Lees de OP maar evenquote:Op maandag 8 september 2014 23:25 schreef Fruitsalade het volgende:
Dat hiken lijkt me wel wat. Heb bijna 2 jaar mijn rijbewijs en vind het leuk om in verschillende auto's te rijden. Hoe streng zijn ze op dingen als kledingvoorschriften? Beetje bullshit om met nette schoenen te rijden als je toch alleen in de auto zit, lijkt me. En is het goed te combineren als je toch de meeste dagen van de week wel college hebt?
Die heb ik ook al eens gehad ja!quote:Op maandag 8 september 2014 22:54 schreef Drilboor het volgende:
Echte bazen hebben dit gereden[ afbeelding ]
En dan in de grootste uitvoering. Gelukkig lag er een 2.5 liter 5 cilinder in.
wauw had niet verwacht dat iemand die tas is gaan gebruiken :pquote:Op maandag 8 september 2014 13:48 schreef trolley het volgende:
Hij was te herkennen aan z'n EW tas die hij bij zich had ..
Hebben we er weer één.quote:Op maandag 8 september 2014 23:25 schreef Fruitsalade het volgende:
Dat hiken lijkt me wel wat. Heb bijna 2 jaar mijn rijbewijs en vind het leuk om in verschillende auto's te rijden. Hoe streng zijn ze op dingen als kledingvoorschriften? Beetje bullshit om met nette schoenen te rijden als je toch alleen in de auto zit, lijkt me. En is het goed te combineren als je toch de meeste dagen van de week wel college hebt?
Wat is er mis met nette schoenen dragen? Mijn nette schoenen lopen bijna net zo fijn als m'n Nikesquote:Op maandag 8 september 2014 23:25 schreef Fruitsalade het volgende:
Hoe moeilijk is het om niet in je Nike Airmaxx aan te komen zetten? Neem de tijd, denk er rustig over na.quote:Op maandag 8 september 2014 23:25 schreef Fruitsalade het volgende:
Ga maar mooi vakkenvullen op je pauperschoeisel.quote:Op maandag 8 september 2014 23:25 schreef Fruitsalade het volgende:
Ik werk mogen ook in Duiven. Ze vroegen aan mij of ik de hele week kon alleen moet ik net als jij drie uur reizen. Ik neem het alleen aan als ik een auto tot mijn beschikking heb.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:10 schreef Ordinateur het volgende:
Net maar weer eens vriendelijk locatiewerk in Duiven afgewezen. Ik ga gewoon niet 3 uur onbetaald reizen op een werkdag van max. 6 uur, zeker niet nadat ze de vorige keer nog 50% van de reistijd wilden uitbetalen. Wil alleen best werken, dus hopelijk bellen ze nog met een normaal ritje, zo niet dan netjes aan de studie
Audi refines BMWquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
640d Gran Coupe![]()
Kom jij met je A7
quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
640d Gran Coupe![]()
Kom jij met je A7
Heb 'm helaas moeten schieten, zou de eindtijd niet meer reddenquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:05 schreef yosander het volgende:
Ik mag vandaag weer een ritje maken in mijn geliefde 4 serie cabrio
Ik heb het vermoeden dat dit gewoon willekeurig gaat. En die zelfbeheersing moet je sowieso wel hebben, de kleinste boete is al gauw hoger dan je salaris van een dag hiken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 13:52 schreef stripe het volgende:
Is het zo dat de onervaren hikers gelijk in bakken als een 650i en a7 gooien? Lijkt me voor menig hiker al lastig wat betreft zelfbeheersing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ik juich mee vanuit de Sprinter richting Groningenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:12 schreef Sarasi het volgende:
En laat ons juichen! Sein en wisselstoring tussen Hoogeveen en Assen.
Ik sta op Zwolle. Intercity naar Hoogeveen, sneller naar Assen en dan de eerste de beste trein naar Groningen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:15 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik juich mee vanuit de Sprinter richting Groningen
Heerlijk ditquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik sta op Zwolle. Intercity naar Hoogeveen, sneller naar Assen en dan de eerste de beste trein naar Groningen.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:13 schreef trolley het volgende:
Deze rit heeft mij een hoop tijd en administratieve ellende bespaart voor met name het regelen van een vervangende tankpas; gisteren kapot gegaan, vandaag al een nieuwe!Ik vraag me al een tijdje af hoe ze die dingen uitdelen. Willekeurig? Beschikbaarheid van vrije passen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er namelijk wel eentje van Shell maar vrienden bij EW hebben Esso en volgens mij de meeste mensen wel.
Ik had vanochtend een kwartier vertraging. Stapte in op Noord, uit op Centraal.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Had al in Groningen kunnen zijn op het moment als het treinen vanmiddag meezat, ben nu net voorbij Meppel
Sinds een aantal maanden krijgen de nieuwe hikers standaard een tankpas van de Shell. De 'oude hikers' hebben destijds bij hun sollicitatie een van Esso gekregen. Daarom kreeg ik nu waarschijnlijk weer eentje van Esso, omdat m'n oude ook van Esso was.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik vraag me al een tijdje af hoe ze die dingen uitdelen. Willekeurig? Beschikbaarheid van vrije passen?
Ik heb er namelijk wel eentje van Shell maar vrienden bij EW hebben Esso en volgens mij de meeste mensen wel.
Watquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:35 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik had vanochtend een kwartier vertraging. Stapte in op Noord, uit op Centraal.Ook echt twintig minuten in die trein gezeten op dat stukje. Dus dit kan er ook nog wel bij.
Treeplankje wilde niet dicht, zie mijn laatste lange post.quote:
Haha wtf.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:42 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Treeplankje wilde niet dicht, zie mijn laatste lange post.Ik twijfel nog of ik de sprinter of de snelbus pak zo. Ik moet wel om acht uur thuis zijn eigenlijk.
Je bent pas elite als je zoals ik op zó'n hoge leeftijd nog studeert zodat je met je uurloon de dubbele cijfers ingaatquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Sorry voor mijn vragen die blijkbaar te veel waren voor de elite hier met als levensdoel hebben te hiken voor 8 euro per uur.
Voor de mensen die wel normaal antwoorden, bedanktIk besefte even niet dat je in contact komt met degene voor wie je de auto aflevert, dan is het natuurlijk belangrijk om er netjes uit te zien. En had de OP wel degelijk gelezen, was meer benieuwd naar hoe het nou echt in de praktijk uitpakt. Ga nog even kijken hoe goed het nu te combineren is met mijn studie.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Sorry voor mijn vragen die blijkbaar te veel waren voor de elite hier met als levensdoel hebben te hiken voor 8 euro per uur.
Voor de mensen die wel normaal antwoorden, bedanktIk besefte even niet dat je in contact komt met degene voor wie je de auto aflevert, dan is het natuurlijk belangrijk om er netjes uit te zien. En had de OP wel degelijk gelezen, was meer benieuwd naar hoe het nou echt in de praktijk uitpakt. Ga nog even kijken hoe goed het nu te combineren is met mijn studie.
Ik had om half zes de intercity vanuit Assen, hopelijk kwart voor zes in Groningen. Dan zal ik zo rond kwart over zes thuis zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:50 schreef yosander het volgende:
[..]
Haha wtf.
Mijn sprinter heeft slechts tien minuten vertraging ondervonden. 8 uur moet wel lukken toch?
Iedereen stelt dezelfde vragen als jij. Soms is het een baardje, soms zijn het schoenen, maar het is altijd met de reden dat men benieuwd is hoe het in de praktijk uitpakt. De OP is geen promopraatje van AR of EW, daar staat de praktijk in. En anders lees je even een paar topics door. Ja, je moet er representatief uitzien volgens de regels van AR/EW, nee, daar is geen discussie over mogelijk, nee, we weten niet hoeveel je gaat werken, en ja, voor de sollicitatie moet je ECHT helemaal naar Amsterdam/Breda.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:46 schreef Fruitsalade het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:33 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik had om half zes de intercity vanuit Assen, hopelijk kwart voor zes in Groningen. Dan zal ik zo rond kwart over zes thuis zijn.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Dan mag je wel aardig wat centjes meebrengen ben ik bang, de eigenaar heeft een R8, een of andere dikke SUV en een enorm huis.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:41 schreef Fiorano het volgende:
[..]Ja we zetten in de OP natuurlijk hele andere dingen als wat er in de praktijk gebeurd.
Overigens is mijn levensdoel easyway overnemen en alle hikertjes maximaal uit te buiten
Als je nog niet begrepen had dat je de auto aan iemand moest afgeven kun je sowieso beter iets simpelers gaan doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:46 schreef Fruitsalade het volgende:
Bedankt dat je me het bespaart een paar topics door te lezen, alles is me wel duidelijk.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:37 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Iedereen stelt dezelfde vragen als jij. Soms is het een baardje, soms zijn het schoenen, maar het is altijd met de reden dat men benieuwd is hoe het in de praktijk uitpakt. De OP is geen promopraatje van AR of EW, daar staat de praktijk in. En anders lees je even een paar topics door. Ja, je moet er representatief uitzien volgens de regels van AR/EW, nee, daar is geen discussie over mogelijk, nee, we weten niet hoeveel je gaat werken, en ja, voor de sollicitatie moet je ECHT helemaal naar Amsterdam/Breda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the motherfucking baboon
Ach EW valt nu onder het gigantische USG People dus inkopen gaat niet vrees ik. De oprichter van USG, Alex Mulder staat in de boeken voor 455 miljoen. Niet gek hoor die uitzendbureautjes...quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan mag je wel aardig wat centjes meebrengen ben ik bang, de eigenaar heeft een R8, een of andere dikke SUV en een enorm huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |