abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144264435
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?

Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine.
Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig.
(Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.

Must have apps
De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur.
Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Filmpjes
SPOILER
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset)
Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
CruisinDen, hiker regio Amsterdam

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen

Taxichauffeurs
Dimitri_, regio Breda
Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
Voor nieuwe chauffeurs:

SPOILER
pi_144264442
Laatste bericht als reactie op "chillings":
Je maakt allemaal aannamens, je weet niet eens hoe het daadwerkelijk werkt. Het is geen vetpot, maar het is ook geen minimumloon. Je bent inderdaad afhankelijk van het OV. Maar het is mij nooit overkomen dat ik niet bij een klant aan kan komen, een paar keer iets te laat maar dat stelde niet veel voor.

Plannen doe je van tevoren, ik ben daar als prive chauffeur zo'n twee minuten mee bezig. De rest van de formulieren kan je in de trein invullen. Ik zit er niet om te huilen dat ik die twee minuten niet uitbetaald krijg.

En dan nog een vraag: noem een baan die je als student beter kan hebben dan dit?
pi_144264503
Ik hoop morgen nog op een spoedje. Maar dan moet ik wel of mijn hoorcollege halen om drie uur, of een treinreis hebben van een uur. Anders ga ik dinsdagochtend falen bij mijn practicum. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_144264849
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 07:51 schreef Sarasi het volgende:
Ik hoop morgen nog op een spoedje. Maar dan moet ik wel of mijn hoorcollege halen om drie uur, of een treinreis hebben van een uur. Anders ga ik dinsdagochtend falen bij mijn practicum. :P
Psychologiepracticum ja?
pi_144264886
quote:
11s.gif Op zondag 7 september 2014 09:11 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Psychologiepracticum ja?
Statistiek ja. Best handig, als ik direct alles met matlab en in R doe, heb ik volgend jaar een enorme voorsprong bij m'n scriptie. :)
pi_144265019
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 09:15 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Statistiek ja. Best handig, als ik direct alles met matlab en in R doe, heb ik volgend jaar een enorme voorsprong bij m'n scriptie. :)
Ik heb nu een vak Inleiding Numerieke Analyse waarvoor ik voor een modelleersessie ook aan Matlab moet. :)

Helaas volg ik dit vak compleet buiten de colleges om omdat dit in hetzelfde tijdslot valt als het derdejaars vak maattheorie waar ik tot op heden niets van snap. :'(

Aan de bak vandaag!
pi_144265765
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 03:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Hiken _O_ _O_ _O_

Nu ik sinds januari een 'echte' baan heb mis ik het af en toe toch wel behoorlijk (hoewel ik ineens 5x zoveel te besteden heb als tijdens m'n hikeperiode). Zeker in de afgelopen zomermaanden met heerlijk weer zat ik echt chagrijnig achter m'n bureau te arbeiden. Bij EW zou ik dan hiken en chillen in de zon op parkeerplaatsen langs de snelweg OF mezelf op onbeschikbaar zetten om naar het strand te gaan. Kortom, hiken is geniaal en die kerel hiervoor zal zichzelf nog wel een keer of 40-45 voor het hoofd slaan als hij op zondag om 8:30 moet beginnen met vakkenvullen terwijl al z'n vrienden nog prinsheerlijk op bed liggen na een epische stapavond die hij niet mee heeft kunnen maken omdat hij moet werken op zondagochtend.

Sowieso solliciteren bij AR als ik met pensioen ben dus :7 :7 :9~
Dit inderdaad. Als ik nu al bedenk wat er morgen op mij ligt te wachten.. :{w. Hiken was echt het beste bijbaantje dat ik ooit heb gehad. Ik heb het zelfs nog één maand gedaan zonder OV maar met zo'n kortingskaart die je kreeg als je afgestudeerd was ghehe.
pi_144265874
En het Hiken is ook onvoorspelbaar, voelt altijd weer als krasloten krassen als je de ritgegevens opent: een BMW, AUDI, een Caddy? :P
pi_144266045
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 10:46 schreef Exorbitantes het volgende:
En het Hiken is ook onvoorspelbaar, voelt altijd weer als krasloten krassen als je de ritgegevens opent: een BMW, AUDI, een Caddy? :P
Ik moest die A7 zelfs via de kentekencheck opzoeken. _O_
pi_144266094
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 10:46 schreef Exorbitantes het volgende:
Inderdaad.. Als ik in de bus vanaf de hogeschool terug naar huis reed en ik werd gebeld.. Dan zat ik op mijn crappy BlackBerry in te loggen op de site, alleen maar om te kijken wat voor auto's het waren.

EDIT: maar ook heel veel chagrijnige momenten als ik dan niet werd gebeld. Dat weet Joppie nog wel.. Altijd op de ping.. Ben je al gebeld??!
pi_144266714
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 03:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Hiken _O_ _O_ _O_

Nu ik sinds januari een 'echte' baan heb mis ik het af en toe toch wel behoorlijk (hoewel ik ineens 5x zoveel te besteden heb als tijdens m'n hikeperiode). Zeker in de afgelopen zomermaanden met heerlijk weer zat ik echt chagrijnig achter m'n bureau te arbeiden. Bij EW zou ik dan hiken en chillen in de zon op parkeerplaatsen langs de snelweg OF mezelf op onbeschikbaar zetten om naar het strand te gaan.

Sowieso solliciteren bij AR als ik met pensioen ben dus :7 :7 :9~
Zo herkenbaar.
pi_144266717
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 11:01 schreef Mallet het volgende:

[..]

Inderdaad.. Als ik in de bus vanaf de hogeschool terug naar huis reed en ik werd gebeld.. Dan zat ik op mijn crappy BlackBerry in te loggen op de site, alleen maar om te kijken wat voor auto's het waren.

EDIT: maar ook heel veel chagrijnige momenten als ik dan niet werd gebeld. Dat weet Joppie nog wel.. Altijd op de ping.. Ben je al gebeld??!
AR mailt gewoon de ritgegevens door. Als je mail op je telefoon ontvangt hoef je niet eens in te loggen. :P
pi_144267149
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 10:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik moest die A7 zelfs via de kentekencheck opzoeken. _O_
zucht |:(
pi_144268099
Iedereen is afhankelijk van t ov en verkeer, ze houden daar zeker rekening mee plus ze zijn bij mij nooit boos geworden omdat ik vastzat in t verkeer ofso dus rare aannames 8-) :7
Zie!
pi_144268145
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 10:36 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Als ik nu al bedenk wat er morgen op mij ligt te wachten.. :{w. Hiken was echt het beste bijbaantje dat ik ooit heb gehad. Ik heb het zelfs nog één maand gedaan zonder OV maar met zo'n kortingskaart die je kreeg als je afgestudeerd was ghehe.
Was dit mogelijk?

En zo ja loont t wel, lijkt me dat de ov kosten teveel worden? :+
Zie!
  zondag 7 september 2014 @ 13:07:43 #16
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144268838
quote:
10s.gif Op zondag 7 september 2014 12:40 schreef johnson555 het volgende:
Iedereen is afhankelijk van t ov en verkeer, ze houden daar zeker rekening mee plus ze zijn bij mij nooit boos geworden omdat ik vastzat in t verkeer ofso dus rare aannames 8-) :7
Buiten dat levert vertraging gewoon extra money op
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  zondag 7 september 2014 @ 13:35:56 #17
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_144269647
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 12:00 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

zucht |:(
_O- _O-
pi_144269865
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 13:35 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

_O- _O-
Oké ik deed het er wel een beetje om. :')
pi_144270525
Dit is inderdaad verreweg het beste bijbaantje wat je kan hebben. Mensen die vakkenvullen of iets anders verkiezen boven autorijden. :')
Nee.
pi_144270636
Op mijn werk hebben ze trouwens sinds kort een nieuwe Viano. Weer een V6, dit keer een met echt letterlijk alle opties..

Elektrische schuifdeuren L+R, achteruitrijcamera, aparte airco voor de achterpassagiers, xenon, 18" velgen, compleet ledere bekleding (ook de zijwanden) enz enz.
Best bizar, in zo'n "busje".
Nee.
pi_144270762
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 13:07 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Buiten dat levert vertraging gewoon extra money op
Nou ik heb gemerkt dat t meer om reputatie gaat dan inkomen, dus liever op tijd dan te laat met extra inkomen :+
Zie!
  zondag 7 september 2014 @ 14:28:40 #22
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144271249
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 14:11 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Nou ik heb gemerkt dat t meer om reputatie gaat dan inkomen, dus liever op tijd dan te laat met extra inkomen :+
Och, vanuit je laatste rit net niet die ene bus halen vond ik geen probleem
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144271575
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 14:04 schreef Dimitri_ het volgende:
Dit is inderdaad verreweg het beste bijbaantje wat je kan hebben. Mensen die vakkenvullen of iets anders verkiezen boven autorijden. :')
Vakjes vullen betaalt toch wel meer en sommigen hebben liever zekerheid qua vaste werktijden/diensten en niet maar steeds wachten op dat telefoontje van easyway. :) Maar ik denk er over na om bij EW maar eens te solliciteren, dat wel. :D
pi_144272386
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:38 schreef exelletor het volgende:

[..]

Vakjes vullen betaalt toch wel meer en sommigen hebben liever zekerheid qua vaste werktijden/diensten en niet maar steeds wachten op dat telefoontje van easyway. :) Maar ik denk er over na om bij EW maar eens te solliciteren, dat wel. :D
Niet bij de AH in ieder geval, waar ik in het weekend werk.
pi_144272876
Als het om het geld gaat: helpdeskwerk. Dat verdiende echt goed toen.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_144273366
Morgenmiddag college in een bioscoopzaal
Dinsdag hopelijk weer werken!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144273845
Is wel mooi, als je aan mensen uitlegt wat voor werk je doet dan is iedereen meteen jaloers. Echt soms 10 uur werken en gewoon ondertussen studeren/muziek luisteren/voor je uit staren.. Super chill. Wat ik mijzelf afvroeg; hoevaak hebben jullie nog telefonisch contact met EW tijdens de rit? Ik heb soms een dag waarop ik ze 6x moet bellen en soms ineens hoor ik ze 2 week lang niet..
pi_144274926
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 15:02 schreef jurgenov het volgende:
Niet bij de AH in ieder geval, waar ik in het weekend werk.
Puur het uurloon+evt toeslagen * gewerkte uren is hoger bij ah dan hiker uurloon+vakantiegeld/uren(neem aan dat jullie die ook krijgen) * gewerkte uren bij autoreset/easyway.
  zondag 7 september 2014 @ 17:28:25 #29
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_144277173
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 11:01 schreef Mallet het volgende:

[..]

Mooie tijden waren dat!!
#26 || Luciano da Silva
pi_144279133
Ik was gisteren even naar zo'n automeeting hier in de buurt gereden (die vindt maandelijks plaats op de parkeerplaats van de lokale supermarkt :P ). Daar kwam ik een mooie Opel Camaro ZL1 tegen waar ik een foto van maakte:

De eigenaar zag dat en drukte me z'n sleutels in mijn hand met het verzoek om hem even te laten vlammen: http://videobam.com/EHRxL

Nu ben ik verliefd op Amerikaanse muscle cars. :'(
pi_144279422
Shit, door dat stuur heb je echt het idee dat je in een Opel zit :+
pi_144279597
Echt he _O-
  zondag 7 september 2014 @ 18:52:08 #33
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144279726
Damn zo'n ZL1 is wel heel erg dik! En dat voor omgerekend 30.000? euro _O-
pi_144279948
Ik denk wel iets duurder, dit is de enige tweedehands die ik zo kan vinden;
http://www.autotrader.com(...)ngId=380589666&Log=0
Dus zo'n 38000 euro en dan zou je hem nog moeten importeren. Nou wil je die auto eigenlijk ook niet in Nederland rijden, 14 miles to the gallon is ongeveer 1 op 6 ;(
pi_144280830
quote:
5s.gif Op zondag 7 september 2014 12:42 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Was dit mogelijk?

En zo ja loont t wel, lijkt me dat de ov kosten teveel worden? :+
Mogelijk? Ja. Of het loont? Over het algemeen hield ik er wel ¤ 50,- per dag aan over ja. Ik was toen 23 dus dan is het uurloon ook alweer wat hoger. Er waren natuurlijk dagen dat je baalde (als de auto bijvoorbeeld niet op het adres stond en je terug met het OV moest), maar soms is de hoeveelheid OV best goed te doen.. Nou dan met zo'n 40% kortingskaart (of wat was het) was het best te doen. Ik heb die maand bruto wel meer dan ¤ 1000,- aan loon gekregen. Misschien zo'n ¤ 200,- OV eraf? Geen idee meer maar het was goed te doen. Mijn laatste rit eindigde ik in Oldenzaal, ook vaak geweest de laatste jaren toen. In de trein kreeg ik toen nog een e-mail van de planning of alles goed was gegaan op mijn laatste dag. Nog een e-mailtje met bedankt en later nog een kaart in de bus. Daarna begon ik bij mijn huidige werkgever en was het einde oefening :P.
pi_144282247
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:52 schreef QuiCk01 het volgende:
Damn zo'n ZL1 is wel heel erg dik! En dat voor omgerekend 30.000? euro _O-
Voor 55000 dollar heb je een nieuwe voor de deur staan hier.
  zondag 7 september 2014 @ 20:52:15 #37
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144287017
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:58 schreef Viezze het volgende:
Ik denk wel iets duurder, dit is de enige tweedehands die ik zo kan vinden;
http://www.autotrader.com(...)ngId=380589666&Log=0
Dus zo'n 38000 euro en dan zou je hem nog moeten importeren. Nou wil je die auto eigenlijk ook niet in Nederland rijden, 14 miles to the gallon is ongeveer 1 op 6 ;(
Ja dat importeren is het ergste, dan zal er nog wel 20.000 euro bijkomen schat ik grofweg omdat ie zo onzuinig is. Zonde, want ik vind ze zo ontzettend dik :9~

quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 19:48 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Het is zo oneerlijk :N
pi_144291612
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 07:29 schreef DrSnuggle het volgende:
Laatste bericht als reactie op "chillings":
Je maakt allemaal aannamens, je weet niet eens hoe het daadwerkelijk werkt. Het is geen vetpot, maar het is ook geen minimumloon. Je bent inderdaad afhankelijk van het OV. Maar het is mij nooit overkomen dat ik niet bij een klant aan kan komen, een paar keer iets te laat maar dat stelde niet veel voor.

Plannen doe je van tevoren, ik ben daar als prive chauffeur zo'n twee minuten mee bezig. De rest van de formulieren kan je in de trein invullen. Ik zit er niet om te huilen dat ik die twee minuten niet uitbetaald krijg.

En dan nog een vraag: noem een baan die je als student beter kan hebben dan dit?
antwoord op je vraag: koerier in het weekend, doordeweeks tijd voor school..
pi_144291822
quote:
7s.gif Op zondag 7 september 2014 14:04 schreef Dimitri_ het volgende:
denken dat vakkenvullen het enigste bijbaantje is :')

geil worden door het rijden van dure auto's, waar je in je leven nooit in gaat rijden :')
pi_144292272
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:55 schreef Chillings het volgende:

[..]

geil worden door het rijden van dure auto's, waar je in je leven nooit in gaat rijden :')
Ga lekker terug naar KLB ofzo, echt :') |:(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  zondag 7 september 2014 @ 22:13:21 #41
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144293055
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 02:18 schreef Chillings het volgende:
Beste Fok!kers

Ben op zoek naar een snorfiets, helaas kom ik pas net om de hoek kijken en heb dus weinig verstand van deze dingen.

...
Gast, mensen die nog opzoek zijn naar een snorfiets nemen wij hier niet serieus hoor :')
pi_144293148
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:52 schreef Chillings het volgende:

[..]

antwoord op je vraag: koerier in het weekend, doordeweeks tijd voor school..
Hier ook een koerier in het weekend, en ik verkies toch echt het (prive) chauffeuren boven het koerieren. Alleen is het koerieren meer zekerheid en het chauffeuren een leuk zakcentje.
pi_144295341
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:33 schreef Sjouveur het volgende:
Ik was gisteren even naar zo'n automeeting hier in de buurt gereden (die vindt maandelijks plaats op de parkeerplaats van de lokale supermarkt :P ). Daar kwam ik een mooie Opel Camaro ZL1 tegen waar ik een foto van maakte:

[ afbeelding ]

De eigenaar zag dat en drukte me z'n sleutels in mijn hand met het verzoek om hem even te laten vlammen: http://videobam.com/EHRxL

Nu ben ik verliefd op Amerikaanse muscle cars. :'(
Ik kwam vorige week tijdens mijn reis bij een meeting uit in Amerika.. Ook verschillende Camaro's gezien. Zal morgen eens wat foto's uploaden.
Nee.
pi_144296449
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:55 schreef Chillings het volgende:

[..]

Ik had je al eerder verzocht om op te zouten maar bij deze nog een maal een verzoek om je spullen te pakken en in het AH topic te gaan flamen. :)
pi_144297305
Word je eigelijk als privé chauffeur opgeroepen voor hiker opdrachten? Andersom is t niet natuurlijk.

En is t leuk om privé chauffeur tedoen? Overweeg mss om te upgraden :+
Zie!
pi_144297434
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 19:48 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 20:52 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Het is zo oneerlijk :N
Als ik een Amerikaan vertel wat autorijden in NL kost (wegenbelasting, brandstof) dan vallen ze van de stoel van verbazing :P

Benzine kost hier iets van 3,30 dollar per gallon, en een gallon is 3,8 liter dus reken maar uit :+
pi_144302436
quote:
10s.gif Op zondag 7 september 2014 23:30 schreef johnson555 het volgende:
Word je eigelijk als privé chauffeur opgeroepen voor hiker opdrachten? Andersom is t niet natuurlijk.

En is t leuk om privé chauffeur tedoen? Overweeg mss om te upgraden :+
Zelfs andersom is het voor gekomen, zo'n twee topics terug is er een hiker geweest die moest chauffeuren.
Maar tegenwoordig gebeurd het bij mij vrijwel nooit meer, in mijn begintijd ruim twee jaar geleden heb ik wel eens dagjes gehikert, of dat je na een PC-rit van oost naar west een hikerrit van west naar oost kreeg.
pi_144303208
Maandagochtend :r

Alsof die van zichzelf al niet erg genoeg is, stond het bij Joure natuurlijk weer muurvast vanochtend. Gevolg: 40 minuten te laat bij m'n eerste ophaaladres zometeen :(
pi_144303831
Na twee maanden full-time vakantiewerk de beschikbaarheid weer aan zetten vergt toch behoorlijk wat discipline..
pi_144304382
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 08:37 schreef trolley het volgende:
Maandagochtend :r

Alsof die van zichzelf al niet erg genoeg is, stond het bij Joure natuurlijk weer muurvast vanochtend. Gevolg: 40 minuten te laat bij m'n eerste ophaaladres zometeen :(
Ik begrijp het, mijn maandagochtend ging ook niet soepeltjes, 05:00 al wakker, veel onnodig remmen en stilstaan op de snelweg, twee keer kleine stukjes verkeerd gereden omdat ik vrijwel blind op de navigatie af ging. Het liep niet zo soepeltjes :'(
pi_144306097
Ja leuk, maandagochtend. Een keer niet de metro gemist, sta ik eerst voor een dicht gebouw, heb ik de auto eindelijk, is het helemaal niet de auto die ik moet hebben. Dus gezellig bellen, uiteindelijk na 30 min die andere auto toch meegenomen.

1 uur gedaan over een ritje van 2 km :{

Gelukkig kan ik nu nog 2 uur op de bank liggen en dan pas college O+
pi_144306222
Dag vakantie, hallo colleges :'(
pi_144306450
Het spelen mag via PM/DM :)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_144306890
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 11:30 schreef Five_Horizons het volgende:
Het spelen mag via PM/DM :)
:? :? :?
Zie!
pi_144306920
quote:
11s.gif Op maandag 8 september 2014 11:47 schreef johnson555 het volgende:

[..]

:? :? :?
Ik heb wat postjes eruit gemikt van mensen die op elkaar aan het hakketakken waren om niets.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_144307748
Over een uur sollicitatie bij AR! Iemand nog nuttige tips? Is dat kantoor eenvoudig te vinden vanaf station sloterdijk?
pi_144307797
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 11:48 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik heb wat postjes eruit gemikt van mensen die op elkaar aan het hakketakken waren om niets.
:')
  maandag 8 september 2014 @ 12:25:34 #58
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144307923
Pf ik zit me toch bij een saai college. Begin was goed, ik ben de draad kwijt. Canadees die een heel verhaal houdt over leiderschap
pi_144308010
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 11:48 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Thanks.
pi_144308077
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:20 schreef stripe het volgende:
Over een uur sollicitatie bij AR! Iemand nog nuttige tips? Is dat kantoor eenvoudig te vinden vanaf station sloterdijk?
Ja, gewoon rechtdoor lopen. Anders even vragen aan een NS mannetje, die hebben mij toen heel behulpzaam direct de juiste weg gewezen. :) Het is het gebouw met het bruggetje en de parkeerplaats. Bij mij was de deur niet open, pas toen iedereen er stond, werden we binnen gelaten.
pi_144308100
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:20 schreef stripe het volgende:
Succes! Stelt allemaal niet zo veel voor. Zoek naar het FNV gebouw, Autoreset zit daar naast.
pi_144308272
Fuck. M'n Esso tankpas is gebroken :'(
pi_144308859
Wat een kut streek dit zeg, kom je aanrennen bij een halte in een dorp, staat er een auto geparkeerd.dus die bus aankomen rijden en ik zwaaien van stop, haalt ie zn schouders op en rijdt gewoon door :? :r :r

En dan raar vinden als ze geklapt worden
Zie!
pi_144309080
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:30 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja, gewoon rechtdoor lopen. Anders even vragen aan een NS mannetje, die hebben mij toen heel behulpzaam direct de juiste weg gewezen. :) Het is het gebouw met het bruggetje en de parkeerplaats. Bij mij was de deur niet open, pas toen iedereen er stond, werden we binnen gelaten.
Is het sollicitatiegesprek met meerdere mensen tegelijk?
pi_144309202
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 13:04 schreef stripe het volgende:

[..]

Is het sollicitatiegesprek met meerdere mensen tegelijk?
Ja, met een heel groepje.
pi_144309675
Stelt niet zoveel voor hoor, je krijgt instructie over de werkwijze en het invullen van formulieren en je urenregistratie. Daarna moet je een klein stukje rijden en een keertje vooruit inparkeren. Allemaal makkelijk, als je wordt uitgenodigd is de kans erg groot dat je gewoon wordt aangenomen.
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_144310235
Zouden jullie collega's verraden of niet?

Sta hier bij een dealer in Amsterdam te wachten op de auto, komt er nog iemand van EW aanlopen in een spijkerbroek, zwart t-shirt met slobbervest en Adidas schoenen .. :X

Hij was te herkennen aan z'n EW tas die hij bij zich had ..
  maandag 8 september 2014 @ 13:48:54 #68
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144310255
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 13:48 schreef trolley het volgende:

Sta hier bij een dealer in Amsterdam te wachten op de auto, komt er nog iemand van EW aanlopen in een spijkerbroek, zwart t-shirt met slobbervest en Adidas schoenen .. :X

Nee want, Duitser
pi_144310263
Nu opeens nog spoedjes, maar ik heb net afgesproken naar college te gaan want ik had toch geen werk. Zonde. :{ Hopelijk wel werk voor morgen! *O*
pi_144311662
quote:

Ik zou het hem op dat moment vertellen, maar ik zou niet EW bellen.
pi_144313095
Hoeveel dagen hebben jullie eigenlijk vrij nu in de studie? Ben nu 2e jaars Economie/Bedrijfseconomie en 2e jaars HC bij de RUG. Heb maandag en vrijdag vrij ( _O_ ) en dinsdag tot en met donderdag van 9.00 tot 20 of 21 uur les :(
Nee, toch niet
pi_144313640
Eindelijk kan ik meepraten over vrije dagen (daarom doe ik dit werk pas sinds juni). Ik studeer namelijk farmacie (vierdejaars), maar ben vandaag begonnen aan mijn minor psychologie :P.
Heb slechts drie keer per week twee uur hoorcollege :')
pi_144315714
Sollicitatie zit er op en viel inderdaad allemaal mee. Waren zelfs mensen in spijkerbroek en gympen aanwezig, werd niets van gezegd. Rijtest hoefde nietwant er was geen auto voor handen. Eind deze week hopelijk beginnen. Kan iemand mij toevoegen aam de OP? Ik werk vanuit regio Groningen.

Gebruiken jullie als navigatie je smartphone of een tomtom? Ik wil mijn smartphone gaan gebruiken maar zoek een app waarbij je de kaarten vooraf kunt downloaden.
  maandag 8 september 2014 @ 16:26:48 #74
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144315818
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:24 schreef stripe het volgende:
Sollicitatie zit er op en viel inderdaad allemaal mee. Waren zelfs mensen in spijkerbroek en gympen aanwezig, werd niets van gezegd. Rijtest hoefde nietwant er was geen auto voor handen. Eind deze week hopelijk beginnen. Kan iemand mij toevoegen aam de OP? Ik werk vanuit regio Groningen.

Gebruiken jullie als navigatie je smartphone of een tomtom? Ik wil mijn smartphone gaan gebruiken maar zoek een app waarbij je de kaarten vooraf kunt downloaden.
Even een paar pagina's terug lezen, staat alles over navigatie. Zelf rij ik liever met m'n tomtom zeker met warmte bv merk je toch dat je foon er niet voor gebouwd is.
pi_144316268
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 16:24 schreef stripe het volgende:

Je kunt jezelf toevoegen aan de OP. :) Ik heb een zeer verouderde Garmin die ik gebruik, wel zo prettig.
pi_144318344
Voor mij heeft m'n telefoon altijd prima gewerkt voor die paar auto's die geen ingebouwde navigatie hadden. Over het algemeen hadden de auto's toch wel ingebouwde navigatie ofwel het was Breda/Almere/Meerkerk waar ik heen moest en dat kan ik blind nog wel rijden.

Daarbij vond ik het niet waard om een losse navigatie te kopen als het toch al op de telefoon kan en het meeslepen van een losse navigatie had ik al helemáál geen zin in :P
pi_144318497
Stripe, welkom :) Komen elkaar misschien nog wel eens tegen in Grunn :)

Ik heb navigatie op m'n telefoon, even op google naar een Navigon-APK gezocht en klaar is Underground1009
pi_144318501
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:14 schreef Solidberg het volgende:
Hoeveel dagen hebben jullie eigenlijk vrij nu in de studie? Ben nu 2e jaars Economie/Bedrijfseconomie en 2e jaars HC bij de RUG. Heb maandag en vrijdag vrij ( _O_ ) en dinsdag tot en met donderdag van 9.00 tot 20 of 21 uur les :(
Alleen woensdag vrij. :'(
  maandag 8 september 2014 @ 18:29:30 #79
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144320172
Zaterdag bereikte mijn eigen waggie deze mooie kilometerstand:

En waar verwen je je waggie dan mee:

Voor

Na

[ Bericht 52% gewijzigd door Fiorano op 08-09-2014 20:50:41 ]
pi_144323381
Afgelopen vrijdag dus eerste dagje gehad, ging allemaal prima! Beetje jammer van een busje en een Aygo maar ach. ;)
Nu woensdag weer beschikbaar staan.
pi_144324138
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:32 schreef Loxodonta het volgende:
Afgelopen vrijdag dus eerste dagje gehad, ging allemaal prima! Beetje jammer van een busje en een Aygo maar ach. ;)
Nu woensdag weer beschikbaar staan.
Zullen nog heeeel veel busjes volgen ben ik bang.
pi_144325176
Morgen mijn 2e ritje voor EW, BMW 520i en Mazda 5. Volgens mij heb ik best geluk :)
  maandag 8 september 2014 @ 20:16:47 #83
414827 Wave103
It's not pop music
pi_144325691
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef drhousing het volgende:
Morgen mijn 2e ritje voor EW, BMW 520i en Mazda 5. Volgens mij heb ik best geluk :)
:Y
pi_144326696
Morgen een Transit (mijn eerste, ongelooflijk maar waar) van Emmen naar Groningen rijden. Stiekem hoop ik daarna op nog een ritje, maar dit is ook al best chill. :)
  maandag 8 september 2014 @ 21:06:52 #85
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144328335
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:47 schreef wtr12 het volgende:

[..]

Ligt er aan de regio volgens mij hoor. Ik heb het gevoel dat mensen in het noorden veel vaker busjes dan mensen in het westen bijv.
pi_144328439
Voor mijn gevoel had ik inderdaad vaker busjes vanuit Groningen dan Eindhoven/Zwolle. Maar dat kan ook komen omdat ik er langer in moest rijden, niet omdat het er echt meer waren :P
pi_144330737
Volkswagen all the way :+
Zie!
pi_144332218
Volkswagen busjes zijn :r Geef mij maar liever een Kangoo/Trafic :Y
Nee, toch niet
pi_144332271
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:19 schreef Solidberg het volgende:
Volkswagen busjes zijn :r Geef mij maar liever een Kangoo/Trafic :Y
VW Transporter ftw! O+ _O_
pi_144332339
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:21 schreef trolley het volgende:

[..]

VW Transporter ftw! O+ _O_
Heb je al een zo'n ding gereden zonder CC? Die basisversie met 2.0d?
Nee, toch niet
pi_144332476
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:22 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Heb je al een zo'n ding gereden zonder CC? Die basisversie met 2.0d?
Nee :P

Maar zonder CC rijden alle auto's - op een rit van >100km - kut, niet alleen de Transporters :+
pi_144332588
Trafics niet hoor, dat gaspedaal geeft wat meer weerstand en hoef je dus niet heletijd op je snelheid te letten. VW Transporters daarintegen zijn zo gevoelig als ik weet niet wat, en moet je de hele tijd op je snelheid letten.
Nee, toch niet
pi_144332658
Ik mis CC niet, ook niet op lange ritten. Als het er op zit is het mooi meegenomen.

Transporter 2.0 TDI 84 pk *O*
21 seconden naar de 100. Topsnelheid was 140 ofzo, dus kon de hele weg met pedaal op de vloer rijden.
Maar het rijdt niet verkeerd, vind een Polo Bluemotion erger.
.
pi_144333192
Volkswagen busjes O+

Nog nooit in bussen hoeven rijden voor ew trouwens, alleen 1x een Opel Vivaro.. Dan vind ik die Transporter/Minivan toch veel fijner :) Transporter zonder cc is inderdaad wel vervelend, maar sowieso veel beter dan hele kleine autootjes :P
pi_144333745
Transporters zijn prima. Crafters/Sprinters vind ik wat minder leuk om te rijden, vooral in de L4H3 uitvoering. Was heel leuk op een krap parkeerterrein, zonder parkeersensoren maar met achteruitrijalarm.

Foto van Google, maar zo'n ding was het dus.
.
pi_144333930
Echte bazen hebben dit gereden

En dan in de grootste uitvoering. Gelukkig lag er een 2.5 liter 5 cilinder in.
pi_144334244
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef drhousing het volgende:
Veel plezier ^O^
pi_144334273
Ook gereden. Grootste uitvoering, met B rijbewijs heb je dan nog maar 200kg laadvermogen :{ Kan je alleen huren als je piepschuim wil verhuizen ofzo.
.
pi_144334402
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:47 schreef wtr12 het volgende:

[..]

Als er af en toe iets leuks tegenover staat hoor je mij niet klagen verder!
pi_144335304
Dat hiken lijkt me wel wat. Heb bijna 2 jaar mijn rijbewijs en vind het leuk om in verschillende auto's te rijden. Hoe streng zijn ze op dingen als kledingvoorschriften? Beetje bullshit om met nette schoenen te rijden als je toch alleen in de auto zit, lijkt me. En is het goed te combineren als je toch de meeste dagen van de week wel college hebt?
I'm the motherfucking baboon
  maandag 8 september 2014 @ 23:30:07 #101
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144335507
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:25 schreef Fruitsalade het volgende:
Dat hiken lijkt me wel wat. Heb bijna 2 jaar mijn rijbewijs en vind het leuk om in verschillende auto's te rijden. Hoe streng zijn ze op dingen als kledingvoorschriften? Beetje bullshit om met nette schoenen te rijden als je toch alleen in de auto zit, lijkt me. En is het goed te combineren als je toch de meeste dagen van de week wel college hebt?
Lees de OP maar even
pi_144335906
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 22:54 schreef Drilboor het volgende:
Echte bazen hebben dit gereden[ afbeelding ]

En dan in de grootste uitvoering. Gelukkig lag er een 2.5 liter 5 cilinder in.
Die heb ik ook al eens gehad ja! :D
pi_144336019
quote:
wauw had niet verwacht dat iemand die tas is gaan gebruiken :p
pi_144336416
1/4 van mijn ritten zijn busjes, van en naar kazernes. :') Transit, Vivaro, Master, Crafter, Sprinter, Vito, Trafic, Kangoo, Berlingo, Ducato,Primastar... Etc
pi_144336438
quote:
Hebben we er weer één. :') Komt er maar in Amoeba.
  dinsdag 9 september 2014 @ 00:02:10 #106
414827 Wave103
It's not pop music
pi_144336644
Ik gebruik de tas :X
pi_144336683
quote:
Wat is er mis met nette schoenen dragen? Mijn nette schoenen lopen bijna net zo fijn als m'n Nikes :P
pi_144336847
quote:
Hoe moeilijk is het om niet in je Nike Airmaxx aan te komen zetten? Neem de tijd, denk er rustig over na. :) Zorg gewoon dat je geen gympen aan hebt en bij AR is alles dan wel prima. Als je dat er niet voor over hebt, ga dan maar ergens anders solliciteren. :')

Alleen op geheel vrije dagen word je gebeld, kun je vanuit gaan. Alleen jij weet of dat goed te combineren is of niet.

En lees de OP. Het heeft een reden dat we dat ding vooraan zetten in elk topic, you know. :{w
pi_144340632
Net maar weer eens vriendelijk locatiewerk in Duiven afgewezen. Ik ga gewoon niet 3 uur onbetaald reizen op een werkdag van max. 6 uur, zeker niet nadat ze de vorige keer nog 50% van de reistijd wilden uitbetalen. Wil alleen best werken, dus hopelijk bellen ze nog met een normaal ritje, zo niet dan netjes aan de studie :)
pi_144340687
quote:
Ga maar mooi vakkenvullen op je pauperschoeisel. :)

Hoe zou je het vinden als een sjappie met petjes en pauperschoenen je gloednieuwe Audi A7 komt afleveren? Ik zou denken dat je er moeilijk hard mee gereden hebt. En dat is niet wat je uit moet stralen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2014 09:18:16 ]
pi_144341145
Spoedje naar Breda gekregen! *O* wel in een Caddy ..

Kan ik mooi even langs kantoor van EW om een nieuwe map en tankpas te fixen :)
pi_144341317
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:10 schreef Ordinateur het volgende:
Net maar weer eens vriendelijk locatiewerk in Duiven afgewezen. Ik ga gewoon niet 3 uur onbetaald reizen op een werkdag van max. 6 uur, zeker niet nadat ze de vorige keer nog 50% van de reistijd wilden uitbetalen. Wil alleen best werken, dus hopelijk bellen ze nog met een normaal ritje, zo niet dan netjes aan de studie :)
Ik werk mogen ook in Duiven. Ze vroegen aan mij of ik de hele week kon alleen moet ik net als jij drie uur reizen. Ik neem het alleen aan als ik een auto tot mijn beschikking heb.
pi_144341573
Ik mag vandaag weer een ritje maken in mijn geliefde 4 serie cabrio O+
pi_144341599
Ik krijg echt nooit BMW's mee. :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2014 10:06:19 ]
pi_144342477
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:06 schreef Amoeba het volgende:
Ik krijg echt nooit BMW's mee. :'(
640d Gran Coupe _O_ _O_

Kom jij met je A7 :{w
pi_144342982
Mercedes CLS 350 _O_

Overigens aan het twijfelen, voel me sinds gisteren flink beroerd en ben verkouden met koorts, ik doe verstandig en zet denk ik mijn beschikbaarheid maar uit voor morgen.
pi_144343163
Voor morgen ook alweer gebeld _O_

Balk - Meerkerk (feestlocatie) per Mondeo
Utrecht - Almere per Mazda 2
pi_144343434
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

640d Gran Coupe _O_ _O_

Audi refines BMW
pi_144344533
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

640d Gran Coupe _O_ _O_

:') Jongetjes toch, ik heb het in allebei prima naar mijn zin gehad. Alleen had ik de 650i ;)
pi_144347715
7 uur hoorcollege vandaag :')
pi_144348342
Is het zo dat de onervaren hikers gelijk in bakken als een 650i en a7 gooien? Lijkt me voor menig hiker al lastig wat betreft zelfbeheersing.
pi_144348789
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 10:05 schreef yosander het volgende:
Ik mag vandaag weer een ritje maken in mijn geliefde 4 serie cabrio O+
Heb 'm helaas moeten schieten, zou de eindtijd niet meer redden :'(
  dinsdag 9 september 2014 @ 14:09:27 #123
404753 CruisinDen
pi_144348872
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:52 schreef stripe het volgende:
Is het zo dat de onervaren hikers gelijk in bakken als een 650i en a7 gooien? Lijkt me voor menig hiker al lastig wat betreft zelfbeheersing.
Ik heb het vermoeden dat dit gewoon willekeurig gaat. En die zelfbeheersing moet je sowieso wel hebben, de kleinste boete is al gauw hoger dan je salaris van een dag hiken. :')

Neemt natuurlijk niet weg dat de oprit van de snelweg wel benut kan worden. :7
pi_144350054
Nadat ik mijn eerste Transit ooit had afgeleverd, om twaalf uur, zag ik voor NL de Mini staan. Mini's zijn O+ en misschien was vandaag wel mijn geluksdag, dus ik belde AR of ze nog wat voor me hadden. En ja! Ritje naar Arnhem. Dus ik weer terug naar binnen. Kreeg ik een VOLVO mee! :D Mijn allereerste Volvo! En direct een mooie grijze V40 met hip design. O+ Dus nu sta ik in Arnhem. Als nu alles goed gaat, heb ik straks een dagje van tien uur gehad.

Die tien uur werden mede mogelijk gemaakt door: Arriva, bij wie het treeplankje niet naar binnen wilde en waardoor ik een kwartier vertraging had op een traject van vier minuten; QBuzz, bij wie bus 44 in Emmen maar eens per uur rijdt en dat kwartier dus een uur werd; de Mini, die mij deed besluiten AR te bellen; de klant in Arnhem die er een halfuur over deed zijn vorige auto af te tanken en ondanks dat hij naar het station reed, mij veel succes wenste met het OV op dit industrieterrein; de bramen waar ik me mee heb volgestopt onderweg naar de bushalte op datzelfde industrieterrein. :)
pi_144350930
Vandaag een kijkje achter de schermen gehad bij EW :)

Vanochtend spoedrit van Drachten naar Breda gekregen, waarop ik direct vroeg of ik dan van de gelegenheid gebruik mocht en kon maken om langs kantoor te komen voor een nieuwe, fatsoenlijke schrijfmap en tankpas. Dit was uiteraard geen probleem! :)

Deze rit heeft mij een hoop tijd en administratieve ellende bespaart voor met name het regelen van een vervangende tankpas; gisteren kapot gegaan, vandaag al een nieuwe! ^O^

SPOILER
pi_144353148
En laat ons juichen! Sein en wisselstoring tussen Hoogeveen en Assen. *O*
pi_144353262
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:12 schreef Sarasi het volgende:
En laat ons juichen! Sein en wisselstoring tussen Hoogeveen en Assen. *O*
Ik juich mee vanuit de Sprinter richting Groningen *O*
pi_144353291
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:15 schreef yosander het volgende:

[..]

Ik juich mee vanuit de Sprinter richting Groningen *O*
Ik sta op Zwolle. Intercity naar Hoogeveen, sneller naar Assen en dan de eerste de beste trein naar Groningen. :P
pi_144353501
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:16 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik sta op Zwolle. Intercity naar Hoogeveen, sneller naar Assen en dan de eerste de beste trein naar Groningen. :P
Heerlijk dit :P. Had al in Groningen kunnen zijn op het moment als het treinen vanmiddag meezat, ben nu net voorbij Meppel :')
pi_144353596
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:13 schreef trolley het volgende:
Deze rit heeft mij een hoop tijd en administratieve ellende bespaart voor met name het regelen van een vervangende tankpas; gisteren kapot gegaan, vandaag al een nieuwe! ^O^

SPOILER
Ik vraag me al een tijdje af hoe ze die dingen uitdelen. Willekeurig? Beschikbaarheid van vrije passen?

Ik heb er namelijk wel eentje van Shell maar vrienden bij EW hebben Esso en volgens mij de meeste mensen wel.
pi_144354054
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef yosander het volgende:

[..]

Heerlijk dit :P. Had al in Groningen kunnen zijn op het moment als het treinen vanmiddag meezat, ben nu net voorbij Meppel :')
Ik had vanochtend een kwartier vertraging. Stapte in op Noord, uit op Centraal. :') Ook echt twintig minuten in die trein gezeten op dat stukje. Dus dit kan er ook nog wel bij. :P
pi_144354208
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:23 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik vraag me al een tijdje af hoe ze die dingen uitdelen. Willekeurig? Beschikbaarheid van vrije passen?

Ik heb er namelijk wel eentje van Shell maar vrienden bij EW hebben Esso en volgens mij de meeste mensen wel.
Sinds een aantal maanden krijgen de nieuwe hikers standaard een tankpas van de Shell. De 'oude hikers' hebben destijds bij hun sollicitatie een van Esso gekregen. Daarom kreeg ik nu waarschijnlijk weer eentje van Esso, omdat m'n oude ook van Esso was.
pi_144354251
Morgen A5 woohoo :+
Zie!
pi_144354303
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik had vanochtend een kwartier vertraging. Stapte in op Noord, uit op Centraal. :') Ook echt twintig minuten in die trein gezeten op dat stukje. Dus dit kan er ook nog wel bij. :P
Wat _O-
pi_144354358
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:41 schreef yosander het volgende:

[..]

Wat _O-
Treeplankje wilde niet dicht, zie mijn laatste lange post. :') Ik twijfel nog of ik de sprinter of de snelbus pak zo. Ik moet wel om acht uur thuis zijn eigenlijk. :{
pi_144354521
Sorry voor mijn vragen die blijkbaar te veel waren voor de elite hier met als levensdoel hebben te hiken voor 8 euro per uur.
Voor de mensen die wel normaal antwoorden, bedankt :) Ik besefte even niet dat je in contact komt met degene voor wie je de auto aflevert, dan is het natuurlijk belangrijk om er netjes uit te zien. En had de OP wel degelijk gelezen, was meer benieuwd naar hoe het nou echt in de praktijk uitpakt. Ga nog even kijken hoe goed het nu te combineren is met mijn studie.
pi_144354660
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:42 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Treeplankje wilde niet dicht, zie mijn laatste lange post. :') Ik twijfel nog of ik de sprinter of de snelbus pak zo. Ik moet wel om acht uur thuis zijn eigenlijk. :{
Haha wtf.

Mijn sprinter heeft slechts tien minuten vertraging ondervonden. 8 uur moet wel lukken toch :D?
pi_144355088
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Sorry voor mijn vragen die blijkbaar te veel waren voor de elite hier met als levensdoel hebben te hiken voor 8 euro per uur.
Voor de mensen die wel normaal antwoorden, bedankt :) Ik besefte even niet dat je in contact komt met degene voor wie je de auto aflevert, dan is het natuurlijk belangrijk om er netjes uit te zien. En had de OP wel degelijk gelezen, was meer benieuwd naar hoe het nou echt in de praktijk uitpakt. Ga nog even kijken hoe goed het nu te combineren is met mijn studie.
Je bent pas elite als je zoals ik op zó'n hoge leeftijd nog studeert zodat je met je uurloon de dubbele cijfers ingaat :7

Overigens droeg ik altijd gewoon m'n normale schoenen en geen nette. Aan de andere kant liet ik m'n felgroene Vans ook wel weer in de kast staan :D
pi_144356227
quote:
pi_144356260
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 16:50 schreef yosander het volgende:

[..]

Haha wtf.

Mijn sprinter heeft slechts tien minuten vertraging ondervonden. 8 uur moet wel lukken toch :D?
Ik had om half zes de intercity vanuit Assen, hopelijk kwart voor zes in Groningen. Dan zal ik zo rond kwart over zes thuis zijn. *O*
pi_144356407
quote:
Iedereen stelt dezelfde vragen als jij. Soms is het een baardje, soms zijn het schoenen, maar het is altijd met de reden dat men benieuwd is hoe het in de praktijk uitpakt. De OP is geen promopraatje van AR of EW, daar staat de praktijk in. En anders lees je even een paar topics door. Ja, je moet er representatief uitzien volgens de regels van AR/EW, nee, daar is geen discussie over mogelijk, nee, we weten niet hoeveel je gaat werken, en ja, voor de sollicitatie moet je ECHT helemaal naar Amsterdam/Breda. :)
pi_144356489
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:33 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik had om half zes de intercity vanuit Assen, hopelijk kwart voor zes in Groningen. Dan zal ik zo rond kwart over zes thuis zijn. *O*
^O^

Thuis :)
  dinsdag 9 september 2014 @ 17:41:34 #143
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144356524
quote:
:') Ja we zetten in de OP natuurlijk hele andere dingen als wat er in de praktijk gebeurd.

Overigens is mijn levensdoel easyway overnemen en alle hikertjes maximaal uit te buiten :7
pi_144356666
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:41 schreef Fiorano het volgende:

[..]

:') Ja we zetten in de OP natuurlijk hele andere dingen als wat er in de praktijk gebeurd.

Overigens is mijn levensdoel easyway overnemen en alle hikertjes maximaal uit te buiten :7
Dan mag je wel aardig wat centjes meebrengen ben ik bang, de eigenaar heeft een R8, een of andere dikke SUV en een enorm huis.
pi_144356711
quote:
Als je nog niet begrepen had dat je de auto aan iemand moest afgeven kun je sowieso beter iets simpelers gaan doen.
pi_144357138
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:37 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Iedereen stelt dezelfde vragen als jij. Soms is het een baardje, soms zijn het schoenen, maar het is altijd met de reden dat men benieuwd is hoe het in de praktijk uitpakt. De OP is geen promopraatje van AR of EW, daar staat de praktijk in. En anders lees je even een paar topics door. Ja, je moet er representatief uitzien volgens de regels van AR/EW, nee, daar is geen discussie over mogelijk, nee, we weten niet hoeveel je gaat werken, en ja, voor de sollicitatie moet je ECHT helemaal naar Amsterdam/Breda. :)
Bedankt dat je me het bespaart een paar topics door te lezen, alles is me wel duidelijk.

SPOILER
pi_144357185
Hoe krijg je het ook altijd zo snel weer voor elkaar, Moebje. _O-
pi_144357435
Mja die standaard vragen die elk topic langskomen zijn wel vervelend :P Maar aan de andere kant snap ik het voor nieuwkomers wel dat als je de OP ziet, een enorme lap tekst, dat je die niet helemaal meteen gaat lezen.

Dus voor beide partijen valt wat te zeggen dus laten we maar lief voor elkaar blijven O+

Als in zin heb binnenkort zal ik kijken of ik de OP wat kan opleuken, minder ''wall of text''-achtig maar wat meer puntsgewijs en uitgebreide info in spoiler-tags.
Iemand goed met Photoshop die een leuk headertje kan maken?
  dinsdag 9 september 2014 @ 18:11:16 #149
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144357518
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dan mag je wel aardig wat centjes meebrengen ben ik bang, de eigenaar heeft een R8, een of andere dikke SUV en een enorm huis.
Ach EW valt nu onder het gigantische USG People dus inkopen gaat niet vrees ik. De oprichter van USG, Alex Mulder staat in de boeken voor 455 miljoen. Niet gek hoor die uitzendbureautjes...
pi_144358226
OP staat veel info in en is vrij open geschreven wat ook uitnodigt tot vragen stellen. En mijn eerdere vragen waren zo gek nog niet lijkt me, hiker lijkt vanuit de OP een job die je geheel op jezelf doet ( waar het uiteindelijk ook grotendeels op neerkomt) en definitie nette kleren is ook vrij ruim. Misschien dat er een voorbeeldafbeelding van outfit in kan en een simpele beschrijving van een werkdag o.i.d. Dan hoeft Amoebe zichzelf ook niet zo op te eten als er eens een nieuweling langskomt.
pi_144358377
quote:
3s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:34 schreef Fruitsalade het volgende:
OP staat veel info in en is vrij open geschreven wat ook uitnodigt tot vragen stellen. En mijn eerdere vragen waren zo gek nog niet lijkt me, hiker lijkt vanuit de OP een job die je geheel op jezelf doet ( waar het uiteindelijk ook grotendeels op neerkomt) en definitie nette kleren is ook vrij ruim. Misschien dat er een voorbeeldafbeelding van outfit in kan en een simpele beschrijving van een werkdag o.i.d. Dan hoeft Amoebe zichzelf ook niet zo op te eten als er eens een nieuweling langskomt.
Jij hebt de OP dus niet gelezen. Er staat bij zowel EW (overhemd en pantalon) als bij AR (zwarte broek, geen schoenen met witte zolen, polo of overhemd) zeer specifiek een kledingeis.
  dinsdag 9 september 2014 @ 18:39:35 #152
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144358392
quote:
Een voorbeeldafbeelding, tering gozert wat snap je niet aan net kleding en geen sportschoenen :')
+ wat ons schatje Sarasi zegt.

SPOILER
pi_144358468
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:39 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Een voorbeeldafbeelding, tering gozert wat snap je niet aan net kleding en geen sportschoenen :')

SPOILER
Ahw.

En stiekem wel ja. :')
pi_144358842
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:00 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Je bent pas elite als je zoals ik op zó'n hoge leeftijd nog studeert zodat je met je uurloon de dubbele cijfers ingaat :7
Huh dat kan niet toch, maximum is 9,97 ofzo op dit moment? :+
pi_144359042
quote:
Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

Ik knip dit nu rechtstreeks uit de OP. Tenzij je niet weet wat een 'pantalon' of een 'overhemd' is lijkt me dit toch vrij helder.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:01 schreef Sarasi het volgende:
Hoe krijg je het ook altijd zo snel weer voor elkaar, Moebje. _O-
Ik heb talent voor problemen. *) Ik hoef ook nooit ruzie te zoeken, ruzie vindt mij wel. :Y

quote:
99s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:39 schreef Fiorano het volgende:

[..]

SPOILER
Ik krijg ook nooit steun van jullie he! :(

Maar even ontopiek, omdat ik de laatste tijd wat vaker mijn grijze Vans meehad onder een spijkerbroek omdat m'n pantalon te koud werd heb ik maar wat chino's gekocht. Echt ziek chill zijn die _O_

En uiteraard wat nieuwe nette overhemden. ^O^ En morgen naar het CBR voor het AVD examen _O_
  dinsdag 9 september 2014 @ 19:01:17 #156
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144359137
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kledingvoorschriften

Ik knip dit nu rechtstreeks uit de OP. Tenzij je niet weet wat een 'pantalon' of een 'overhemd' is lijkt me dit toch vrij helder.

[..]

Ik heb talent voor problemen. *) Ik hoef ook nooit ruzie te zoeken, ruzie vindt mij wel. :Y

[..]

Ik krijg ook nooit steun van jullie he! :(

Maar even ontopiek, omdat ik de laatste tijd wat vaker mijn grijze Vans meehad onder een spijkerbroek omdat m'n pantalon te koud werd heb ik maar wat chino's gekocht. Echt ziek chill zijn die _O_

En uiteraard wat nieuwe nette overhemden. ^O^ En morgen naar het CBR voor het AVD examen _O_
:*

Succes morgen bij het CBR moebje ^O^
pi_144359198
Ik draag altijd gewoon een zwarte skinny met hakken, als ik niet ver hoef te lopen en geen vervolgritjes wil, of met vrolijke net-niet-uitzien-als-wel-het-comfort-van sneakers. Maar als vrouw vind ik schoeisel moeilijk want alleen hakken staan echt netjes. ;( Meestal draag ik er of een ding wat door kan gaan voor polo boven, of een gewoon shirt. Maar dan wel met nette of geen opdruk en een heel net zalmkleurig jasje. :)

En succes morgen, Moebs!
pi_144359217
Succes Amoeba! :)

Iemand enig idee of je als je 19 bent nog iets meer per uur krijgt bij AR? Morgen jarig O+
pi_144359307
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:02 schreef underground1009 het volgende:

Iemand enig idee of je als je 19 bent nog iets meer per uur krijgt bij AR? Morgen jarig O+
Ik kreeg meer dan een euro opslag toen ik 22 werd, dus vast! ^O^

Edit: Ohnee wacht, t/m 21 is allemaal hetzelfde loon, zie ik in de OP. :{
pi_144359446
quote:

Hoezo ben jij al aangenomen bij AR? Je moet 19 zijn om daar te werken man. :P
Tevens is 19-21 hetzelfde salaris. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:02 schreef Sarasi het volgende:
Ik draag altijd gewoon een zwarte skinny met hakken, als ik niet ver hoef te lopen en geen vervolgritjes wil, of met vrolijke net-niet-uitzien-als-wel-het-comfort-van sneakers. Maar als vrouw vind ik schoeisel moeilijk want alleen hakken staan echt netjes. ;( Meestal draag ik er of een ding wat door kan gaan voor polo boven, of een gewoon shirt. Maar dan wel met nette of geen opdruk en een heel net zalmkleurig jasje. :)

En succes morgen, Moebs!
Mjah, echt netjes en hiken gaat voor vrouwen ook niet echt samen. Mijn vorige nette schoenen hadden een platte zool (dus geen hak), een nette schoen met hak vind ik ook kut om een flink stuk op te wandelen.Ik heb nu nette schoenen met hak maar die neem ik dus niet mee met hiken.

Dank allen ^O^

Komt goed. Ben eigenlijk er wel van overtuigd dat ik het gewoon ga halen. :')
pi_144359608
Ik heb gehoord dat mensen bij AutoReset sandalen met sokken dragen :@
pi_144359656
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

[..]

Mjah, echt netjes en hiken gaat voor vrouwen ook niet echt samen. Mijn vorige nette schoenen hadden een platte zool (dus geen hak), een nette schoen met hak vind ik ook kut om een flink stuk op te wandelen.Ik heb nu nette schoenen met hak maar die neem ik dus niet mee met hiken.

Dank allen ^O^

Als ik zou willen zou ik er best heel netjes uit kunnen zien hoor. Zwarte kokerrok met panty, kleine zwarte pumps, wit blousje en een netjes, iets losvallend, open jasje erboven. Haar opsteken en klaar. Maar daar heb ik geen zin in en dan word ik ook niet meer serieus genomen bij de garages. Ik heb nu een soort middenweg waarbij ik zowel bij particulieren als bij garages gewoon behandeld word en dat vind ik wel het prettigste. Natuurlijk doe ik wel echt een blousje en hakken aan als ik een dure auto moet ophalen (bij die BMW 3 GT bijv) en als ik alleen maar naar de Connexxion garage hoef, doe ik niet moeilijk over een shirt. Beetje aanvoelen, en de LM waar ik bijna altijd voor rijd, heeft nog nooit commentaar gehad op mijn kleding. :)
  dinsdag 9 september 2014 @ 19:21:25 #163
404753 CruisinDen
pi_144360165
Ik begrijp wel dat sommige mensen twijfelen aan die kledingvoorschriften hoor. Het voelt knap lullig om in zo'n gare bus te zitten met je pantalon of 25 minuten op je nette suède schoenen door de regen over een industrieterrein/landweggetje lopen.

Aan de andere kant, vanmorgen moest ik een auto ophalen bij een kantoor hier op de Zuidas, dus om daar nou in je kapotte spijkerbroek en airmaxjes te kopen lijkt me ook geen goed idee.. :')

Zelf draag ik gewoon een pantalon/broek in een willekeurige kleur, plain overhemd en een paar desert boots.
pi_144360371
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
Dat is de sectie senioren. _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Als ik zou willen zou ik er best heel netjes uit kunnen zien hoor. Zwarte kokerrok met panty, kleine zwarte pumps, wit blousje en een netjes, iets losvallend, open jasje erboven. Haar opsteken en klaar. Maar daar heb ik geen zin in en dan word ik ook niet meer serieus genomen bij de garages. Ik heb nu een soort middenweg waarbij ik zowel bij particulieren als bij garages gewoon behandeld word en dat vind ik wel het prettigste. Natuurlijk doe ik wel echt een blousje en hakken aan als ik een dure auto moet ophalen (bij die BMW 3 GT bijv) en als ik alleen maar naar de Connexxion garage hoef, doe ik niet moeilijk over een shirt. Beetje aanvoelen, en de LM waar ik bijna altijd voor rijd, heeft nog nooit commentaar gehad op mijn kleding. :)
Als ik een busje naar de kazerne moet brengen doe ik zelfs sportschoenen aan. Inderdaad even een kwestie van weten wat je waar kunt flikken en wanneer je beter nette schoenen aan kunt doen.
pi_144360414
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:21 schreef CruisinDen het volgende:
Ik begrijp wel dat sommige mensen twijfelen aan die kledingvoorschriften hoor. Het voelt knap lullig om in zo'n gare bus te zitten met je pantalon of 25 minuten op je nette suède schoenen door de regen over een industrieterrein/landweggetje lopen.
Dit :P Dit is te herkenbaar.
pi_144360563
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:21 schreef CruisinDen het volgende:
Tevens hoe mijn dag er morgen zeer waarschijnlijk uit gaat zien, op de regen na dan.
Eerst een mooie auto bij een particulier afleveren en daarna een Crafter van een postbedrijfdepot afhalen.
pi_144360714
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

[..]

Dank allen ^O^

Ik denk omdat het niet zo lang was tot m'n verjaardag, minder dan een maand namelijk :) Jammer wel maar goed AR betaalt alsnog niet slecht vind ik :D
pi_144360715
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dit :P Dit is te herkenbaar.
Ik heb een keer in m'n pak in een echt smerige Caddy gezeten omdat ik als laatste een Octavia bij MIJNHEER **** moest afgooien die ook nog gebeld moest worden. Kwam ik daar aan, eerste wat hij me vertelde was dat hij die Octavia maar een hoerenbak vond. :') Pak voor niets aangedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2014 19:31:19 ]
pi_144360835
Succes morgen Amoeba! ^O^
pi_144360839
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:31 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Ik denk omdat het niet zo lang was tot m'n verjaardag, minder dan een maand namelijk :) Jammer wel maar goed AR betaalt alsnog niet slecht vind ik :D
Tot je 21 bent en nog steeds hetzelfde verdient. Maar met 22 wel een dikke euro opslag per uur, dat wel. :)
pi_144360869
quote:

Verkapt 'jullie-moeten-mij-morgen-allemaal-feliciteren' post :P
pi_144360884
Ik sprak laatst iemand die al iets van vier waarschuwingen had vanwege kleding, werkte nog steeds bij EW :') Was zelfs een keer in korte broek gaan hiken, dat gaat me dan wel weer ver.
pi_144361013
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kwam ik daar aan, eerste wat hij me vertelde was dat hij die Octavia maar een hoerenbak vond. :') Pak voor niets aangedaan.
Kon je je lach inhouden? :') Geweldig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:34 schreef Viezze het volgende:
Ik sprak laatst iemand die al iets van vier waarschuwingen had vanwege kleding, werkte nog steeds bij EW :')
Dat valt me tegen van EW. Maar ik weet nu niet of dat aantal klopt, ''iets van'' kan ook twee keer geweest zijn.
pi_144361026
Een van m'n allerlaatste ritten ooit. Had eerst vroeg in de ochtend een sollicitatie voor een 'echte' baan en daarna direct door hiken. Kwam ik daar dus vol in m'n pak een doorsnee leaseauto afleveren in Meerkerk :') nog nooit zo raar aangekeken tijdens het hiken :')
pi_144361143
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:37 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Kon je je lach inhouden? :') Geweldig.

[..]

Dat valt me tegen van EW. Maar ik weet nu niet of dat aantal klopt, ''iets van'' kan ook twee keer geweest zijn.
Was een beetje een droeftoeter, kon eigenlijk alleen maar huilen.

Ja het was vier keer volgens mij, hij zei in ieder geval een specifiek aantal maar ik kan het me niet meer herinneren. Vandaar de "iets van"
pi_144361303
Jongens ik heb advies nodig, ik rij de komende dagen in een citroen jumper. En zojuist is de motor op een soort van 'safe mode' gesprongen. Hij gaat niet hoger dan 1800 rpm en het gele check engine lampje brandt.
Er kan mee gereden worden maar niet snel. Ik heb vanavond de bus niet meer nodig maar morgen gaan we weer verder en wil ik kijken of het simpel gemaakt kan worden, wat ik zelf namelijk vermoed. Iemand tips wat ik er aan kan doen voordat ik de anwb ga/moet bellen.
pi_144361436
Heel stom, maar;

Zo ja en het werkt niet vrees ik dat je pech hebt. Kan van alles zijn, moeten ze even in het motormanagement kijken.

Heb zelf ook een keer zoiets gehad, toen was de turboslang los. Moet je langs de garage..
pi_144361827
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:42 schreef DrSnuggle het volgende:
Jongens ik heb advies nodig, ik rij de komende dagen in een citroen jumper. En zojuist is de motor op een soort van 'safe mode' gesprongen. Hij gaat niet hoger dan 1800 rpm en het gele check engine lampje brandt.
Er kan mee gereden worden maar niet snel. Ik heb vanavond de bus niet meer nodig maar morgen gaan we weer verder en wil ik kijken of het simpel gemaakt kan worden, wat ik zelf namelijk vermoed. Iemand tips wat ik er aan kan doen voordat ik de anwb ga/moet bellen.
Als je ANWB-lidmaatschap hebt zou ik ze gewoon inschakelen. Zij kunnen dan neem ik aan je boordcomputer uitlezen met zo'n onboard-scanner en zodra alle meldingen gelezen zijn zal het servicelampje wel weer uit gaan? (dit zijn slechts aannames).
pi_144362621
quote:
Heb het zelf een keer gehad in een 3 jaar oude Skoda Superb, op de Franse snelweg. Heuveltje op, en opeens niet meer vermogen dan ongeveer 2000 toeren. Hierbij was het op te lossen door enkele keren aan en uitzetten, en beetje gassen en schakelen. Daarna nooit meer last van gehad (nu een jaar later)

Echter laatst bij een niet nader te noemen dealer in Rotterdam een auto opgehaald, waarbij een klant stond met hetzelfde probleem. Baliemedewerker zij dat dat kon gebeuren vanaf een kmstand vanaf 100.000km, of eerder soms zelfs, en dat het los staat van het rijgedrag. Auto moest echter wel de reparatie in, waar meneer niet zo happy mee was. Dus na proberen van het advies van Viezze ben ik toch bang dat je de ANWB moet bellen...
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_144363182
Ik zou t storneren :@
Zie!
pi_144363607
Doen jullie dit nou expres? Eerst vraag ik wat over kleding om vervolgens afgeblaft te worden en daarna starten jullie een discussie over do's en don'ts en praktisch omgaan met kleding.

En ik deed alleen maar een suggestie om het topic te verbeteren hoor, ik dacht ik breng nog wat in ipv alleen maar informatie uitzuigen.

Gezellig topic dit wel.
pi_144364075
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:23 schreef Fruitsalade het volgende:
Doen jullie dit nou expres?
Ja we hebben net allemaal elkaar opgebeld en een complot opgezet tegen jou, Fruitsalade.

Relax.
pi_144364111
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:10 schreef RacerDKB het volgende:
Laatst kwam ik een senior tegen die sandalen met sokken aanhad :')
pi_144364162
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:23 schreef Fruitsalade het volgende:
Doen jullie dit nou expres? Eerst vraag ik wat over kleding om vervolgens afgeblaft te worden en daarna starten jullie een discussie over do's en don'ts en praktisch omgaan met kleding.

En ik deed alleen maar een suggestie om het topic te verbeteren hoor, ik dacht ik breng nog wat in ipv alleen maar informatie uitzuigen.

Gezellig topic dit wel.
Jij kunt het topic niet verbeteren.
pi_144364183
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:32 schreef yosander het volgende:

[..]

Laatst kwam ik een senior tegen die sandalen met sokken aanhad :')
pi_144365093
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:31 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja we hebben net allemaal elkaar opgebeld en een complot opgezet tegen jou, Fruitsalade.

Relax.
Was niet gefrustreerd bedoeld, vond het wel handig dat het soort antwoord waar ik naar op zoek was in de daaropvolgende posts werd gegeven.

SPOILER
pi_144365512
De eisen zijn gewoon zoals in de OP. Dat men zich daar niet aan houdt (en ik schaar mezelf daar af en toe onder) moet je zelf weten, maar dan moet je ook niet klagen als je een waarschuwing krijgt of zonder pardon wordt ontslagen als de pet ze verkeerd staat.

Maar als we dit in de OP gaan zetten komen er allemaal hikers met het idee dat ze ook wel gewoon in korte broek gaan hiken want dat stond op het FOK! forum etc :P
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:53:29 #188
404753 CruisinDen
pi_144365518
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:47 schreef Fruitsalade het volgende:

[..]

Was niet gefrustreerd bedoeld, vond het wel handig dat het soort antwoord waar ik naar op zoek was in de daaropvolgende posts werd gegeven.

SPOILER
Dat komt omdat de term 'nette kleding' natuurlijk best wel relatief is. Soms heb je inderdaad hikers vol in pak, onzin naar mijn mening, of het nou een A7 of Rolls Royce Phantom is. Daarbij is 'een overhemd, pantalon en nette schoenen' toch wel weer heel duidelijk of niet? Tuurlijk, sommigen geven er hun eigen draai aan maar niemand wijkt echt enorm af van die voorschriften.
pi_144365633
M'n vader vanmiddag:

Als je morgen slaagt voor je rijbewijs mag je op dat ding rijden:

Zouden jullie dit kunnen afslaan? :'(
pi_144366107
Niet echt relevant in dit topic?

TR gemacht ;( :+
Zie!
pi_144366469
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef Viezze het volgende:
De eisen zijn gewoon zoals in de OP. Dat men zich daar niet aan houdt (en ik schaar mezelf daar af en toe onder) moet je zelf weten, maar dan moet je ook niet klagen als je een waarschuwing krijgt of zonder pardon wordt ontslagen als de pet ze verkeerd staat.

Maar als we dit in de OP gaan zetten komen er allemaal hikers met het idee dat ze ook wel gewoon in korte broek gaan hiken want dat stond op het FOK! forum etc :P
Ja snap ik, was ook meer op zoek naar de nuance, dat bleek echter niet geheel duidelijk zoals ik heb gemerkt.
pi_144368643
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef Viezze het volgende:

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 20:53 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Dat komt omdat de term 'nette kleding' natuurlijk best wel relatief is. Soms heb je inderdaad hikers vol in pak, onzin naar mijn mening, of het nou een A7 of Rolls Royce Phantom is. Daarbij is 'een overhemd, pantalon en nette schoenen' toch wel weer heel duidelijk of niet? Tuurlijk, sommigen geven er hun eigen draai aan maar niemand wijkt echt enorm af van die voorschriften.
Random quotes m.b.t. kleding, waar ik nog een kleine bijdrage aan wil leveren :P

Zoals gezegd vanmiddag langs het hoofdkantoor van EW geweest in Breda voor een nieuwe schrijfmap en tankpas. Ik had gewoon nette schoenen, chino en een basic overhemd aan. Niet overdreven netjes, maar wel gewoon casual. Geen opmerking gehad over de chino, dus dat accepteren ze tegenwoordig kennelijk ook al. :)
pi_144368756
Vandaag na de eerste keer nog een tweede keer (wakker) gebeld voor locatiewerk in Duiven, weer afgeslagen. Om 12 uur weer gebeld (inmiddels al wakker), voor een ritje Duiven-Enschede voor de vogel. Het zal daar wel druk geweest zijn gok ik zo.

Mooie Mégane met voldoende opties, al is dat gepiep van de rijbaan assistentie wel irritant. Wat wel grappig was, ik moest de auto afleveren bij het kantoor van een bepaalde reisorganisatie. Nog wat met die gast gepraat, bleek dat zijn vader ook bij AR werkte als senior. Die man had alle rijbewijzen, lekker :)

Heeft mijn strategie van het afwijzen van locatiewerk afwijzen toch goed uitgepakt!
  dinsdag 9 september 2014 @ 22:14:59 #194
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144370833
quote:
Accupolen even loshalen voor een half uurtje werkt ook nog wel eens
pi_144371167
Toen ik dat in m'n megané 2 had, was de inspuitsysteem (?) kapot. (Op z'n Duits, Einspritzungsanlage)
Nee, toch niet
pi_144371595
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 19:45 schreef Viezze het volgende:
Heel stom, maar;

[ afbeelding ]

Zo ja en het werkt niet vrees ik dat je pech hebt. Kan van alles zijn, moeten ze even in het motormanagement kijken.

Heb zelf ook een keer zoiets gehad, toen was de turboslang los. Moet je langs de garage..
Haha, uiteraard geprobeerd, werkte niet. Het was ook vrij lullig met een aantal klanten in je busje, ik ben ook absoluut niet bezig met een doorsnee project of ritje, en dat busje is gewoon mijn werk.
Bedankt allen voor de tips :D, de tip van de accupolen ga ik morgenochtend direct proberen, lukt dat niet, dan ga ik mijn geliefde anwb lidmaatschap gebruiken. :)

En @fruitsalade: ik mag jou wel, je 'haat' tegenover Moebs deel ik wel en denk maar zo, Moebsje heeft het in het begin nog moeilijker gehad. :')
pi_144373369
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 21:43 schreef trolley het volgende:
et hoofdkantoor van EW geweest in Breda voor een nieuwe schrijfmap en tankpas. Ik had gewoon nette schoenen, chi
Chino en polo mogen tegenwoordig gewoon. Daarnaast kijk ik zelf altijd voor welke dealer/LM ik rij en pas m'n kleding daarop aan. Nog nooit problemen gehad, heb wel altijd nette schoenen in m'n tas en nette vans aan.
  dinsdag 9 september 2014 @ 23:28:11 #198
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144375400
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:49 schreef TommieAH het volgende:

[..]

Chino en polo mogen tegenwoordig gewoon. Daarnaast kijk ik zelf altijd voor welke dealer/LM ik rij en pas m'n kleding daarop aan. Nog nooit problemen gehad, heb wel altijd nette schoenen in m'n tas en nette vans aan.
Nette Vans? Daar wil ik wel eens een foto van zien want kan me niet voorstellen dat die bestaan. :')
pi_144375876
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 22:25 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

En @fruitsalade: ik mag jou wel, je 'haat' tegenover Moebs deel ik wel en denk maar zo, Moebsje heeft het in het begin nog moeilijker gehad. :')
'Haat' ja? :')
  woensdag 10 september 2014 @ 00:56:54 #200
414827 Wave103
It's not pop music
pi_144377659
Hikerdrama *O* Het is alweer een tijdje geleden
pi_144377696
Ik vind Amoeba een baas.
pi_144378260
Pas op, kloon gesignaleerd.
pi_144379039
quote:
Afgezien van de al genoemde opties kan het ook zijn dat het roetfilter vol zit.

Succes :)
pi_144379898
De ANWB is onderweg, dus hopelijk is het zo opgelost.

@amoeba: vandaar de haakjes ' ' ;)
pi_144380104
Dat ik op Amoeba z'n bank mocht slapen toen in een vroege vlucht vanaf Eindhoven Airport had die ik vanuit Vlaardingen nooit had kunnen halen met het OV én dat ie me toen met de auto bracht is genoeg voor mij genoeg om het eens te zijn met Huisjesmelkert :P
pi_144380207
quote:
4s.gif Op woensdag 10 september 2014 01:47 schreef Viezze het volgende:
Pas op, kloon gesignaleerd.
Ik heb maar een kloon en daar ken ik het wachtwoord al niet meer van. :')
  woensdag 10 september 2014 @ 09:16:40 #207
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144380554
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 08:07 schreef DrSnuggle het volgende:
De ANWB is onderweg, dus hopelijk is het zo opgelost.

@amoeba: vandaar de haakjes ' ' ;)
Ik ben benieuwd!
pi_144382864
Eh, deze gast maakt dus een foto met z'n mobiel terwijl hij 120 km/h rijd en dat vind EW wel lekker zo professioneel?

https://www.facebook.com/(...)7054/?type=1&theater
Nee, toch niet
pi_144382954
Wel een brute foto.
pi_144383143
Wie is die gast van die foto met die Porsche? Ene Casper?
Er wordt nogal negatief over hem gesproken op FB heb ik het idee.
pi_144383213
Die BMW van gister had digitale wijzers en meters waarbij alles veranderde als je hem in de sport stand zette. Ben er toch wel fan van nu ik er zelf mee heb gereden :)
  woensdag 10 september 2014 @ 11:29:59 #212
404753 CruisinDen
pi_144383374
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:12 schreef Solidberg het volgende:
Eh, deze gast maakt dus een foto met z'n mobiel terwijl hij 120 km/h rijd en dat vind EW wel lekker zo professioneel?

[ afbeelding ]

Neem niet weg dat het wel een enorm zieke bak is en een toffe rit. :9~
pi_144385052
quote:

[ afbeelding ]

Tja iets met twee maten dank ik hè?
Rijden met een mobiel Is eigelijk een boete vooral omdat duidelijk Is wie er reedopdat moment :+
Zie!
pi_144385591
quote:

[ afbeelding ]

Ze zijn wel vlot, het is er nu al afgehaald :P

Staat wel nog op m'n verlanglijstje zo'n auto, misschien heb ik nog een keer geluk :)
pi_144385653
Foto hebben ze nu verwijderd inmiddels, vraag me af of hij nog commentaar van EW gekregen heeft.
Maar inderdaad wel brute bak

@hierboven: Was PC denk ik, dus als hiker is het moeilijk
Nee, toch niet
pi_144386769
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:52 schreef Solidberg het volgende:
Foto hebben ze nu verwijderd inmiddels, vraag me af of hij nog commentaar van EW gekregen heeft.
Maar inderdaad wel brute bak

@hierboven: Was PC denk ik, dus als hiker is het moeilijk
Naar zijn facebook kijkend is het inderdaad een PC die veel buitenland ritjes voor EW ook deed..
  woensdag 10 september 2014 @ 13:40:46 #217
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_144387065
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:22 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Wie is die gast van die foto met die Porsche? Ene Casper?
Er wordt nogal negatief over hem gesproken op FB heb ik het idee.
Heeft een keer een bruine arm gehaald bij Easyway en krijgt nu alle mooie ritten.

Terwijl bij de sollicitatie gezegd word dat er niet word geselecteerd op persoonlijke voorkeur.

Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_144387140
Even een lesje omgaan met teleurstellingen gekregen. Zaten veel goede dingen tussen maar hij vond dat ik niet altijd tijdig klaar was en soms niet rekende op problemen. Beter spiegelen en vooruit kijken dus. Kon me er eigenlijk wel in vinden maar 't blijft zuur geld.
pi_144387154
Wanneer volgende ronde?
pi_144387200
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:43 schreef Sarasi het volgende:
Wanneer volgende ronde?
Geen idee. Zal wel oktober worden. Ga zodirect even met de rijschool bellen voor een nieuw examen. Echt zonde..

Maar m'n instructeur zei voorafgaand aan het examen dat ik moest letten op nacontrole enzo. Ook echt op gelet, rit was ook echt niet slecht ofzo, maar daar dus toch op gezakt.

Edit: wordt straks teruggebeld voor een nieuwe datum. Zal nog niet in het systeem van het CBR verwerkt zijn dat ik :r terug mag :r .

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2014 13:49:35 ]
pi_144388141
quote:
9s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:43 schreef Amoeba het volgende:
Even een lesje omgaan met teleurstellingen gekregen. Zaten veel goede dingen tussen maar hij vond dat ik niet altijd tijdig klaar was en soms niet rekende op problemen. Beter spiegelen en vooruit kijken dus. Kon me er eigenlijk wel in vinden maar 't blijft zuur geld.
Balen kerel! ;( Maar vol goede moed op naar de volgende!

@underground: gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
pi_144388587
quote:

[ afbeelding ]

Ik heb een tijd terug die Cayenne ook gehad. Zelfde klant. Fijne wagen.
Nee.
pi_144388827
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:40 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Heeft een keer een bruine arm gehaald bij Easyway en krijgt nu alle mooie ritten.

Terwijl bij de sollicitatie gezegd word dat er niet word geselecteerd op persoonlijke voorkeur.

Hoe krijg je zo'n bruine arm :D ?
pi_144389030
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:35 schreef Huisjesmelkert. het volgende:

[..]

Tijdje in de zon liggen
SPOILER
Nee, toch niet
pi_144389141
pi_144389161
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:35 schreef Huisjesmelkert. het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:43 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Tijdje in de zon liggen
SPOILER
_O- _O_
pi_144389188
Kut griep, gisteren gebeld voor ritten, maar ik zei dat ik grieperig was en dus niet wist of het morgen over zou zijn. Mij werd verteld dat ik morgen als eerste gebeld werd voor ritten mocht ik me weer wat beter voelen, jammer genoeg voel ik me nog steeds belabberd. Positieve is dat ik al om 8:45 gebeld wordt en dat ze er dus rekening mee hielden wat ik tof vind van zo'n groot bedrijf.
pi_144389512
Niet gebeld voor vandaag, de hele dag dus ook verder helemaal niets nuttigs uitgevoerd. :') Nu vrijdag dan ook maar open gezet.
  woensdag 10 september 2014 @ 15:40:15 #229
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144390527
Morgen verspreid over de hele dag een ritje rijden van een uur en dat een keer of 4. Vrijdag zelfde dienst. Gedeeltelijk vervanging van een regionale lijndienst ivm werkzaamheden. Voordeel, net een normaal taxi busje meegenomen waarmee ik heen en weer mag karren naar de beginhalte waar dan weer de OV bus staat.
pi_144395418
Nog een wisselritje voor morgen gekregen. Groningen - Hoofddorp, wel voor 12 uur afleveren dus vroeg opstaan :Z
pi_144396093
Past mn A5 tussen amboe's a7? :+
Zie!
  woensdag 10 september 2014 @ 19:21:46 #232
404753 CruisinDen
pi_144397415
quote:
9s.gif Op woensdag 10 september 2014 13:43 schreef Amoeba het volgende:
Vervelend, man. Ikzelf ga AVD in oktober ook maar eens proberen. :7
pi_144398674
Werd om 5u gebeld, maar zat nog in college. Om half 6 terug gebeld, maar was toen helaas al vergeven. Beschikbaarheid maar dicht gezet, geen zin in spoedjes. Morgen maar eens een poging wagen een start maken voor het nieuwe collegejaar.

Had overigens vorige week nog wat tank bonnetjes opgestuurd, oa ook een van 1 september, die ik zelf voorgeschoten had. Kreeg vandaag een mailtje dat ik die ¤23 bij het loon van augustus al krijg, zodat ik er niet zo lang op hoef te wachten. Dat waardeer ik echt wel! ^O^
pi_144398766
Opgestuurd als in per post of digitaal via ritbon?
Nee, toch niet
pi_144399391
Per post. Doe tegenwoordig alle tankbonnetjes maar per post. Zit bijna altijd wel iets tussen wat ik zelf voorgeschoten heb.
pi_144399575
Waarom scan of maak je er geen foto van? Kost minder en gaat sneller :P
Nee, toch niet
pi_144400081
Er staat me iets bij dat ze van bepaalde bonnetjes het origineel willen ontvangen.
Of was dat alleen voor die grote uit Limburg?
pi_144400487
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:50 schreef johnson555 het volgende:
Past mn A5 tussen amboe's a7? :+
pi_144402744
Morgen na 2 weken weer eens fijn hiken. M'n favoriete planster belde me voor:

Breda-Nijmegen (C4 picasso)
Zutphen-Breda(Mazda 6)

Daarna nog naar Eindhoven voor de constitutieborrel van onze studie(gratis drank :) ) en dan weer terug naar Breda om te slapen.
pi_144403312
quote:
13s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:45 schreef Amoeba het volgende:

[..]

:') :')
Zie!
pi_144403443
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:30 schreef kweenie1 het volgende:
Begint haar naam met een B?
pi_144404849
Misschien stomme vraag, maar wat bedoelen ze op het transportformulier met Navigatie CD/DVD/SD? Aangezien er ook een los vakje navigatiesysteem staat.
pi_144404995
quote:
15s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:10 schreef drhousing het volgende:
Misschien stomme vraag, maar wat bedoelen ze op het transportformulier met Navigatie CD/DVD/SD? Aangezien er ook een los vakje navigatiesysteem staat.
Meestal zit er een navigatie DVD met de kaarten bij, daarom staat dat er :P
  woensdag 10 september 2014 @ 22:13:01 #244
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144404999
quote:
Bij sommige auto's (bijv VAG-groep dus VW, Skoda etc) zit er een losse SD-kaart in het navigatiesysteem waar de maps op staan. Zonder het kaartje of cd werkt de navigatie niet.
pi_144405011
quote:
In sommige auto's ligt een SD kaart of CD met de kaarten erop voor het navigatiesysteem. (bij nieuwe auto's zijn ze bijvoorbeeld nog niet in het systeem geladen)
pi_144405062
Het kaartmateriaal van de navigatieapparatuur staat vaak op CD/DVD of SD kaart. Dus als je een route wilt kunnen plannen moet dit aanwezig zijn.
pi_144405535
Ik denk dat het nu duidelijk is. ^^
pi_144405860
Haha oke helemaal duidelijk nu. Zelf nog nooit gezien, maarja heb ook pas 3 ritjes gedaan :)
pi_144405906
Nou nu ben ik wel benieuwd naar een overzicht welke merken voor de SD-kaartjes/DVD-rom variant gaan en welke merken het zonder externe opslag hebben.

Want volgens mij rij ik vaker in wagens waar het weggewerkt is?

Toyota gebruikt in ieder geval niet SD-kaartjes/DVD-roms, volgens mij meeste luxemerken ook niet?

Even Googlen.
  woensdag 10 september 2014 @ 22:56:07 #250
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144407034
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 22:31 schreef RacerDKB het volgende:
Nou nu ben ik wel benieuwd naar een overzicht welke merken voor de SD-kaartjes/DVD-rom variant gaan en welke merken het zonder externe opslag hebben.

Want volgens mij rij ik vaker in wagens waar het weggewerkt is?

Toyota gebruikt in ieder geval niet SD-kaartjes/DVD-roms, volgens mij meeste luxemerken ook niet?

Even Googlen.
Peugeot, Citroën en Volvo gebruiken (bij nieuwe modellen) ook hdd's in iedergeval.

[ Bericht 1% gewijzigd door QuiCk01 op 10-09-2014 23:02:54 ]
pi_144407092
Als navigatie werkt, vink ik dat gewoon aan. Geen idee waar ze dat allemaal verstoppen :')
In de XC70 (bj 2009 ) heb je bijvoorbeeld een dvd-speler verstopt ergens in de achterbak.
Nee, toch niet
pi_144407126
Tesla, Google Maps _O_
En web browser *O*
pi_144407394
Bij nieuwere auto's van VAG (Volkswagen, Audi, Skoda) zit er vaak in het dashboardkastje een unit waar sd-kaartjes in kunnen voor navigatie. Bij de duurdere versies kan je dan de gegevens van dat sd kaartje weer op de HDD laden. Oudere types kunnen deze unit volgens mij ook achterin de kofferbak hebben, achter een luikje aan de zijkant. Of achter het scherm van het navigatiesysteem/radio (Audi RNS-E systeem). Lekker zoeken dus :P
.
pi_144409311
quote:
5s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:44 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Begint haar naam met een B?
Nee, met een J eigenlijk. Heb de laatste paar weken ook alleen haar aan de lijn gehad als EW mij belde.
Misschien scheelt het dat ik haar op 1 dag 10x aan de lijn had omdat de auto die ik meekreeg mankementen vertoonde. In plaats van het verhaal dan telkens opnieuw te vertellen bij elk belletje maar gevraagd of ze me door wilde verbinden met J. Toen een week later die verhuisjob mogen/moeten doen, wat een vriendin van haar bleek te zijn.

Over het algemeen vind ik ze allemaal wel vriendelijk klinken aan de telefoon. Alleen zo nu en dan krijg ik iemand aan de lijn die dan in een maandagmorgen-/vrijdagmiddagdipje zit.
pi_144409681
J....n is baas!
pi_144410203
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 00:06 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
J....n is baas!
Inderdaad, samen met C.E. :7
pi_144411363
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:30 schreef kweenie1 het volgende:

Breda-Nijmegen (C4 picasso)
Zutphen-Breda(Mazda 6)

Daarna nog naar Eindhoven voor de constitutieborrel van onze studie(gratis drank :) ) en dan weer terug naar Breda om te slapen.
Consti's altijd leuk :D
pi_144412217
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2014 00:26 schreef Viezze het volgende:

[..]

Die inderdaad! :D
Die heb ik overigens al een tijdje niet meer gehad. Laatste tijd steeds J of B.
pi_144415570
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 00:06 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
J....n is baas!
_O_ _O_ _O_
Altijd vrolijk zij, viel me op ja
Zie!
pi_144416278
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2014 00:26 schreef Viezze het volgende:

[..]

Het liefst/aardigst vind ik S.K. O+
pi_144416561
Sowieso dat Iris schattiger is.
pi_144416578
Ik ken de man van c.e via de grote in Breda, wat een baas is die kerel.

Overigens voel ik me alweer een stuk beter, dus hopelijk krijg ik voor morgen werk.

[ Bericht 40% gewijzigd door Drilboor op 11-09-2014 12:06:11 ]
pi_144416856
9 oktober, 09:50 is m'n herkansing :)
pi_144417255
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:10 schreef Amoeba het volgende:
9 oktober, 09:50 is m'n herkansing :)
Een dag voor mijn verjaardag! :P
pi_144417647
Die spoedrit van EW op Facebook van Amsterdam naar Gouda :')

'Let op: het is een mooie auto!!!'

Ik denk dat ze die binnen 5 minuten hebben opgelost :P
pi_144417652
quote:
10s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:25 schreef trolley het volgende:

[..]

Een dag voor mijn verjaardag! :P
Beetje op dezelfde dag als ik jarig zijn, hoe durf je!!
pi_144417706
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:42 schreef trolley het volgende:
Die spoedrit van EW op Facebook van Amsterdam naar Gouda :')

'Let op: het is een mooie auto!!!'

Ik denk dat ze die binnen 5 minuten hebben opgelost :P
Inb4 tesla
pi_144417763
Tesla _O_
pi_144417808
Jaaa hoor, gister hele dag gewacht op een spoedje, komt vandaag deze terwijl ik de hele dag practicum heb ;(

Volgende keer ga ik hem hebben :)
pi_144417841
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:42 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Beetje op dezelfde dag als ik jarig zijn, hoe durf je!!
10-10 _O_
pi_144417886
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:50 schreef trolley het volgende:

[..]

10-10 _O_
Zeker :7

Maat van me ook op 10-10, altijd lekker goedkoop om een feestje te geven :P
pi_144418039
Waarom is herexamen bij het CBR doen zo duur. Ga nu 5 lessen nemen en examen: 480 euro :r
pi_144418207
En morgen mag ik wederom mezelf om 8:30 melden bij de grote in Breda, volgens mij sta ik na deze vakantie goed hoog in de lijst daar.
pi_144421716
:r Kan even een rekening van ¤270 aftikken voor m'n autootje ;(

Weet ik gelijk waar ik deze maand voor werk :X

Oh, en wie zweerde bij Trafics? Ik heb er nu eentje waarmee ik 195km moet afleggen. Zonder cc en zonder radio :'(

Laat deze dag ALSJEBLIEFT maar snel voorbij gaan.
  donderdag 11 september 2014 @ 15:11:45 #275
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_144421914
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:03 schreef trolley het volgende:
:r Kan even een rekening van ¤270 aftikken voor m'n autootje ;(

Weet ik gelijk waar ik deze maand voor werk :X

Oh, en wie zweerde bij Trafics? Ik heb er nu eentje waarmee ik 195km moet afleggen. Zonder cc en zonder radio :'(

Laat deze dag ALSJEBLIEFT maar snel voorbij gaan.
Cc is nog wel te doen, maar zonder radio :D :')
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_144422591
Geen radio is echt kut. :{
  donderdag 11 september 2014 @ 15:39:34 #277
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144422846
Ik heb nu die 2.5 tdi 5 cylinder Crafter mee om een regionaal lijntje gedeeltelijk te vervangen. Wat een sloom takke dingi
Geluid is dan wel weer ^O^
pi_144422964
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:31 schreef Sarasi het volgende:
Mwoah, oortjes in en gaan. Radio is toch om te janken in busjes :P
pi_144423099
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:43 schreef Viezze het volgende:

[..]

Mwoah, oortjes in en gaan. Radio is toch om te janken in busjes :P
Oortjes in in de auto vind ik vervelend.
  donderdag 11 september 2014 @ 15:51:44 #280
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144423270
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:47 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Oortjes in in de auto vind ik vervelend.
Sowieso oortjes in het verkeer... Iniedergeval in-ears dan, andere gebruik ik niet.
pi_144424099
Morgen drie! Busje, 500 en Yaris. Wel allemaal kut met ov verbindingen.
pi_144424214
Morgen Grunn - Apeldoorn in een Auris en Breukelen - Westerlee in een C4 Picasso :)
Breukelen was nog iets bijzonders mee aan de hand? Zie hier wel eens daar wat over gepost worden maar haal het me zo snel niet meer voor de geest
pi_144424611
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:23 schreef underground1009 het volgende:
Breukelen
Lees de instructies op de website van AR, dan is het wel duidelijk waar je moet zijn.
En vul je formulier goed in :P
pi_144424816
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:23 schreef underground1009 het volgende:
Morgen Grunn - Apeldoorn in een Auris en Breukelen - Westerlee in een C4 Picasso :)
Breukelen was nog iets bijzonders mee aan de hand? Zie hier wel eens daar wat over gepost worden maar haal het me zo snel niet meer voor de geest
Jij bent toch pas onlangs begonnen? Hoezo krijg jij dan eerder ritten dan ik :( ?
Ah

Edit: Ah, ARer :p
Nee, toch niet
pi_144425316
quote:
2s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:34 schreef yosander het volgende:

[..]

Lees de instructies op de website van AR, dan is het wel duidelijk waar je moet zijn.
En vul je formulier goed in :P
Dank je :) Het was vooral gedoe met auto's daar afleveren toch? Ik mag er een auto ophalen gelukkig :) m'n laatste adres is wel weer zo'n dorp van de categorie haast nog sneller lopend thuis dan met het OV
pi_144425584
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 16:54 schreef underground1009 het volgende:

[..]

Dank je :) Het was vooral gedoe met auto's daar afleveren toch? Ik mag er een auto ophalen gelukkig :) m'n laatste adres is wel weer zo'n dorp van de categorie haast nog sneller lopend thuis dan met het OV
Ja klopt, ophalen moet vast minder problemen geven :P
pi_144425688
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 15:31 schreef Sarasi het volgende:
Helemaal als je dan ook nog eens drie kwartier in de file komt te staan op de A27 tussen Utrecht en Almere. :'( Ja, het zat mij wel allemaal lekker mee vandaag. :N

Dus toen maar file-flirten :P
pi_144425927
Geven zij mij net 2 ritten, zijn ze 1 minuut later meteen weer weg :( Hadden ze mij tegelijk ingepland met een ander. Waren gelukkig 2 ritten van niks, nu hopen op wat beters
Nee, toch niet
pi_144426695
quote:
1s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:45 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Inb4 tesla
99% zeker, gisteren namelijk een Amsterdam - Gouda - Amsterdam wisselrit gehad (2x Tesla Model S _O_ ).
pi_144426755
Morgen voor het eerst naar Meerkerk langs de snelweg. Wat wat hier nou precies mee aan de hand? Kan me geen goede verhalen herinneren ;(
  donderdag 11 september 2014 @ 17:41:05 #291
414827 Wave103
It's not pop music
pi_144426791
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:39 schreef drhousing het volgende:
Morgen voor het eerst naar Meerkerk langs de snelweg. Wat wat hier nou precies mee aan de hand? Kan me geen goede verhalen herinneren ;(
Je moet met je mobiel een foto maken van de kilometerstand omdat blijkbaar sommige hikers de dagteller opschrijven :')
pi_144426906
Volgens de ritinfo vonden sommigen het blijkbaar ook lastig om de ramen dicht te doen :{
pi_144427094
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:41 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Je moet met je mobiel een foto maken van de kilometerstand omdat blijkbaar sommige hikers de dagteller opschrijven :')
En dan te bedenken dat ze allemaal minimaal hbo doen :')
pi_144427184
Wat hierboven staat, als ik bij de grote in Breda werk valt het me op dat er mensen soms einde contracters de loods in rijden, of einde contracters in het poolvak zetten. Ik denk dan mens lees eens goed, je bent godverdomme een HBO'er.
pi_144427393
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:36 schreef BDeHaaas het volgende:

[..]

99% zeker, gisteren namelijk een Amsterdam - Gouda - Amsterdam wisselrit gehad (2x Tesla Model S _O_ ).
Jaloers :P
Zag vandaag ook weer een Tesla staan bij de LM, helaas niet voor mij bedoeld :'(
pi_144427656
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:10 schreef Solidberg het volgende:
Geven zij mij net 2 ritten, zijn ze 1 minuut later meteen weer weg :( Hadden ze mij tegelijk ingepland met een ander. Waren gelukkig 2 ritten van niks, nu hopen op wat beters
Belde ik net op tijd terug? :7
pi_144428362
Meerkerk moest ik vrijdag nog heen, een Corsa naar Nijmegen. Loop ik naar de man van het terrein die net een andere auto in een rij zet, zet hij de motor af en stapt uit. Niet handrem aangetrokken of in de versnelling gezet... Toen rolde de auto bijna tegen die er voor aan :')
pi_144428992
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 17:52 schreef Drilboor het volgende:
Wat hierboven staat, als ik bij de grote in Breda werk valt het me op dat er mensen soms einde contracters de loods in rijden, of einde contracters in het poolvak zetten. Ik denk dan mens lees eens goed, je bent godverdomme een HBO'er.
De klantomschrijving is wel om te janken hoor bij de grote uit Breda :')

Maar in het verkeerde vak zetten is wel dom.
pi_144429112
Hoe bedoel je om te janken?
pi_144429373
Rommelig is het wel ja.
pi_144429384
En dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: