Ik doe of zeg niets per ongeluk. Overal zit een plan achter. Maar deze keer heb ik het moeilijk gemaakt. Te moeilijk voor velen...Dat was ook deel van de test.quote:Op zondag 7 september 2014 03:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het ging er meer over of je 'cryptische' posts expres of per ongeluk waren
Wanna be psychiaterflaterslaande moron maximaal, Daartoe onbevoegd zijnde ben je gediskwalificeerd, te weinig geleerd. Weet je wel wie ik ben? Als je dat deed zou je wel zwijgen respectloze pion.quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 03:29 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wanna be psychiaterflaterslaande moron maximaal, Daartoe onbevoegd zijnde ben je gediskwalificeerd, te weinig geleerd. Weet je wel wie ik ben? Als je dat deed zou je wel zwijgen respectloze pion.
Lekker weggestopt? Dat is helemaal niet lekker. Sadist! Wou dat je zelf een tijdje word opgenomen en dan zal je zien dat 'one flew over the cookoo's nest' best wel een realistisch kenschets is van fascistisch regime. Lijden aan een stoornis is dan ongeloofelijk kut. Weggestopt in isoleer wegrottend tot je breekt. Dan gieren dansen om kadaver van gegeven geest. Maar dat gunde ik ze niet ze kregen mij niet klein. Ik lachte ze uit totdat zij vernederd afdropen wegens verlies van gezicht. Ik ben een psychokiller.quote:Op zondag 7 september 2014 03:36 schreef NotYou het volgende:
Ook dit is de participatiesamenleving. Vroeger zat dit soort mensen lekker weggestopt. Nu moeten ze 'meedoen' en midden in de samenleving/het leven staan.
Jij denk echt dat je gevoel voor humor hebtquote:
Precies hierom is het lekker als mensen als jij weggestopt zijn. Nu is het een onschuldige warrige uitlating op een forum, voor je 't weet doe je in een psychose daadwerkelijk iets bizars met nadelige al dan niet blijvende gevolgen voor een ander. Wie is daar dan verantwoordelijk voor?quote:Op zondag 7 september 2014 03:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Lekker weggestopt? Dat is helemaal niet lekker. Sadist! Wou dat je zelf een tijdje word opgenomen en dan zal je zien dat 'one flew over the cookoo's nest' best wel een realistisch kenschets is van fascistisch regime. Lijden aan een stoornis is dan ongeloofelijk kut. Weggestopt in isoleer wegrottend tot je breekt. Dan gieren dansen om kadaver van gegeven geest. Maar dat gunde ik ze niet ze kregen mij niet klein. Ik lachte ze uit totdat zij vernederd afdropen wegens verlies van gezicht. Ik ben een psychokiller.
Ja meid. Je bent enig.quote:
Morgenochtend kun jij wakker worden en psychotisch zijn als een deur. Niemand heeft of geeft garantie op geestelijke stabiliteit. Dus jou vrees is maar net hoe je het ziet dan wel ontwijkt de vraag waarop je krijgt antwoord niet.quote:Op zondag 7 september 2014 03:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Precies hierom is het lekker als mensen als jij weggestopt zijn. Nu is het een onschuldige warrige uitlating op een forum, voor je 't weet doe je in een psychose daadwerkelijk iets bizars met nadelige al dan niet blijvende gevolgen voor een ander. Wie is daar dan verantwoordelijk voor?
Doe je ook Sinterklaasgedichten?quote:Op zondag 7 september 2014 03:57 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Morgenochtend kun jij wakker worden en psychotisch zijn als een deur. Niemand heeft of geeft garantie op geestelijke stabiliteit. Dus jou vrees is maar net hoe je het ziet dan wel ontwijkt de vraag waarop je krijgt antwoord niet.
Laten we eerlijkzijn. Als hier normale mensen zaten was je baantje saai als de pest. Praat maar met Frank Drebin heb met hem DM contact. Hij heeft me helemaal door en van hem accepteer je het eerder dan van mij. Ik ben een doorgewinterde mafkees van exceptionele categorie die in geen enlkel hokje past mijn geest past niet in de fles waarin men mij wil stoppen zodat ik geen koppen meer snel typend razendflitsend woorden en dodelijke blikken negeer.quote:Op zondag 7 september 2014 03:55 schreef Moira. het volgende:
Je hebt in ieder geval je leestekens weer teruggevonden. Da's progressie
No worries, skat. Mijn halve familie is bipolair, I feel youquote:Op zondag 7 september 2014 04:05 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Laten we eerlijkzijn. Als hier normale mensen zaten was je baantje saai als de pest. Praat maar met Frank Drebin heb met hem DM contact. Hij heeft me helemaal door en van hem accepteer je het eerder dan van mij. Ik ben een doorgewinterde mafkees van exceptionele categorie die in geen enlkel hokje past mijn geest past niet in de fles waarin men mij wil stoppen zodat ik geen koppen meer snel typend razendflitsend woorden en dodelijke blikken negeer.
Is allemaal leuk en aardig, zolang je dat soort wartaal niet in normale topics bezigt.quote:Op zondag 7 september 2014 04:05 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Laten we eerlijkzijn. Als hier normale mensen zaten was je baantje saai als de pest. Praat maar met Frank Drebin heb met hem DM contact. Hij heeft me helemaal door en van hem accepteer je het eerder dan van mij. Ik ben een doorgewinterde mafkees van exceptionele categorie die in geen enlkel hokje past mijn geest past niet in de fles waarin men mij wil stoppen zodat ik geen koppen meer snel typend razendflitsend woorden en dodelijke blikken negeer.
Geheel vergelijkbaar inderdaad.quote:Op zondag 7 september 2014 03:57 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Morgenochtend kun jij wakker worden en psychotisch zijn als een deur. Niemand heeft of geeft garantie op geestelijke stabiliteit. Dus jou vrees is maar net hoe je het ziet dan wel ontwijkt de vraag waarop je krijgt antwoord niet.
Voor jou doe ik alles wat mogelijk is. At your service!quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 04:12 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Voor jou doe ik alles wat mogelijk is. At your service!
Vrouwen..quote:Op zondag 7 september 2014 04:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
No worries, skat. Mijn halve familie is bipolair, I feel you
Die doen alleen niet nog speed en shit, dat scheelt wel.
Ga je voor het blok zetten...Wat zijn 'normale"topics?quote:Op zondag 7 september 2014 04:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is allemaal leuk en aardig, zolang je dat soort wartaal niet in normale topics bezigt.
Geen nachtbagger/slowchatquote:Op zondag 7 september 2014 04:22 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ga je voor het blok zetten...Wat zijn 'normale"topics?
Ik vroeg wat het wél was. En ik ben een kameleon. Wonder van aanpassingsvermogen. Don't worry master of the universe.quote:
Topics die dus niet zijn aangemerkt als nachtbagger of slowchatquote:Op zondag 7 september 2014 04:37 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Ik vroeg wat het wél was. En ik ben een kameleon. Wonder van aanpassingsvermogen. Don't worry master of the universe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |