Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?
Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine. Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig. (Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.
Must have apps De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur. Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Taxichauffeurs Dimitri_, regio Breda Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nieuwe chauffeurs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste bericht als reactie op "chillings": Je maakt allemaal aannamens, je weet niet eens hoe het daadwerkelijk werkt. Het is geen vetpot, maar het is ook geen minimumloon. Je bent inderdaad afhankelijk van het OV. Maar het is mij nooit overkomen dat ik niet bij een klant aan kan komen, een paar keer iets te laat maar dat stelde niet veel voor.
Plannen doe je van tevoren, ik ben daar als prive chauffeur zo'n twee minuten mee bezig. De rest van de formulieren kan je in de trein invullen. Ik zit er niet om te huilen dat ik die twee minuten niet uitbetaald krijg.
En dan nog een vraag: noem een baan die je als student beter kan hebben dan dit?
Ik hoop morgen nog op een spoedje. Maar dan moet ik wel of mijn hoorcollege halen om drie uur, of een treinreis hebben van een uur. Anders ga ik dinsdagochtend falen bij mijn practicum.
Op zondag 7 september 2014 07:51 schreef Sarasi het volgende: Ik hoop morgen nog op een spoedje. Maar dan moet ik wel of mijn hoorcollege halen om drie uur, of een treinreis hebben van een uur. Anders ga ik dinsdagochtend falen bij mijn practicum.
Statistiek ja. Best handig, als ik direct alles met matlab en in R doe, heb ik volgend jaar een enorme voorsprong bij m'n scriptie.
Ik heb nu een vak Inleiding Numerieke Analyse waarvoor ik voor een modelleersessie ook aan Matlab moet.
Helaas volg ik dit vak compleet buiten de colleges om omdat dit in hetzelfde tijdslot valt als het derdejaars vak maattheorie waar ik tot op heden niets van snap.
Nu ik sinds januari een 'echte' baan heb mis ik het af en toe toch wel behoorlijk (hoewel ik ineens 5x zoveel te besteden heb als tijdens m'n hikeperiode). Zeker in de afgelopen zomermaanden met heerlijk weer zat ik echt chagrijnig achter m'n bureau te arbeiden. Bij EW zou ik dan hiken en chillen in de zon op parkeerplaatsen langs de snelweg OF mezelf op onbeschikbaar zetten om naar het strand te gaan. Kortom, hiken is geniaal en die kerel hiervoor zal zichzelf nog wel een keer of 40-45 voor het hoofd slaan als hij op zondag om 8:30 moet beginnen met vakkenvullen terwijl al z'n vrienden nog prinsheerlijk op bed liggen na een epische stapavond die hij niet mee heeft kunnen maken omdat hij moet werken op zondagochtend.
Sowieso solliciteren bij AR als ik met pensioen ben dus
Dit inderdaad. Als ik nu al bedenk wat er morgen op mij ligt te wachten.. . Hiken was echt het beste bijbaantje dat ik ooit heb gehad. Ik heb het zelfs nog één maand gedaan zonder OV maar met zo'n kortingskaart die je kreeg als je afgestudeerd was ghehe.
Op zondag 7 september 2014 10:46 schreef Exorbitantes het volgende: En het Hiken is ook onvoorspelbaar, voelt altijd weer als krasloten krassen als je de ritgegevens opent: een BMW, AUDI, een Caddy?
Ik moest die A7 zelfs via de kentekencheck opzoeken.
Op zondag 7 september 2014 10:46 schreef Exorbitantes het volgende: En het Hiken is ook onvoorspelbaar, voelt altijd weer als krasloten krassen als je de ritgegevens opent: een BMW, AUDI, een Caddy?
Inderdaad.. Als ik in de bus vanaf de hogeschool terug naar huis reed en ik werd gebeld.. Dan zat ik op mijn crappy BlackBerry in te loggen op de site, alleen maar om te kijken wat voor auto's het waren.
EDIT: maar ook heel veel chagrijnige momenten als ik dan niet werd gebeld. Dat weet Joppie nog wel.. Altijd op de ping.. Ben je al gebeld??!
Nu ik sinds januari een 'echte' baan heb mis ik het af en toe toch wel behoorlijk (hoewel ik ineens 5x zoveel te besteden heb als tijdens m'n hikeperiode). Zeker in de afgelopen zomermaanden met heerlijk weer zat ik echt chagrijnig achter m'n bureau te arbeiden. Bij EW zou ik dan hiken en chillen in de zon op parkeerplaatsen langs de snelweg OF mezelf op onbeschikbaar zetten om naar het strand te gaan.
Sowieso solliciteren bij AR als ik met pensioen ben dus
Inderdaad.. Als ik in de bus vanaf de hogeschool terug naar huis reed en ik werd gebeld.. Dan zat ik op mijn crappy BlackBerry in te loggen op de site, alleen maar om te kijken wat voor auto's het waren.
EDIT: maar ook heel veel chagrijnige momenten als ik dan niet werd gebeld. Dat weet Joppie nog wel.. Altijd op de ping.. Ben je al gebeld??!
AR mailt gewoon de ritgegevens door. Als je mail op je telefoon ontvangt hoef je niet eens in te loggen.
Iedereen is afhankelijk van t ov en verkeer, ze houden daar zeker rekening mee plus ze zijn bij mij nooit boos geworden omdat ik vastzat in t verkeer ofso dus rare aannames
Dit inderdaad. Als ik nu al bedenk wat er morgen op mij ligt te wachten.. . Hiken was echt het beste bijbaantje dat ik ooit heb gehad. Ik heb het zelfs nog één maand gedaan zonder OV maar met zo'n kortingskaart die je kreeg als je afgestudeerd was ghehe.
Was dit mogelijk?
En zo ja loont t wel, lijkt me dat de ov kosten teveel worden?
Op zondag 7 september 2014 12:40 schreef johnson555 het volgende: Iedereen is afhankelijk van t ov en verkeer, ze houden daar zeker rekening mee plus ze zijn bij mij nooit boos geworden omdat ik vastzat in t verkeer ofso dus rare aannames
Buiten dat levert vertraging gewoon extra money op
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op mijn werk hebben ze trouwens sinds kort een nieuwe Viano. Weer een V6, dit keer een met echt letterlijk alle opties..
Elektrische schuifdeuren L+R, achteruitrijcamera, aparte airco voor de achterpassagiers, xenon, 18" velgen, compleet ledere bekleding (ook de zijwanden) enz enz. Best bizar, in zo'n "busje".
Op zondag 7 september 2014 14:04 schreef Dimitri_ het volgende: Dit is inderdaad verreweg het beste bijbaantje wat je kan hebben. Mensen die vakkenvullen of iets anders verkiezen boven autorijden.
Vakjes vullen betaalt toch wel meer en sommigen hebben liever zekerheid qua vaste werktijden/diensten en niet maar steeds wachten op dat telefoontje van easyway. Maar ik denk er over na om bij EW maar eens te solliciteren, dat wel.
Vakjes vullen betaalt toch wel meer en sommigen hebben liever zekerheid qua vaste werktijden/diensten en niet maar steeds wachten op dat telefoontje van easyway. Maar ik denk er over na om bij EW maar eens te solliciteren, dat wel.
Niet bij de AH in ieder geval, waar ik in het weekend werk.
Is wel mooi, als je aan mensen uitlegt wat voor werk je doet dan is iedereen meteen jaloers. Echt soms 10 uur werken en gewoon ondertussen studeren/muziek luisteren/voor je uit staren.. Super chill. Wat ik mijzelf afvroeg; hoevaak hebben jullie nog telefonisch contact met EW tijdens de rit? Ik heb soms een dag waarop ik ze 6x moet bellen en soms ineens hoor ik ze 2 week lang niet..
Puur het uurloon+evt toeslagen * gewerkte uren is hoger bij ah dan hiker uurloon+vakantiegeld/uren(neem aan dat jullie die ook krijgen) * gewerkte uren bij autoreset/easyway.
Inderdaad.. Als ik in de bus vanaf de hogeschool terug naar huis reed en ik werd gebeld.. Dan zat ik op mijn crappy BlackBerry in te loggen op de site, alleen maar om te kijken wat voor auto's het waren.
EDIT: maar ook heel veel chagrijnige momenten als ik dan niet werd gebeld. Dat weet Joppie nog wel.. Altijd op de ping.. Ben je al gebeld??!
Ik was gisteren even naar zo'n automeeting hier in de buurt gereden (die vindt maandelijks plaats op de parkeerplaats van de lokale supermarkt ). Daar kwam ik een mooie Opel Camaro ZL1 tegen waar ik een foto van maakte:
De eigenaar zag dat en drukte me z'n sleutels in mijn hand met het verzoek om hem even te laten vlammen: http://videobam.com/EHRxL
Ik denk wel iets duurder, dit is de enige tweedehands die ik zo kan vinden; http://www.autotrader.com(...)ngId=380589666&Log=0 Dus zo'n 38000 euro en dan zou je hem nog moeten importeren. Nou wil je die auto eigenlijk ook niet in Nederland rijden, 14 miles to the gallon is ongeveer 1 op 6
En zo ja loont t wel, lijkt me dat de ov kosten teveel worden?
Mogelijk? Ja. Of het loont? Over het algemeen hield ik er wel ¤ 50,- per dag aan over ja. Ik was toen 23 dus dan is het uurloon ook alweer wat hoger. Er waren natuurlijk dagen dat je baalde (als de auto bijvoorbeeld niet op het adres stond en je terug met het OV moest), maar soms is de hoeveelheid OV best goed te doen.. Nou dan met zo'n 40% kortingskaart (of wat was het) was het best te doen. Ik heb die maand bruto wel meer dan ¤ 1000,- aan loon gekregen. Misschien zo'n ¤ 200,- OV eraf? Geen idee meer maar het was goed te doen. Mijn laatste rit eindigde ik in Oldenzaal, ook vaak geweest de laatste jaren toen. In de trein kreeg ik toen nog een e-mail van de planning of alles goed was gegaan op mijn laatste dag. Nog een e-mailtje met bedankt en later nog een kaart in de bus. Daarna begon ik bij mijn huidige werkgever en was het einde oefening .
Op zondag 7 september 2014 18:58 schreef Viezze het volgende: Ik denk wel iets duurder, dit is de enige tweedehands die ik zo kan vinden; http://www.autotrader.com(...)ngId=380589666&Log=0 Dus zo'n 38000 euro en dan zou je hem nog moeten importeren. Nou wil je die auto eigenlijk ook niet in Nederland rijden, 14 miles to the gallon is ongeveer 1 op 6
Ja dat importeren is het ergste, dan zal er nog wel 20.000 euro bijkomen schat ik grofweg omdat ie zo onzuinig is. Zonde, want ik vind ze zo ontzettend dik
Op zondag 7 september 2014 07:29 schreef DrSnuggle het volgende: Laatste bericht als reactie op "chillings": Je maakt allemaal aannamens, je weet niet eens hoe het daadwerkelijk werkt. Het is geen vetpot, maar het is ook geen minimumloon. Je bent inderdaad afhankelijk van het OV. Maar het is mij nooit overkomen dat ik niet bij een klant aan kan komen, een paar keer iets te laat maar dat stelde niet veel voor.
Plannen doe je van tevoren, ik ben daar als prive chauffeur zo'n twee minuten mee bezig. De rest van de formulieren kan je in de trein invullen. Ik zit er niet om te huilen dat ik die twee minuten niet uitbetaald krijg.
En dan nog een vraag: noem een baan die je als student beter kan hebben dan dit?
antwoord op je vraag: koerier in het weekend, doordeweeks tijd voor school..
Op zondag 7 september 2014 14:04 schreef Dimitri_ het volgende: Dit is inderdaad verreweg het beste bijbaantje wat je kan hebben. Mensen die vakkenvullen of iets anders verkiezen boven autorijden.
denken dat vakkenvullen het enigste bijbaantje is
geil worden door het rijden van dure auto's, waar je in je leven nooit in gaat rijden
antwoord op je vraag: koerier in het weekend, doordeweeks tijd voor school..
Hier ook een koerier in het weekend, en ik verkies toch echt het (prive) chauffeuren boven het koerieren. Alleen is het koerieren meer zekerheid en het chauffeuren een leuk zakcentje.
Op zondag 7 september 2014 18:33 schreef Sjouveur het volgende: Ik was gisteren even naar zo'n automeeting hier in de buurt gereden (die vindt maandelijks plaats op de parkeerplaats van de lokale supermarkt ). Daar kwam ik een mooie Opel Camaro ZL1 tegen waar ik een foto van maakte:
Op zondag 7 september 2014 23:30 schreef johnson555 het volgende: Word je eigelijk als privé chauffeur opgeroepen voor hiker opdrachten? Andersom is t niet natuurlijk.
En is t leuk om privé chauffeur tedoen? Overweeg mss om te upgraden
Zelfs andersom is het voor gekomen, zo'n twee topics terug is er een hiker geweest die moest chauffeuren. Maar tegenwoordig gebeurd het bij mij vrijwel nooit meer, in mijn begintijd ruim twee jaar geleden heb ik wel eens dagjes gehikert, of dat je na een PC-rit van oost naar west een hikerrit van west naar oost kreeg.
Alsof die van zichzelf al niet erg genoeg is, stond het bij Joure natuurlijk weer muurvast vanochtend. Gevolg: 40 minuten te laat bij m'n eerste ophaaladres zometeen
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Alsof die van zichzelf al niet erg genoeg is, stond het bij Joure natuurlijk weer muurvast vanochtend. Gevolg: 40 minuten te laat bij m'n eerste ophaaladres zometeen
Ik begrijp het, mijn maandagochtend ging ook niet soepeltjes, 05:00 al wakker, veel onnodig remmen en stilstaan op de snelweg, twee keer kleine stukjes verkeerd gereden omdat ik vrijwel blind op de navigatie af ging. Het liep niet zo soepeltjes
Ja leuk, maandagochtend. Een keer niet de metro gemist, sta ik eerst voor een dicht gebouw, heb ik de auto eindelijk, is het helemaal niet de auto die ik moet hebben. Dus gezellig bellen, uiteindelijk na 30 min die andere auto toch meegenomen.
1 uur gedaan over een ritje van 2 km
Gelukkig kan ik nu nog 2 uur op de bank liggen en dan pas college
Op maandag 8 september 2014 12:20 schreef stripe het volgende: Over een uur sollicitatie bij AR! Iemand nog nuttige tips? Is dat kantoor eenvoudig te vinden vanaf station sloterdijk?
Ja, gewoon rechtdoor lopen. Anders even vragen aan een NS mannetje, die hebben mij toen heel behulpzaam direct de juiste weg gewezen. Het is het gebouw met het bruggetje en de parkeerplaats. Bij mij was de deur niet open, pas toen iedereen er stond, werden we binnen gelaten.
Op maandag 8 september 2014 12:20 schreef stripe het volgende: Over een uur sollicitatie bij AR! Iemand nog nuttige tips? Is dat kantoor eenvoudig te vinden vanaf station sloterdijk?
Succes! Stelt allemaal niet zo veel voor. Zoek naar het FNV gebouw, Autoreset zit daar naast.
Wat een kut streek dit zeg, kom je aanrennen bij een halte in een dorp, staat er een auto geparkeerd.dus die bus aankomen rijden en ik zwaaien van stop, haalt ie zn schouders op en rijdt gewoon door
Ja, gewoon rechtdoor lopen. Anders even vragen aan een NS mannetje, die hebben mij toen heel behulpzaam direct de juiste weg gewezen. Het is het gebouw met het bruggetje en de parkeerplaats. Bij mij was de deur niet open, pas toen iedereen er stond, werden we binnen gelaten.
Is het sollicitatiegesprek met meerdere mensen tegelijk?
Stelt niet zoveel voor hoor, je krijgt instructie over de werkwijze en het invullen van formulieren en je urenregistratie. Daarna moet je een klein stukje rijden en een keertje vooruit inparkeren. Allemaal makkelijk, als je wordt uitgenodigd is de kans erg groot dat je gewoon wordt aangenomen.
Sta hier bij een dealer in Amsterdam te wachten op de auto, komt er nog iemand van EW aanlopen in een spijkerbroek, zwart t-shirt met slobbervest en Adidas schoenen ..
Hij was te herkennen aan z'n EW tas die hij bij zich had ..
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Sta hier bij een dealer in Amsterdam te wachten op de auto, komt er nog iemand van EW aanlopen in een spijkerbroek, zwart t-shirt met slobbervest en Adidas schoenen ..
Hij was te herkennen aan z'n EW tas die hij bij zich had ..
Nee want, Duitser
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Sta hier bij een dealer in Amsterdam te wachten op de auto, komt er nog iemand van EW aanlopen in een spijkerbroek, zwart t-shirt met slobbervest en Adidas schoenen ..
Hij was te herkennen aan z'n EW tas die hij bij zich had ..
Ik zou het hem op dat moment vertellen, maar ik zou niet EW bellen.
Hoeveel dagen hebben jullie eigenlijk vrij nu in de studie? Ben nu 2e jaars Economie/Bedrijfseconomie en 2e jaars HC bij de RUG. Heb maandag en vrijdag vrij ( ) en dinsdag tot en met donderdag van 9.00 tot 20 of 21 uur les
Eindelijk kan ik meepraten over vrije dagen (daarom doe ik dit werk pas sinds juni). Ik studeer namelijk farmacie (vierdejaars), maar ben vandaag begonnen aan mijn minor psychologie . Heb slechts drie keer per week twee uur hoorcollege
Sollicitatie zit er op en viel inderdaad allemaal mee. Waren zelfs mensen in spijkerbroek en gympen aanwezig, werd niets van gezegd. Rijtest hoefde nietwant er was geen auto voor handen. Eind deze week hopelijk beginnen. Kan iemand mij toevoegen aam de OP? Ik werk vanuit regio Groningen.
Gebruiken jullie als navigatie je smartphone of een tomtom? Ik wil mijn smartphone gaan gebruiken maar zoek een app waarbij je de kaarten vooraf kunt downloaden.
Op maandag 8 september 2014 16:24 schreef stripe het volgende: Sollicitatie zit er op en viel inderdaad allemaal mee. Waren zelfs mensen in spijkerbroek en gympen aanwezig, werd niets van gezegd. Rijtest hoefde nietwant er was geen auto voor handen. Eind deze week hopelijk beginnen. Kan iemand mij toevoegen aam de OP? Ik werk vanuit regio Groningen.
Gebruiken jullie als navigatie je smartphone of een tomtom? Ik wil mijn smartphone gaan gebruiken maar zoek een app waarbij je de kaarten vooraf kunt downloaden.
Even een paar pagina's terug lezen, staat alles over navigatie. Zelf rij ik liever met m'n tomtom zeker met warmte bv merk je toch dat je foon er niet voor gebouwd is.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op maandag 8 september 2014 16:24 schreef stripe het volgende: Sollicitatie zit er op en viel inderdaad allemaal mee. Waren zelfs mensen in spijkerbroek en gympen aanwezig, werd niets van gezegd. Rijtest hoefde nietwant er was geen auto voor handen. Eind deze week hopelijk beginnen. Kan iemand mij toevoegen aam de OP? Ik werk vanuit regio Groningen.
Gebruiken jullie als navigatie je smartphone of een tomtom? Ik wil mijn smartphone gaan gebruiken maar zoek een app waarbij je de kaarten vooraf kunt downloaden.
Je kunt jezelf toevoegen aan de OP. Ik heb een zeer verouderde Garmin die ik gebruik, wel zo prettig.
Voor mij heeft m'n telefoon altijd prima gewerkt voor die paar auto's die geen ingebouwde navigatie hadden. Over het algemeen hadden de auto's toch wel ingebouwde navigatie ofwel het was Breda/Almere/Meerkerk waar ik heen moest en dat kan ik blind nog wel rijden.
Daarbij vond ik het niet waard om een losse navigatie te kopen als het toch al op de telefoon kan en het meeslepen van een losse navigatie had ik al helemáál geen zin in
Op maandag 8 september 2014 15:14 schreef Solidberg het volgende: Hoeveel dagen hebben jullie eigenlijk vrij nu in de studie? Ben nu 2e jaars Economie/Bedrijfseconomie en 2e jaars HC bij de RUG. Heb maandag en vrijdag vrij ( ) en dinsdag tot en met donderdag van 9.00 tot 20 of 21 uur les
Op maandag 8 september 2014 19:32 schreef Loxodonta het volgende: Afgelopen vrijdag dus eerste dagje gehad, ging allemaal prima! Beetje jammer van een busje en een Aygo maar ach. Nu woensdag weer beschikbaar staan.
Morgen een Transit (mijn eerste, ongelooflijk maar waar) van Emmen naar Groningen rijden. Stiekem hoop ik daarna op nog een ritje, maar dit is ook al best chill.
Voor mijn gevoel had ik inderdaad vaker busjes vanuit Groningen dan Eindhoven/Zwolle. Maar dat kan ook komen omdat ik er langer in moest rijden, niet omdat het er echt meer waren
Trafics niet hoor, dat gaspedaal geeft wat meer weerstand en hoef je dus niet heletijd op je snelheid te letten. VW Transporters daarintegen zijn zo gevoelig als ik weet niet wat, en moet je de hele tijd op je snelheid letten.
Ik mis CC niet, ook niet op lange ritten. Als het er op zit is het mooi meegenomen.
Transporter 2.0 TDI 84 pk 21 seconden naar de 100. Topsnelheid was 140 ofzo, dus kon de hele weg met pedaal op de vloer rijden. Maar het rijdt niet verkeerd, vind een Polo Bluemotion erger.
Nog nooit in bussen hoeven rijden voor ew trouwens, alleen 1x een Opel Vivaro.. Dan vind ik die Transporter/Minivan toch veel fijner Transporter zonder cc is inderdaad wel vervelend, maar sowieso veel beter dan hele kleine autootjes
Transporters zijn prima. Crafters/Sprinters vind ik wat minder leuk om te rijden, vooral in de L4H3 uitvoering. Was heel leuk op een krap parkeerterrein, zonder parkeersensoren maar met achteruitrijalarm.
Dat hiken lijkt me wel wat. Heb bijna 2 jaar mijn rijbewijs en vind het leuk om in verschillende auto's te rijden. Hoe streng zijn ze op dingen als kledingvoorschriften? Beetje bullshit om met nette schoenen te rijden als je toch alleen in de auto zit, lijkt me. En is het goed te combineren als je toch de meeste dagen van de week wel college hebt?
Op maandag 8 september 2014 23:25 schreef Fruitsalade het volgende: Dat hiken lijkt me wel wat. Heb bijna 2 jaar mijn rijbewijs en vind het leuk om in verschillende auto's te rijden. Hoe streng zijn ze op dingen als kledingvoorschriften? Beetje bullshit om met nette schoenen te rijden als je toch alleen in de auto zit, lijkt me. En is het goed te combineren als je toch de meeste dagen van de week wel college hebt?
Lees de OP maar even
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking