Hoe lang moet je nog hellevuurpuurpijn fijn niet te kortwat mij betreffend prevelement? Judas als debiel.quote:
Spreek normaal. Of typen in dit geval.quote:Op zondag 7 september 2014 16:06 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog hellevuurpuurpijn fijn niet te kortwat mij betreffend prevelement? Judas als debiel.
Fuck you asshole! Snap je dat ik je vertaalmachine niet bent buy compiler time is 2B.quote:
WAT?quote:Op zondag 7 september 2014 16:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Fuck you asshole! Snap je dat ik je vertaalmachine niet bent buy compiler time is 2B.
Jij bent een intrigant dit brand in een land zonder verstand van zaken zijnde aan orde hand hier zijn mensen voor en tegen achtkant briljant geslepen.
Vraag het Yvonne die snapte mij toch ook 1 klap van de molen meteen feedback check was ready?quote:Op zondag 7 september 2014 16:07 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Spreek normaal. Of typen in dit geval.
Herejezus nog aan toe.quote:Op zondag 7 september 2014 16:14 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Vraag het Yvonne die snapte mij toch ook 1 klap van de molen meteen feedback check was ready?
Nee, begrijp de misplaatse sacrale fatale vergissing maakte je beslissing automatisch gehackt jij gekbekt kappen direct domme man jij ben2much they are more=lessquote:Op zondag 7 september 2014 16:15 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Herejezus nog aan toe.
Nee, bent man die mannelijk denktquote:
Ja, hoe zou dat nou komen?quote:Op zondag 7 september 2014 16:19 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, bent man die mannelijk denkt
Nooit van Huge gehoord hebbenquote:
Brainwash, sir?quote:Op zondag 7 september 2014 16:20 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ja, hoe zou dat nou komen?
Today no pay for shoepolishmachine on the second floor. Eitje, Sir? Service from the hotel!quote:
Time 2 get don't willagree you maybe say stupid men anyway stupid is as stupid do,quote:Op zondag 7 september 2014 16:23 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Een man die mannelijk denkt is gebrainwashed?
Master. They're ready raw for u stillkillwuts up.quote:
Oh, het staat op het internet!quote:
lekker FOK zitten D-DOSsen gisterenavond?quote:
wat?quote:Op zondag 7 september 2014 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lekker FOK zitten D-DOSsen gisterenavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |