Nee, was bij een klant zelf in de Korrewegwijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:27 schreef Solidberg het volgende:
Haalde jij toevallig die Golf bij Wismarweg op? En nog niet gebeld voor maandag
(Regio Groningen)
Opzich een goed verhaal, behalve dat het patat is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:28 schreef Drilboor het volgende:
Liefdagboek.
Ik ben net klaar met werken, begon vanmorgen om half 9 bij de abcdefghijklmnopqrstuvwxyz te Breda. Het leek een gewone dag in de loods te worden, totdat de rent afdeling mij om 16:00 vroeg of ik vanavond wat te doen heb, en nee was het geval. Er moest met super spoed een auto naar ergens onder Gent in Belgie gebracht worden, echter kon deze pas om 16:30 vertrekken vanuit de vestiging vanuit Amsterdam. Dus eerst samen met een werknemer frietjes gegeten. ( JA FRIET GODVERDOMME) en om 18:15 vertrokken, ik ben net terug van deze rit en heb vandaag dus 13 uur gewerkt. Ik pak nu lekker een pilske.
MVG Drilboor.
Die heb ik er ook maar op gezet! Ziet er prima uit.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik gebruik Mapfactor. De kaarten kun je van te voren downloaden en worden regelmatig geüpdate. Je kunt kiezen tussen kaarten van Openstreetmaps (gratis) of TomTom (betaald). Bevalt mij prima.
https://play.google.com/s(...)r.navigator&hl=nl_NL
Je hebt alleen internet nodig om de kaarten van te voren te downloaden, de rest kun je allemaal offline doen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:20 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die heb ik er ook maar op gezet! Ziet er prima uit.
Moet je van te voren je route laten berekenen of kun je ook ter plekke, dus bij gebrek aan internet, een andere route kiezen?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende:
Had gesolliciteerd bij easyway, was uitgenodigd om op gesprek te komen 100km van mijn woonplaats vandaan.
Ben maar toch niet komen opdagen vanwege het geen werkgelegenheid in het weekend
Dit inderdaad, ik was eerste keer 10 min te laat op het kantoor door vertraging van de trein. Kon daardoor van Breda weer terug naar Groningen om het volgende week weer te doenquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]In plaats van afzeggen of uberhaupt niet solliciteren want dat wist je van te voren natuurlijk ook al, ben je gewoon niet komen opdagen?
Fucking hell je hebt je toch van tevoren wel afgemeld?quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende:
Had gesolliciteerd bij easyway, was uitgenodigd om op gesprek te komen 100km van mijn woonplaats vandaan.
Ben maar toch niet komen opdagen vanwege het geen werkgelegenheid in het weekend
quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende:
Bij mijn sollicitatie kwamen er ook twee niet opdagen. Vroeg me al af welke klapjosti's zoiets doen, maar nu weet ik het..quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende:
Maar beter ook dat je niet naar de sollicitatie bent gegaan dan. Als 100km in het OV voor een sollicitatie jou al teveel is, ben je sowieso niet geschikt voor deze baan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende:
Waarom dan solliciteren? Dat je naar Breda moest voor de sollicitatie had je al lang van te voren kunnen weten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende:
leuk baantje als in je kan alleen doordeweeks (tijdens studie) en in het weekend lekker uit je neus vreten, en tegelijkertijd geen zekerheid hebben en steeds op onverwachte momenten kunnen worden opgeroepen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom dan solliciteren? Dat je naar Breda moest voor de sollicitatie had je al lang van te voren kunnen weten.
Je hebt een heel leuk baantje door je neus geboord in ieder geval.
Bij mijn sollicitatie zouden er vijf mensen komen en ik zat maar met één ander. Drie mensen niet op komen dagen dus. Hele sollicitatie privé uitleg en rijtest gehad, normaliter is dit in een groepje.
Had op dat moment geen studenten ov tot me beschikking, en dat reiskostenvergoeding verhaaltje geloofde ik al helemaal niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:47 schreef Fiorano het volgende:
[..]x10.000
1x even heen en weer naar Breda met je gratis Studenten OV, je moet er wel wat voor over hebben kerel. En in het weekeind kun je toch een andere job zoeken.
Als je het uurloon afzet tegen de "effectieve werkuren" is het eigenlijk vet hoog.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:40 schreef Chillings het volgende:
Geloof best dat het een leuk bijbaantje is, vergeleken met het andere ongeschoolde werk.
Maar er komt teveel bij kijken, je moet elke dag van tevoren plannen. En je bent te afhankelijk van het OV ( zeker in de winter gaat dit je de nek omdraaien ).
het salaris zal dan ook zeker tegen het minimum liggen,
Jammer, je hebt zojuist de beste bijbaan ter wereld laten schietenquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende:
Ik ga hier niet eens op inquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:40 schreef Chillings het volgende:
Geloof best dat het een leuk bijbaantje is, vergeleken met het andere ongeschoolde werk.
Maar er komt teveel bij kijken, je moet elke dag van tevoren plannen. En je bent te afhankelijk van het OV ( zeker in de winter gaat dit je de nek omdraaien ).
het salaris zal dan ook zeker tegen het minimum liggen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |