D'n Moebs z'n raspaard is nog heel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lolwas het d'n Moebs toevallig?
Ja ze zeggen het wel (dat er niemand bij je in de auto mag zitten), maar ik had een keer zo'n heikneuter die perse EW wilde bellen of hij mij mee mocht nemen en daar deden ze niet moeilijk over. Dus ik vraag me af wat de voorwaarden exact zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:28 schreef Wave103 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je officieel geen mensen in je auto hebben ivm verzekering. Maar gebeurt wel, andere hikers een lift geven enzo. Je zou er mee weg kunnen komen
Ik praat altijd tegen mijzelfquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb nooit een vriend meegenomen. Zélfs met die A7 niet hoor!!!
Maar jij bent hiker. Wij zijn gewoon verzekerd mocht er wat gebeuren omdat wij onder de polis van Autoreset vallen. Stel dat ik met een maat in een A7 stap en ik rijd dat ding helemaal naar de klote waardoor de verzekering van AR moet uitbetalen gaan ze mijn maatje z'n gebroken arm (letselschade) echt niet vergoeden terwijl als hij op dat moment werkt voor AR wel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:21 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja ze zeggen het wel (dat er niemand bij je in de auto mag zitten), maar ik had een keer zo'n heikneuter die perse EW wilde bellen of hij mij mee mocht nemen en daar deden ze niet moeilijk over. Dus ik vraag me af wat de voorwaarden exact zijn.
Dat vraag ik me af, hangt van de polis af. Misschien verbieden ze het gewoon omdat ze niet willen dat Jan en alleman meerijden met jou, niet zozeer verzekeringstechnisch.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar jij bent hiker. Wij zijn gewoon verzekerd mocht er wat gebeuren omdat wij onder de polis van Autoreset vallen. Stel dat ik met een maat in een A7 stap en ik rijd dat ding helemaal naar de klote waardoor de verzekering van AR moet uitbetalen gaan ze mijn maatje z'n gebroken arm (letselschade) echt niet vergoeden terwijl als hij op dat moment werkt voor AR wel.
Wil jij deze Groningse helden even bedanken namens mij voor deze actie vandaag?quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:09 schreef joppie_saus het volgende:
OOOOH! GROONINGEEEEN! DE NOORDELIJKE TROTS STAAT VOOR ALTIJD AAN DE TOP!
quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:09 schreef joppie_saus het volgende:
OOOOH! GROONINGEEEEN! DE NOORDELIJKE TROTS STAAT VOOR ALTIJD AAN DE TOP!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ERIC BOTTEGHIN!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding
Beetje inschatten kan best van een afstandje en na een klein praatje.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:08 schreef johnson555 het volgende:
Ik zou wel oppassen om zomaar lifters mee te nemen trouwens
Ik zal de volgende keer een spandoekje ophangen!quote:Op zondag 31 augustus 2014 22:15 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Wil jij deze Groningse helden even bedanken namens mij voor deze actie vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |