Dat laatste gaf ik je tochquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een feitenrelaas over eventuele reeds bekende features omtrent infrastructuur of een ontkennend antwoord gezien het feit dat er nog niks bekend is.
Vliegtuig staat achterstevoren. Vertrekt ie nu, blaast hij de terminal aan gort.quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:17 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe screenshot opgedoken
Eerste wat ik ook dacht.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Als ik zo naar die infrastructure filmpjes zit te kijken ben ik wel benieuwd hoe lang het duurt voor EA iets van zich laat horen. De hele UI is bijna een directe kopie van SimCity (5)En er zitten ook game mechanics in die misschien wel vrij algemeen in het genre 'citybuilder' horen, maar die zo overduidelijk van SimCity 5 'geleend' zijn. Zoiets subtiels als de kleuren van de zones. Traditioneel groen/blauw/geel. Het hele spel schreeuwt "SimCity, maar dan beter!"
Slap in the face van fans richting EA?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:49 schreef TigerXtrm het volgende:
Als ik zo naar die infrastructure filmpjes zit te kijken ben ik wel benieuwd hoe lang het duurt voor EA iets van zich laat horen. De hele UI is bijna een directe kopie van SimCity (5)En er zitten ook game mechanics in die misschien wel vrij algemeen in het genre 'citybuilder' horen, maar die zo overduidelijk van SimCity 5 'geleend' zijn. Zoiets subtiels als de kleuren van de zones. Traditioneel groen/blauw/geel. Het hele spel schreeuwt "SimCity, maar dan beter!"
Ja voor de fans is het geweldig natuurlijk. Maar als bedrijf kunnen ze flink in de problemen komen als ze 'te ver' gaan met het kopiëren van SimCity. Ik zag pas dat ze ook de tilt shift van SimCity hebben overgenomen, een feature waar ze bij Maxis toch wel trots op waren en die ook wel kenmerkend was voor het spel. Maar goed, misschien snappen ze bij EA ook eindelijk dat als ze er moeilijk over doen ze alleen maar meer slechte PR voor zichzelf creëren.quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Slap in the face van fans richting EA?
Jullie niet luisteren naar onze opbouwende kritiek, dan maar iets anders maken.
Wat is dat voor feature?quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zag pas dat ze ook de tilt shift van SimCity hebben overgenomen
Door de onder en bovenkant van het scherm een beetje vaag te maken krijg je een effect dat tilt shift heet, hierdoor lijkt het alsof je naar een miniatuur stadje zit te kijken.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat is dat voor feature?
Als ik op internet een filmpje van simctiy hierover bekijk lijkt het niets meer als het scherp weergeven van een bepaalde gedeelte van de view.
dat doen er meer. alleen al de titel: XXL. "Wij hebben wel grote mappen".quote:Op donderdag 15 januari 2015 09:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Slap in the face van fans richting EA?
Jullie niet luisteren naar onze opbouwende kritiek, dan maar iets anders maken.
Ja. Terecht. Jarenlang heeft ea city sims uitgebracht zonder echt te luisteren naar de fans, vol met bugs en de arrogante lul uit te hangen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat doen er meer. alleen al de titel: XXL. "Wij hebben wel grote mappen".
Schaamteloos hakt iedere citybuilder op EA in
Zolang er maar 1 van de twee het niveau van de oude simcity's haalt ben ik al tevredenquote:Op zondag 18 januari 2015 12:17 schreef DieselTank het volgende:
Cities xxl vs cities skylines....
Ik zet mijn geld in op skylines.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |