Fedje heeft qua conditie zelden een probleem, dus dat lijkt me niet zo belangrijk. Ik denk dat het vooral van Djoko afhangt; potten tussen Fed en Djoko zijn vaak puur mentaal.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe groot zou de kans zijn dat - ervan uitgaand dat beiden de finale halen uiteraard en dat er geen blessures o.i.d. zijn - Federer van Djokovic wint? Ik gok 35%. Dat hij tegen Monfils een vijfsetter heeft gespeeld helpt hem mogelijk ook niet (mentaal wel maar fysiek niet). Ben benieuwd wat jullie denken.
Hoe bedoel je dit precies? Bedoel je dat het ervan afhangt of Djokovic die dag mentaal sterk is?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fedje heeft qua conditie zelden een probleem, dus dat lijkt me niet zo belangrijk. Ik denk dat het vooral van Djoko afhangt; potten tussen Fed en Djoko zijn vaak puur mentaal.
Wist ik niet, maar ik bedoel Djokovic is een stuk jonger en hij heeft minder last van een lange partij dan Federer lijkt mij. Net als op Wimbledon 2012, toen Federer in de finale weinig over leek te hebben tegen Murray.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:11 schreef 1239758715981 het volgende:
De vijfsetter van gister was ook korter dan de Djokovic - Murray kwartfinale.
[...]
Ik bedoel: als Djoko het mentaal niet laat afweten, wint hij wel. Maar ik weet nog steeds niet of hij het mentaal alweer op een rijtje heeft. Heel soepel ging het niet tegen Murrayquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit precies? Bedoel je dat het ervan afhangt of Djokovic die dag mentaal sterk is?
[..]
Wist ik niet, maar ik bedoel Djokovic is een stuk jonger en hij heeft minder last van een lange partij dan Federer lijkt mij. Net als op Wimbledon 2012, toen Federer in de finale weinig over leek te hebben tegen Murray.
Je bent 15? Zoek eens een fatsoenlijke bijbaan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 11:43 schreef Vergo_Kaido het volgende:
Ik blijf vandaag op om tennis te kijken, hoewel ik om 5 uur de ochtendkranten moet gooien. Wat een pauperbaan. Ik weet nu waarom ik studeer. Lekker zeulen met ruim 200 kranten en hofje in en hofje uit tegen een pauperbedrag. Maar geld is geld zullen we maar zeggen.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:28 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Je bent 15? Zoek eens een fatsoenlijke bijbaan.
Als basisniveau houden we aan 100% Djoko gezien de ranking. Haal daar 25% kans op mentale ineenstoring vanaf (hoog vanwege gedoe van Djoko op de masters) + 5% kans dat Federer Djoko overklast vanwege geniale vorm. Ik denk 30%.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe groot zou de kans zijn dat - ervan uitgaand dat beiden de finale halen uiteraard en dat er geen blessures o.i.d. zijn - Federer van Djokovic wint? Ik gok 35%. Dat hij tegen Monfils een vijfsetter heeft gespeeld helpt hem mogelijk ook niet (mentaal wel maar fysiek niet). Ben benieuwd wat jullie denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie vraag. Het is wel een erg lange analyse/diagnose zo en er staan veel mensen omheen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom wordt dit toegestaan? Doorspelen of opgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |