19 februari 2015 @ 13:06:18 #194
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149824176
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:00 schreef n8n het volgende:

[..]

zoals ik het begrijp is er industrie, zijn er grondstoffen maar gaat de hele aanvoer en het bouwen van fabrieken op basis van locatie. Er zijn geen tactisch te plaatsen olieraffinaderijen of opslaglocaties. Geen televisiefabrieken die waar voor de hoofdprijs exporteren.
Volgens mij doen ze het hier via de policies die je in kan stellen voor gebieden en het is niet zo vreemd dat een stad geen TV's verkoopt dus de filosofie van 'laat de stad het zelf maar regelen' kan ik wel begrijpen. Dus inderdaad een recyclestad imperium of een high tech stad is niet letterlijk neer te plempen met gebouwen zoals in sc5 maar via policies kan je wel zeggen van 'dat gebied heeft minder bleasting voor high tech industrie en daar geld een uitzondering op de milieuregels bijvoorbeeld, waardoor het gevuld wordt met hightech industrie.

quote:
11s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben eigenlijk alle interesse al verloren. Zeer matige graphics, weinig features (het lijkt wel of ze een halve game releasen), de gameplay lijkt zoveel op SC13 dat ze ook alle slechte dingen daar uit gekopieerd hebben, etcetera.

Ik vond SC13 kut omdat de hele filosofie er achter mij tegen stond en deze game doet eigenlijk precies hetzelfde. Maar dan met nog minder features en matige graphics -O-.
SC13? Heb ik er 8 gemist?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 19 februari 2015 @ 13:12:05 #195
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_149824360
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:06 schreef jogy het volgende:

[..]

SC13? Heb ik er 8 gemist?
SC5 is het ook niet. Die klotetrend van dingen geen cijfer meer geven tegenwoordig :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 19 februari 2015 @ 13:17:18 #196
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149824509
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:12 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

SC5 is het ook niet. Die klotetrend van dingen geen cijfer meer geven tegenwoordig :').
True :'). Maar mijn grootste makken met SC(5) was de grootte van de map, dat was zo ontzettend knullig ;(.


Dus het feit dat je zonder modden 9 van dit soort plots in kan stellen en met modden de volledige 100 vierkante kilometer maakt mij al erg blij en de mod-community krijgt gewoon tools en support dus dat maakt de replayability al helemaal geweldig. oké, mijn hype train is al ietwat langzamer aan het gaan maar zit nog steeds lekker door het landschap te tuffen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 19 februari 2015 @ 13:21:37 #197
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_149824622
Voordat ik überhaupt zo ver kon komen halen ik het spel al weer verwijderd. Wat een bagger.

Ik heb meteen daarna SC4 weer opgestart. Gewoon heel simpel: hier is een landschap, doe er mee wat je wil. Dāt is wat ik mis in games tegenwoordig. Ze behandelen je alsof je een klein kind bent en niets zelf uit kunt vogelen :r.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_149824777
quote:
11s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben eigenlijk alle interesse al verloren. Zeer matige graphics, weinig features (het lijkt wel of ze een halve game releasen), de gameplay lijkt zoveel op SC13 dat ze ook alle slechte dingen daar uit gekopieerd hebben, etcetera.

Ik vond SC13 kut omdat de hele filosofie er achter mij tegen stond en deze game doet eigenlijk precies hetzelfde. Maar dan met nog minder features en matige graphics -O-.
Hebben we het hier over de zelfde Cities: Skylines? :? Deze game doet het op bijna alle fronten beter dan SimCity en verbeterd juist alles wat SimCity fout deed.
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 19 februari 2015 @ 13:34:43 #199
230788 n8n
Pragmatisch
pi_149824992
Industrie en policies: http://forum.paradoxplaza(...)-3-Natural-resources

Lijkt er op dat het goed gaat komen
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  donderdag 19 februari 2015 @ 13:39:44 #200
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_149825157
quote:
14s.gif Op donderdag 19 februari 2015 13:21 schreef Fir3fly het volgende:
Voordat ik überhaupt zo ver kon komen halen ik het spel al weer verwijderd. Wat een bagger.

Ik heb meteen daarna SC4 weer opgestart. Gewoon heel simpel: hier is een landschap, doe er mee wat je wil. Dāt is wat ik mis in games tegenwoordig. Ze behandelen je alsof je een klein kind bent en niets zelf uit kunt vogelen :r.
SC4 was dan ook wel het toppunt van de hele reeks inderdaad. O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')