Heerlijk om te zien jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:45 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit een wedstrijd gezien waarin beide spelers de bal zo supersnel nemen.
Zijn spel is niet anders, de uitvoering is alleen beter.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:57 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind Cilic altijd saai maar zijn spel is fantastisch nu.
Vond het er vaak mat uitzien, maar nu verre van.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:58 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zijn spel is niet anders, de uitvoering is alleen beter.
Zeg dat wel ja. Ik hield er al rekening mee dat het 03.30 u. zou worden.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:05 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi dat het snel klaar is, scheelt wat nachtrust.
Wil gewoon nog wat extra tickets verkopen?quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:10 schreef suus21 het volgende:
Denkt dat onnozele wijf nou echt dat cilic komend weekend davis cup gaat spelen tegen nederland
Wat dacht je van fatsoenlijk herstellen....van de enorme hitte en luchtvochtigheid.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:15 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Zou me eigenlijk niet heel erg verbazen als hij er gewoon staat, hij lijkt me niet het type om een week lang te feesten.
Moest het dat voorstellen?!quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:21 schreef suus21 het volgende:
Dat hij de skyline van ny op zijn shirt had was al geen toeval...
Dat het nergens op slaat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:18 schreef suus21 het volgende:
[..]
Wat dacht je van fatsoenlijk herstellen....van de enorme hitte en luchtvochtigheid.
23 sets in 14 dagen..lijkt me wel logisch dat je dan moet herstellen...laat staan op mentaal gebied.quote:Op dinsdag 9 september 2014 01:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat het nergens op slaat?
Misschien dat zijn tank wat leeg is, maar 9 sets in een weekje is ook niet belachelijk veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |