quote:Op woensdag 10 september 2014 14:35 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
[..]
Hoe krijg je zo'n bruine arm?
quote:Op woensdag 10 september 2014 14:43 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Tijdje in de zon liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Vervelend, man. Ikzelf ga AVD in oktober ook maar eens proberen.quote:Op woensdag 10 september 2014 13:43 schreef Amoeba het volgende:
Even een lesje omgaan met teleurstellingen gekregen. Zaten veel goede dingen tussen maar hij vond dat ik niet altijd tijdig klaar was en soms niet rekende op problemen. Beter spiegelen en vooruit kijken dus. Kon me er eigenlijk wel in vinden maar 't blijft zuur geld.
Begint haar naam met een B?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:30 schreef kweenie1 het volgende:
Morgen na 2 weken weer eens fijn hiken. M'n favoriete planster belde me voor:
Meestal zit er een navigatie DVD met de kaarten bij, daarom staat dat erquote:Op woensdag 10 september 2014 22:10 schreef drhousing het volgende:
Misschien stomme vraag, maar wat bedoelen ze op het transportformulier met Navigatie CD/DVD/SD? Aangezien er ook een los vakje navigatiesysteem staat.
Bij sommige auto's (bijv VAG-groep dus VW, Skoda etc) zit er een losse SD-kaart in het navigatiesysteem waar de maps op staan. Zonder het kaartje of cd werkt de navigatie niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:10 schreef drhousing het volgende:
Misschien stomme vraag, maar wat bedoelen ze op het transportformulier met Navigatie CD/DVD/SD? Aangezien er ook een los vakje navigatiesysteem staat.
In sommige auto's ligt een SD kaart of CD met de kaarten erop voor het navigatiesysteem. (bij nieuwe auto's zijn ze bijvoorbeeld nog niet in het systeem geladen)quote:Op woensdag 10 september 2014 22:10 schreef drhousing het volgende:
Peugeot, Citroën en Volvo gebruiken (bij nieuwe modellen) ook hdd's in iedergeval.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:31 schreef RacerDKB het volgende:
Nou nu ben ik wel benieuwd naar een overzicht welke merken voor de SD-kaartjes/DVD-rom variant gaan en welke merken het zonder externe opslag hebben.
Want volgens mij rij ik vaker in wagens waar het weggewerkt is?
Toyota gebruikt in ieder geval niet SD-kaartjes/DVD-roms, volgens mij meeste luxemerken ook niet?
Even Googlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |