Oortjes in in de auto vind ik vervelend.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:43 schreef Viezze het volgende:
[..]
Mwoah, oortjes in en gaan. Radio is toch om te janken in busjes
Sowieso oortjes in het verkeer... Iniedergeval in-ears dan, andere gebruik ik niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Oortjes in in de auto vind ik vervelend.
Lees de instructies op de website van AR, dan is het wel duidelijk waar je moet zijn.quote:
Jij bent toch pas onlangs begonnen? Hoezo krijg jij dan eerder ritten dan ikquote:Op donderdag 11 september 2014 16:23 schreef underground1009 het volgende:
Morgen Grunn - Apeldoorn in een Auris en Breukelen - Westerlee in een C4 Picasso![]()
Breukelen was nog iets bijzonders mee aan de hand? Zie hier wel eens daar wat over gepost worden maar haal het me zo snel niet meer voor de geest
Dank jequote:Op donderdag 11 september 2014 16:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Lees de instructies op de website van AR, dan is het wel duidelijk waar je moet zijn.
En vul je formulier goed in
Ja klopt, ophalen moet vast minder problemen gevenquote:Op donderdag 11 september 2014 16:54 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Dank jeHet was vooral gedoe met auto's daar afleveren toch? Ik mag er een auto ophalen gelukkig
m'n laatste adres is wel weer zo'n dorp van de categorie haast nog sneller lopend thuis dan met het OV
Helemaal als je dan ook nog eens drie kwartier in de file komt te staan op de A27 tussen Utrecht en Almere.quote:
99% zeker, gisteren namelijk een Amsterdam - Gouda - Amsterdam wisselrit gehad (2x Tesla Model Squote:
Je moet met je mobiel een foto maken van de kilometerstand omdat blijkbaar sommige hikers de dagteller opschrijvenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:39 schreef drhousing het volgende:
Morgen voor het eerst naar Meerkerk langs de snelweg. Wat wat hier nou precies mee aan de hand? Kan me geen goede verhalen herinneren
En dan te bedenken dat ze allemaal minimaal hbo doenquote:Op donderdag 11 september 2014 17:41 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Je moet met je mobiel een foto maken van de kilometerstand omdat blijkbaar sommige hikers de dagteller opschrijven
Jaloersquote:Op donderdag 11 september 2014 17:36 schreef BDeHaaas het volgende:
[..]
99% zeker, gisteren namelijk een Amsterdam - Gouda - Amsterdam wisselrit gehad (2x Tesla Model S).
Belde ik net op tijd terug?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:10 schreef Solidberg het volgende:
Geven zij mij net 2 ritten, zijn ze 1 minuut later meteen weer wegHadden ze mij tegelijk ingepland met een ander. Waren gelukkig 2 ritten van niks, nu hopen op wat beters
De klantomschrijving is wel om te janken hoor bij de grote uit Bredaquote:Op donderdag 11 september 2014 17:52 schreef Drilboor het volgende:
Wat hierboven staat, als ik bij de grote in Breda werk valt het me op dat er mensen soms einde contracters de loods in rijden, of einde contracters in het poolvak zetten. Ik denk dan mens lees eens goed, je bent godverdomme een HBO'er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |