En, nog leuke auto´s om mee te beginnen?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:32 schreef Loxodonta het volgende:
Hai!
Dinsdag aangenomen, morgen mijn eerste twee ritten.
Nah, Toyota Aygo en nog onbekend!quote:Op donderdag 4 september 2014 13:12 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
En, nog leuke auto´s om mee te beginnen?
Loek of Vincent?quote:Op donderdag 4 september 2014 12:26 schreef RTS91 het volgende:
Sneu bericht op de EW facebook over de dood (motorongeluk) van pc Alex Bussink. Heb er een paar maanden geleden nog een chauffeursproject met hem gedaan.
Als je het kenteken hebt dan is het niet onbekendquote:Op donderdag 4 september 2014 13:38 schreef Loxodonta het volgende:
[..]
Nah, Toyota Aygo en nog onbekend!
Haha dat snap ik. Maar die is ook nog onbekend!quote:Op donderdag 4 september 2014 13:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je het kenteken hebt dan is het niet onbekend
iKenteken-app voor iPhone/Android/Windows Phone/Windows 8
Online gegevens raadplegen op website RDW
Je mist een H, Qashqai.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:00 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ik geef ook weer even een teken van leven.
Afgelopen maandag weer een keer gewerkt, gloednieuwe Clio en tevens nieuwe Qasqai (hoe de F spel je dat?). Vond die laatste zwaar tegen vallen. Wat een hobbelig weggedrag.
Ook vandaag weer een dagje werken, Groningen-Heteren in een Upen Nijmegen - Almere in een Mito.
Maar zit al half uur op ophaaladres aan de koffie. Is nog niemand, en hoef ook nog niemand te verwachten voor half 10, ik vindt het prima.
Oh oké dat heb ik nog nooit gehadquote:Op donderdag 4 september 2014 13:57 schreef Loxodonta het volgende:
[..]
Haha dat snap ik. Maar die is ook nog onbekend!
Ik dacht vrij weinig.quote:Op donderdag 4 september 2014 14:20 schreef Loxodonta het volgende:
[..]
Gelukkig. Dacht al dat je dacht dat ik niet zo heel slim was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonusvraag: Degene die het precieze aantal pixels kan tellenraden, wint een HJ'tje![]()
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:02 schreef trolley het volgende:
Vandaag trouwens de meest epische naam van een bushalte tot dusver tegengekomenBonusantwoord: Ligt wel op een rare plek hè dat sorteercentrumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonusvraag: Degene die het precieze aantal pixels kan tellenraden, wint een HJ'tje![]()
![]()
Wauw, diep! Die moest ik even twee keer lezen, voordat ik die snaptequote:Op donderdag 4 september 2014 19:10 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
Bonusantwoord: Ligt wel op een rare plek hè dat sorteercentrum
Administratie.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:44 schreef suikerbiet het volgende:
Morgen maar liefst 4 hele kilometers, van Tilburg-Tilburg in een Ka'tje.
Nu werd mij aan de telefoon verteld dat ik wel 3 uur uitbetaald krijg, wordt dit door de administratie geregeld of moet ik dit zelf via de ritbonnen doorgeven?
BVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |