abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144231736
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 17:27 schreef Solidberg het volgende:
Haalde jij toevallig die Golf bij Wismarweg op :P? En nog niet gebeld voor maandag ;( (Regio Groningen)
Nee, was bij een klant zelf in de Korrewegwijk :) Nog geen 5 minuutjes lopen van m'n kamer :D
Was maar goed ook, had het mailtje met de ritopdracht gemist dus werd ik nagebeld

Nog met een stomme reden het mailtje gemist ook, dacht van de week toen ik in m'n mailbox aan het rommelen was dat het wel handig zou zijn om alle AR-mailtjes in een aparte map te ontvangen :) Moet je natuurlijk wel in die map kijken of er mailtjes in aankomen...
pi_144231884
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 21:28 schreef Drilboor het volgende:
Liefdagboek.

Ik ben net klaar met werken, begon vanmorgen om half 9 bij de abcdefghijklmnopqrstuvwxyz te Breda. Het leek een gewone dag in de loods te worden, totdat de rent afdeling mij om 16:00 vroeg of ik vanavond wat te doen heb, en nee was het geval. Er moest met super spoed een auto naar ergens onder Gent in Belgie gebracht worden, echter kon deze pas om 16:30 vertrekken vanuit de vestiging vanuit Amsterdam. Dus eerst samen met een werknemer frietjes gegeten. ( JA FRIET GODVERDOMME) en om 18:15 vertrokken, ik ben net terug van deze rit en heb vandaag dus 13 uur gewerkt. Ik pak nu lekker een pilske.

MVG Drilboor.
Opzich een goed verhaal, behalve dat het patat is.

Mvg,

Viezze
  zaterdag 6 september 2014 @ 10:20:24 #278
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_144232550
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik gebruik Mapfactor. De kaarten kun je van te voren downloaden en worden regelmatig geüpdate. Je kunt kiezen tussen kaarten van Openstreetmaps (gratis) of TomTom (betaald). Bevalt mij prima.

https://play.google.com/s(...)r.navigator&hl=nl_NL
Die heb ik er ook maar op gezet! Ziet er prima uit.

Moet je van te voren je route laten berekenen of kun je ook ter plekke, dus bij gebrek aan internet, een andere route kiezen?
#26 || Luciano da Silva
pi_144232694
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 10:20 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Die heb ik er ook maar op gezet! Ziet er prima uit.

Moet je van te voren je route laten berekenen of kun je ook ter plekke, dus bij gebrek aan internet, een andere route kiezen?
Je hebt alleen internet nodig om de kaarten van te voren te downloaden, de rest kun je allemaal offline doen.
pi_144233727
Had gesolliciteerd bij easyway, was uitgenodigd om op gesprek te komen 100km van mijn woonplaats vandaan.

Ben maar toch niet komen opdagen vanwege het geen werkgelegenheid in het weekend
pi_144233785
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende:
Had gesolliciteerd bij easyway, was uitgenodigd om op gesprek te komen 100km van mijn woonplaats vandaan.

Ben maar toch niet komen opdagen vanwege het geen werkgelegenheid in het weekend
_O- In plaats van afzeggen of uberhaupt niet solliciteren want dat wist je van te voren natuurlijk ook al, ben je gewoon niet komen opdagen? :') En waarom kom je dat nu hier melden? :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_144233910
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O- In plaats van afzeggen of uberhaupt niet solliciteren want dat wist je van te voren natuurlijk ook al, ben je gewoon niet komen opdagen? :')
Dit inderdaad, ik was eerste keer 10 min te laat op het kantoor door vertraging van de trein. Kon daardoor van Breda weer terug naar Groningen om het volgende week weer te doen
Nee, toch niet
pi_144233921
quote:

Fucking hell je hebt je toch van tevoren wel afgemeld?
  zaterdag 6 september 2014 @ 11:47:50 #284
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_144234040
quote:

:') x10.000

1x even heen en weer naar Breda met je gratis Studenten OV, je moet er wel wat voor over hebben kerel. En in het weekeind kun je toch een andere job zoeken.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_144234578
quote:

Bij mijn sollicitatie kwamen er ook twee niet opdagen. Vroeg me al af welke klapjosti's zoiets doen, maar nu weet ik het.. :')
pi_144235300
Afgelopen woensdag en vrijdag chill locatiewerk gedaan in Duiven. Goed voor de uurtjes. Maandag Harderwijk - Uithoorn (Volvo V50) en Hoofddorp - Duiven ('nieuwe' Ford Connect). :)
pi_144235598
quote:

Maar beter ook dat je niet naar de sollicitatie bent gegaan dan. Als 100km in het OV voor een sollicitatie jou al teveel is, ben je sowieso niet geschikt voor deze baan. :')

Op een werkdag van 8 uren, zit je vaak tussen de 2 en de 3 uren in de auto, en de rest in het OV :')

Oh, en je bent wel echt sneu indien je je niet netjes hebt afgemeld voor de sollicitatie :X
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_144236542
quote:
Waarom dan solliciteren? Dat je naar Breda moest voor de sollicitatie had je al lang van te voren kunnen weten.

Je hebt een heel leuk baantje door je neus geboord in ieder geval.

Bij mijn sollicitatie zouden er vijf mensen komen en ik zat maar met één ander. Drie mensen niet op komen dagen dus. Hele sollicitatie privé uitleg en rijtest gehad, normaliter is dit in een groepje.
pi_144250937
Njah, met zo'n iemand had de reputatie van EW ook omlaag kunnen gaan dus het is maar goed dat hij zijn wereldreis naar Breda niet heeft gemaakt.

Vandaag trouwens een SMS van mijn klant van afgelopen vrijdag gekregen of ik haar maandag weer wil rijden. Gaat gewoon officieel via EW maar aangezien het kantoor dicht is stuurde zij rechtstreeks een bericht.
's Ochtends de ene klant wegbrengen, 's middags beginnen met het project, weer goed voor de uurtjes. :D
pi_144251663
Pareltje die sollicitant _O-
Zie!
pi_144257924
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:25 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Waarom dan solliciteren? Dat je naar Breda moest voor de sollicitatie had je al lang van te voren kunnen weten.

Je hebt een heel leuk baantje door je neus geboord in ieder geval.

Bij mijn sollicitatie zouden er vijf mensen komen en ik zat maar met één ander. Drie mensen niet op komen dagen dus. Hele sollicitatie privé uitleg en rijtest gehad, normaliter is dit in een groepje.
leuk baantje als in je kan alleen doordeweeks (tijdens studie) en in het weekend lekker uit je neus vreten, en tegelijkertijd geen zekerheid hebben en steeds op onverwachte momenten kunnen worden opgeroepen.
pi_144257976
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 september 2014 11:47 schreef Fiorano het volgende:

[..]

:') x10.000

1x even heen en weer naar Breda met je gratis Studenten OV, je moet er wel wat voor over hebben kerel. En in het weekeind kun je toch een andere job zoeken.
Had op dat moment geen studenten ov tot me beschikking, en dat reiskostenvergoeding verhaaltje geloofde ik al helemaal niet.
pi_144258194
:')
pi_144258260
Geloof best dat het een leuk bijbaantje is, vergeleken met het andere ongeschoolde werk.

Maar er komt teveel bij kijken, je moet elke dag van tevoren plannen. En je bent te afhankelijk van het OV ( zeker in de winter gaat dit je de nek omdraaien ).

het salaris zal dan ook zeker tegen het minimum liggen,
pi_144258440
Mooi man. Zout nu maar weer op. :W

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2014 23:44:37 ]
pi_144260263
Het is dé beste studentenbaan. Maximaal flexibel, en je wordt er niet moe van :+
  zondag 7 september 2014 @ 00:33:00 #297
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_144260668
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 23:40 schreef Chillings het volgende:
Geloof best dat het een leuk bijbaantje is, vergeleken met het andere ongeschoolde werk.

Maar er komt teveel bij kijken, je moet elke dag van tevoren plannen. En je bent te afhankelijk van het OV ( zeker in de winter gaat dit je de nek omdraaien ).

Als je het uurloon afzet tegen de "effectieve werkuren" is het eigenlijk vet hoog. ^O^
pi_144263117
quote:

Jammer, je hebt zojuist de beste bijbaan ter wereld laten schieten *O*

Dinsdag weer hiken O+
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_144263930
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 23:40 schreef Chillings het volgende:

Ik ga hier niet eens op in :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_144263956
Hiken _O_ _O_ _O_

Nu ik sinds januari een 'echte' baan heb mis ik het af en toe toch wel behoorlijk (hoewel ik ineens 5x zoveel te besteden heb als tijdens m'n hikeperiode). Zeker in de afgelopen zomermaanden met heerlijk weer zat ik echt chagrijnig achter m'n bureau te arbeiden. Bij EW zou ik dan hiken en chillen in de zon op parkeerplaatsen langs de snelweg OF mezelf op onbeschikbaar zetten om naar het strand te gaan. Kortom, hiken is geniaal en die kerel hiervoor zal zichzelf nog wel een keer of 40-45 voor het hoofd slaan als hij op zondag om 8:30 moet beginnen met vakkenvullen terwijl al z'n vrienden nog prinsheerlijk op bed liggen na een epische stapavond die hij niet mee heeft kunnen maken omdat hij moet werken op zondagochtend.

Sowieso solliciteren bij AR als ik met pensioen ben dus :7 :7 :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')