Ach in dit tempo is het in 30 minuten gedaanquote:Op zondag 7 september 2014 23:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb niet de energie en het geduld om deze wedstrijd af te kijken.
Ze slaat die ballen standaard hard en diepquote:Op zondag 7 september 2014 23:22 schreef Norrage het volgende:
Ernstig laag niveau dit. Maar serena slaat ze wel heel makkelijk
Pijnlijkquote:Op zondag 7 september 2014 23:41 schreef Norrage het volgende:
Serena nu wel erg sterk. Dit is snel voorbij vrees ik...
Het is meer dat Serena belachelijk sterk isquote:Op zondag 7 september 2014 23:43 schreef Szura het volgende:
Heeft er iemand iets goeds kunnen ontdekken bij Wozniacki, behalve haar uiterlijk?
Haar backhand is toch wel wereldklasse. Zelfs vandaag.quote:Op zondag 7 september 2014 23:43 schreef Szura het volgende:
Heeft er iemand iets goeds kunnen ontdekken bij Wozniacki, behalve haar uiterlijk?
Enige waar ze op gepakt kan worden is een zwakke periode met veel fouten. Die heeft ze toch wel vaak.quote:
Die had ze begin eerste set.quote:Op zondag 7 september 2014 23:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Enige waar ze op gepakt kan worden is een zwakke periode met veel fouten. Die heeft ze toch wel vaak.
Matig grand slam seizoen, daaromheen was ze eigenlijk gewoon goed. Toch heel raarquote:Op zondag 7 september 2014 23:54 schreef suus21 het volgende:
Knap hoor van williams, na een matig seizoen nu toch weer in topvorm..
Ze krijgt de kans niet....quote:Op zondag 7 september 2014 23:57 schreef suus21 het volgende:
De aanvallende wozniacki ligt nog op bed ofzo..
Als ze niet uitslaat, slaat ze alle ballen zo dwingendquote:Op zondag 7 september 2014 23:58 schreef Norrage het volgende:
Echt de beste vrouwenservice allertijden...
Waarschijnlijk omdat ze alle ballen uitslaatquote:Op maandag 8 september 2014 00:09 schreef BobW het volgende:
Serena is gewoon te goed. Toch gek dat zij niet gewoon alles wint in een jaar.
Serena had van iedereen gewonnen denk ik.quote:Op maandag 8 september 2014 00:10 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wat een faal partij van Wozniacki,,,,,1 winner in heel de wedstrijd (buiten 3 aces), natuurlijk ook de verdienste van een niet eens supergoed spelende Serena.
Vind ik niet. Is wel wat aan vooraf gegaan...quote:Op maandag 8 september 2014 00:10 schreef Ambrosius het volgende:
Beetje overdreven Serena, gaan liggen bij je 18e.
klopt..een Serena in topvorm is gewoon onverslaanbaar. Galant en mooi is het natuurlijk niet...maar wel goed en hard. Daarom zo jammer dat ze dit jaar tot nu toe iedere keer een rotwedstrijd tussen had zitten op de GS.quote:Op maandag 8 september 2014 00:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Serena had van iedereen gewonnen denk ik.
Meer aces dan de beste heer? Dat is een uitdrukking die ik niet ken.quote:Op maandag 8 september 2014 00:13 schreef Norrage het volgende:
Misschien wel haar meest dominante grand slam overwinning ooit. Ik kan me alleen Wimbledon herinneren waar ze 20 games tegen had en meer aces dan de beste heer. 2010 geloof ik?
Serena sloeg toen 100 aces in 7 potten ofzo, de beste heer kwam tot 70 ofzo en dat in meer setsquote:Op maandag 8 september 2014 00:17 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Meer aces dan de beste heer? Dat is een uitdrukking die ik niet ken.
Dat was inderdaad een dominant toernooi, maar toen was ze ook op haar piek.
Ohhh ik dacht dat je het over Jezus hadquote:Op maandag 8 september 2014 00:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Serena sloeg toen 100 aces in 7 potten ofzo, de beste heer kwam tot 70 ofzo en dat in meer sets
Hij was denk ik voor Federer bedoeld, maar nu maar naar serenaquote:Op maandag 8 september 2014 00:20 schreef 1239758715981 het volgende:
Dat gepraat over geld bij de prijsuitreiking vind ik zo Amerikaans
edit: hoe lang geleden zouden ze die bracelet hebben laten maken?
quote:Op maandag 8 september 2014 00:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij was denk ik voor Federer bedoeld, maar nu maar naar serena
Dat bedrag noemen ze toch bij ieder toernooi?quote:Op maandag 8 september 2014 00:20 schreef 1239758715981 het volgende:
Dat gepraat over geld bij de prijsuitreiking vind ik zo Amerikaans
edit: hoe lang geleden zouden ze die bracelet hebben laten maken?
Nee dat bestaat al jaren niet meer opoequote:Op zondag 7 september 2014 23:22 schreef Federer-fan het volgende:
Betaal ik daar kijk- en luistergeld voor.
Ow.quote:Op maandag 8 september 2014 09:58 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Nee dat bestaat al jaren niet meer opoe
Ja raar. Viel me ook al op. Sowieso de USO met hun achterlijke super-saturdayquote:Op maandag 8 september 2014 11:56 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe zit het nu trouwens met de wereldranglijst? Die is vandaag vastgesteld. Doen ze dat dan pas vorige week opnieuw met het resultaat van vandaag erin verwerkt?
Ja,wat iemand eerder al opperde: ze zouden gewoon moeten beginnen op zondag. Dan kunnen ze gewoon hetzelfde schema volgen als de andere GS'en.quote:Op maandag 8 september 2014 11:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja raar. Viel me ook al op. Sowieso de USO met hun achterlijke super-saturday
Dat eigenlijk geen super-saturday meer is nu, met damesfinale op zondag
Ja maar geld geld geld..ze willen de zaterdag-primetime inkomsten...quote:Op maandag 8 september 2014 12:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja,wat iemand eerder al opperde: ze zouden gewoon moeten beginnen op zondag. Dan kunnen ze gewoon hetzelfde schema volgen als de andere GS'en.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op maandag 8 september 2014 00:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Serena sloeg toen 100 aces in 7 potten ofzo, de beste heer kwam tot 70 ofzo en dat in meer sets
En daarom vind ik het nu zo indrukwekkend.....
Ik heb het over dat jaar zelf, niet dat ze het record van de mannen allertijden brak ofzo. En sowieso was het volgens mij bijna een record per game, een 2.3 aces per game gemiddelde ofzo. En je moet je naslagwerk er is goed op naslaan, want Serena sloeg 102 aces in 2012 (ik had 2010 mis). Dus niks overdrijvenquote:Op maandag 8 september 2014 12:59 schreef Spetie het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst.Het record aantal aces op Wimbledon bij de vrouwen is 57 en dat is inderdaad van Williams, maar komt niet in de buurt van de 100. Een gemiddelde van iets meer dan 8 aces per wedstrijd. Raonic sloeg er vorig jaar in 6 wedstrijden 164.
quote:At the 2012 Wimbledon Championships, Serena hit a women's tournament record of 102 aces which was more than any of the men hit during the two weeks.[31]
Je hebt gelijk ik keek verkeerd. 102 aces voor een vrouw is wel indrukwekkend. Maar dat waren 102 aces in 84 servicegames en dat is geen 2,3, maar 1,2 gemiddeld.quote:Op maandag 8 september 2014 13:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het over dat jaar zelf, niet dat ze het record van de mannen allertijden brak ofzo. En sowieso was het volgens mij bijna een record per game, een 2.3 aces per game gemiddelde ofzo. En je moet je naslagwerk er is goed op naslaan, want Serena sloeg 102 aces in 2012 (ik had 2010 mis). Dus niks overdrijvenWaarbij ze er geloof ik 24 in 1 wedstrijd sloeg (in een snelle 2-setter heel veel).
[..]
Ook nu hebben we een misverstand, want ik had het over het gemiddeld aantal aces in 1 wedstrijd. 2.3 per game (wss die 24 ace wedstrijd, al weet ik dat niet zeker). Maar goed. Daarvan geef ik toe dat ik dat misschien niet duidelijk had opgeschrevenquote:Op maandag 8 september 2014 13:34 schreef Spetie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ik keek verkeerd. 102 aces voor een vrouw is wel indrukwekkend. Maar dat waren 102 aces in 84 servicegames en dat is geen 2,3, maar 1,2 gemiddeld.
Ook slecht van de mannen trouwens dat jaar, die halen er altijd wel 100.
Haha oke nu is het duidelijk.quote:Op maandag 8 september 2014 13:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ook nu hebben we een misverstand, want ik had het over het gemiddeld aantal aces in 1 wedstrijd. 2.3 per game (wss die 24 ace wedstrijd, al weet ik dat niet zeker). Maar goed. Daarvan geef ik toe dat ik dat misschien niet duidelijk had opgeschreven
Nee, een aantal jaren ouder. Maar je hebt wel een punt. Ik moet in januari stage lopen, dus dan ga ik het ook opzeggen en iets beters zoeken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:28 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Je bent 15? Zoek eens een fatsoenlijke bijbaan.
Eerst iets beter zoeken en dan opzeggen hequote:Op maandag 8 september 2014 13:50 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]
Nee, een aantal jaren ouder. Maar je hebt wel een punt. Ik moet in januari stage lopen, dus dan ga ik het ook opzeggen en iets beters zoeken.
quote:Op maandag 8 september 2014 13:57 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Eerst iets beter zoeken en dan opzeggen he
Geeft niks hoor, we zijn hier op Fok! Logisch denken is hier geen must.quote:Op maandag 8 september 2014 13:58 schreef Vergo_Kaido het volgende:
[..]Je hebt gelijk. Damn, dat ik niet zo logisch denk.
Zo is het maar net, kerel, zo is het maar net. Ik heb mijn e-stekje gevonden.quote:Op maandag 8 september 2014 15:29 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, we zijn hier op Fok! Logisch denken is hier geen must.
Die rally tegen Melzer op Roland Garros blijft toch mijn favorietquote:Op maandag 8 september 2014 19:13 schreef TheGeneral het volgende:
Dit blijft ook wel een lekker winnertje.
En Melzer die even een high-five geeftquote:Op maandag 8 september 2014 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die rally tegen Melzer op Roland Garros blijft toch mijn favoriet
Nummer 3 hier:
Matige compilatie zeg. Rallies zoals 5,4 en 1 komen elke wedstrijd wel een keertje voorbijquote:Op maandag 8 september 2014 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die rally tegen Melzer op Roland Garros blijft toch mijn favoriet
Nummer 3 hier:
Als ik eerlijk ben hoop ik dat niet, want dan betekent het het helemaal weinig nachtrust.quote:Op maandag 8 september 2014 22:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we een 5setter
Wat een aparte multiple.quote:Op maandag 8 september 2014 22:32 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Australische gokker zette dus 40 dollar in. Als Nishikori wint, krijgt ie 135.526 dollar
Ja, die eerste is al helemaal lamequote:Op maandag 8 september 2014 22:06 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Matige compilatie zeg. Rallies zoals 5,4 en 1 komen elke wedstrijd wel een keertje voorbij
Ik was het helemaal vergeten. Bizar hequote:
Dit. En Kei wellicht toch wat vermoeider.quote:Op maandag 8 september 2014 22:59 schreef Gruisman het volgende:
Ik vind Cilic mentaal wel ietsjes sterker dit toernooi. Vooral Nishikori deed van de spanning wat rare dingen tegen Djoko. Hoe Cilic bijvoorbeeld de wedstrijd uitserveerde
Op basis van H2H Nishikori, op basis van toernooi Cilic.quote:Op maandag 8 september 2014 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
De odds bij de bookmakers zijn nagenoeg 50/50, dat hebben we lang niet meer gezien in een finale.
Cilic in 3.quote:Op maandag 8 september 2014 23:08 schreef TennispeRFect het volgende:
Poll: Wie wint en in hoe veel sets?
Je hebt gestemd op: Kei in 4
Volgens mij was het nog niet eens zeker of Nishikori mee zou doen op het moment dat hij inzettequote:Op maandag 8 september 2014 22:32 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Australische gokker zette dus 40 dollar in. Als Nishikori wint, krijgt ie 135.526 dollar
Zal langzaam wel vollopen, het is daar nog maar 17.16.quote:Op maandag 8 september 2014 23:13 schreef Edensnator het volgende:
Zo veel lege stoeltjes bij een Grand Slamfinale is ook een unicum volgens mij
Sowieso inzetten op Keiquote:Op maandag 8 september 2014 23:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij was het nog niet eens zeker of Nishikori mee zou doen op het moment dat hij inzette
quote:Op maandag 8 september 2014 23:23 schreef Federer-fan het volgende:
106e achtereenvolgende GS-finale bij de heren die ik kijk
is toch leuk een keer wat anders?quote:Op maandag 8 september 2014 23:23 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is de 106e achtereenvolgende GS-finale bij de heren die ik kijk. En de eerste waarbij ik nu al moeite moet doen om wakker te blijven.
Ik bedoel niet dat ik het saai vind maar dat ik heel moe ben en denk dat ik hem niet afkijk.quote:Op maandag 8 september 2014 23:25 schreef 010west het volgende:
[..]
is toch leuk een keer wat anders?
Sowieso weet je al dat het nu gejinxt isquote:Op maandag 8 september 2014 23:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sowieso inzetten op KeiEn al helemaal voor combo's
Wat ben je ook een mieperquote:Op maandag 8 september 2014 23:23 schreef Federer-fan het volgende:
Dit is de 106e achtereenvolgende GS-finale bij de heren die ik kijk. En de eerste waarbij ik nu al moeite moet doen om wakker te blijven.
Ik zou een streak van 106 niet stoppen. Ik zou 'm afkijken ook, desnoods met luciferstokjes voor de ogenquote:Op maandag 8 september 2014 23:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat ik het saai vind maar dat ik heel moe ben en denk dat ik hem niet afkijk.
Niemand heeft me ooit eerder een mieper genoemd.quote:Op maandag 8 september 2014 23:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat ben je ook een mieperEen in potentie spannende partij niet kijken
Toch valt zijn eerste service nog tegen, niet eens de helft viel in. Als het wel lukt, pakt hij ook vrijwel alle punten.quote:Op maandag 8 september 2014 23:43 schreef 010west het volgende:
Gaat hem niet worden voor Kei als Cilic zou blijft serveren
Richten en mikken, hij zal er ook wel op trainen denk ik.quote:Op maandag 8 september 2014 23:54 schreef suus21 het volgende:
Ik begrijp totaal niet hoe al die vlakke slagen gewoon altijd in gaan...
Ja, met dezelfde slagbeweging met zowel zijn forehand als zijn backhand.quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 23:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Richten en mikken, hij zal er ook wel op trainen denk ik.
Erg knap inderdaad, je hebt voor zo een slag wel echt een perfecte timing nodigquote:Op maandag 8 september 2014 23:54 schreef suus21 het volgende:
Ik begrijp totaal niet hoe al die vlakke slagen gewoon altijd in gaan...
quote:
Vooral die vlakke forehands lijken wel een kopie, hij klapt ze geregeld de baan uitquote:Op maandag 8 september 2014 23:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, met dezelfde slagbeweging met zowel zijn forehand als zijn backhand.
Ja, maar die backhands ook, zelds hoe hij instapt en aanlegt.quote:Op maandag 8 september 2014 23:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Vooral die vlakke forehands lijken wel een kopie, hij klapt ze geregeld de baan uit
Post van het jaar.quote:Op maandag 8 september 2014 23:58 schreef suus21 het volgende:
Dat had ik moeten leren ipv die kut spinballen met de forehand. Ik ga vanaf nu ook alles vlak slaan.
quote:Op maandag 8 september 2014 23:23 schreef Federer-fan het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2014 23:25 schreef 010west het volgende:
[..]
is toch leuk een keer wat anders?
quote:Op maandag 8 september 2014 23:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Richten en mikken, hij zal er ook wel op trainen denk ik.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:03 schreef suus21 het volgende:
En maar opborstelen zoals elke trainer obsessief er in wilt rammen.
Ja zoveel leuker dan al die eeuwige djoko rally's.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:03 schreef Federer-fan het volgende:
Dat tempo in die laatste rally, wow. Leek wel Davydenko tegen Davydenko.
Sinds zijn comeback gewoon structureel goed gespeeld. Had op wimbledon ook bijna van Djoko gewonnen. Het zou me niet verbazen iig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:06 schreef TennispeRFect het volgende:
Die Cilic. Horen we nooit meer wat van of top 5 materiaal?
Het laatste denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:06 schreef TennispeRFect het volgende:
Nooit meer van horen lijkt me zeer sterk, is al jaren top 20 materiaal. Hij heeft het spel om top 5 te spelen, zeker nu de kwaliteit aan de top snel aan het afnemen is, vraag is inderdaad of hij dit vol gaat houden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:06 schreef TennispeRFect het volgende:
Ja, klopt, sinds Wimbledon 1988.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:10 schreef TennispeRFect het volgende:
Trouwens Fed-fan, beweer je nu dat je al 26,5 jaar alle GS finales live op tv hebt gezien?
Easy overwinning voor Cilic?quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:11 schreef Gruisman het volgende:
Cilic-Kyrgios zou wel een mooie match zijn
Kyrgios dan wel in zijn wimbledon-vorm natuurlijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Easy overwinning voor Cilic?
Nog steeds, alleen op gras wellicht interessant, maar Cilic is ook goed op gras.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:13 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Kyrgios dan wel in zijn wimbledon-vorm natuurlijk
40 euro wegquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:13 schreef macca728 het volgende:
Wat zou die Australier balen zeg, 135000 weg.
Ja, en voor layen/hedgen is het ook te laat denk ik.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:13 schreef macca728 het volgende:
Briljante reactie dit.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ben je al zo oudNooit gedacht
Ik dacht 19 of zo
Is nog niet afgelopen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:13 schreef macca728 het volgende:
Volgend jaar Ferrer erachteraanquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:20 schreef Gruisman het volgende:
Murray dus uit de top 10. Terecht ook wel
De 'grote' veranderingquote:
Net als van lidwoorden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:25 schreef 010west het volgende:
[..]
Soms snap je toch geen tering van de tennis
Hopelijk, Moet zijn GOAT status vast zettenquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:25 schreef suus21 het volgende:
Let maar op nadal gaat weer belachelijk veel winnen volgend jaar
Nee, klopt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:25 schreef 010west het volgende:
[..]
Soms snap je toch geen tering van de tennis
Had je iets anders verwacht van de GOAT?quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:25 schreef suus21 het volgende:
Let maar op nadal gaat weer belachelijk veel winnen volgend jaar
nou nou nouquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:30 schreef 010west het volgende:
Wat zit die commentator te jinxen man. Kut hoer.
2 versus 1?quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:34 schreef Szura het volgende:
Kroatië gaat zo in 23 jaar meer GS-winnaars afleveren dan wij in de hele open era
En Davis Cup.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:34 schreef Szura het volgende:
Kroatië gaat zo in 23 jaar meer GS-winnaars afleveren dan wij in de hele open era
Ach, wij hebben een beter winstpercentage.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:34 schreef Szura het volgende:
50?quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, wij hebben een beter winstpercentage.
Ja, inderdaad, Okker, Verkerk en Krajicek.quote:
Allereerste GS in de Open Era toch?quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
33%.
Tom Okker was geloof ik net in de Open Era.
Dat was een lob van Kei.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:41 schreef TennispeRFect het volgende:
ja hoor, die lob. Alles lukt nu ook.
Maar die lob was van Kei.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:41 schreef TennispeRFect het volgende:
ja hoor, die lob. Alles lukt nu ook.
Tenzij ik iemand vergeet, 40 > 33, trouwens, mocht Cilic winnen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, wij hebben een beter winstpercentage.
Heerlijk om te zien jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:45 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een wedstrijd gezien waarin beide spelers de bal zo supersnel nemen.
Zijn spel is niet anders, de uitvoering is alleen beter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:57 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind Cilic altijd saai maar zijn spel is fantastisch nu.
Vond het er vaak mat uitzien, maar nu verre van.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zijn spel is niet anders, de uitvoering is alleen beter.
Zeg dat wel ja. Ik hield er al rekening mee dat het 03.30 u. zou worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:05 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi dat het snel klaar is, scheelt wat nachtrust.
Wil gewoon nog wat extra tickets verkopen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:10 schreef suus21 het volgende:
Denkt dat onnozele wijf nou echt dat cilic komend weekend davis cup gaat spelen tegen nederland
Wat dacht je van fatsoenlijk herstellen....van de enorme hitte en luchtvochtigheid.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zou me eigenlijk niet heel erg verbazen als hij er gewoon staat, hij lijkt me niet het type om een week lang te feesten.
Moest het dat voorstellen?!quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:21 schreef suus21 het volgende:
Dat hij de skyline van ny op zijn shirt had was al geen toeval...
Dat het nergens op slaat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:18 schreef suus21 het volgende:
[..]
Wat dacht je van fatsoenlijk herstellen....van de enorme hitte en luchtvochtigheid.
23 sets in 14 dagen..lijkt me wel logisch dat je dan moet herstellen...laat staan op mentaal gebied.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat het nergens op slaat?
Misschien dat zijn tank wat leeg is, maar 9 sets in een weekje is ook niet belachelijk veel.
Mentaal zit het wel goed lijkt me, zit juist op een high. Zoals ik al zei, misschien dat hij een beetje wil uitrusten, of liever geniet van zijn overwinning. Aan de andere kant acht ik het niet geheel onrealistisch dat hij na zijn succes meer wilt en eigenlijk popelt om weer aan de slag te gaan, misschien door wat Nederlandse koekenbakkers met zijn Davis Cup vriendjes te verslaan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:28 schreef suus21 het volgende:
[..]
23 sets in 14 dagen..lijkt me wel logisch dat je dan moet herstellen...laat staan op mentaal gebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |