Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?
Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine. Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig. (Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.
Must have apps De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur. Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Taxichauffeurs Dimitri_, regio Breda Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nieuwe chauffeurs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk zal het weleens gebeuren, maar eigenlijk kan het dus niet. Het is absoluut niet de bedoeling en tegen mij werd bij de sollicitatie (AR) gezegd dat ze wat dat betreft het three strikes = out principe hanteerden.
Dit kan mij echt 100x gebeuren namelijk. Ben best slordig met dat bijhouden.
Op zaterdag 30 augustus 2014 05:14 schreef Viezze het volgende: Jij blijft langer in de VS toch? Ik ga in januari alweer weg dus ga geen rijbewijs halen.
Overigens ook niet echt nodig hier, vanaf volgende week hebben ze een 24/7 bussysteem door de stad, vanaf het station ben je met 45-60 minuten in NYC. Alleen supermarkt is een stukje lopen en walmart is een kuteind weg, maar verder prima.
Verschil met Nederland is echt huge wat dat betreft Voor EW lopen we heel veel, 30 minuten is geen uitzondering. Hier moesten we op een gegeven moment 5-10 minuten lopen van de Housing Office naar ons appartement, en die Amerikaan zat echt zo van "WTF are you going by foot?!" Zelfde geldt voor 30 minuten teruglopen na het stappen.
Ook zoiets, wij hebben hier een police department van de universiteit. Die kan je dus midden in de nacht bellen dat je naar huis wil, en dan brengen ze je. Gratis.
Ik blijf ook tot januari, maar voor de autoverzekering is het goedkoper om een rijbewijs te hebben. Daarnaast is je rijbewijs ook een handige ID kaart hier, omdat 9/10 Amerikanen nog nooit een paspoort hebben gezien, zo lijkt het
Waar ik studeer zijn fietsen trouwens redelijk populair, sowieso zijn de mensen hier in de buurt over het algemeen behoorlijk sportief. Zal wel te maken hebben met het feit dat de campus aan de voet van de Rockies staat
Zo, na ongeveer 3 maanden full time bij de grote in Breda locatiewerk gedaan te hebben zal ik maar weer gaan posten hier. Nieuwe rooster heeft 2 vrije dagen per week wat wel fijn is. Hele hoop dikke auto's mogen tanken en rijden tijdens het werk daar.
Overigens zag ik vandaag een of andere kneus van een ducati meen ik afstappen donderde die kneus op de grond met zijn motor. Donderde daarna tegen een andere motor aan en kwam toen klem te zitten.
Op zaterdag 30 augustus 2014 18:49 schreef Drilboor het volgende: Zo, na ongeveer 3 maanden full time bij de grote in Breda locatiewerk gedaan te hebben zal ik maar weer gaan posten hier. Nieuwe rooster heeft 2 vrije dagen per week wat wel fijn is. Hele hoop dikke auto's mogen tanken en rijden tijdens het werk daar.
Overigens zag ik vandaag een of andere kneus van een ducati meen ik afstappen donderde die kneus op de grond met zijn motor. Donderde daarna tegen een andere motor aan en kwam toen klem te zitten.
Ik heb maandag een rit maar heb ontzettende last van nekklachten. Ik kan mijn hoofd maximaal 30 graden naar links draaien en maximaal 60 graden naar rechts. Normaal heb ik hier nooit last van. Het ontstond plotseling midden op de dag.
Ik twijfel nu enorm of ik Easyway afbel (via het noodnummer?) of niet...
Op zaterdag 30 augustus 2014 19:14 schreef Huisjesmelkert. het volgende: Ik heb maandag een rit maar heb ontzettende last van nekklachten. Ik kan mijn hoofd maximaal 30 graden naar links draaien en maximaal 60 graden naar rechts. Normaal heb ik hier nooit last van. Het ontstond plotseling midden op de dag.
Ik twijfel nu enorm of ik Easyway afbel (via het noodnummer?) of niet...
Ach joh wacht even tot morgen. Ziek afmelden kan dan ook nog.
Op zaterdag 30 augustus 2014 19:14 schreef Huisjesmelkert. het volgende: Ik heb maandag een rit maar heb ontzettende last van nekklachten. Ik kan mijn hoofd maximaal 30 graden naar links draaien en maximaal 60 graden naar rechts. Normaal heb ik hier nooit last van. Het ontstond plotseling midden op de dag.
Ik twijfel nu enorm of ik Easyway afbel (via het noodnummer?) of niet...
Regio Leeuwarden toevallig? Bel dan maar af, doe ik die rit wel
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ik had een keer een 118i en was weinig onder de indruk in ieder geval. Vond 'm voor geen meter sturen.
Audi
Kan me niet voorstellen dat een Audi A3 beter stuurt dan een 1-serie. Heb de BMW niet gereden, maar de A3 stuurt in ieder geval erg gevoelloos. Bovendien heeft de 1-serie achterwielaandrijving en de A3 voorwielaandrijving...
Kan me niet voorstellen dat een Audi A3 beter stuurt dan een 1-serie. Heb de BMW niet gereden, maar de A3 stuurt in ieder geval erg gevoelloos. Bovendien heeft de 1-serie achterwielaandrijving en de A3 voorwielaandrijving...
Kan me niet voorstellen dat een Audi A3 beter stuurt dan een 1-serie. Heb de BMW niet gereden, maar de A3 stuurt in ieder geval erg gevoelloos. Bovendien heeft de 1-serie achterwielaandrijving en de A3 voorwielaandrijving...
Conclusie: je praat poep.
Mwa. Waar de A3 van het vorige model(8P) naar het huidige model(8V) juist stukken strakker is gaan sturen is de 1-serie van de E87 naar de F20 juist een stuk tammer en weker geworden dan z'n voorganger. Die twee zijn dus behoorlijk naar elkaar toe gegroeid. Zelfs de BMW puristen geven het toe
Neemt niet weg, lekker sturen: BMW. Lekker cruisen en mooier(mening) design: Audi.
Ik heb een keer met de vorige generatie BMW 130i op het circuit gereden, geweldige auto! Kan me niet voorstellen om zoveel lol in een (fwd) A3 te hebben. Maar voor alledaags gebruik zou ik denk ik toch voor de A3 gaan: lekker comfortabel, mooi interieur, prima uiterlijk en toch nog redelijk sportief.
1: 130i is uber 2: de meeste BMW's zijn toch 116i of tegenwoordig nog erger een 114i. Dan liever een Audi, die heeft dan tenminste nog de looks. Als we de S3 met de M135i is de keuze weer heeeel gemakkelijk in het voordeel van de BMW
Op zaterdag 30 augustus 2014 22:53 schreef johnson555 het volgende: Zeg hoe doen jullie dat met die A in Nieuwegein? Dat formulier is echt uitgebreid met vragen over er apk banden etc.
Echt alles nalopen?
Dat c..... Formulier zeker? Moet je wel zo compleet mogelijk invoeren. Wat je niet weet kan je dan leeglaten.
Op zaterdag 30 augustus 2014 18:49 schreef Drilboor het volgende: Overigens zag ik vandaag een of andere kneus van een ducati meen ik afstappen donderde die kneus op de grond met zijn motor. Donderde daarna tegen een andere motor aan en kwam toen klem te zitten.
Lol was het d'n Moebs toevallig?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
ja, maar ik vrees dat je dan wel de enige persoon in de wereld bent die zo denkt.
Hier nog een Audi fan! :p
M'n pa heeft een Audi A3 sportback van het huidige model. Uitvoering met sport onderstel, ideale match tussen sportief en comfortabel. Dat heeft Audi beter voor elkaar dan BMW me de 1serie. Het verbaast me ook elke keer hoe stil zo'n auto in de 'Golf-klasse' kan zijn bij 130km/h (en ook op hogere snelheden) zeker in vergelijking met de 1serie. Stap je uit een Golf met dezelfde motor in de A3 dan merk je dat Audi veel werk van geluidsisolatie heeft gemaakt bij de 'nieuwe' A3. Ook een A4 is nog niet zo stil van binnen, maar die is ook al weer wat ouder.
M'n pa heeft een Audi A3 sportback van het huidige model. Uitvoering met sport onderstel, ideale match tussen sportief en comfortabel. Dat heeft Audi beter voor elkaar dan BMW me de 1serie. Het verbaast me ook elke keer hoe stil zo'n auto in de 'Golf-klasse' kan zijn bij 130km/h (en ook op hogere snelheden) zeker in vergelijking met de 1serie. Stap je uit een Golf met dezelfde motor in de A3 dan merk je dat Audi veel werk van geluidsisolatie heeft gemaakt bij de 'nieuwe' A3. Ook een A4 is nog niet zo stil van binnen, maar die is ook al weer wat ouder.
Ik vind het juist geen van beide. De 1-serie is veruit de sportiefste en de V40 wint het op comfort i.m.o. ik weet niet hoe strak dat sportonderstel staat afgesteld maar als je toch voor een combinatie wilt gaan is een cornering traction control systeem als in de V40 bijv een betere optie.
En dan nog zoiets: waarom zijn al die "premium" modellen leverbaar met +/- 110pk motoren? Daar is echt niks premiums aan! BMW spant hierin overigens de kroon met die 114i met 102pk, echt om te janken gewoon.
Neemt niet weg dat de A3 er erg goed uitziet en vooral die A3 sedan vind ik er goed gelukt!
Ik vind het juist geen van beide. De 1-serie is veruit de sportiefste en de V40 wint het op comfort i.m.o. ik weet niet hoe strak dat sportonderstel staat afgesteld maar als je toch voor een combinatie wilt gaan is een cornering traction control systeem als in de V40 bijv een betere optie.
En dan nog zoiets: waarom zijn al die "premium" modellen leverbaar met +/- 110pk motoren? Daar is echt niks premiums aan! BMW spant hierin overigens de kroon met die 114i met 102pk, echt om te janken gewoon.
Neemt niet weg dat de A3 er erg goed uitziet en vooral die A3 sedan vind ik er goed gelukt!
Smaken verschillen, ik vond de V40 juist oncomfortabel, zeker voor een Volvo. Hard, klapperend op slecht wegdek zonder sportief te zijn.
Die kleine motortjes vind ik ook jammer. De A3 wordt pas 'leuk' met de 1.4Tfsi met 150pk of de 2.0TDI met 150 pk. Dan heb je ook gewoon genoeg vermogen, meer heb je niet nodig om normaal en soms wat sneller/sportiever te rijden. Een 116i heeft ook al een 136pk turbomotor is voor een 1serie ook gewoon prima lijkt mij. Alles daar beneden zou ik overslaan.
En dan Mercedes met de A180 met een 110pk Renault 1.5 diesel. Dan heb je een ster op de motorkap, doen ze een eco-motortje van de Megané er in
Smaken verschillen, ik vond de V40 juist oncomfortabel, zeker voor een Volvo. Hard, klapperend op slecht wegdek zonder sportief te zijn.
Die kleine motortjes vind ik ook jammer. De A3 wordt pas 'leuk' met de 1.4Tfsi met 150pk of de 2.0TDI met 150 pk. Dan heb je ook gewoon genoeg vermogen, meer heb je niet nodig om normaal en soms wat sneller/sportiever te rijden. Een 116i heeft ook al een 136pk turbomotor is voor een 1serie ook gewoon prima lijkt mij. Alles daar beneden zou ik overslaan.
En dan Mercedes met de A180 met een 110pk Renault 1.5 diesel. Dan heb je een ster op de motorkap, doen ze een eco-motortje van de Megané er in
Ik vind de 110 pk 1.5 van Renault anders best een fijne motor Niet overdreven krachtig ofzo, maar met een zesbak wel een lekkere kilometervreter.
Werd vrijdag gebeld door Easyway of ik vandaag(zondag) een aparte klus wilde doen. Verhuiswagen inladen van een vriendin van een van de plansters. Heb mijn stapelskills uit de supermarkt weer mogen showen, en er was volop koffie, thee en fris.
Op zich wel grappig voor een keertje, net als lokatiewerk, maar ik vind het toch wel fijner om te doen waar ik voor ben aangenomen in plaats van uitzendwerk. Maar ik zal het in het vervolg ook niet weigeren. Uren blijven uren
Op zondag 31 augustus 2014 18:08 schreef kweenie1 het volgende: Werd vrijdag gebeld door Easyway of ik vandaag(zondag) een aparte klus wilde doen. Verhuiswagen inladen van een vriendin van een van de plansters. Heb mijn stapelskills uit de supermarkt weer mogen showen, en er was volop koffie, thee en fris.
Op zich wel grappig voor een keertje, net als lokatiewerk, maar ik vind het toch wel fijner om te doen waar ik voor ben aangenomen in plaats van uitzendwerk. Maar ik zal het in het vervolg ook niet weigeren. Uren blijven uren
Moest je ook gekleed volgens de kledingsvoorschriften?
Volgens mij mag je officieel geen mensen in je auto hebben ivm verzekering. Maar gebeurt wel, andere hikers een lift geven enzo. Je zou er mee weg kunnen komen
Volgens mij mag je officieel geen mensen in je auto hebben ivm verzekering. Maar gebeurt wel, andere hikers een lift geven enzo. Je zou er mee weg kunnen komen
Wat niet weet, dat niet deert inderdaad. Maar goed, mócht je een aanrijding krijgen met lichamelijk letsel voor die vriend/vriendin als gevolg, ben je wel heel zwaar de lul, want niet verzekerd dit dat.
Maar als ik naar bijvoorbeeld Meerkerk moet, en ik zie een hiker lopen richting bushalte en ik heb nog tijd genoeg om zelf de bus te halen, bied ik ze wel altijd een lift aan naar de bushalte. Op dat kleine stukje is de kans nihil dat er iets gebeurt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Wat niet weet, dat niet deert inderdaad. Maar goed, mócht je een aanrijding krijgen met lichamelijk letsel voor die vriend/vriendin als gevolg, ben je wel heel zwaar de lul, want niet verzekerd dit dat.
Maar als ik naar bijvoorbeeld Meerkerk moet, en ik zie een hiker lopen richting bushalte en ik heb nog tijd genoeg om zelf de bus te halen, bied ik ze wel altijd een lift aan naar de bushalte. Op dat kleine stukje is de kans nihil dat er iets gebeurt.
Ik heb nooit een vriend meegenomen. Zélfs met die A7 niet hoor!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2014 18:42:46 ]
Als AR chauffeur mag je alleen AR collega's mee laten rijden die ook aan het werk zijn, die zijn dan ook gewoon verzekerd. Vrienden mee laten rijden mag niet en willen ze ook niet, heeft wel eens in de nieuwsbrief gestaan volgens mij.
Volgens mij mag je officieel geen mensen in je auto hebben ivm verzekering. Maar gebeurt wel, andere hikers een lift geven enzo. Je zou er mee weg kunnen komen
Ja ze zeggen het wel (dat er niemand bij je in de auto mag zitten), maar ik had een keer zo'n heikneuter die perse EW wilde bellen of hij mij mee mocht nemen en daar deden ze niet moeilijk over. Dus ik vraag me af wat de voorwaarden exact zijn.
Ja ze zeggen het wel (dat er niemand bij je in de auto mag zitten), maar ik had een keer zo'n heikneuter die perse EW wilde bellen of hij mij mee mocht nemen en daar deden ze niet moeilijk over. Dus ik vraag me af wat de voorwaarden exact zijn.
Maar jij bent hiker. Wij zijn gewoon verzekerd mocht er wat gebeuren omdat wij onder de polis van Autoreset vallen. Stel dat ik met een maat in een A7 stap en ik rijd dat ding helemaal naar de klote waardoor de verzekering van AR moet uitbetalen gaan ze mijn maatje z'n gebroken arm (letselschade) echt niet vergoeden terwijl als hij op dat moment werkt voor AR wel.
Ik heb wel eens een rode loper moeten transporteren. Was nog lastig in die Twingo te krijgen ook, die ik speciaal daarvoor moest ophalen bij de grote rode autoverhuurder
Maar jij bent hiker. Wij zijn gewoon verzekerd mocht er wat gebeuren omdat wij onder de polis van Autoreset vallen. Stel dat ik met een maat in een A7 stap en ik rijd dat ding helemaal naar de klote waardoor de verzekering van AR moet uitbetalen gaan ze mijn maatje z'n gebroken arm (letselschade) echt niet vergoeden terwijl als hij op dat moment werkt voor AR wel.
Dat vraag ik me af, hangt van de polis af. Misschien verbieden ze het gewoon omdat ze niet willen dat Jan en alleman meerijden met jou, niet zozeer verzekeringstechnisch.
Ja dat lijkt me wel aardig, iets als: "Namens Robbie: bedankt"
Van dat commentaar word ik ook zo moe. Ja Ajax heeft gewoon geen geluk vandaag bla bla bla. Ze speelden gewoon kut, de concentratie was slecht en verdiende niet om te winnen.
Ja dat lijkt me wel aardig, iets als: "Namens Robbie: bedankt"
Van dat commentaar word ik ook zo moe. Ja Ajax heeft gewoon geen geluk vandaag bla bla bla. Ze speelden gewoon kut, de concentratie was slecht en verdiende niet om te winnen.
Ajax was eerste helft nog wel redelijk, maar ze waren ook verdomde matig in de passing en dergelijke. Groningen was gewoon feller. Als de Ajax-spelers zelf al zeggen dat ze de punten niet verdienden, tsja.
Vrijdag gebeld voor een enkele rit op maandag. 'Wellicht komt er wat bij, vanwege hectiek en drukte is planning niet zoals gewoonlijk'. Kijk ik net even, staat er een rit naar België tussen. Moet zelf richting Arnhem, dus misschien is het een foutje(is ong. 3 uur reizen naar Waalwijk), maar stel dat ik hem toch moet rijden.. Iemand tips mbt OV-informatie? Vanuit België terug naar Nederland dus.
Op maandag 1 september 2014 00:25 schreef Shefkee het volgende: Vrijdag gebeld voor een enkele rit op maandag. 'Wellicht komt er wat bij, vanwege hectiek en drukte is planning niet zoals gewoonlijk'. Kijk ik net even, staat er een rit naar België tussen. Moet zelf richting Arnhem, dus misschien is het een foutje(is ong. 3 uur reizen naar Waalwijk), maar stel dat ik hem toch moet rijden.. Iemand tips mbt OV-informatie? Vanuit België terug naar Nederland dus.
Waar in Belgie moet je zijn?
Het makkelijkste is om Google Maps hiervoor te gebruiken, maar die kan ook een paar kutroutes geven.
Als ik het me goed herinner kan je vanaf Turnhout naar Breda of Tilburg met de bus (weet het niet precies meer, probeer eens op de Veolia website te zoeken). Of je gaat naar Antwerpen en neemt vanaf daar de Benelux naar Nederland, hangt er een beetje vanaf waar je in Nederland moet zijn.
Als ik het me goed herinner kan je vanaf Turnhout naar Breda of Tilburg met de bus (weet het niet precies meer, probeer eens op de Veolia website te zoeken). Of je gaat naar Antwerpen en neemt vanaf daar de Benelux naar Nederland, hangt er een beetje vanaf waar je in Nederland moet zijn.
Eindhoven! Helemaal vanuit Waalwijk samen teruggereisd en me nu al vergeten
Waarom moest ik toch dat spoedje aannemen vanochtend... Ritje Den Haag - Almere. Bij aankomst blijkt dat deel 1a van het kentekenbewijs niet in het mapje bij de rest zat.... Mevrouwtje meteen ja ik ga het doorgeven aan mn collega, maar het kan zijn dat de kosten à ¤250 aan jou worden doorgerekend.... Dikke kut, ik nog rennen naar de bus bij veluwsekant, pleurt mn iPad uit mn tas. Nu dus een dode aan/uit knop. Nu 2 uur in het OV uithuilen denk ik maar -,-
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op maandag 1 september 2014 11:07 schreef qua111 het volgende: Waarom moest ik toch dat spoedje aannemen vanochtend... Ritje Den Haag - Almere. Bij aankomst blijkt dat deel 1a van het kentekenbewijs niet in het mapje bij de rest zat.... Mevrouwtje meteen ja ik ga het doorgeven aan mn collega, maar het kan zijn dat de kosten à ¤250 aan jou worden doorgerekend.... Dikke kut, ik nog rennen naar de bus bij veluwsekant, pleurt mn iPad uit mn tas. Nu dus een dode aan/uit knop. Nu 2 uur in het OV uithuilen denk ik maar -,-
Wel eerst gebeld met ew/ar? Die doen er meestal niet zo moeilijk over.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op maandag 1 september 2014 11:07 schreef qua111 het volgende: Waarom moest ik toch dat spoedje aannemen vanochtend... Ritje Den Haag - Almere. Bij aankomst blijkt dat deel 1a van het kentekenbewijs niet in het mapje bij de rest zat.... Mevrouwtje meteen ja ik ga het doorgeven aan mn collega, maar het kan zijn dat de kosten à ¤250 aan jou worden doorgerekend....
Daarom heeft A altijd kopietjes in de auto's liggen ;P Behalve bij externe auto's
Op maandag 1 september 2014 11:07 schreef qua111 het volgende: Waarom moest ik toch dat spoedje aannemen vanochtend... Ritje Den Haag - Almere. Bij aankomst blijkt dat deel 1a van het kentekenbewijs niet in het mapje bij de rest zat.... Mevrouwtje meteen ja ik ga het doorgeven aan mn collega, maar het kan zijn dat de kosten à ¤250 aan jou worden doorgerekend.... Dikke kut, ik nog rennen naar de bus bij veluwsekant, pleurt mn iPad uit mn tas. Nu dus een dode aan/uit knop. Nu 2 uur in het OV uithuilen denk ik maar -,-
Alsof Autoreset dat bij jou kan verhalen. En anders kun je daar gerust een zaak van maken, laat ze maar bewijzen dat jij dat ding gejat/verloren/verbrand/opgegeten hebt. Wie eist die bewijst.
Ik werd even gebeld door Jeroen hij had mijn mailtje gezien en dacht 'die houd ik mooi even achter de hand' maar hij vond het sneaky van de planning dat ze mij al een ritje gegeven had. Echt het vaagste telefoontje wat ik van de planning heb gehad.
Maar ik moet naar Eijsden achter Maastricht! Iemand daar ooit geweest ivm OV chipkaart? Er rijdt namelijk alleen een Belgische vervoerder en ik weet even niet hoe dat moet.
Op bijna ieder Nederlands station op een Arrivalijn, en ook op de Duitse stations Weener en Leer staan OV-chipkaartlezers van Arriva. Dit maakt het mogelijk om op dit traject op saldo te reizen met de OV-chipkaart, zie ook Arriva-vervoerbewijzen Groningen-Leer. Er staan ook NS-kaartlezers op het station dat alleen bediend wordt door de NMBS (Eijsden), de stations die alleen bediend worden door Duitse treinen (Enschede De Eschmarke, Glanerbrug en Eygelshoven Markt) en de stations die alleen bediend worden door Veolia en Duitse treinen (Heerlen de Kissel en Landgraaf). Van en naar deze stations kan men dus ook met de OV-chipkaart reizen. Arriva en Breng hebben gemeenschappelijke kaartlezers (met vermelding van beide vervoerders). Met betrekking tot treinreizen binnen Nederland hebben ook NS, NMBS en DB gemeenschappelijke kaartlezers. Voor tarieven en alles over in- en uitchecken kunnen Arriva en Breng daardoor beschouwd worden als dezelfde vervoerder en NS, NMBS en DB ook. Voor NS International betreft dit de Nederlandse trajecten van de ICE, de Intercity's naar Brussel en Berlijn, met dien verstande dat bij de ICE en Intercity direct eventueel een toeslag verschuldigd is.
Hoe lang kan dat eigenlijk duren voordat het op je transactie overzicht staat? Had een rit zaterdag, maar op mijnovchipkaart.nl staat nog niet alle transacties
Ik ben laatst in Landgraaf geweest, en daar kon ik niet inchecken met mijn of. Het was maar 2 stations, in een trein van DB en de conducteur wist überhaupt van niks en sprak enkel Duits, dus maar even zonder kaartje gedaan
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
@solidberg Sommige bussen(sowieso al die Qliners) verschijnen meestal pas 2 of 3 werkdagen later.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op maandag 1 september 2014 12:21 schreef Solidberg het volgende: Hoe lang kan dat eigenlijk duren voordat het op je transactie overzicht staat? Had een rit zaterdag, maar op mijnovchipkaart.nl staat nog niet alle transacties
Soms echt ziek lang als je zo'n idiote buurtbus hebt oid
quote:
Op maandag 1 september 2014 12:21 schreef qua111 het volgende: Ik ben laatst in Landgraaf geweest, en daar kon ik niet inchecken met mijn of. Het was maar 2 stations, in een trein van DB en de conducteur wist überhaupt van niks en sprak enkel Duits, dus maar even zonder kaartje gedaan
Op maandag 1 september 2014 12:22 schreef qua111 het volgende: @solidberg Sommige bussen(sowieso al die Qliners) verschijnen meestal pas 2 of 3 werkdagen later.
Dank
En als je niet kan inchecken, is het toch niet jouw fout? Maar in sommige Duitse station staan inderdaad van die Arriva palen waar je gewoon normaal kan in/uitchecken.
Wacht overigens nog op de NS en Qbuzz, NS laat wel zien dat ik ingecheckt heb, maar nog niet zien dat ik uitgecheckt heb
Prima ritjes vanochtend. Voor NL moest ik het rijbewijsnummer noteren, even over gehad. Wat blijkt? Een of andere beunhaas heeft een keer een auto op het goede adres, aan de verkeerde persoon meegegeven en die is er doodleuk mee gaan rijden. Vandaar tegenwoordig de identificatie.
Ergens is het wel behoorlijk krom dat EW/AR de mogelijkheid hebben, of dreigen met het inhouden van flinke bedragen op salaris. Blijft een vreemde constructie dat een werknemer persoonlijk aansprakelijk is voor zaken die nou eenmaal mis kunnen gaan. En dan helemaal aardige bedragen voor studenten die ongeveer minimumloon verdienen.
Een hiker loopt toch weer elke dag financieel risico, of het nou een tankbonnetje, kentekenbewijs of OV-kosten zijn. Waarbij boetes en schade nog wel logisch zijn.
Op maandag 1 september 2014 13:03 schreef Sarasi het volgende: Prima ritjes vanochtend. Voor NL moest ik het rijbewijsnummer noteren, even over gehad. Wat blijkt? Een of andere beunhaas heeft een keer een auto op het goede adres, aan de verkeerde persoon meegegeven en die is er doodleuk mee gaan rijden. Vandaar tegenwoordig de identificatie.
Dan moet je wel heel erg kut voelen Maarja, kan zo gebeuren lijkt mij, ik vraag iig niet naar identificatie standaard
Dan moet je wel heel erg kut voelen Maarja, kan zo gebeuren lijkt mij, ik vraag iig niet naar identificatie standaard
Nee, maar ik vraag me toch af hoe dat gegaan is. Ik vraag altijd wel of iemand persoon X is, en daarna zeg ik pas dat ik een auto kom brengen. Alleen bij bedrijven gaat dat andersom, maar dan heb je er meestal een secretaresse bij zitten die dus een extra controle is. Dus of die hiker was een echte idioot, of die persoon heeft zich erlangs gebluft, en ik was wel benieuwd welke van de twee het was.
Op maandag 1 september 2014 13:03 schreef Sarasi het volgende: Prima ritjes vanochtend. Voor NL moest ik het rijbewijsnummer noteren, even over gehad. Wat blijkt? Een of andere beunhaas heeft een keer een auto op het goede adres, aan de verkeerde persoon meegegeven en die is er doodleuk mee gaan rijden. Vandaar tegenwoordig de identificatie.
Dat is dus moeilijk vervelend altijd! Van de 4 à 5 ritjes voor NL die ik tot nu toe heb gedaan waren er al twee die het rijbewijs niet hadden van degene voor wie het bedoeld was of uberhaupt een rijbewijs bij zich
Nu in de trein terug naar Grunn, een VW Jetta Hybrid naar Nunspeet gebracht
Nee, maar ik vraag me toch af hoe dat gegaan is. Ik vraag altijd wel of iemand persoon X is, en daarna zeg ik pas dat ik een auto kom brengen. Alleen bij bedrijven gaat dat andersom, maar dan heb je er meestal een secretaresse bij zitten die dus een extra controle is. Dus of die hiker was een echte idioot, of die persoon heeft zich erlangs gebluft, en ik was wel benieuwd welke van de twee het was.
Waarom zou de hiker een echte idioot zijn? Als je als CP Jan Jansen hebt opgekregen, en iemand stelt zich voor als Jan Jansen dan lever je daar toch gewoon de auto bij af. Vorige week moest ik nog een auto afleveren op een privéadres bij mevrouw X, maar er deed een man open die zich voorstelde als de vader van mevrouw X en zei dat mevrouw X aan het werk was, dus de auto gewoon bij hem afgeleverd.
Voor de duidelijkheid: Ik was niet degene die ooit die fout heeft gemaakt Vind het wel een verstandig ID dat NL je een identiteitscheck laat doen, zal misschien bij de andere bedrijven ook nog wel gaan komen.
Waarom zou de hiker een echte idioot zijn? Als je als CP Jan Jansen hebt opgekregen, en iemand stelt zich voor als Jan Jansen dan lever je daar toch gewoon de auto bij af. Vorige week moest ik nog een auto afleveren op een privéadres bij mevrouw X, maar er deed een man open die zich voorstelde als de vader van mevrouw X en zei dat mevrouw X aan het werk was, dus de auto gewoon bij hem afgeleverd.
Voor de duidelijkheid: Ik was niet degene die ooit die fout heeft gemaakt Vind het wel een verstandig ID dat NL je een identiteitscheck laat doen, zal misschien bij de andere bedrijven ook nog wel gaan komen.
Als die persoon gezegd heeft niet persoon X te zijn, maar de auto wel in ontvangst te willen nemen, vind ik die hiker een idioot dat 'ie' m heeft meegegeven ja. Ik heb nog nooit een auto bij een ander dan de cp afgeleverd. Ook niet bij een ouder of een partner. Maar bij NL (waar ik vrijwel alleen voor werk) staat die naam ook bovenaan het formulier. Beetje vaag als je dan een andere handtekening eronder laat zetten.
Op maandag 1 september 2014 13:03 schreef Wave103 het volgende: Ergens is het wel behoorlijk krom dat EW/AR de mogelijkheid hebben, of dreigen met het inhouden van flinke bedragen op salaris. Blijft een vreemde constructie dat een werknemer persoonlijk aansprakelijk is voor zaken die nou eenmaal mis kunnen gaan. En dan helemaal aardige bedragen voor studenten die ongeveer minimumloon verdienen.
Een hiker loopt toch weer elke dag financieel risico, of het nou een tankbonnetje, kentekenbewijs of OV-kosten zijn. Waarbij boetes en schade nog wel logisch zijn.
Laatst het contract nog maar eens doorgelezen. Stond ook dat je voor werk minstens 24 uur gebeld moest worden. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Tis altijd tegen het einde van de dag dat je gebeld wordt. En 11/12 uur later rijden we op de snelweg. In principe schendt EW de arbeidsvoorwaarden dagelijks.
Als die persoon gezegd heeft niet persoon X te zijn, maar de auto wel in ontvangst te willen nemen, vind ik die hiker een idioot dat 'ie' m heeft meegegeven ja. Ik heb nog nooit een auto bij een ander dan de cp afgeleverd. Ook niet bij een ouder of een partner. Maar bij NL (waar ik vrijwel alleen voor werk) staat die naam ook bovenaan het formulier. Beetje vaag als je dan een andere handtekening eronder laat zetten.
Nu mocht ik laatst bij uitzondering wel de gegevens van de partner noteren na overleg met AR en NL, anders had ik de rit er na niet meer gehaald
Op maandag 1 september 2014 16:18 schreef Viezze het volgende: Ik lever de auto gewoon af bij het adres wat in de ritgegevens staat, boeiend als de CP er niet is
Boeit niks inderdaad. Als je zeker weet dat het bedrijf en adres klopt is het ook prima als een ander tekent.
Hoe zat het nou? Ik heb kosten gemaakt in het ov, moet je dan bij de ns balie een overzicht halen van je in- en uitcheckmomenten? Of kan het ook via internet?
Op maandag 1 september 2014 16:44 schreef DrSnuggle het volgende: Hoe zat het nou? Ik heb kosten gemaakt in het ov, moet je dan bij de ns balie een overzicht halen van je in- en uitcheckmomenten? Of kan het ook via internet?
Als je al hebt geregistreerd op ov-chipkaart.nl kan je het daar opvragen. Anders moet je idd naar een balie of automaat (dan kan je een foto maken). Alleen laatste tien transacties staan er dan, dus niet te lang mee wachten.
Kan via internet als je ov chipkaart al aangemeld had op mijnovchipkaart.nl Maar aangezien je nu vraagt, schat ik dat je dat nog niet gedaan hebt, dus moet je bij een ov-chipkaart automaat bij het station gaan en daar kan je ook een transactieoverzicht aanvragen van je laatste 10 transacties
Ik werd een keer in de trein gebeld of ik de auto al had afgeleverd en aan wie. Toen ging mijn hart wel even tekeer, omdat ik de sleutels gaf aan de portier. Die gaf mij geen toegang tot het gebouw en zat ook nog andere dikke autos in de garage neer te zetten, dus dat vertrouwde ik wel. Maar doe ik volgende keer iig niet meer
Ze hebben mij een keer de ochtend erna gebeld. Allemaal vragen stellen over waar ik de auto had neergezet, wie er had getekend etc. Ik kneep hem best wel, dus ik vroeg wat hier de bedoeling allemaal van was; waren ze de auto kwijt
Op maandag 1 september 2014 18:17 schreef Huisjesmelkert. het volgende: Als ik me voorstel moet ik me dan voorstellen als medewerker van Easyway of als medewerker van de leasemaatschappij?
Op maandag 1 september 2014 18:17 schreef Huisjesmelkert. het volgende: Als ik me voorstel moet ik me dan voorstellen als medewerker van Easyway of als medewerker van de leasemaatschappij?
Goeie eigelijk haha volgens mij zeg ik altijd dat ik namens blabla een auto kom brengen
Hoe zouden jullie dit doen trouwens, mag morgen een rit afleveren om 16:00 maximaal. Is mn enige rit dus ochtend middag of?
Op maandag 1 september 2014 18:42 schreef Amoeba het volgende: Morgenochtend even Bladel - Eindje in een transporter fixen. Vroeg klaar dus daarna hang ik op de universiteit.
M'n fiets staat nu op de uni, weet ik direct waar die vannacht slaapt.
Hoe kan het dat het lijkt alsof jij altijd ritten hebt? Ook al zet ik mijn beschikbaarheid vol open, heb ik vaker geen werk dan wel werk.
Op dinsdag 2 september 2014 00:18 schreef QuiCk01 het volgende: Check ook dat zadel! Ik weet niet hoe die bestuurder er vanaf is gekomen, maar hoop niets ernstigs.
Daarom toch altijd lekker in de auto
Mietje.
Maar even aan een bakkie kwaliteit voor ik de bus van 7:15 ga pakken.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2014 07:00:33 ]
Fiorano, zelfgezette koffie (DE filterkoffie) met een snufje Buisman.
Zonder melk en suiker.
Ik koop nooit zooi op het station. Zodra ik mezelf dat toesta verknal ik heel m'n salaris daar. Alleen ooit dat ik iets bij de Mac haal als ik tijd over heb en mijn flesje Fanta leeg is.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2014 08:47:42 ]
Fiorano, zelfgezette koffie (DE filterkoffie) met een snufje Buisman.
Zonder melk en suiker.
Nou toe maar dan, kan gekker.
Ik ga voor een bak zwart uit m'n eigen bonen automaat. Of een Espresso ook prima. Wel Segafredo bonen natuurlijk die zo Nederlands zijn als koffie. Worden gebrand bij de tiktak branderij in Grunn
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik ga voor een bak zwart uit m'n eigen bonen automaat. Of een Espresso ook prima. Wel Segafredo bonen natuurlijk die zo Nederlands zijn als koffie. Worden gebrand bij de tiktak branderij in Grunn
Senseo Espresso Filterkoffie
Zwart nat uit de bonenautomaat heb ik nog nooit mogen proeven.
Op dinsdag 2 september 2014 09:01 schreef TommieAH het volgende: Bus in Alphen: Bus is aanwezig, buschauffeur niet. Hoe moet ik nou m'n hiker werk doen?
Ik zit ook al 25 minuten te wachten op m'n auto.
Waarom gaat dit zo vaak mis? Hoe moeilijk is het om te zorgen dat die auto en sleutels gewoon klaar liggen?
Fiorano, zelfgezette koffie (DE filterkoffie) met een snufje Buisman.
Zonder melk en suiker.
Ik koop nooit zooi op het station. Zodra ik mezelf dat toesta verknal ik heel m'n salaris daar. Alleen ooit dat ik iets bij de Mac haal als ik tijd over heb en mijn flesje Fanta leeg is.
Koffie is inderdaad m'n enige zwakke punt, verder hou ik gewoon van bier, voetbal en tieten en ben ik dus op en top mannelijk
Want? Jezelf een avond lam zuipen is vele malen schadelijker dan een avond goed stoned zijn. Een avond goed stoned zijn is trouwens nog goedkoper ook. En m.i. fijner. En legaal.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2014 10:52:58 ]
Want? Jezelf een avond lam zuipen is vele malen schadelijker dan een avond goed stoned zijn. Een avond goed stoned zijn is trouwens nog goedkoper ook. En m.i. fijner. En legaal.
Geen lid bij een studentenvereniging zeker? Heb het er niet over of het nou gezond is of legaal (wat alcohol ook nog is de laatste keer dat ik checkte) maar gewoon dat je stoer bent
Geen lid bij een studentenvereniging zeker? Heb het er niet over of het nou gezond is of legaal (wat alcohol ook nog is de laatste keer dat ik checkte) maar gewoon dat je stoer bent
Op dinsdag 2 september 2014 11:16 schreef Fiorano het volgende: Jongens, heb het even lekker over autootje verplaatsen enzo, anders wordt het weer zo'n dingetje.
Natuurlijk. Voel vrij om je te verklaren per DM/PM.
Had net wel echt een dikke Transporter. 180pk, navigatie, DSG, zonnedakding.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2014 11:24:32 ]
[..] Waarom gaat dit zo vaak mis? Hoe moeilijk is het om te zorgen dat die auto en sleutels gewoon klaar liggen?
Weleens gehad dat ze me weg wilden sturen omdat ze de auto niet hadden. Nu was ik er bij het binnenlopen bijna tegenaan gewandeld zo pontificaal alsie voor de deur stond, dus de muts achter de balie toch nog maareens moreel ondersteund om verder te zoeken naar de sleutel
Beschikbaarheid voor donderdag en vrijdag maar eens open gezet. Overigens heb ik nog nooit gehad dat ze de auto(sleutels) écht niet konden vinden. Eenmaal dat ze een tijdje moesten zoeken, eenmaal dat de auto nog niet klaar was en ik een uurtje moest wachten.
Weleens gehad dat ze me weg wilden sturen omdat ze de auto niet hadden. Nu was ik er bij het binnenlopen bijna tegenaan gewandeld zo pontificaal alsie voor de deur stond, dus de muts achter de balie toch nog maareens moreel ondersteund om verder te zoeken naar de sleutel
Ook wel eens gehad dat ik zo'n baliemiep even moest inlichten over de gang van zaken.
Wat moet je eigenlijk invullen als je rit is geannuleerd? Ben daarmee ook weer een uur onderweg geweest. En het was er zo eentje waarbij je na afloop meteen de wachttijden door moet geven enzo, moet ik dat dan alsnog doen?
Ik zou gewoon een tweede ritbon invullen en de wachttijden doorgeven voor zover mogelijk, en het dan bij opmerkingen uitleggen. Als het dan onduidelijk is bellen ze je wel.
Laten we het er op houden dat het niet meer de hele tijd over de Jagggggggg gaat.
Vandaag bij mijn andere bijbaan moeten werken, bij zo'n postbedrijf waar jullie altijd de busjes van mogen rijden. maar hier dus een mooie 11:30 uur gemaakt. Maar ik kom dus op mijn terugreis op station Arnhem aan, en ik werd zowaar door een PC herkend, terwijl ik dus in mijn post outfit rond liep. Even gepraat met die kerel maar ik was zo gaar dat ik vrij snel naar mijn fiets ben gewandeld en nu nog even kan bankhangen.
Morgen moet ik wederom in een volvo v60 rijden. Een klant van Amersfoort naar station Harlingen brengen, wel ideaal dat ik op een station wordt afgezet.
Op dinsdag 2 september 2014 21:52 schreef Solidberg het volgende: Mijn Lexus GS450h F-sport was huel veel leuker Ik had in ieder geval een computermuisachtig ding in mijn auto
Ook eens zo'n Lexus gehad ja. CT200h ofzoiets, kan dat?
Laten we het er op houden dat het niet meer de hele tijd over de Jagggggggg gaat.
Vandaag bij mijn andere bijbaan moeten werken, bij zo'n postbedrijf waar jullie altijd de busjes van mogen rijden. maar hier dus een mooie 11:30 uur gemaakt. Maar ik kom dus op mijn terugreis op station Arnhem aan, en ik werd zowaar door een PC herkend, terwijl ik dus in mijn post outfit rond liep. Even gepraat met die kerel maar ik was zo gaar dat ik vrij snel naar mijn fiets ben gewandeld en nu nog even kan bankhangen.
Morgen moet ik wederom in een volvo v60 rijden. Een klant van Amersfoort naar station Harlingen brengen, wel ideaal dat ik op een station wordt afgezet.
Had vanmiddag een V60, prima bak! Al was die Passat met DSG vanmiddag ook erg chill
Had vanmiddag een V60, prima bak! Al was die Passat met DSG vanmiddag ook erg chill
Bij een Golf of een Passat zoek ik nooit de kentekens op. Ik laat me graag verrassen met een DSG of R uitvoering. Al zal dat laatste wel een zeldzaamheid zijn.
Ach, ik moet nu 45 minuten (waarvan 20 lopend) binnen Groningen reizen, omdat er overdag geen fatsoenlijke busverbinding naar het industrieterrein is en mijn fiets staat er nog ergens
Rondje Nederland!! Begonnen in Arnhem, in Amersfoort met de auto en klant via Amsterdam en de afsluitdijk naar Harlingen gegaan, daar ben ik afgezet. Van daaruit met de trein naar Leeuwarden, overstappen naar Zwolle en van daaruit terug naar Arnhem. Prima dagje
Ik moest net ff wat spullen heen en weer brengen met een dikke Tandemasser achter de auto (en zo'n soort van Citybox er boven op). Manmanman wat hebben mensen toch weinig begrip voor het feit dat het allemaal ff iets langer duurt als dat ding beladen is. Leipo's
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Moest de auto in Amsterdam ophalen vanaf 15:30 en vóór 18:00 afleveren in Groningen. Om 15:50 reed ik weg en volgens de navi zou ik er om 17:40 zijn. Wat vertraging onderweg leidde tot een aankomsttijd van 17:45. Kom ik daar dus aan, wil ik naar binnen om de auto af te leveren ... Bedrijf al gesloten!!!
Kantoor van EW proberen te bellen maar die waren ook al dicht, toen noodnummer gebeld die niet werd opgenomen dus moest ik de voicemail inspreken en hopen dat ik terug wordt gebeld
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Moest de auto in Amsterdam ophalen vanaf 15:30 en vóór 18:00 afleveren in Groningen. Om 15:50 reed ik weg en volgens de navi zou ik er om 17:40 zijn. Wat vertraging onderweg leidde tot een aankomsttijd van 17:45. Kom ik daar dus aan, wil ik naar binnen om de auto af te leveren ... Bedrijf al gesloten!!!
Kantoor van EW proberen te bellen maar die waren ook al dicht, toen noodnummer gebeld die niet werd opgenomen dus moest ik de voicemail inspreken en hopen dat ik terug wordt gebeld
Een noodnummer hebben en dan nog onbereikbaar zijn.
Een noodnummer hebben en dan nog onbereikbaar zijn.
Het noodnummer van AR is ook niet bereikbaar als de planning naar huis is zo heb ik ook eens in een Skoda Superb bij de grote in Almere gestaan. Het was stervenskoud zeiknat graftakkenweer dus ik stond eigenlijk op het punt gewoon weer naar huis te rijden met die bak en het de volgende dag nog eens te proberen. Sleutels maar gewoon door de brievenbus gooien zou ik nooit doen zonder eerst schriftelijke toestemming daarvoor te hebben.
Helaas kwam er net toen ik startte iemand van A aangerend die de auto heeft ingenomen en kon ik alsnog door het kutweer naar huis
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik geef ook weer even een teken van leven. Afgelopen maandag weer een keer gewerkt, gloednieuwe Clio en tevens nieuwe Qasqai (hoe de F spel je dat?). Vond die laatste zwaar tegen vallen. Wat een hobbelig weggedrag.
Ook vandaag weer een dagje werken, Groningen-Heteren in een Up en Nijmegen - Almere in een Mito. Maar zit al half uur op ophaaladres aan de koffie. Is nog niemand, en hoef ook nog niemand te verwachten voor half 10, ik vindt het prima.
Dus morgen weer rijden in een Volvo V60. De 4e dit jaar en de 3e in een week tijd. Ik mag niet klagen want het zijn prima auto's, maar iets meer afwisseling vind ik ook fijn.
Volgende week ga ik waarschijnlijk 4 dagen pendelen, beetje in een busje klanten heen en weer rijden, ik vind het prima. En daarna is het even concentreren op de studie, dat is er ook nog...
Sneu bericht op de EW facebook over de dood (motorongeluk) van pc Alex Bussink. Heb er een paar maanden geleden nog een chauffeursproject met hem gedaan.
Op donderdag 4 september 2014 12:26 schreef RTS91 het volgende: Sneu bericht op de EW facebook over de dood (motorongeluk) van pc Alex Bussink. Heb er een paar maanden geleden nog een chauffeursproject met hem gedaan.
Op donderdag 4 september 2014 09:00 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Ik geef ook weer even een teken van leven. Afgelopen maandag weer een keer gewerkt, gloednieuwe Clio en tevens nieuwe Qasqai (hoe de F spel je dat?). Vond die laatste zwaar tegen vallen. Wat een hobbelig weggedrag.
Ook vandaag weer een dagje werken, Groningen-Heteren in een Up en Nijmegen - Almere in een Mito. Maar zit al half uur op ophaaladres aan de koffie. Is nog niemand, en hoef ook nog niemand te verwachten voor half 10, ik vindt het prima.
Je mist een H, Qashqai.
Ik vond ze wel prettig rijden, als een klein vrachtwagentje voelde het. Lekker lomp maar toch wendbaarder dan verwacht. Outlander PHEV reed echter wel stukken fijner en vloeiender over de weg en die zijn qua formaat wel vergelijkbaar toch?
Vandaag trouwens de meest epische naam van een bushalte tot dusver tegengekomen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonusvraag: Degene die het precieze aantal pixels kan tellenraden, wint een HJ'tje
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonusvraag: Degene die het precieze aantal pixels kan tellenraden, wint een HJ'tje
Bonusantwoord: Ligt wel op een rare plek hè dat sorteercentrum
Bonusantwoord: Ligt wel op een rare plek hè dat sorteercentrum
Wauw, diep! Die moest ik even twee keer lezen, voordat ik die snapte
Komt misschien ook omdat ik niet daar een auto moest ophalen, maar twee haltes verderop, een Golf. Beter dan weer zo'n afgetrapte Caddy/Sprinter/Crafter
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Morgen maar liefst 4 hele kilometers, van Tilburg-Tilburg in een Ka'tje.
Nu werd mij aan de telefoon verteld dat ik wel 3 uur uitbetaald krijg, wordt dit door de administratie geregeld of moet ik dit zelf via de ritbonnen doorgeven?
Nu werd mij aan de telefoon verteld dat ik wel 3 uur uitbetaald krijg, wordt dit door de administratie geregeld of moet ik dit zelf via de ritbonnen doorgeven?
Ik meld me nog weer even voor de navigatie discussie.
Ik heb een Galaxy Tab 4 gekocht. Welke navigatie software moet ik er op zetten (gratis uiteraard) die ik zonder internet, dus ook in ons buurland, kan gebruiken?
Ik heb een Galaxy Tab 4 gekocht. Welke navigatie software moet ik er op zetten (gratis uiteraard) die ik zonder internet, dus ook in ons buurland, kan gebruiken?
TomTom app. Te downloaden via AlleenRetail (of TPB). Gebruik ik meestal ook met hiken, prima app.
Ik heb een Galaxy Tab 4 gekocht. Welke navigatie software moet ik er op zetten (gratis uiteraard) die ik zonder internet, dus ook in ons buurland, kan gebruiken?
Ben zelf erg tevreden met Navigon voor Android. Vind het er iets mooier uitzien dan TomTom voor Android, al heb ik TomTom alleen in het begin eens geprobeerd.
Ik heb een Galaxy Tab 4 gekocht. Welke navigatie software moet ik er op zetten (gratis uiteraard) die ik zonder internet, dus ook in ons buurland, kan gebruiken?
Ik gebruik Mapfactor. De kaarten kun je van te voren downloaden en worden regelmatig geüpdate. Je kunt kiezen tussen kaarten van Openstreetmaps (gratis) of TomTom (betaald). Bevalt mij prima.
Ik gebruik dan weer Copilot Live. Volgens mij is nu benelux daar ook gratis. Met een beetje gericht googlen heb je zo heel europa en actuele route-informatie(flitsers, files etc.). Voor flitsers gebruiken we uiteraard Flitsmeister. Wat ik een groot voordeel van Copilot vind is dat hij de maximum snelheid laat zien. Heb pas voor de gein Waze geprobeerd, maar kwam er toen achter dat ik best regelmatig naar die maximumsnelheid kijk en hem dus ook miste.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonusvraag: Degene die het precieze aantal pixels kan tellenraden, wint een HJ'tje
5018112 om precies te zijn
Ik kreeg nog een smsje voor een retourtje Duitsland, had me toch wel vet geleken
Mbt offline navigatie, Op mijn iPhone gebruikte ik altijd TomTom via een jailbreak. Op Android is het nog makkelijker, maar gek genoeg krijg ik TomTom niet werkend op mijn Nexus 5, dus nu Navigon er maar op gegooid. Kan je alle (West?)Europese landen die je wilt gewoon in de app downloaden. De app zelf moet je inderdaad op de alternatieve methode binnenhalen, niet in de store dus
Ik heb een Galaxy Tab 4 gekocht. Welke navigatie software moet ik er op zetten (gratis uiteraard) die ik zonder internet, dus ook in ons buurland, kan gebruiken?
sygic. Makkelijk op minder legale wijze te krijgen.gebruik het zelf op een lenovo tab
Neee is 2x Noord. Ongeveer 10 min rijden in totaal
Iets van 45 min met het ov heen en 45 min terug, ik vind primaaa
Ik haak even een weekje af. Maandagmiddag wordt er gedoken, woensdagochtend een frisse neus halen bij het CBR voor m'n AVD examen en verder alleen maar uni
Ik haak even een weekje af. Maandagmiddag wordt er gedoken, woensdagochtend een frisse neus halen bij het CBR voor m'n AVD examen en verder alleen maar uni
Ik ben net klaar met werken, begon vanmorgen om half 9 bij de abcdefghijklmnopqrstuvwxyz te Breda. Het leek een gewone dag in de loods te worden, totdat de rent afdeling mij om 16:00 vroeg of ik vanavond wat te doen heb, en nee was het geval. Er moest met super spoed een auto naar ergens onder Gent in Belgie gebracht worden, echter kon deze pas om 16:30 vertrekken vanuit de vestiging vanuit Amsterdam. Dus eerst samen met een werknemer frietjes gegeten. ( JA FRIET GODVERDOMME) en om 18:15 vertrokken, ik ben net terug van deze rit en heb vandaag dus 13 uur gewerkt. Ik pak nu lekker een pilske.
Ik ben net klaar met werken, begon vanmorgen om half 9 bij de abcdefghijklmnopqrstuvwxyz te Breda. Het leek een gewone dag in de loods te worden, totdat de rent afdeling mij om 16:00 vroeg of ik vanavond wat te doen heb, en nee was het geval. Er moest met super spoed een auto naar ergens onder Gent in Belgie gebracht worden, echter kon deze pas om 16:30 vertrekken vanuit de vestiging vanuit Amsterdam. Dus eerst samen met een werknemer frietjes gegeten. ( JA FRIET GODVERDOMME) en om 18:15 vertrokken, ik ben net terug van deze rit en heb vandaag dus 13 uur gewerkt. Ik pak nu lekker een pilske.
MVG Drilboor.
Je dagboek afsluiten met "MVG Drilboor" wat ben je vriendelijk tegen je dagboek...
Maar kreeg je zomaar een nieuwe rit of had je eerst EW/AR gebeld.
Op vrijdag 5 september 2014 17:27 schreef Solidberg het volgende: Haalde jij toevallig die Golf bij Wismarweg op ? En nog niet gebeld voor maandag (Regio Groningen)
Nee, was bij een klant zelf in de Korrewegwijk Nog geen 5 minuutjes lopen van m'n kamer Was maar goed ook, had het mailtje met de ritopdracht gemist dus werd ik nagebeld
Nog met een stomme reden het mailtje gemist ook, dacht van de week toen ik in m'n mailbox aan het rommelen was dat het wel handig zou zijn om alle AR-mailtjes in een aparte map te ontvangen Moet je natuurlijk wel in die map kijken of er mailtjes in aankomen...
Ik ben net klaar met werken, begon vanmorgen om half 9 bij de abcdefghijklmnopqrstuvwxyz te Breda. Het leek een gewone dag in de loods te worden, totdat de rent afdeling mij om 16:00 vroeg of ik vanavond wat te doen heb, en nee was het geval. Er moest met super spoed een auto naar ergens onder Gent in Belgie gebracht worden, echter kon deze pas om 16:30 vertrekken vanuit de vestiging vanuit Amsterdam. Dus eerst samen met een werknemer frietjes gegeten. ( JA FRIET GODVERDOMME) en om 18:15 vertrokken, ik ben net terug van deze rit en heb vandaag dus 13 uur gewerkt. Ik pak nu lekker een pilske.
MVG Drilboor.
Opzich een goed verhaal, behalve dat het patat is.
Ik gebruik Mapfactor. De kaarten kun je van te voren downloaden en worden regelmatig geüpdate. Je kunt kiezen tussen kaarten van Openstreetmaps (gratis) of TomTom (betaald). Bevalt mij prima.
Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende: Had gesolliciteerd bij easyway, was uitgenodigd om op gesprek te komen 100km van mijn woonplaats vandaan.
Ben maar toch niet komen opdagen vanwege het geen werkgelegenheid in het weekend
In plaats van afzeggen of uberhaupt niet solliciteren want dat wist je van te voren natuurlijk ook al, ben je gewoon niet komen opdagen? En waarom kom je dat nu hier melden?
In plaats van afzeggen of uberhaupt niet solliciteren want dat wist je van te voren natuurlijk ook al, ben je gewoon niet komen opdagen?
Dit inderdaad, ik was eerste keer 10 min te laat op het kantoor door vertraging van de trein. Kon daardoor van Breda weer terug naar Groningen om het volgende week weer te doen
Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende: Had gesolliciteerd bij easyway, was uitgenodigd om op gesprek te komen 100km van mijn woonplaats vandaan.
Ben maar toch niet komen opdagen vanwege het geen werkgelegenheid in het weekend
Fucking hell je hebt je toch van tevoren wel afgemeld?
Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende: Had gesolliciteerd bij easyway, was uitgenodigd om op gesprek te komen 100km van mijn woonplaats vandaan.
Ben maar toch niet komen opdagen vanwege het geen werkgelegenheid in het weekend
x10.000
1x even heen en weer naar Breda met je gratis Studenten OV, je moet er wel wat voor over hebben kerel. En in het weekeind kun je toch een andere job zoeken.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende: Had gesolliciteerd bij easyway, was uitgenodigd om op gesprek te komen 100km van mijn woonplaats vandaan.
Ben maar toch niet komen opdagen vanwege het geen werkgelegenheid in het weekend
Bij mijn sollicitatie kwamen er ook twee niet opdagen. Vroeg me al af welke klapjosti's zoiets doen, maar nu weet ik het..
Afgelopen woensdag en vrijdag chill locatiewerk gedaan in Duiven. Goed voor de uurtjes. Maandag Harderwijk - Uithoorn (Volvo V50) en Hoofddorp - Duiven ('nieuwe' Ford Connect).
Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende: Had gesolliciteerd bij easyway, was uitgenodigd om op gesprek te komen 100km van mijn woonplaats vandaan.
Ben maar toch niet komen opdagen vanwege het geen werkgelegenheid in het weekend
Maar beter ook dat je niet naar de sollicitatie bent gegaan dan. Als 100km in het OV voor een sollicitatie jou al teveel is, ben je sowieso niet geschikt voor deze baan.
Op een werkdag van 8 uren, zit je vaak tussen de 2 en de 3 uren in de auto, en de rest in het OV
Oh, en je bent wel echt sneu indien je je niet netjes hebt afgemeld voor de sollicitatie
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende: Had gesolliciteerd bij easyway, was uitgenodigd om op gesprek te komen 100km van mijn woonplaats vandaan.
Waarom dan solliciteren? Dat je naar Breda moest voor de sollicitatie had je al lang van te voren kunnen weten.
Je hebt een heel leuk baantje door je neus geboord in ieder geval.
Bij mijn sollicitatie zouden er vijf mensen komen en ik zat maar met één ander. Drie mensen niet op komen dagen dus. Hele sollicitatie privé uitleg en rijtest gehad, normaliter is dit in een groepje.
Njah, met zo'n iemand had de reputatie van EW ook omlaag kunnen gaan dus het is maar goed dat hij zijn wereldreis naar Breda niet heeft gemaakt.
Vandaag trouwens een SMS van mijn klant van afgelopen vrijdag gekregen of ik haar maandag weer wil rijden. Gaat gewoon officieel via EW maar aangezien het kantoor dicht is stuurde zij rechtstreeks een bericht. 's Ochtends de ene klant wegbrengen, 's middags beginnen met het project, weer goed voor de uurtjes.
Waarom dan solliciteren? Dat je naar Breda moest voor de sollicitatie had je al lang van te voren kunnen weten.
Je hebt een heel leuk baantje door je neus geboord in ieder geval.
Bij mijn sollicitatie zouden er vijf mensen komen en ik zat maar met één ander. Drie mensen niet op komen dagen dus. Hele sollicitatie privé uitleg en rijtest gehad, normaliter is dit in een groepje.
leuk baantje als in je kan alleen doordeweeks (tijdens studie) en in het weekend lekker uit je neus vreten, en tegelijkertijd geen zekerheid hebben en steeds op onverwachte momenten kunnen worden opgeroepen.
1x even heen en weer naar Breda met je gratis Studenten OV, je moet er wel wat voor over hebben kerel. En in het weekeind kun je toch een andere job zoeken.
Had op dat moment geen studenten ov tot me beschikking, en dat reiskostenvergoeding verhaaltje geloofde ik al helemaal niet.
Geloof best dat het een leuk bijbaantje is, vergeleken met het andere ongeschoolde werk.
Maar er komt teveel bij kijken, je moet elke dag van tevoren plannen. En je bent te afhankelijk van het OV ( zeker in de winter gaat dit je de nek omdraaien ).
het salaris zal dan ook zeker tegen het minimum liggen,
Maar er komt teveel bij kijken, je moet elke dag van tevoren plannen. En je bent te afhankelijk van het OV ( zeker in de winter gaat dit je de nek omdraaien ).
het salaris zal dan ook zeker tegen het minimum liggen,
Als je het uurloon afzet tegen de "effectieve werkuren" is het eigenlijk vet hoog.
Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef Chillings het volgende: Had gesolliciteerd bij easyway, was uitgenodigd om op gesprek te komen 100km van mijn woonplaats vandaan.
Ben maar toch niet komen opdagen vanwege het geen werkgelegenheid in het weekend
Jammer, je hebt zojuist de beste bijbaan ter wereld laten schieten
Dinsdag weer hiken
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Maar er komt teveel bij kijken, je moet elke dag van tevoren plannen. En je bent te afhankelijk van het OV ( zeker in de winter gaat dit je de nek omdraaien ).
het salaris zal dan ook zeker tegen het minimum liggen,
Nu ik sinds januari een 'echte' baan heb mis ik het af en toe toch wel behoorlijk (hoewel ik ineens 5x zoveel te besteden heb als tijdens m'n hikeperiode). Zeker in de afgelopen zomermaanden met heerlijk weer zat ik echt chagrijnig achter m'n bureau te arbeiden. Bij EW zou ik dan hiken en chillen in de zon op parkeerplaatsen langs de snelweg OF mezelf op onbeschikbaar zetten om naar het strand te gaan. Kortom, hiken is geniaal en die kerel hiervoor zal zichzelf nog wel een keer of 40-45 voor het hoofd slaan als hij op zondag om 8:30 moet beginnen met vakkenvullen terwijl al z'n vrienden nog prinsheerlijk op bed liggen na een epische stapavond die hij niet mee heeft kunnen maken omdat hij moet werken op zondagochtend.
Sowieso solliciteren bij AR als ik met pensioen ben dus
Maar er komt teveel bij kijken, je moet elke dag van tevoren plannen. En je bent te afhankelijk van het OV ( zeker in de winter gaat dit je de nek omdraaien ).
het salaris zal dan ook zeker tegen het minimum liggen,
Je maakt allemaal aannamens, je weet niet eens hoe het daadwerkelijk werkt. Het is geen vetpot, maar het is ook geen minimumloon. Je bent inderdaad afhankelijk van het OV. Maar het is mij nooit overkomen dat ik niet bij een klant aan kan komen, een paar keer iets te laat maar dat stelde niet veel voor.
Plannen doe je van tevoren, ik ben daar als prive chauffeur zo'n twee minuten mee bezig. De rest van de formulieren kan je in de trein invullen. Ik zit er niet om te huilen dat ik die twee minuten niet uitbetaald krijg.
En dan nog een vraag: noem een baan die je als student beter kan hebben dan dit?