Daaruit moet ik wegblijven of juist verblijven? Sry ben maar een domme man...quote:Op zondag 7 september 2014 04:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Topics die dus niet zijn aangemerkt als nachtbagger of slowchat
Daaruit wil ik dat de wartaal die je naar eigen zeggen expres bezigt wegblijftquote:Op zondag 7 september 2014 04:40 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Daaruit moet ik wegblijven of juist verblijven? Sry ben maar een domme man...
Oohh. Zeg dat dan meteen! Nee komt goed. Experimenteren ben ik mee klaar. Weet wat ik weten moet maar blijf wel een dondersteen...quote:Op zondag 7 september 2014 04:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daaruit moet de wartaal die je naar eigen zeggen expres bezigt wegblijvenJijzelf bent daar tuulk welkom
Dat zei ik ook meteenquote:Op zondag 7 september 2014 04:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Oohh. Zeg dat dan meteen! Nee komt goed. Experimenteren ben ik mee klaar. Weet wat ik weten moet maar blijf wel een dondersteen...
Ben genadeloos eerlijk naar iedereen maar vooral mijzelf toe. Dat werkt uiteindelijk het beste imho. Agree?quote:
Agreequote:Op zondag 7 september 2014 04:48 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ben genadeloos eerlijk naar iedereen maar vooral mijzelf toe. Dat werkt uiteindelijk het beste imho. Agree?
Mooi. Dan zijn alle complicaties al opgelost voordat zij zich voordoen. Preventie door competentie. FOK! heeft goed geselecteerd. Wij komen er wel uit...quote:
Kijk, harde waarheden spreekt deze man hier uitquote:Op zondag 7 september 2014 04:18 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vrouwen..![]()
![]()
![]()
![]()
Nooit problemen van enige relevantie gehad. Praten altijd verkerende in een prettige atmosfeer die alleen beter wordt in loop der tijd. Maar vrouwen zijn dan ook een stuk intelligenter dan mannen. Kan het weten..
Inderdaad, een wandelende bron van logica en waarheid is deze manquote:Op zondag 7 september 2014 10:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kijk, harde waarheden spreekt deze man hier uit
Nja, die post was wel redelijk accuraatquote:Op zondag 7 september 2014 10:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Inderdaad, een wandelende bron van logica en waarheid is deze man
Na 8 dagen wakker te zijn dan nog..quote:Op zondag 7 september 2014 10:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja, die post was wel redelijk accuraat
Nee nee, hij heeft vrijdag geslapen!quote:Op zondag 7 september 2014 10:46 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Na 8 dagen wakker te zijn dan nog..
Maar serieus, ben je het eens met hem of is het gewoon omdat het goed klinkt?quote:Op zondag 7 september 2014 10:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee nee, hij heeft vrijdag geslapen!
quote:Op zondag 7 september 2014 10:50 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Maar serieus, ben je het eens met hem of is het gewoon omdat het goed klinkt?
Hallucinaties zijn een redelijk veelvoorkomend effect van slapeloosheid.quote:Op zondag 7 september 2014 10:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kijk, harde waarheden spreekt deze man hier uit
Syndroom Van Asperger zal daar ook wel een rol mee in spelen.quote:Op zondag 7 september 2014 04:52 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Mooi. Dan zijn alle complicaties al opgelost voordat zij zich voordoen. Preventie door competentie. FOK! heeft goed geselecteerd. Wij komen er wel uit...
zo ken ik er nog een paar hier op de forumquote:Op zondag 7 september 2014 11:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Syndroom Van Asperger zal daar ook wel een rol mee in spelen.
Hallucinaties zijn visueel en niet verbaal maar verder knappe observatie hoor...Ik hallucineer mijn woorden niet, ik spit ze uit onbekende bron die spuit als geen ander horen en zien vergiet vergaat..........quote:Op zondag 7 september 2014 11:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hallucinaties zijn een redelijk veelvoorkomend effect van slapeloosheid.
Ha, de psychiater is er ook weer. Praat alleen over wat je weet want dan al te veel gebrek aan verstand blijkt uit azijn dat word gezeikt met volle blaas van dwaas is verdampt voor het kant nog wal raakt.quote:Op zondag 7 september 2014 11:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Syndroom Van Asperger zal daar ook wel een rol mee in spelen.
Neger wat?quote:Op zondag 7 september 2014 12:35 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ha, de psychiater is er ook weer. Praat alleen over wat je weet want dan al te veel gebrek aan verstand blijkt uit azijn dat word gezeikt met volle blaas van dwaas is verdampt voor het kant nog wal raakt.
Je moet even terugkijken in dit topic en het vorige topic hoe Modus genegeerd werd.quote:
Nee.quote:Op zondag 7 september 2014 12:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gebruik je vaker woorden waarvan je de definitie niet kent?
Dat is jouw constatering die ik niet deel.quote:Op zondag 7 september 2014 12:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig maar, het wordt er niet duidelijker op zo.
Geeft een interessante inzage in jouw taalvaardigheden.quote:Op zondag 7 september 2014 12:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat is jouw constatering die ik niet deel.
Oke.quote:Op zondag 7 september 2014 12:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geeft een interessante inzage in jouw taalvaardigheden.
De kat kut de krulle van de trap.quote:Op zondag 7 september 2014 12:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mein baas rookde wel eens sigaret onder wekteid.quote:Op zondag 7 september 2014 12:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
De kat kut de krulle van de trap.
Ik moet niks. Modus word bijna altijd en overal genegeerd.quote:Op zondag 7 september 2014 12:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet even terugkijken in dit topic en het vorige topic hoe Modus genegeerd werd.
Valt me een beetje tegen dat je buigt voor domme mannen die niet weten wat jij begrijpt. Of kan ik beter begreep zeggen? Maar de groepsdruk is groot dus buigen de weg van minste weerstand. En dat stelt mij een beetje teleur. Gefeliciteerd met behoud van vege lijf. Want die insinuatie is degradatie van mij dus niet gezien! "Geloof jij hem? Nee, toch! " Wat is er mis met jou? Nou ja. Trouw zijn er niet velen die collaboreren met de machtige meerderheid hun opinie is waarheid verworven al maar in dit geval klopt dictatuur van de domheid die democratie is niet. En ik weet dat je wel beter weet dan dat. Waar ben je bang voor.? "Oordeel niet opdat gij niet beoordeeld worde" zie Bijbel. Maar dat is iets waarmee holle vaten niet communiceren klinken het holst van de nacht waarin bevinden zijn wie ze zijn maar niet zijn wat moet zijn respect voor het vrije woord vermoord door ranzige concensus die denken te weten de regels van het spel van kat en muis ook jij dus incluis en dacht van niet doen billen bloot geef niet thuis.En toen dacht onverwacht ikke ikke ikke en de rest kan stikken!quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 13:20 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat je buigt voor domme mannen die niet weten wat jij begrijpt. Of kan ik beter begreep zeggen? Maar de groepsdruk is groot dus buigen de weg van minste weerstand. En dat stelt mij een beetje teleur. Gefeliciteerd met behoud van vege lijf. Want die insinuatie is degradatie van mij dus niet gezien! "Geloof jij hem? Nee, toch! " Wat is er mis met jou? Nou ja. Trouw zijn er niet velen die collaboreren met de machtige meerderheid hun opinie is waarheid verworven al maar in dit geval klopt dictatuur van de domheid die democratie is niet. En ik weet dat je wel beter weet dan dat. Waar ben je bang voor.? "Oordeel niet opdat gij niet beoordeeld worde" zie Bijbel. Maar dat is iets waarmee holle vaten niet communiceren klinken het holst van de nacht waarin bevinden zijn wie ze zijn maar niet zijn wat moet zijn respect voor het vrije woord vermoord door ranzige concensus die denken te weten de regels van het spel van kat en muis ook jij dus incluis en dacht van niet doen billen bloot geef niet thuis.En toen dacht onverwacht ikke ikke ikke en de rest kan stikken!
Weet je het nou weer? Lekkere Judaskus met slangetong hoorbaar stereogeluid uit monogamus mouth I was kissed by in vain as long as you keep using own brain klinkklarekakafonie.Babilonely confusion is king, notme.
Denk dat het decoderen wel mee zal vallen want het systeem is gemaakt door een idioot zoals ik dus waarom maken we ons dik die impotent vent vet geven tot ie erin stikt...... Dare to agree, darlinglingering?
En weer een uit de mouw geschud geschut voor gebruik van 6 enklaar gekomen niet.
En wie het niet snapt houd zijn smoel ik bepaal wat ik bedoel.Opinie intrigant irrelevant eclataunt.
Jij had mij toch gebeden om rust? "Laat me met rust, ook in DM". En wat was mijn antwoord? Waarom geef je mij die dan niet? Wat u niet wil dat U geschiedt doe dat ook een ander niet.quote:
Verstand van zaken? Deel je kennis met ons. Zal vooral voor mij heel leerzaam zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 10:46 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Na 8 dagen wakker te zijn dan nog..
Snake detected. protocol in effect.quote:Op zondag 7 september 2014 10:43 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Inderdaad, een wandelende bron van logica en waarheid is deze man
Er zijn genoeg mensen die het wel kunnen lezen. Heb je je contactstoornislenzen niet in, beste vriend die niet meekomt waar dan ook niet eigenlijk wel?(maar ja, dit kan je ook niet lezen natuurlijk, dom van mij)quote:Op zondag 7 september 2014 12:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Neger wat?
Probeer is voor een keer normaal zinnen te articuleren ofzo zelfs Mapima schrijft beter.
Ja, das echt voor open doel.Score! Goalkeeper wasquote:
Wanking again? Make you lie. Snake detected. D.O.A. was his day guess I.quote:
Zegt tie dan jij had gelijk?quote:
Bam! Boven op zijn klote verpletterende zijn door observatie van relevantie. Non revelatie novo Artis relocatie improvisatie.quote:Op zondag 7 september 2014 12:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Denken dat mensen serieus jouw onzin gaan lezen.quote:Op zondag 7 september 2014 13:41 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die het wel kunnen lezen. Heb je je contactstoornislenzen niet in, beste vriend die niet meekomt waar dan ook niet eigenlijk wel?(maar ja, dit kan je ook niet lezen natuurlijk, dom van mij)
Bij jou is het briefgeheim wel veilig, betrouwbare gids in jouw bazenland dyslectic selected ignorance a joy forever saving my soul.quote:
Lolquote:Op zondag 7 september 2014 14:13 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je momenteel in een manische fase. Slik je wel elke dag je medicijnen...?
Begrijpelijk.quote:Op zondag 7 september 2014 14:21 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Dat was geen grappig bedoelde opmerking: meen het serieus.
Ja dokter. Ik zal wel stil zijn zodat U kunt schitteren zoals geweten door u wordt gewetenloos?quote:Op zondag 7 september 2014 14:13 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je momenteel in een manische fase. Slik je wel elke dag je medicijnen...?
Serieuze mensen doen dat wel. Chweck pohi. En btw, dat denken van mij is hier het probleem.quote:Op zondag 7 september 2014 14:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denken dat mensen serieus jouw onzin gaan lezen.
Ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:03 schreef deadprez het volgende:
Ik dacht laatst een hint van Yvonne gespot te hebben trouwens, toen ze gisteren ofzo een oud topic kickte. Dat na de 15e oude topics verplicht hergebruikt moeten worden ofzo. Zou dat betekenen dat een oude user mod wordt, op de 15e?
Eerst stout zijn dan onmiddelijk onverbiddelijk onmachtige verkrachterde etc etc .enemyMINE Your ass is in mind talking shit peace unless....you can do it now too.quote:
Kkquote:Op zondag 7 september 2014 14:35 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Serieuze mensen doen dat wel. Chweck pohi. En btw, dat denken van mij is hier het probleem.
Nou vooruit jij beslis wat voor mij beter is. Zal er wat aan doen. OK OK Ok.
Zonder bloedvloeit als H2O there is the flow i go when people like you show what they know...
Was caught up with final fantasy not sorry to say what i think not today.
Spast die vergast word op eerste post nul fout. Behalve bluf. Waan zich sarcast vol ironie. OK OK OKquote:
Ja, ja. Het oog van de meester maakt het paard vet..Waanzin, weet ut doc. Wickyminderquote:
Ach ja de zoetezurezoute smaak van nostalgie....Valt het tegen als niet meezit opstaanman , Dame?quote:
Vrouwen zijn beter dan dna bij de meters lange baard van de profeet niet vergeten zijn nooit.quote:
Dank je.quote:Op zondag 7 september 2014 15:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vrouwen zijn beter dan dna bij de meters lange baard van de profeet niet vergeten zijn nooit.
Heb je hier nooit gezien screen verdien ok result is sure all the way clean.
Epic meltdown?quote:Op zondag 7 september 2014 15:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vrouwen zijn beter dan dna bij de meters lange baard van de profeet niet vergeten zijn nooit.
Heb je hier nooit gezien screen verdien ok result is sure all the way clean.
Rot op.quote:
Wat wil je weten?quote:Op zondag 7 september 2014 13:30 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Verstand van zaken? Deel je kennis met ons. Zal vooral voor mij heel leerzaam zijn.
Het eerste dat me te binnen schoot was: Het mooiste wat je ooit gehad hebt. En dat is nog maar het begin neigend naar preventiepolis tgv allcan go?.......Boss.?quote:
translatiosensatiebravoveel...quote:
Hoe lang moet je nog hellevuurpuurpijn fijn niet te kortwat mij betreffend prevelement? Judas als debiel.quote:
Spreek normaal. Of typen in dit geval.quote:Op zondag 7 september 2014 16:06 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog hellevuurpuurpijn fijn niet te kortwat mij betreffend prevelement? Judas als debiel.
Fuck you asshole! Snap je dat ik je vertaalmachine niet bent buy compiler time is 2B.quote:
WAT?quote:Op zondag 7 september 2014 16:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Fuck you asshole! Snap je dat ik je vertaalmachine niet bent buy compiler time is 2B.
Jij bent een intrigant dit brand in een land zonder verstand van zaken zijnde aan orde hand hier zijn mensen voor en tegen achtkant briljant geslepen.
Vraag het Yvonne die snapte mij toch ook 1 klap van de molen meteen feedback check was ready?quote:Op zondag 7 september 2014 16:07 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Spreek normaal. Of typen in dit geval.
Herejezus nog aan toe.quote:Op zondag 7 september 2014 16:14 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vraag het Yvonne die snapte mij toch ook 1 klap van de molen meteen feedback check was ready?
Nee, begrijp de misplaatse sacrale fatale vergissing maakte je beslissing automatisch gehackt jij gekbekt kappen direct domme man jij ben2much they are more=lessquote:Op zondag 7 september 2014 16:15 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Herejezus nog aan toe.
Nee, bent man die mannelijk denktquote:
Ja, hoe zou dat nou komen?quote:Op zondag 7 september 2014 16:19 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, bent man die mannelijk denkt
Nooit van Huge gehoord hebbenquote:
Brainwash, sir?quote:Op zondag 7 september 2014 16:20 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ja, hoe zou dat nou komen?
Today no pay for shoepolishmachine on the second floor. Eitje, Sir? Service from the hotel!quote:
Time 2 get don't willagree you maybe say stupid men anyway stupid is as stupid do,quote:Op zondag 7 september 2014 16:23 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Een man die mannelijk denkt is gebrainwashed?
Master. They're ready raw for u stillkillwuts up.quote:
Oh, het staat op het internet!quote:
lekker FOK zitten D-DOSsen gisterenavond?quote:
wat?quote:Op zondag 7 september 2014 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lekker FOK zitten D-DOSsen gisterenavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |