Dat mag je vinden, maar je hebt het foutquote:Op woensdag 3 september 2014 08:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vind een A7 wel mooier dan een A8-L
Anyway het Rode Raspaard verplettert jouw A8-L.quote:Op woensdag 3 september 2014 09:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar je hebt het fout
Ja zeg, de F148 van F. Alonso verpletterd jouw rode raspaard weer. Zo kun je door blijven lullenquote:Op woensdag 3 september 2014 09:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Anyway het Rode Raspaard verplettert jouw A8-L.
Een noodnummer hebben en dan nog onbereikbaar zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 17:55 schreef trolley het volgende:
Fraai dit
Moest de auto in Amsterdam ophalen vanaf 15:30 en vóór 18:00 afleveren in Groningen. Om 15:50 reed ik weg en volgens de navi zou ik er om 17:40 zijn. Wat vertraging onderweg leidde tot een aankomsttijd van 17:45. Kom ik daar dus aan, wil ik naar binnen om de auto af te leveren ... Bedrijf al gesloten!!!
Kantoor van EW proberen te bellen maar die waren ook al dicht, toen noodnummer gebeld die niet werd opgenomen dus moest ik de voicemail inspreken en hopen dat ik terug wordt gebeld
Al opgelost inmiddels.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een noodnummer hebben en dan nog onbereikbaar zijn.
Jaquote:
Het noodnummer van AR is ook niet bereikbaar als de planning naar huis isquote:Op woensdag 3 september 2014 18:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een noodnummer hebben en dan nog onbereikbaar zijn.
Hoe kom jij aan McDonald crew-bikes?quote:Op woensdag 3 september 2014 18:38 schreef Kevindinhinho het volgende:
Iemand nog een iPad mini voor onderweg tijdens het hiken?
http://link.marktplaats.nl/m843202786
Jarenlange toewijdingquote:Op woensdag 3 september 2014 20:09 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan McDonald crew-bikes?
En, nog leuke auto´s om mee te beginnen?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:32 schreef Loxodonta het volgende:
Hai!
Dinsdag aangenomen, morgen mijn eerste twee ritten.
Nah, Toyota Aygo en nog onbekend!quote:Op donderdag 4 september 2014 13:12 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
En, nog leuke auto´s om mee te beginnen?
Loek of Vincent?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:26 schreef RTS91 het volgende:
Sneu bericht op de EW facebook over de dood (motorongeluk) van pc Alex Bussink. Heb er een paar maanden geleden nog een chauffeursproject met hem gedaan.
Als je het kenteken hebt dan is het niet onbekendquote:Op donderdag 4 september 2014 13:38 schreef Loxodonta het volgende:
[..]
Nah, Toyota Aygo en nog onbekend!
Haha dat snap ik. Maar die is ook nog onbekend!quote:Op donderdag 4 september 2014 13:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je het kenteken hebt dan is het niet onbekend
iKenteken-app voor iPhone/Android/Windows Phone/Windows 8
Online gegevens raadplegen op website RDW
Je mist een H, Qashqai.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:00 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ik geef ook weer even een teken van leven.
Afgelopen maandag weer een keer gewerkt, gloednieuwe Clio en tevens nieuwe Qasqai (hoe de F spel je dat?). Vond die laatste zwaar tegen vallen. Wat een hobbelig weggedrag.
Ook vandaag weer een dagje werken, Groningen-Heteren in een Upen Nijmegen - Almere in een Mito.
Maar zit al half uur op ophaaladres aan de koffie. Is nog niemand, en hoef ook nog niemand te verwachten voor half 10, ik vindt het prima.
Oh oké dat heb ik nog nooit gehadquote:Op donderdag 4 september 2014 13:57 schreef Loxodonta het volgende:
[..]
Haha dat snap ik. Maar die is ook nog onbekend!
Ik dacht vrij weinig.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:20 schreef Loxodonta het volgende:
[..]
Gelukkig. Dacht al dat je dacht dat ik niet zo heel slim was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonusvraag: Degene die het precieze aantal pixels kan tellenraden, wint een HJ'tje![]()
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:02 schreef trolley het volgende:
Vandaag trouwens de meest epische naam van een bushalte tot dusver tegengekomenBonusantwoord: Ligt wel op een rare plek hè dat sorteercentrumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonusvraag: Degene die het precieze aantal pixels kan tellenraden, wint een HJ'tje![]()
![]()
Wauw, diep! Die moest ik even twee keer lezen, voordat ik die snaptequote:Op donderdag 4 september 2014 19:10 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
Bonusantwoord: Ligt wel op een rare plek hè dat sorteercentrum
Administratie.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:44 schreef suikerbiet het volgende:
Morgen maar liefst 4 hele kilometers, van Tilburg-Tilburg in een Ka'tje.
Nu werd mij aan de telefoon verteld dat ik wel 3 uur uitbetaald krijg, wordt dit door de administratie geregeld of moet ik dit zelf via de ritbonnen doorgeven?
BVD
TomTom app. Te downloaden via AlleenRetail (of TPB). Gebruik ik meestal ook met hiken, prima app.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef joppie_saus het volgende:
Ik meld me nog weer even voor de navigatie discussie.
Ik heb een Galaxy Tab 4 gekocht. Welke navigatie software moet ik er op zetten (gratis uiteraard) die ik zonder internet, dus ook in ons buurland, kan gebruiken?
Ben zelf erg tevreden met Navigon voor Android. Vind het er iets mooier uitzien dan TomTom voor Android, al heb ik TomTom alleen in het begin eens geprobeerd.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb een Galaxy Tab 4 gekocht. Welke navigatie software moet ik er op zetten (gratis uiteraard) die ik zonder internet, dus ook in ons buurland, kan gebruiken?
Ik gebruik Mapfactor. De kaarten kun je van te voren downloaden en worden regelmatig geüpdate. Je kunt kiezen tussen kaarten van Openstreetmaps (gratis) of TomTom (betaald). Bevalt mij prima.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef joppie_saus het volgende:
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:02 schreef trolley het volgende:
Vandaag trouwens de meest epische naam van een bushalte tot dusver tegengekomen5018112 om precies te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonusvraag: Degene die het precieze aantal pixels kan tellenraden, wint een HJ'tje![]()
Ik kreeg nog een smsje voor een retourtje Duitsland, had me toch wel vet geleken![]()
sygic. Makkelijk op minder legale wijze te krijgen.gebruik het zelf op een lenovo tabquote:Op donderdag 4 september 2014 20:36 schreef joppie_saus het volgende:
Neee is 2x Noord. Ongeveer 10 min rijden in totaalquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:37 schreef Solidberg het volgende:
Als dat 2x binnenstad Amsterdam is, dan is niks wel beter
quote:Op vrijdag 5 september 2014 17:48 schreef Schaapje96 het volgende:
[..]
Neee is 2x Noord. Ongeveer 10 min rijden in totaal
Iets van 45 min met het ov heen en 45 min terug, ik vind primaaa
Waar woon jij trouwens ergens?quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:05 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Dit was dan gewoon een stadsbus haha.
Omgeving Den Haagquote:Op vrijdag 5 september 2014 18:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik haak even een weekje af. Maandagmiddag wordt er gedoken, woensdagochtend een frisse neus halen bij het CBR voor m'n AVD examenen verder alleen maar uni
[..]
Waar woon jij trouwens ergens?
Weet jij waar je ergens een beetje gaaf kunt duiken?quote:
Je dagboek afsluiten met "MVG Drilboor"quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:28 schreef Drilboor het volgende:
Liefdagboek.
Ik ben net klaar met werken, begon vanmorgen om half 9 bij de abcdefghijklmnopqrstuvwxyz te Breda. Het leek een gewone dag in de loods te worden, totdat de rent afdeling mij om 16:00 vroeg of ik vanavond wat te doen heb, en nee was het geval. Er moest met super spoed een auto naar ergens onder Gent in Belgie gebracht worden, echter kon deze pas om 16:30 vertrekken vanuit de vestiging vanuit Amsterdam. Dus eerst samen met een werknemer frietjes gegeten. ( JA FRIET GODVERDOMME) en om 18:15 vertrokken, ik ben net terug van deze rit en heb vandaag dus 13 uur gewerkt. Ik pak nu lekker een pilske.
MVG Drilboor.
Nee, was bij een klant zelf in de Korrewegwijkquote:Op vrijdag 5 september 2014 17:27 schreef Solidberg het volgende:
Haalde jij toevallig die Golf bij Wismarweg op? En nog niet gebeld voor maandag
(Regio Groningen)
Opzich een goed verhaal, behalve dat het patat is.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:28 schreef Drilboor het volgende:
Liefdagboek.
Ik ben net klaar met werken, begon vanmorgen om half 9 bij de abcdefghijklmnopqrstuvwxyz te Breda. Het leek een gewone dag in de loods te worden, totdat de rent afdeling mij om 16:00 vroeg of ik vanavond wat te doen heb, en nee was het geval. Er moest met super spoed een auto naar ergens onder Gent in Belgie gebracht worden, echter kon deze pas om 16:30 vertrekken vanuit de vestiging vanuit Amsterdam. Dus eerst samen met een werknemer frietjes gegeten. ( JA FRIET GODVERDOMME) en om 18:15 vertrokken, ik ben net terug van deze rit en heb vandaag dus 13 uur gewerkt. Ik pak nu lekker een pilske.
MVG Drilboor.
Die heb ik er ook maar op gezet! Ziet er prima uit.quote:Op donderdag 4 september 2014 21:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ik gebruik Mapfactor. De kaarten kun je van te voren downloaden en worden regelmatig geüpdate. Je kunt kiezen tussen kaarten van Openstreetmaps (gratis) of TomTom (betaald). Bevalt mij prima.
https://play.google.com/s(...)r.navigator&hl=nl_NL
Je hebt alleen internet nodig om de kaarten van te voren te downloaden, de rest kun je allemaal offline doen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:20 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die heb ik er ook maar op gezet! Ziet er prima uit.
Moet je van te voren je route laten berekenen of kun je ook ter plekke, dus bij gebrek aan internet, een andere route kiezen?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende:
Had gesolliciteerd bij easyway, was uitgenodigd om op gesprek te komen 100km van mijn woonplaats vandaan.
Ben maar toch niet komen opdagen vanwege het geen werkgelegenheid in het weekend
Dit inderdaad, ik was eerste keer 10 min te laat op het kantoor door vertraging van de trein. Kon daardoor van Breda weer terug naar Groningen om het volgende week weer te doenquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]In plaats van afzeggen of uberhaupt niet solliciteren want dat wist je van te voren natuurlijk ook al, ben je gewoon niet komen opdagen?
Fucking hell je hebt je toch van tevoren wel afgemeld?quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende:
Had gesolliciteerd bij easyway, was uitgenodigd om op gesprek te komen 100km van mijn woonplaats vandaan.
Ben maar toch niet komen opdagen vanwege het geen werkgelegenheid in het weekend
quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende:
Bij mijn sollicitatie kwamen er ook twee niet opdagen. Vroeg me al af welke klapjosti's zoiets doen, maar nu weet ik het..quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende:
Maar beter ook dat je niet naar de sollicitatie bent gegaan dan. Als 100km in het OV voor een sollicitatie jou al teveel is, ben je sowieso niet geschikt voor deze baan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende:
Waarom dan solliciteren? Dat je naar Breda moest voor de sollicitatie had je al lang van te voren kunnen weten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende:
leuk baantje als in je kan alleen doordeweeks (tijdens studie) en in het weekend lekker uit je neus vreten, en tegelijkertijd geen zekerheid hebben en steeds op onverwachte momenten kunnen worden opgeroepen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom dan solliciteren? Dat je naar Breda moest voor de sollicitatie had je al lang van te voren kunnen weten.
Je hebt een heel leuk baantje door je neus geboord in ieder geval.
Bij mijn sollicitatie zouden er vijf mensen komen en ik zat maar met één ander. Drie mensen niet op komen dagen dus. Hele sollicitatie privé uitleg en rijtest gehad, normaliter is dit in een groepje.
Had op dat moment geen studenten ov tot me beschikking, en dat reiskostenvergoeding verhaaltje geloofde ik al helemaal niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:47 schreef Fiorano het volgende:
[..]x10.000
1x even heen en weer naar Breda met je gratis Studenten OV, je moet er wel wat voor over hebben kerel. En in het weekeind kun je toch een andere job zoeken.
Als je het uurloon afzet tegen de "effectieve werkuren" is het eigenlijk vet hoog.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:40 schreef Chillings het volgende:
Geloof best dat het een leuk bijbaantje is, vergeleken met het andere ongeschoolde werk.
Maar er komt teveel bij kijken, je moet elke dag van tevoren plannen. En je bent te afhankelijk van het OV ( zeker in de winter gaat dit je de nek omdraaien ).
het salaris zal dan ook zeker tegen het minimum liggen,
Jammer, je hebt zojuist de beste bijbaan ter wereld laten schietenquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende:
Ik ga hier niet eens op inquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:40 schreef Chillings het volgende:
Geloof best dat het een leuk bijbaantje is, vergeleken met het andere ongeschoolde werk.
Maar er komt teveel bij kijken, je moet elke dag van tevoren plannen. En je bent te afhankelijk van het OV ( zeker in de winter gaat dit je de nek omdraaien ).
Je maakt allemaal aannamens, je weet niet eens hoe het daadwerkelijk werkt. Het is geen vetpot, maar het is ook geen minimumloon. Je bent inderdaad afhankelijk van het OV. Maar het is mij nooit overkomen dat ik niet bij een klant aan kan komen, een paar keer iets te laat maar dat stelde niet veel voor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:40 schreef Chillings het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |